0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Multipla - Ošklivé, ale zdatné káčátko

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 06:06, super
Díky za tento článek! Dnes si jdu pro tu svoji Multi (r.2000). Bude to sice 1,6 ale na CNG. Až ji trochu poznám, určitě napíšu recenzi.
Klidně pište, že je hnusná. Je mi to šumafuk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 08:48, RE: super
anonym posted by:
Díky za tento článek! Dnes si jdu pro tu svoji Multi (r.2000). Bude to sice 1,6 ale na CNG. Až ji trochu poznám, určitě napíšu recenzi.
Klidně pište, že je hnusná. Je mi to šumafuk.
Je roztomilá, není hnusná...
Jediná výtka s kterou souhlasím je ztráta intimity... Takže já bych ji bral, líbí se mi strašně moc, praktičtější auto pro rodinu snad ani není (Roomster je úplnej ubožák), ale je opravdu nutné nechat si zatmavit skla... Pak když tam dáš litý kola v rozumným rozměru, nalakuješ zpětý zrcátka a nárazníky... Tak je to super šmrncovní auto... O tom CNG taky uvažuji, ale prvně si chci zjistit, jak je to s domácími plničkami zemního plynu. Pokud by si něco věděl bližšího dej sem vědět, ju?
Jinak bych šel v tomto případě spíše asi do nafty... Ale jako auto an dovolenou a na hry a podobně, tak nemá konkurenci... Asi si ho stejně někdy koupím, pokud najdu dost odvahy... A ROZHODNÉ NE FACELIFTOVANOU VERZI!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 08:54, Díky za článek
O tomto autě se často nepíše, asi hlavně proto, že není v česku tolik populární. Kdo by chtěl více informací o Multiple (i když v textu jich je hodně), navštivte http://www.multipla.wz.cz/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 09:37, to wolff
wolff posted by:
Je roztomilá, není hnusná...
Jediná výtka s kterou souhlasím je ztráta intimity... Takže já bych ji bral, líbí se mi strašně moc, praktičtější auto pro rodinu snad ani není (Roomster je úplnej ubožák), ale je opravdu nutné nechat si zatmavit skla... Pak když tam dáš litý kola v rozumným rozměru, nalakuješ zpětý zrcátka a nárazníky... Tak je to super šmrncovní auto... O tom CNG taky uvažuji, ale prvně si chci zjistit, jak je to s domácími plničkami zemního plynu. Pokud by si něco věděl bližšího d...
Ty domácí plničky jsou poměrně drahý. Myslím, že od 40.000 výše. Nezjišťoval jsem ale podrobnosti, za tu cenu to není nic pro nás (nebo alespoň pro mě). JTD jsou určitě super, ale provoz na CNG vyjde levněji. Taky záleží odkud jsi, zatím je málo čerpaček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 12:00, Multipla
Pokud se to někomu líbí, tak proč ne. Zvenku se to ještě dá, ale ten interiér - budíky - to je brutální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 12:55, Ach jo...
Prostě i kdyby tohle jezdilo za 2l/100 km a životnost motoru byla 1.000.000 km, tak bych si to bohužel nikdy nekoupil. Proti novým Fiatům celkem nic moc nemám, ale já holt potřebuju auto, které se mi mimo jiné i líbí - a tohle je KATASTROFA zvenku i uvnitř! Hodně lidí tvrdí, že Japonci jsou škaredí, ale proti Multiple je i Corolla minulé generace sexy krasavice (a to její design nesnáším).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 13:20, RE: Ach jo...
anonym posted by:
Prostě i kdyby tohle jezdilo za 2l/100 km a životnost motoru byla 1.000.000 km, tak bych si to bohužel nikdy nekoupil. Proti novým Fiatům celkem nic moc nemám, ale já holt potřebuju auto, které se mi mimo jiné i líbí - a tohle je KATASTROFA zvenku i uvnitř! Hodně lidí tvrdí, že Japonci jsou škaredí, ale proti Multiple je i Corolla minulé generace sexy krasavice (a to její design nesnáším).
Ty u Multipli je ten design opravdu věcí názoru... S hnusy se to srovnávat nedá.... Nemusí to někomu vyhovovat, ale...ošklivé to fakt není...

Jinak ty plničky... já slyšel o 30 000 Kč...
