0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Bravo 1.4 T-Jet v testu spotřeby

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:03,
Za tech 11 jezdim s 330i taky kdyz ji nesetrim a ze je svezeni jinde asi ani nemusim psat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:21, nic pro "cihly"
průměr 8,6 je dost na hatchback s moderním 150k motorem
ekonomických 6,5 je naopak dost slušné vzhledem k výkonu
ovšem 13 při sportovním stylu je pro 150k motor opět moc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 11:47, Bruselský trend
Tyto motory jsou výsledkem bruselského, zeleného, legislativního tlaku. Podle metodiky měření tam skutečně vychází nízké emise CO2 a fiátek jako výrobce se stává eurohujerem, protože limity plní. To, že v reálu má spotřebu a emise jako bmw330i, jak tady píše kolega nikoho v brus.. nezajímá. Mozek nemůže myslet, když je napaden zelenou plísní, jak víme pokud je maso zelené musí se vyhodit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 11:55, RE: Bruselský trend
anonym posted by:
Tyto motory jsou výsledkem bruselského, zeleného, legislativního tlaku. Podle metodiky měření tam skutečně vychází nízké emise CO2 a fiátek jako výrobce se stává eurohujerem, protože limity plní. To, že v reálu má spotřebu a emise jako bmw330i, jak tady píše kolega nikoho v brus.. nezajímá. Mozek nemůže myslet, když je napaden zelenou plísní, jak víme pokud je maso zelené musí se vyhodit.
Přidávám podpis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 12:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Za tech 11 jezdim s 330i taky kdyz ji nesetrim a ze je svezeni jinde asi ani nemusim psat
Se svym 2.0 20V Turbo jezdim do 11 taky a to je ani nemusim setrit ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 12:08, RE: Bruselský trend
David V posted by:
Přidávám podpis.
njn, pravda pravda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 12:43, RE: Bruselský trend
Ráďa posted by:
njn, pravda pravda
Tak tak kluci ušatí :o)) Jsem s váma za jedno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 12:49,
hm, na 1,4 jew to celkom dost. spom sklamany
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 13:32, RE: Bruselský trend
zigi posted by:
Tak tak kluci ušatí :o)) Jsem s váma za jedno.
Teda, volové, takovou shodu napříč bych nečekal. Takže jsem s vámi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 14:42,
hm ... jede to jako 150-konovy dvoulitr a zere to taky jako 150-konovy dvoulitr (pri ostre jizde spis vice). Tak proc sakra delat slozitejsi a drazsi konstrukci maleho motoru s turbem, kdyz to jde i bez toho? Odpovim si sam -- jednoznacne ta zelena plisen na mozku. Jinak musim rict, ze co se vzhledu tyka, tak nove Fiaty (Grande Punto, 500, Bravo) jsou opravdu moc hezka auta. Bravo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 14:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
hm ... jede to jako 150-konovy dvoulitr a zere to taky jako 150-konovy dvoulitr (pri ostre jizde spis vice). Tak proc sakra delat slozitejsi a drazsi konstrukci maleho motoru s turbem, kdyz to jde i bez toho? Odpovim si sam -- jednoznacne ta zelena plisen na mozku. Jinak musim rict, ze co se vzhledu tyka, tak nove Fiaty (Grande Punto, 500, Bravo) jsou opravdu moc hezka auta. Bravo!
taky moc nechapu ty downsizingy, protoze v praxi az zas tak usporne nejsou. Mozna tak jen ve chvili kdy jedete opravdu jak s pirkem na noze a diky 6 ti kvaltu mate nizke otacky, ale to by i benzinovy 2,0 zral malo. Spis to vidim v tom, ze je tam vysoky kroutak v hodne nizkych tzv. naftovych otackach. Jsem zvedavy jake bude nove VW 1,2 TSI a spotreba 1,4 TSI u golfa pri stejne jizde jakou mel fiat a pak udelat to same s nejakym modernim atmosferickym motorem treba 1,8 od Hondy Civic
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 16:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
hm ... jede to jako 150-konovy dvoulitr a zere to taky jako 150-konovy dvoulitr (pri ostre jizde spis vice). Tak proc sakra delat slozitejsi a drazsi konstrukci maleho motoru s turbem, kdyz to jde i bez toho? Odpovim si sam -- jednoznacne ta zelena plisen na mozku. Jinak musim rict, ze co se vzhledu tyka, tak nove Fiaty (Grande Punto, 500, Bravo) jsou opravdu moc hezka auta. Bravo!
Zajímavé.Není problém jezdit za 6,5 litru.Tak proč jste pane Šikl za tolik nejel ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 18:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Zajímavé.Není problém jezdit za 6,5 litru.Tak proč jste pane Šikl za tolik nejel ?
