0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo 1,6 16V - první dojmy majitele

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 07:02, "Jen" 60 tisíc??
Já za 60 tisíc koupil BMW ve stejné výbavě, r.v. 94, najeto 230 tisíc. Po roce a čtvrt jsem na něm ujel již 48 tisíc km - a bez jediné závady! A to mi tam nic nevrže a jede luxusně - a mám 1,6 benzín a jezdím do 7,5l . No rozhodně bych to nesrovnával s Fiatem. Zatím jsem nepotkal spolehlivého Fiata. Ale s vysokou cenou VW souhlas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 08:20, cena
takže za velmi příznivých 60tis jo?to je absolutně nezajímavá a velmi předražená cena!
Možná by stálo za to se v době prodeje podívat na ceny tohoto auta v inzerci :) zajímavá cena by byla 20-25tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 08:26, RE: cena
Tomi posted by:
takže za velmi příznivých 60tis jo?to je absolutně nezajímavá a velmi předražená cena!
Možná by stálo za to se v době prodeje podívat na ceny tohoto auta v inzerci :) zajímavá cena by byla 20-25tis.
klid, je vokurková sezóna, ´´recenze´´, pokud se tomu dá tak říkat, je dva roky stará, nemá smysl na ní reagovat... ale to asi nemělo smysl ani před těmi dvěma roky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 08:35, Nedá mi abych nereagoval
Pan Vaculík se zřejmě spletl, ale ne v tom že doporučil 1.6, ale že doporučil Fiata vůbec. Neznám snad větší shit konce devasátých let než byl Fiat Bravo a Fiat Brava. Tyto vozy mělo spousta mých známých, ale nikdy jsem ani od jednoho neslyšel že by vůz byl bez problémů. Nikdy bych takový vůz nekoupil, ani za 30 000,-. Natož pak za 60 000,-.

A ještě něco.... Pokud si myslíte, že když máte obuté Barum Bravuris,že budete králem zatáček, tak jste na omylu. Bravurisy jsou jedny z nejměkčích letních pneumatik na trhu.... rychle se opotřebují a příliš nesedí. Vzhledem ke své ceně - hrůza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 08:51, Smutná pravda
TipCars bohužel Fiaty přes jejich značnou rozšířenost programově sklí. Pokud se náhodou objeví v nějakém dotazu, odpálkují tazatele v odpovědi poukazem na "tradiční" nespolehlivost značky podepřeným testy TÜV. Patrně jako reakci na nedávné stesky několika čtenářů v diskusi se redakce rozhodla zveřejnit tuto komickou recenzi, která hned v úvodu popíchne velkou skupinu zdejších čtenářů-koncernistů. Pánové v redakci si udělají čárku a mají zase na rok pokoj. Mezitím se mohou věnovat dotazům typu "Fabii modrou nebo zelenou?".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 09:02, RE: Smutná pravda
Willy posted by:
TipCars bohužel Fiaty přes jejich značnou rozšířenost programově sklí. Pokud se náhodou objeví v nějakém dotazu, odpálkují tazatele v odpovědi poukazem na "tradiční" nespolehlivost značky podepřeným testy TÜV. Patrně jako reakci na nedávné stesky několika čtenářů v diskusi se redakce rozhodla zveřejnit tuto komickou recenzi, která hned v úvodu popíchne velkou skupinu zdejších čtenářů-koncernistů. Pánové v redakci si udělají čárku a mají zase na rok pokoj. Mezitím se mohou věnovat dotazům typu ...
Tak v tomto s Vámi musím souhlasit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 09:24, RE: Smutná pravda
Rubal posted by:
Tak v tomto s Vámi musím souhlasit.