Pak yb to bylo zajímavé... Já bych do toho i šel... Protože cena plynu bude vždy nižší než kapalného paliva... Teda takhle toho, že bych se dožil, že nemám na plyn, to se asi nestane... Ale že nebudu mít na benzin, to se mi za života stát může... A to velmi brzo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 14:11, RE: Ach jo...
wolff posted by:
Ty u Multipli je ten design opravdu věcí názoru... S hnusy se to srovnávat nedá.... Nemusí to někomu vyhovovat, ale...ošklivé to fakt není...

Jinak ty plničky... já slyšel o 30 000 Kč...
Pak yb to bylo zajímavé... Já bych do toho i šel... Protože cena plynu bude vždy nižší než kapalného paliva... Teda takhle toho, že bych se dožil, že nemám na plyn, to se asi nestane... Ale že nebudu mít na benzin, to se mi za života stát může... A to velmi brzo...
Brzo se síť čerpaček rozšíří, potom by byla investice do plničky v řádu desetitisíců zbytečná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 14:55, RE: Ach jo...
anonym posted by:
Brzo se síť čerpaček rozšíří, potom by byla investice do plničky v řádu desetitisíců zbytečná...
Tak tohle auto bych opravdu nechtěl ani ZADARMO!!! Opravdu hnus, z venku i ve vnitř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.10.2006 19:22, Multipla
Někomu sedí, někomu ne. Kdyby měli všichni stejný vkus, tak všichni jezdíme ve stejném autě ve stejné barvě, jen by si každý podle finančních možností připlatil za výbavu. Mě osobně se Multipla líbí moc - vzenku i zevnitř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.10.2006 10:14, S titulkem mimo mísu
Jak si vážím recenzí p. M. Vaculíka, s jeho headlinem nemohu souhlasit. Multipla v žádném případě není ošklivé kačátko. Není to konfekce, která se bude líbivým, leč tuctovým designem podbízet davům. P. Vaculík je technik, není designér a proto by na tomto poli neměl vynášet kategorické soudy. I když Multipla nenašla na trhu masovou odezvu patrně kvůli originálnímu designu, nelze mluvit o ošlivosti. Diskutovat se dá o manažerském rozhodnutí vedení Fiatu - pokud chtělo miliony vyrobených kusů, mělo vsadit na stádní vkus spotřebitelů. Někomu se Multipla líbí, někomu je odporná. Sám oceňuji nezvyklé designérské řešení bourající konvence. V tomto směru se tvůrvům práce bezpochyby povedla, jde o unikátní odvážné dílo, které se dočkalo velkosériové produkce. Díky za invenci a odvahu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.10.2006 17:49,
donald posted by:
Jak si vážím recenzí p. M. Vaculíka, s jeho headlinem nemohu souhlasit. Multipla v žádném případě není ošklivé kačátko. Není to konfekce, která se bude líbivým, leč tuctovým designem podbízet davům. P. Vaculík je technik, není designér a proto by na tomto poli neměl vynášet kategorické soudy. I když Multipla nenašla na trhu masovou odezvu patrně kvůli originálnímu designu, nelze mluvit o ošlivosti. Diskutovat se dá o manažerském rozhodnutí vedení Fiatu - pokud chtělo miliony vyrobených kusů, měl...
Multipla je fakt....děsně auto. Mi se to totálně nelíbí . uvnitř je to lepší. Facelitovaná vypadá o hodně líp, kámoš si ji koupil. Prostornost je výborná, dá se v tom vozit prostě cokoliv
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.10.2006 13:14, RE: S titulkem mimo mísu
donald posted by:
Jak si vážím recenzí p. M. Vaculíka, s jeho headlinem nemohu souhlasit. Multipla v žádném případě není ošklivé kačátko. Není to konfekce, která se bude líbivým, leč tuctovým designem podbízet davům. P. Vaculík je technik, není designér a proto by na tomto poli neměl vynášet kategorické soudy. I když Multipla nenašla na trhu masovou odezvu patrně kvůli originálnímu designu, nelze mluvit o ošlivosti. Diskutovat se dá o manažerském rozhodnutí vedení Fiatu - pokud chtělo miliony vyrobených kusů, měl...
Já bych zase řekl, že to není ošklivé káčátko, ale odporná, hnusná kačena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.10.2006 14:03, RE: S titulkem mimo mísu
anonym posted by:
Já bych zase řekl, že to není ošklivé káčátko, ale odporná, hnusná kačena.