Měl jsem na dva dny půjčenou Cromu (před 2 roky). Umí to jet za 6 (1,9 JTD 150 k), ale to neznamená, že jsem za tolik jezdil . A to jsem si, na rozdíl od pana Šikla, hradil PHM sám (nic proti, pane Šikle, nestěžuju si). Snad to stačí na vysvětlenou. Víc polopaticky je to už jenom pro žáky a absolventy ZZŠ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 18:38, RE: Bruselský trend
Pepe posted by:
Teda, volové, takovou shodu napříč bych nečekal. Takže jsem s vámi
No, nevim sice o co se jedna, ale kdyz tak vsichni souhlasite, tak i ja se pridavam. SOuhlas!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 23:16, RE: Bruselský trend
anonym posted by:
Tyto motory jsou výsledkem bruselského, zeleného, legislativního tlaku. Podle metodiky měření tam skutečně vychází nízké emise CO2 a fiátek jako výrobce se stává eurohujerem, protože limity plní. To, že v reálu má spotřebu a emise jako bmw330i, jak tady píše kolega nikoho v brus.. nezajímá. Mozek nemůže myslet, když je napaden zelenou plísní, jak víme pokud je maso zelené musí se vyhodit.
A navíc je to výhodné i pro výrobu a servis. Takový přešlechtěný nadupaný motor nebude mít vysokou životnost, a tak se bude brzy opravovat a záhy kupovat auto nové.
Ideální stav. Pro zákazníka ale naopak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 16:11, RE: Bruselský trend
anonym posted by:
No, nevim sice o co se jedna, ale kdyz tak vsichni souhlasite, tak i ja se pridavam. SOuhlas!
Kdzž jsem ťukal ten bruselský trend, tak jsem očekával dotčenou reakci nějakého zeleného bezmozku, ale asi jsou ve stávce na magistrále s tou slámou. Jinak si to neumím vysvětlit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.06.2008 23:16, RE: Bruselský trend
anonym posted by:
Kdzž jsem ťukal ten bruselský trend, tak jsem očekával dotčenou reakci nějakého zeleného bezmozku, ale asi jsou ve stávce na magistrále s tou slámou. Jinak si to neumím vysvětlit.
No to bych chtěl vidět ty argumenty. Už dlouho zaznamenávám odliv zelenáčů z diskuzí o technice.... no není divu, kde je logika ostrá jako břitva otupí se jakákoli barva vyznání, politiky i přesvědčení...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.06.2008 11:01, RE: bez předmětu
mufik.martin posted by:
taky moc nechapu ty downsizingy, protoze v praxi az zas tak usporne nejsou. Mozna tak jen ve chvili kdy jedete opravdu jak s pirkem na noze a diky 6 ti kvaltu mate nizke otacky, ale to by i benzinovy 2,0 zral malo. Spis to vidim v tom, ze je tam vysoky kroutak v hodne nizkych tzv. naftovych otackach. Jsem zvedavy jake bude nove VW 1,2 TSI a spotreba 1,4 TSI u golfa pri stejne jizde jakou mel fiat a pak udelat to same s nejakym modernim atmosferickym motorem treba 1,8 od Hondy Civic
Honda Civic sedan 1.8 mela pri stejnem testu spotrebu 6,4 a 9,8...
respond
RadekWeezzoo
number of posts2
date of registration13.07.2022
Wednesday 13.07.2022 10:05, spotreba 100hp
Ahoj, mam pandu 100hp, coz jen ten samy motor, jen bez turba a k nemu prislusnych veci okolo, mno jezdim na spotrebu(ale nepodtacim), a nedostanu se pod 7.5 L/100, tenhle motor nema vahu vzduchu(ani t-jet) ma jen snimac tlaku sani a teploty sani dle nich ridi smes, tak si rikam, jestli to neni tim treba, jenze muj motor navic ma jeste nejaky problem, v nizkych jede slusne, ale nad 3500 ot je mrtvy, vubec netahne, tak je mozny, ze az udelam katik a lambdy, ze se to zmeni, jinak co vim od kamaradu a znamych, tak ty mrnavy tsi umi v klidu jezdit za 5L, a renault ma treba 1.2 tce, a ten umi taky kolem 5.5 a nemusi byt u toho brzda, asi jde hodne o celkove naladeni motoru a jednotky
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 13.07.2022 13:34, RE: spotreba 100hp
citation:
reakce na: RadekWeezzoo, 13.07.2022 10:05 (Ahoj, mam pandu 100hp, coz jen ...)


Dobrý den, pokud chcete, napište na svou Pandu recenzi https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/. Hezký den nejen za volantem
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.