0
back
 

diskuze k tématu: Jaký koupit kabriolet do 100 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, italská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 08:43, rada
Jo tak. Já myslel, že víš o nějaké chronické poruše. Kamarád má totiž 1,9 (chtěl R6, ale hodně si držely cenu), auto má už dost najeto (teď už snad přes 200 tisíc), ale pořád jezdí dobře, samozřejmě na 1,9 se musí víc šlapat, ale stačí to. Na motoru měnil jen spotřebák vč. vodní pumpy. Jestli ta motorschade nebyla kvůli tomu, že si to koupil nějaký šetřílek, kterému řekli, že to má řetěz a nemusí na to šáhnout, a ona odešla vodní pumpa a uvařil to...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 09:24, rada
ona je vodní pumpa problém i u třílitru, má totiž plastové lopatky které časem křehnou a lámou se. naštěstí se dělá i celokovová. vzhledem k tomu že nabídka je v podstatě stále stejná, auta v inzerci se obměňují jen minimálně, a co to sleduji tak pouze když je to extrémě výhodná nabídka (jako před časem dvoulitr cabrio 2002 za 130k) ihned zmizí, tak prodejci-pokud skutečně chtějí prodat-jdou s cenou hodně dolů. aktuálně je v nabídce krásné černé třílitrové kupé od Hartge a to už je na prodej druhým rokem, a začínal na 350k, nyní je na 269k a šel by určitě rád i pod 250. což je výborná nabídka vzhledem k unikátnosti-kupéček udělali jen asi 15.000 z celkových 300.000 kusů Z3-a vzhledem k tomu že po FL se počty prodaných coupé hrubě snižovaly, tak je budoucí sběratelský potenciál zajištěn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 09:58, rada
Přesně vím které myslíš, taky už ho sleduju delší dobu. Z3 coupé, ještě takové, je obrovské lákadlo. Psycho autíčko ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 10:21, rada
jedinej problém kterej má je vnitřní velikost v oblasti loktů, vzhledem k tomu že jsem poněkud přerostlej tak jsem v něm vypadal-prý-směšně ono totiž má i vyjímku v TP ohledně vnitřního prostoru. jinak svezení fantastické. pocitově 300 koní a ne ´´jen´´ 231.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 10:55, rada
Saab 900, za skvele penize dobre svezeni, velky kufr i na vetsi vylety, i vysokym lidem nefouka na hlavu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 12:58, rada
ještě mě napadla v dané cenové kategorii Audina, konkrétně Audi 80. dělala se až do roku 2000, dokonce i v 1.9TDi , ale myslím že bohatě postačí prověřený dvoulitr 85kW, ev. 2.8.
výbava obvykle slušná, většina je v kůži, za daný cenový limit by byl vůz z konce výroby v perfektním stavu. ale chce to trochu víc hledat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 13:13, rada
to tom: Ja se prave vydal cestou doporuceni typove podobnych vozu jako Z3, tzn. spise dvoumistne roadstery, nez ctyrmistna auta. Svym projevem se jedna o jina auta, coz byl i jeden z duvodu, proc jsem nezaradil napr. jiz zmineny Saab.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 13:32, rada
v tom případě jsou asi už jen dvě reálné varianty-MX5 a MG-F. osobně bych z těchto dvou volil MG, nádherná stylovka která to u mě projela jen díky absenci šestiválce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 14:44, rada
a co Honda S2000? Ale ta bude stát asi jinačí peníz...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 15:21, rada
S2000? asi 3x víc než je limit to je jako doporučit 350Z ale rozhodně dobrá volba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 21:48, rada
A co třeba Fiat Barchetta? Mě to auto nadchlo, za výborné peníze. Ale tazatel by si určitě měl koupit raději mnichovský sedan s V8, podle přispěvoatele z jižního Polska. Takového blba tu už dloho neměli :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 11:23, rada
MG-F je velmi pěkné a zajímavé, ale jako student, který si bude chtít auto užívat, bych se u MG-F bál servisu. V GB to asi nebude problém, ale u nás? Ale redakce by mohla zapátrat nad silnými stránkami a slabinami tohoto modelu, obvyklými poruchami a servisními úkony, cenami a dostupností náhradních dílů. Myslím, že je nás tady dost co by se chtěli o MG-F dozvědět víc. Tak redakce, je to na vás ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 13:29, rada
Rad by som este upozornil aj na Citroen C3 Pluriel. Ja by som pozeral po fiate barchetta, ale asi skor mazda mx5. Predsalen do auta pre zabavu tak trochu patri zadny pohon. A v zime sa s tym nejazdi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 13:29, rada
ze stejného soudku jako MG by mohla být i Toyota MR2, sice je nad limitem ale jen velmi lehce, a je to také v celku povedený roadster, navíc stejně jako MG s motorem vzadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 14:24, rada
Tak zrovna Plurielu bych doporučil se vyhnout velkým obloukem, co jsem slyšel tak ta auta mají jen samé problémy (na rozdíl od "mateřské" C3).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 15:59, rada
Problém Plurielu je jeho nepraktičnost, a to i v měřítcích cabrioletů. Aby se totiž z Plurielu stal plnohodnotný kabrouš, musí se sundat boční oblouky. No ale co pak dělat když začne pršet? Taky co vím, tak trpí na problémy s robotizovanou převodovkou (což ale trápí i konkurenci). Navíc Macho index v Plurielu klesá i pod 206 CC, Micru CC a Brouk cabrio s kytičkou ve vázičce. Ještě mě napadl jeden zajímavý roadster - Alfa Romeo Spider (95 - 20něco). Designově i jízdně velmi zajímavé. Široký výběr a ceny na minimu (za 100 000 se může sehnat zachovalá). Koupě ale bude chtít pořádnou dávku entuziasmu a koule.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.07.2012 21:52, rada
Do 100000,-Kč se dá jistě pořídit mazda MX5. Je to auto se skvělým podvozkem a parádními jízdními vlastnostmi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 12:12, rada
Za tyhle peníze bych vážně uvažoval jen o MX5 a 206 CC. 206 jen z důvodu velkého výběru a šance kápnout na pěkný kus, navíc bude servisně nenákladná a dá se v ní jezdit denně. MX5 se zadním náhonem bude pravá hračka na víkendy po pěkné silnici, ale bohužel je dost tvrdá na podvozku a na denní ježdění bych to neviděl. Bohužel další výhoda pro 206CC je pevná střecha, která prostě odolává počasí mnohem snadněji, než plátěná. Jistě, MX5 může mít hardtop, ale to musíš mít štěstí při koupi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.07.2012 13:39, rada
jestli je jeho snem Z3 tak tezko osedla pazouta 206cc, kterej mi pripada tak trochu teplej nebo auto pro holky. jsem pro MX5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.07.2012 11:27, Miata
jen bych dodal že se dá sehnat Mazdička i s nacvakovací tvrdou střechou ;) tu je ale zapotřebí na léto někam schovat.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.