Hmm zajímavé. I dle mých zkušeností je motor 1,6 16V v dvojčatech Bravo/Brava naprosto vynikající. Té mdlosti do zhruba 4000 min-1 příliš nerozumím. Přesto mám pro to vysvětlení. Ač vůz vyrobený v roce 1998, již může mít upravenou řídící elektroniku tak, aby plnil normu Euro III. Ta začalka platit na přelomu let 1999-2000 a s motory fiatů udělala docela divy, bohužel směrem dolů. Třeba známá 1,8 z Barchety (a také Punta HGT) se ve verzi pro Euro II chovala tak, že zabírala už od nízkých otáček. Měl jsem možnost svézt se také v Puntu HGT r. výroby 2000, tedy již s novou verzí elektroniky a dřívější razance byla ta tam. Aby se něco začalo vůbec dít, bylo třeba ručičku otáčkoměru vyjnat nad 4000 hranici. Je jasné, že mě tento vůz spíše sklamal, ačkoliv jsem od strého punta očekával mnohé. Martina Vaculíka bych si do huby moc nebral, neboť on je tradičním zastáncem a obhájcem italské techniky. Takové ty řeči o tom, co má Fiat závad jsou zcela nemístné. Ano Alfa Romeo, zejména v dobách 147/156/166 na tom opravdu nebyla dobře, ale Fiat nijak nevybočoval v té době z průměru ostatních běžných výrobců (VW, Francouzské značky, Opel, Ford). Bohužel špatné pověsti se zbavuje těžko a nová se hledá ještě obtížněji. Lidé, co se pořád ohánění různými těmi TUV a podobnými údaji naprosto nechápou smysl těchto statistik. Opakuji to pořád a budu to opakovat co budu psát. TUV je obdoba české STK. Zajímalo by mě, kterým z vás čtenářů Tipcarsu auto na STK neprošlo, protože mu cvakaly hydroštely, nebo mu vinou zaneseného EGR ventilu škubal v tahu motor, či kvůli nefunkčnímu ventilátoru topení (klimatizace). To jsou ty závady, které majitele aut trápí nejvíce, ale které statistiky TUV v žádném případě nezahrnují, neboť je to nad rámec jejich možnsotí a povinností. Ač mám při psaní článků tabulky TUV k dispozici (odebíráme jejich katalog, respektive jej vždy dostaneme na tiskové konferenci, kde se mimo jiné dozvíte bludy typu, jak ONI šíří mezi lidmi osvětu o ojetých autech - opravdu si moc fandí), tak se do nich koukám vskutku málokdy. Spousta modelů tam totiž i chybí a třeba atraktivní sportovní vozy (Honda Prelude, Nissan 200 SX aj.) tam prostě nikdy nenjadete. Bohužel tam není třeba ani taková Kia Sportage (no Hyundai Tucson tam naštěstí je). Takže asi tak. Tomáš Dusil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 09:37, RE: cena
Tomi posted by:
takže za velmi příznivých 60tis jo?to je absolutně nezajímavá a velmi předražená cena!
Možná by stálo za to se v době prodeje podívat na ceny tohoto auta v inzerci :) zajímavá cena by byla 20-25tis.
JE LIBO ŠPAGETOŽROUTA TAK SI HO KUPTE! VE FIATECH ČI ALFÁCH JEZDÍ VĚTŠINOU LIDÉ, KTEŘÍ PODLEHNOU CENĚ A JAKSI NEROZUMÍ AUTŮM VŮBEC. PROTO NECHME JE SNÍT.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 10:55, RE: "Jen" 60 tisíc??
letec01 posted by:
Já za 60 tisíc koupil BMW ve stejné výbavě, r.v. 94, najeto 230 tisíc. Po roce a čtvrt jsem na něm ujel již 48 tisíc km - a bez jediné závady! A to mi tam nic nevrže a jede luxusně - a mám 1,6 benzín a jezdím do 7,5l . No rozhodně bych to nesrovnával s Fiatem. Zatím jsem nepotkal spolehlivého Fiata. Ale s vysokou cenou VW souhlas.
Jo pan je vtipálek.. asi se jedná o generaci e36 podle toho roku.. a ta baworácká 1,6 v téhle generaci je asi nejhorší motor kterej kdy byl.. nejede to a těch 7,5l to žere tak možná z kopca na neutrál, jinak bmw miluju.. a ten fiat bravo je fajn auto, kámoš to měl a byl moc spokojenej.. shodou okolností měl před tímto fiatem právě onu e36 316i......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 11:28, OT-zkušenosti se SILBER S.R.O.
Trošku mimo téma, i když to nepřímo souvisí. Nemáte prosím někdo zkušenosti se společností Silber s.r.o., Hlinky 27, Brno? Zabývá se importem Fiatů. Je to banda obyč. bazarzmrdů nebo je s nimi rozumná řeč? Nebo doporučili byste nějakého šikovného garážníka importéra Fiatů - Jihomoravský kraj?
Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 11:29, RE: OT-zkušenosti se SILBER S.R.O.
rohYpnol posted by:
Trošku mimo téma, i když to nepřímo souvisí. Nemáte prosím někdo zkušenosti se společností Silber s.r.o., Hlinky 27, Brno? Zabývá se importem Fiatů. Je to banda obyč. bazarzmrdů nebo je s nimi rozumná řeč? Nebo doporučili byste nějakého šikovného garážníka importéra Fiatů - Jihomoravský kraj?