No, asi tak,taky nejsem uchvácený z toho vzhledu,ale co se týče praktičnosti tak to zase není tak špatné auto a navíc,i to,že to má tak nezvyklý design tak se za ním každý otočí.Furt lepší když tu jezdí víc různých aut než když tu dřív jezdily jen škodule a žigulíky.Ale osobně bych asi tu odvahu si ji koupit neměl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.12.2006 23:18, RE: super
wolff posted by:
Je roztomilá, není hnusná...
Jediná výtka s kterou souhlasím je ztráta intimity... Takže já bych ji bral, líbí se mi strašně moc, praktičtější auto pro rodinu snad ani není (Roomster je úplnej ubožák), ale je opravdu nutné nechat si zatmavit skla... Pak když tam dáš litý kola v rozumným rozměru, nalakuješ zpětý zrcátka a nárazníky... Tak je to super šmrncovní auto... O tom CNG taky uvažuji, ale prvně si chci zjistit, jak je to s domácími plničkami zemního plynu. Pokud by si něco věděl bližšího d...
Na tohle auto budou vždy odlišné názory. Mezi dvěma tábory lidí, kteří Multiplu hodnotí je pevná nepropustná zeď. Jedni, zapřásáhlí odpůrci a ti druzí, kterým se líbí a je jim jedno, co na to ostatní. I já jsem byl odvážný a koupil jsem si naftovou verzi se 77 kW, protože jsem patřil k těm druhým a Mutlipla se mi prostě líbila. Najezdil jsem asi 20 tis,, auto v době nákupu mělo 140 tis, žádný problém se nevyskytnul, snad jen v interieru dost trpí pogumované plasty podobně jak u VW. Vím, že jsem najezdil velmi málo, abych mohl nějak obsáhle a podrobně hodnotit, ale chtěl jsem jen napsat, že auto není vůbec špatné jak na spotřebu, zrychlení a třeba kulturu cestování na delší vzdálenosti. Jen stále omílaná ztráta intimity mi vadila asi nejvíc. Proto jsou folie na zadních oknech skoro nevyhnutelností. Pokud si chcete automobil koupit, musíte však počítat i s tím, že budete stále středem pozornosti a ze všech stran budete poslouchat ty dva názory. Bohužel těch prvních je víc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2007 22:10, Multipla je jednička.
Je to super auto a všem ho doporučuju.Italové se vzhledu opravdu nebojí.Koukněte na japonce, ty serou při zdi a když se od ní odlepěj tak si na to berou itala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.06.2007 20:27, Design
Názory na Multiplu jsou podobně vyhraněné jako na Národní knihovnu od "Future systems" pana Kaplického. Každé mimorřádné dílo nenechá nikoho chladným, ať v kladném nebo záporném duchu. Podobně jako jako frantíci - Citroën (kde jsou doby DS, ale možná se vzpamatovali). Jen bezduché nesmysly bez nápadu a osobitosti nechávají člověka chlydným. Samozřelmě se poté dobře prodávají blbému bezduchému davu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2007 22:56, RE: Ach jo...
anonym posted by:
Tak tohle auto bych opravdu nechtěl ani ZADARMO!!! Opravdu hnus, z venku i ve vnitř.
jseš debil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2007 23:05, RE: Design
anonym posted by:
Názory na Multiplu jsou podobně vyhraněné jako na Národní knihovnu od "Future systems" pana Kaplického. Každé mimorřádné dílo nenechá nikoho chladným, ať v kladném nebo záporném duchu. Podobně jako jako frantíci - Citroën (kde jsou doby DS, ale možná se vzpamatovali). Jen bezduché nesmysly bez nápadu a osobitosti nechávají člověka chlydným. Samozřelmě se poté dobře prodávají blbému bezduchému davu.
Ty jsis asi spletl rubriku, poeto!Asi patříš mezi ten bezduchý dav.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 13:32, RE: super
anonym posted by:
Díky za tento článek! Dnes si jdu pro tu svoji Multi (r.2000). Bude to sice 1,6 ale na CNG. Až ji trochu poznám, určitě napíšu recenzi.
Klidně pište, že je hnusná. Je mi to šumafuk.
Chc si jí taky koupit, moc se mi líbí. Jen se pořád nemůžu rozhodnout jestli JTD nebo CNG. Každý mluví a říká něco jiného.....potřebovala bych rady uživatelů.... Díky
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.