0
back
 

diskuze k tématu: Diesely v reálném provozu neplní, co automobilky slibují

category of topic classification:
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 19.07.2015 20:02, ...
Hele Pavlíku, můžeš se vztekat jak chceš, ale těch motorů co snesou LPG zas tak málo neni. Např. Freemont 3.6, MPI motory od VW, klasický 1,6 16V, těch motorů neni málo...
A lpg je budoucnout at se ti to líbí nebo ne
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 19.07.2015 20:09, CNG Passat
Tak zrovna toho Passata bych moc nechválil. Týpek si to dovezl, taxikářský auto, 350000 najeto, relativně mladý auto a nemělo to tlaky. Komplet podpálený.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 19.07.2015 20:14, Nafta
A trochu si tu zatrolím, ale nejspolehlivější a nejlepší byla vždycky nafta. Samozřejmě bez turba ve stylu 1,9 SDI, ať už ve felcce (té je úplně jedno, na co jede a je zcela nesmrtelná), nebo ve fabuli (ta už není tak úplně nesmrtelná, ale pořád pár milionů najede).
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 19.07.2015 20:49, fabule
o nesmrtelnosti pravdu díš, to je zcela pravda. Nicméně jízdu ve fabuli natož s SDI bych nepřál ani nepříteli.. A nedovedu si představit, co to je najet pár milionu ve fabuli. To se dozajista rovná středověké tortuře, a snad ji to i předčí.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 19.07.2015 22:14, RE: fabule
Zvirak posted by:
o nesmrtelnosti pravdu díš, to je zcela pravda. Nicméně jízdu ve fabuli natož s SDI bych nepřál ani nepříteli.. A nedovedu si představit, co to je najet pár milionu ve fabuli. To se dozajista rovná středověké tortuře, a snad ji to i předčí.


Ty seš jak ten Rath . Minulej víkend jsem byl na Lokti ve sklepení, kde je "tortura" a její součásti docela detailně vyobrazena a popsána . Bych ho natáhl na skřipec, a pozoroval, jak mu postupně praskají šlachy, úpony a klouby...Napřed na rukou, potom na nohou... By asi změnil názor, srovnávat dnešní fešácký vazbu se středověkem . Pár set tisíc km jsem ve feldě kombi 1,9D najel... Já bych teda radši tu feldu
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Sunday 19.07.2015 22:23, RE: Nafta
brin posted by:
A trochu si tu zatrolím, ale nejspolehlivější a nejlepší byla vždycky nafta. Samozřejmě bez turba ve stylu 1,9 SDI, ať už ve felcce (té je úplně jedno, na co jede a je zcela nesmrtelná), nebo ve fabuli (ta už není tak úplně nesmrtelná, ale pořád pár milionů najede).


tak životnost sdi je rozhodně výrazně větší než životnost karoserie ve felicii ta až na vyjimky dříve zrezaví než stihne ojet sdi
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 20.07.2015 07:47, Felcka
Kamarád má v podstatě už jen motor a vždycky někde koupí felinu za flašku a vrazí do ní ten motor a jezdí dál. Po rozpadnutí postup opakuje. Jezdí na friťák, vyjetý oleje, prostě co mu přijde pod ruku, má dílnu.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 20.07.2015 09:28, RE: Felcka
brin posted by:
Kamarád má v podstatě už jen motor a vždycky někde koupí felinu za flašku a vrazí do ní ten motor a jezdí dál. Po rozpadnutí postup opakuje. Jezdí na friťák, vyjetý oleje, prostě co mu přijde pod ruku, má dílnu.


silně mi to připomíná bývalého souseda z Prahy, budiž mu země lehká, někdy začátkem sedmdesátých let dostal od syna z Kanady Mercedesa 200D, jezdil s ním taxi, motor přežil tři kastle a hrubě přes milión kilometrů
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 20.07.2015 23:37, RE: Felcka
tomaskrtek posted by:
brin posted by:
Kamarád má v podstatě už jen motor a vždycky někde koupí felinu za flašku a vrazí do ní ten motor a jezdí dál. Po rozpadnutí postup opakuje. Jezdí na friťák, vyjetý oleje, prostě co mu přijde pod ruku, má dílnu.
silně mi to připomíná bývalého souseda z Prahy, budiž mu země lehká, někdy začátkem sedmdesátých let dostal od syna z Kanady Mercedesa 200D, jezdil s ním taxi, motor přežil tři kastle a hrubě přes milión kilometrů