Děkuji
zapomněl jsem - stránky mají www.autabrno.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 12:19, Motor
Já nevím, ale u takového problematického chování motoru, které neodpovídá reputaci, bych hledal nějaký problém. Asi bych prvně vyměnil vzduchový filtr, možná i palivový a pak bych ještě zkoumal takové věci jako svíčky, případně váha vzduchu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 12:30, RE: Smutná pravda
koos posted by:
Hmm zajímavé. I dle mých zkušeností je motor 1,6 16V v dvojčatech Bravo/Brava naprosto vynikající. Té mdlosti do zhruba 4000 min-1 příliš nerozumím. Přesto mám pro to vysvětlení. Ač vůz vyrobený v roce 1998, již může mít upravenou řídící elektroniku tak, aby plnil normu Euro III. Ta začalka platit na přelomu let 1999-2000 a s motory fiatů udělala docela divy, bohužel směrem dolů. Třeba známá 1,8 z Barchety (a také Punta HGT) se ve verzi pro Euro II chovala tak, že zabírala už od nízkých otáček. ...
Středovýchodní Evropa a Balkán jsou nesmírně ovlivňovány německými názory a vkusem. Neříkám, zda je to dobře či špatně ani to, že je za tím nějaký skrytý úmysl, ale je to prostě fakt. U aut se to projevuje především v neúměrnému důrazu na auto coby symbol postavení jeho majitele. To samozřejmě do určité míry funguje všude ve světě, nikde ale nedošli k tak propracovanému systému jako v německých zemích. Odtud i ty názory typu "Musím přijet na jednání takovým či makovým autem, jinak se se mnou nikdo nebude bavit!". To ve většině západních zemí neplatí, v Německu ovšem ano a my to bohužel přejímáme. Celá východní Evropa také převzala německé lidové hodnocení značek a jejich kvality: na prvním místě jsou jejich prémiovky a koncern (tím neříkám, že jsou to špatná auta), italská a francouzská jsou šunt, korejci totéž, japonci jsou sice spolehliví, dejme tomu, ale stejně.... A čím víc na Východ, tím je tato obliba německých aut markantnější - jeďte se nakonec podívat do Albánie či na Ukrajinu. Komu se nechce cestovat, tak stačí do Počernic omrknout, jakými vozy přijeli rumunští Romové!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 13:31, RE: OT-zkušenosti se SILBER S.R.O.
rohYpnol posted by:
zapomněl jsem - stránky mají www.autabrno.cz
co vím, nezabývá se importem Fiatů,ale importem všeho co má 4 kola.
z toho plyne,že je to obyč kšeftař co koupí cokoliv z čeho kouká zisk.Takže s ním nebo bez něj,podobně je to u každýho dovozce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 14:25, kámošův Fiat
Můj kolega z VŠ v dobách studia toto vozidlo vlastnil, měl mladší model ale podobnou výbavu jako byla v "recenzi", myslím, že když auto bylo v pořádku, tak bylo celkem fajn a ani spotřeba nebyla špatná, vešel se v pohodě do 7,5l/100km.
Bohužel stále tam něco zlobilo, jednou to bylo nefunkční ABS, podruhé při zátahu měl motor neklidný chod, pak mu zase v servisu špatně vyměnil technik rozvody (naštěstí se píst s ventily nepotkal, jen byl řemen přesazený o dva zuby) jednou přestal fungovat centrál, další kapitolka byl prorezlý výfuk u 4 letého auta celkem brzy myslím, prostě kdybych to měl paušalizovat tak to vozidlo bylo snad každé dva měsíce v servisu. kdyby byla kvalita vozidla taková, že by se tam stále všechno nekazilo, tak to bylo fajn auto, ale myslím, že svou špatnou reputaci si získalo nikoliv pomlouváním od přívrženců VW ale prostě svou otřesnou spolehlivostí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 17:00, Bravurisy
Rubal posted by:
Pan Vaculík se zřejmě spletl, ale ne v tom že doporučil 1.6, ale že doporučil Fiata vůbec. Neznám snad větší shit konce devasátých let než byl Fiat Bravo a Fiat Brava. Tyto vozy mělo spousta mých známých, ale nikdy jsem ani od jednoho neslyšel že by vůz byl bez problémů. Nikdy bych takový vůz nekoupil, ani za 30 000,-. Natož pak za 60 000,-.

A ještě něco.... Pokud si myslíte, že když máte obuté Barum Bravuris,že budete králem zatáček, tak jste na omylu. Bravurisy jsou jedny z nejměkčích letníc...
