0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Panda II. (2003-2012)

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 08:20, rada
S tímhle konkrétním autem zkušenost nemám, ale cestami do Švýcarska ano. Rozhodně bych nechtěl absolvovat 1000 km v pidiautě po německých dálnicích. Proč sakra chcete něco malého a slabého a zvyšovat výkon ? To si kupte rovnou Punto se silnějším motorem nebo jiné větší auto, které bude pohodlnější, bezpečnější a spotřeba bude jen o málo vyšší. Nebo jezdíte často ? Pak klidně naftu. Ale panda je fakt malá, seděl jsem v ní a do nohy mě tlačil středový panel. Já tedy říkám ne, ale jen z důvodu dálkových cest. Jinak Pandu považuji za povedené auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 09:59, rada
Mel jsem Pandu s timhle motorem a klimou z roku 2009 pujcenou na Corfu. To auto je dobre tak na cesty do 100km a hlavne do mesta ...ridi se prijemne, ale absolvovat s tim to autem cestu napr. do Prahy bude uz na hrane. Co se tyce motorizace 1.1 44kw , tak je hrozne lina nejak ani nema smysl ten motor moc vytacet ... ale na druhou stranu snese jet 50kmh na 5tku. Nejrychleji jsem s ni jel 100kmh a jistotu v drzeni stopy moc nemela (pneu 155/80 r13). Takze na dalnici to bude spise adrenalinova jizda nez pohodlne cestovani...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 10:57, rada
Panda? Určitě ano, do města. Jezdit v tom pravidelně několik set km? Pán je masochista? Ale ne, je to troll nebo klaun, když uvažuje nad chiptuningem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 11:00, rada
Celý dotaz mi připadá jako vtip, ale jinak souhlas s driverem. Mé pocity z Pandy byly stejné. Jako mini do města a okolí skvělé auto, ale nedokážu si představit jet v tom v kuse víc než 100 km a ještě k tomu většinu po dálnicích (citlivost na boční vítr, nestabilita ve vyšších rychlostech). Na časté ježdení do CH přes SRN bych volil minimálně nižší střední a rozhodně auto, co má delší převody aby na dálnicích netočilo zbytečně vysoké otáčky (ať už si vyberete cokoliv, tohle si vyzkoušejte). Jde o Vaše pohodlí a samozřejmě i spotřebu. Těžko radit nějaký konkrétní model, ale auto by mělo mít silnější motor, aby se dala trochu umořit nuda na dlouhých, rovných a zatím neomezených dálnicích. Takový malý kredenciózní prcek s malým motůrkem si při 150 km/h vezme leckdy víc než V6 při stejné rychlosti a o nějaké pohodě při řízení nemůže být řeč. Osobně bych už pod střední třídu nešel a na takové cestování už vůbec ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 11:53, rada
Sám jsem majitelem stejného vozídka a jsem s ním velice spokojen. Dlouhé cesty do SRN / CH si dovedu představit za těchto podmínek:
a) cestou nebudete spěchat, t.j. budete dodržovat max. rychlost i na něměckých dálnicich cca. 100 - 120 km/h.
b) pojedete sám, popř. s jedním, ne příliš muhutným spolujezcem, bez těžkých zavazadel.
c) Panda bude vybaven klimou.
Sedačky jsou, vzhedem k velikosti vozu celkem pohodlné, záda z nich nebolí, zpracování je na obvyklé úrovni pro tuto třídu, můj Panda je r.v. 2003 a t.č. mám cca. 65 tkm na tacho a zatím nikde nic nevrže, nevibruje ani neupadlo...
Zvyšovat výkon chipem by jako smysluplné neviděl, výkon je vzhledem k hmotnosti auta dostatečný a výrobce ví vždy nejlépe, proč je motor nastaven na takový výkon, jaký je z výroby. Slabé a znamé místo je otevírání víka kufru, pokud je vůz vybaven centrálem na DO, soft-touch v klice 5. dveří rád přestavá fungovat, popř. má jen občasnou/sporadickou funkci.