Fakt to byl diesl? Prý tu za komoušů byla nekvalitní nafta (z ropy z Ruska) s vysokým obsahem síry a údajně naftovým Mercedesům to palivo nedělalo dobře a motory to nezvládaly. Lidi co si naftový auta ze západu přivezli prý moc dlouho nejezdili. Jak jsem to slyšel tak předávám...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Tuesday 21.07.2015 11:06, RE: Felcka
Petr S posted by:
tomaskrtek posted by:
brin posted by:
Kamarád má v podstatě už jen motor a vždycky někde koupí felinu za flašku a vrazí do ní ten motor a jezdí dál. Po rozpadnutí postup opakuje. Jezdí na friťák, vyjetý oleje, prostě co mu přijde pod ruku, má dílnu.
silně mi to připomíná bývalého souseda z Prahy, budiž mu země lehká, někdy začátkem sedmdesátých let dostal od syna z Kanady Mercedesa 200D, jezdil s ním taxi, motor přežil tři kastle a hrubě přes milión kilometrů
Fakt to byl diesl? Prý tu za komoušů byla nekvalitní nafta (z ropy z Ruska) s vysokým obsahem síry a údajně naftovým Mercedesům to palivo nedělalo dobře a motory to nezvládaly. Lidi co si naftový auta ze západu přivezli prý moc dlouho nejezdili. Jak jsem to slyšel tak předávám...


Viděl jsem v provozu taky takový piáno, rovněž 200D. Kamarád restauratér to koupil brigádníkům na dojíždění do 20km vzdálené provozovny. Jezdilo to na směs přepálenýho fritovacího oleje a nafty v poměru 50:50, ale jen od května do října, v zimě se tomu oleji už nechtělo
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 21.07.2015 11:17, RE: Felcka
Petr S posted by:
tomaskrtek posted by:
brin posted by:
Kamarád má v podstatě už jen motor a vždycky někde koupí felinu za flašku a vrazí do ní ten motor a jezdí dál. Po rozpadnutí postup opakuje. Jezdí na friťák, vyjetý oleje, prostě co mu přijde pod ruku, má dílnu.
silně mi to připomíná bývalého souseda z Prahy, budiž mu země lehká, někdy začátkem sedmdesátých let dostal od syna z Kanady Mercedesa 200D, jezdil s ním taxi, motor přežil tři kastle a hrubě přes milión kilometrů
Fakt to byl diesl? Prý tu za komoušů byla nekvalitní nafta (z ropy z Ruska) s vysokým obsahem síry a údajně naftovým Mercedesům to palivo nedělalo dobře a motory to nezvládaly. Lidi co si naftový auta ze západu přivezli prý moc dlouho nejezdili. Jak jsem to slyšel tak předávám...


jj,, 200D, ještě si vzpomínám na to kadla......kadla......kadla..... myslel jsem že to každou chvíli chcípne ale ono ne a ne
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 21.07.2015 12:46, felda
Nějak moc nechápu tu chválu na naftovou feldu. Ted diesel v ní už byl i na tu dobu žádná sláva. Měl jsem ji jako novou v pickupu. Olej se měnil tuším už při 7,5t km, nejelo to, přední náprava se dělala 3x za 100t km a spotřeba do 7l scifi. Navíc teda cena byla tehdy dost drsná.
Nikdy jsem nepochopil jak si to někdo může koupit do osobáku, ale jak vidím asi i jo. O tom jak debilně a nepohodlně se ve feldě sedělo snad mluvit nemusím.
SDI to opravdu nebylo, s tím měl ten motor společné jen palivo.

Jinak k těm Mercedesům - kamarád má pořád na ježdění kolem baráku piano 220d a to opravdu sežere všechno. Jednou jsem si pronajal sklad a v něm našel sud s něčím, asi do půlky plný. Kamarád prohlásil že je to nafta a to černé želé potom patřičně naředěné normálně lil do toho medvěda. A jel.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.