Mám tyhle gumy na Mercedesu C 220 CDI po předchozím majiteli (asi chtěl ušetřit na nesprávném místě) a musím souhlasit. Jsou hrozně měkké (což by u tohohle auta až tak nevadilo), dost hlučné (to už trošku vadí) a hlavně se neskutečně sjíždějí, hlavně předek - důsledek těžkého motoru. Když jsem to auto kupoval, tak tam byly první sezónu (podle stavu sjetí to mohla být pravda), teď máme nalítáno něco přes dvacet tisíc km a příští sezónu se budou kupovat nové. Zadní jsou naopak v pořádku. Pokud někdo toužíte po měkkých gumách, mohu doporučit Micheliny, cenově se to od Barumů moc neliší, a jsou to docela nezmary.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 17:48, RE: kámošův Fiat
Projectigi posted by:
Můj kolega z VŠ v dobách studia toto vozidlo vlastnil, měl mladší model ale podobnou výbavu jako byla v "recenzi", myslím, že když auto bylo v pořádku, tak bylo celkem fajn a ani spotřeba nebyla špatná, vešel se v pohodě do 7,5l/100km.
Bohužel stále tam něco zlobilo, jednou to bylo nefunkční ABS, podruhé při zátahu měl motor neklidný chod, pak mu zase v servisu špatně vyměnil technik rozvody (naštěstí se píst s ventily nepotkal, jen byl řemen přesazený o dva zuby) jednou přestal fungovat centrál...
Přeji dobrý den.Toto jsem psal před dvaapůl rokem!!!Tímto si opravdu myslím o redakci TipCars svoje!!!Auto již rok a půl nevlastním!!!To už vážně nemáte o čem psát že vytáhnete absolutně neaktuální věc?S pozdravem Martin B.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 21:06, RE: cena
JENNEFIAT posted by:
JE LIBO ŠPAGETOŽROUTA TAK SI HO KUPTE! VE FIATECH ČI ALFÁCH JEZDÍ VĚTŠINOU LIDÉ, KTEŘÍ PODLEHNOU CENĚ A JAKSI NEROZUMÍ AUTŮM VŮBEC. PROTO NECHME JE SNÍT.
Hmm...., fundovaný názor hodný "odborníka" s IQ houpacího koně....))). Jistě, ve všech ostatních značkách vozů jezdí jen lidí s vysokou úrovní vzdělání v oboru techniky a automobilismu vůbec. A také samozřejmě pouze ti, kteří stojí nohama pevně na zemi. ....ano, je to zcela jasné, jezdím italským vozem. ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.07.2009 22:12, RE: kámošův Fiat
surikata posted by:
Přeji dobrý den.Toto jsem psal před dvaapůl rokem!!!Tímto si opravdu myslím o redakci TipCars svoje!!!Auto již rok a půl nevlastním!!!To už vážně nemáte o čem psát že vytáhnete absolutně neaktuální věc?S pozdravem Martin B.
Martine Martine, jak vidno, tak nemají :) . Je to sice trochu matení čtenářů, ale dá se to snést. Nechápu ale proč se rozčilujete, TipCars jako soukromá firma si může psát a zveřejňovat co chce (pokud nenarušuje něčí práva) a my čtenáři si zase můžeme číst kdekoli jinde :)
Pěkný den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.07.2009 06:43, RE: kámošův Fiat
Projectigi posted by:
Můj kolega z VŠ v dobách studia toto vozidlo vlastnil, měl mladší model ale podobnou výbavu jako byla v "recenzi", myslím, že když auto bylo v pořádku, tak bylo celkem fajn a ani spotřeba nebyla špatná, vešel se v pohodě do 7,5l/100km.
Bohužel stále tam něco zlobilo, jednou to bylo nefunkční ABS, podruhé při zátahu měl motor neklidný chod, pak mu zase v servisu špatně vyměnil technik rozvody (naštěstí se píst s ventily nepotkal, jen byl řemen přesazený o dva zuby) jednou přestal fungovat centrál...
dovolim si trochu oponovat.. bravo jsem při koupi auta taky zvažoval, ale nakonec jsem koupil fabii. Kamarád má přesně takové bravo už 4 roky a kromě jednoho vyměněného čidla a výfuku je bez nutných investic nad rámec spotřebních dílů. A co je nejdůležitější.. to co s tím autem 4 roky předvádí a ono to pořád bez poruch jezdí..to bych fabku oddělal za týden.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.