zdravím, Arthur
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 12:28, rada
docela souhlasím s Arthurem. Osobně mám Fabii s motorem 1.4 50 kw. Jakmile jedu po městě, nebo kdekoliv sám, tak to jde, ale jakmile vezu už jen manželku, ne-li děti, nebo zavazadla, nedejbože jednou ročně vše najednou k moři, tak je to opravdu utrpení... Auto nejede, musí se točit aby se vubec chytlo a to všechno bez klimatizace a spotřeba razantně, ale opravdu razantně stoupá. Proto si nedovedu představit jet v něčem takovém jako Panda... s menším motorem, nižším výkonem i kroutícím momentem někde po dálnici. A chiptuning? To budou při tomto výkonu jen vyhozené peníze. Spíše doporučuji na delší cesty kapku větší auto(pohodlnější ,bezpečnější a s větším výkonem) Pokud to teda musí být Panda, tak nejlépe 1.4 74 kw s klimou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 14:22, rada
NE, jednoznačně jsem proti kupovat tohle auto na brázdění dálnic s porcemi 800 -1000 km. Velikost vozu i výkno motoru je na tyto cesty zcela nedostatečný, nehledě k tomu, že tunit atmoférický motor na chipu považuji za šarlatánství a vytahování peněz z kapes nebohých majitelů. Pokud Fiat, tak aspoň Mareu nebo Bravu a aspoň 100 koní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 16:30, rada
Tiez som podobneho nazoru ako David. Nevyplati sa to ani z jedneho pohladu. Bude to nepohodlne, slabe a bude to zrat aj travu okolo cesty. Ak by som mal ja malo penazi na nakup auta na dialnicu, asi by som sa poobzeral po nejakom aute s naftovym TDI od VW alebo TD od PSA s dobrym motorom a prevodovkou a nech nehrdzavie, takych 700-1000 eur usetrit a vrazit na opravu podvozka, rozvody atd a vozit sa. Auta pred rokom 2000 su za par korun, a najme xsara/306 po mensej oprave zadnej napravy, nove tlmice a tycky a je to ako nove. Jedina nevyhoda je bezpecnost, ktoru bude mat panda asi lepsiu, ale na tych naftakoch zasa nebudete zavadzat kamionom v pravom pruhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 16:39, rada
Změňte trochu parametry. Přidejte pár desítek let a pár metrů a zaměřte pozornost na Audi A6 s 2,5 Tdi pětihrnek s rotačkou. To je na brázdění německých dálnic vhodnější stroj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 19:07, rada
Re: Citroenak Té (ne)bezpečnosti zmiňovaných aut bych se nebál. Pokud vím, tak Panda ve třídě mini získala 3 *** a např. Golf/A3/O1 kolem 2000 4 ****, a to v té době nemohly auta sbírat body za aktivní bezpečnostní prvky (signalizace pásů, ESP...), které přímo s bouráním nesouvisí. A např. Oktávka byla snad posuzována kvůli délce podle kritérií o třídu výš. A stejně, raději bych při bouračce seděl v S classe z 80 let, než v novém prckovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.07.2012 19:38, rada
No neda mi to: Pandu zasadne jako festivalove auto: Z Karlovych Varu na Berlinale, pak pro Zlatou palmu do Benatek, pak na nejaky festacek do Stockholmu a hura do Cannes. Omlouvam se znalcum, jestli mi nesedi poradi festivalu. A omlouvam se superznalcum, ze jsem vynechal festival Stribrny Kalach v Machackale. Chapu autora clanku, ze si dotaz vybral, na to se proste odpovida samo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 09:37, rada
Panda je ideální pro manželku na vození dětí do školky, na nákupy a do práce.Dálniční známku není potřeba kupovat, pokud ji koupíte, vzpomenete na mě, že to byly vyhozené peníze. Pokud jde o 4x4, tak je to ideální auto na hory, vyjede i po sjezdovce.Máme Pandu 4x4 v rodině pro tyto účely z roku 2006, úplně bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:08, rada
Dobrý den
Daný typ vozu byl vyvinut pro jízdu na krátké vzdálenosti.
Chiptuning jsou v tomto případě vyhozené peníze.
Pokut budete točit takové kilometry a jezdit po dálnici, tak zvolte něco se 6st manuálem a tempomatem.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:27, rada
Osobně bych si na dálniční přesuny tak malé a slabé auto nikdy nepořídil, není zrovna moc zábava když nepředjedete kamion už v mírném stoupání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:28, rada
Překvapuje mě, že někdo vůbec uvažuje nad mini auty při zamýšleném využití. Jak tady už padlo, Panda je fajn do města, nebo je jako čtyřkolka hojně využívaná v italských Alpách. Tazatelovi poradím slevit z věku auta a raději koupit starší, ale větší auto. Tempomat na tyhle štreky podmínka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 16:48, rada
Ano, souhlasím. Pokud vyšlete na D1 v tomto autě manželku, zaručeně se jí zbavíte. Ve 130 na jedné z těch betonových ploten vylítne na 13kách kolech mimo vozovku raz dva. A čipnout motor? Dobrá, ale kdo vám čipne taky podvozek? Jinak je to totiž na dálnici masochismus. Prosím vás, pokud potřebujete jezdit dálnici, kupte si něco normálního.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 17:49, rada
Dobrý den,Pandou 1,2 jsme byli vícekrát v Itálii,cesta po dálnici na Mnichov a Brenner byla ve dvou lidech celkem pohodlná,cestovní rychlost 130-14 Dobrý den,Pandou 1,2 jsme byli několikrát v Itálii,cesta na Mnichov a Brenner až do Florencie na jeden zátah, ve dvou lidech bez problému,dálniční rychlost 130-140 motor i auto zvládá,při vyšších rychlostech je znát menší podelná stabilita daná krátkým rozvorem,jinak skvělé,tiché,zábavné autíčko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.07.2012 19:59, rada
čip tuning motoru 1,2 44kW? Víš, že získáš jen asi 3-4 koně navíc? Nevíš to, proto píšeš tenhle parádní dotaz, moje chyba. Jinak Panda jako dálkové auto je ideální, proto ji Taliáni vyrábějí. S chutí do toho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.07.2012 10:25, rada
Nic proti Pandě (i přesto že to je Fiat) , ale to je auto do velkoměsta na dojíždění do práce 5-10 km.....800-1200 km, pán je asi kaskadér. Od výkonu, komortu atd. Nehledě že na dálnici těm městským autům rychle roste spotřeba. Jako důstojný základ bych viděl nižší střední s 1.6. Pro takové nasazení to v součtu ani dráž nevyjde. V opačném případě si kupte horské kolo, dotaz byl myslím fake na oživení okurkové sezóny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 13.07.2012 07:01, sorry
omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale kam zmizela ne zrovna lichotivá recenze T5 která tu byla včera?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.