0
back
 

diskuze k tématu: Daewoo Matiz 0.8

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 06:56, A je to tady...
kdo si pořád myslí, že nízký obsah znamená nízkou spotřebu, je teda pěkně na omylu.
Ono právě nízké obsahy maj vyšší spotřebu, ale to typický čech nikdy nepochopí...
Každopádně s tím benzínem od marketu je to pravda, jednou jsem tak tankoval a nemohl jsem pak z toho benzínu párkrát nastartovat, nikdy víc u marketu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 07:26, litr
Mel jsem tohle auticko pujcene v zahranici na dovolene, s litrovym motorem. A i kdyz jsem se k tomu choval jako k cizimu, o zadnou ekonomickou jizdu jsem se nesnazil, jezdil s tim i v horach, mel vetsinu casu pustenou klimatizaci, tak to zralo ve dvou lidech 6 l/100 km. Jinak souhlas s toum rychlosti 110 km/h, to uz jsem taky zacinal mit z chovani auta blby pocit, i kdyz to bylo na kvalitni silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 08:01, RE: A je to tady...
zigi posted by:
kdo si pořád myslí, že nízký obsah znamená nízkou spotřebu, je teda pěkně na omylu.
Ono právě nízké obsahy maj vyšší spotřebu, ale to typický čech nikdy nepochopí...
Každopádně s tím benzínem od marketu je to pravda, jednou jsem tak tankoval a nemohl jsem pak z toho benzínu párkrát nastartovat, nikdy víc u marketu...
Jo jo, ja som mal Yaris 1.0 a chcel odo mna 6.2 l/100 km. teraz mam Avensis 1.8 a chce 6.6 l/100 km. Ale pri dvojnasobnom vykone..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 08:01, RE: A je to tady...
zigi posted by:
kdo si pořád myslí, že nízký obsah znamená nízkou spotřebu, je teda pěkně na omylu.
Ono právě nízké obsahy maj vyšší spotřebu, ale to typický čech nikdy nepochopí...
Každopádně s tím benzínem od marketu je to pravda, jednou jsem tak tankoval a nemohl jsem pak z toho benzínu párkrát nastartovat, nikdy víc u marketu...
tady je asi hlavně problém, jak se s takovým autem jezdí. pokud z něj člověk chce dostat výkon jako z dvoulitru, tak to taky jako dvoulitr brát bude. pokud s tím jezdí jako s litrovým motorem, odměnou mu bude nízká spotřeba. ale to čech nikdy nepochopí. tyhle auta, i když umějí jezdit přes 150 si libují hlavně ve městě, kde se díky nízké hmotnosti dokáží svižně rozjet a na okrskách do rychlosti 100km/h. na dálnici už jim dochází dech a aby jely, tak i víc žerou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 08:49, Ještě jedna věc, která stojí za zmínku, je spotřeba oleje. Po zhruba pěti měsících jsem doléval asi 1,2l.
Jezismaria, to auto stalo celou dobu v garazi nebo se na nem ujelo 20 000km? To je snad sakra rozdil, takovat informace je s odpustenim na prd!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 09:00,
Já ho koupil jako nového, byla to ta modernizovaná verze a spotřeba se pohybovala kolem 5l/100km... Jezdil jsem s ním 3 roky bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 09:04, RE: Ještě jedna věc, která stojí za zmínku, je spotřeba oleje. Po zhruba pěti měsících jsem doléval asi 1,2l.
anonym posted by:
Jezismaria, to auto stalo celou dobu v garazi nebo se na nem ujelo 20 000km? To je snad sakra rozdil, takovat informace je s odpustenim na prd!
Tak zkus příště líp číst. Pokud najel za rok 17000km, tak za půl roku to bude cca polovina (8-9000km) Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 09:14, Tak to má být
No podle mne je to výborná volba pro město (než aby se ve městě tlačili vedle sebe SUV a OFFROADY vedle sebe). Ještě kdyby to mělo nižší emise a trochu víc bezpečnosti,tak bych ho navrhl jako dopravní prosředek do velkoměst. Ale to je vhodnější spíše Toyota Aygo Blue apod..........................i když kolo je kolo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 09:59, RE: A je to tady...
zigi posted by:
kdo si pořád myslí, že nízký obsah znamená nízkou spotřebu, je teda pěkně na omylu.
Ono právě nízké obsahy maj vyšší spotřebu, ale to typický čech nikdy nepochopí...
Každopádně s tím benzínem od marketu je to pravda, jednou jsem tak tankoval a nemohl jsem pak z toho benzínu párkrát nastartovat, nikdy víc u marketu...
No ja nevim Zigi, me Punto 8V bralo ve meste cca 6 - 6-5 a na okresce jsem byl presne na hranici 5 litru. Jak nekdo poznamenal, musi se s tim jezdit jako s 1.2 ne jako s 2.0 protoze pak to zere vic jak ten 2.0 takze nizkemu objemu zdar, ja bych to uz nechtel, ale ta spotreba zrovna u Punta byla vyborna, takze jsem byl spokojeny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:06, RE: A je to tady...
mufik.martin posted by:
No ja nevim Zigi, me Punto 8V bralo ve meste cca 6 - 6-5 a na okresce jsem byl presne na hranici 5 litru. Jak nekdo poznamenal, musi se s tim jezdit jako s 1.2 ne jako s 2.0 protoze pak to zere vic jak ten 2.0 takze nizkemu objemu zdar, ja bych to uz nechtel, ale ta spotreba zrovna u Punta byla vyborna, takze jsem byl spokojeny.
Jel jsem v tom autíčku a motor je na svůj objem živý.Kabina je však úzká a když si vedle sebe sednou dva velcí chlapi tak mají ramena na sobě jak 4% část populace.Prostě auto pro ženské na nákupy.Bezpečnost pasivní velmi malá protože máte dveře namáčklé na boku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:34, Dovča v Chorvatsku
A já v tomhle autě jel na dovolenou ve čtyřech lidech. :o) Zavazadla jela v jiném autě. Při jízdě s klimatizací bylo nutno ji do kopce vypínat, protože bych se s tim do žádnýho krpálu nevyškrábal. Když jsme tam dojeli, tak se přepálil jeden kabel od svíčky, tak to dokonce jelo chvíli jen na dva válce, přičemž to žralo jak osmiválec. Problém jsem tam vyřešil kabelem z golfa. Ted už je to auto pryč, ale sranda s tím byla. Taková městská koza se zvukem, který se podobal stádu nasr*ných křečků.
Jinak to je nejmenší MPV.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:42, RE: A je to tady...
anonym posted by:
tady je asi hlavně problém, jak se s takovým autem jezdí. pokud z něj člověk chce dostat výkon jako z dvoulitru, tak to taky jako dvoulitr brát bude. pokud s tím jezdí jako s litrovým motorem, odměnou mu bude nízká spotřeba. ale to čech nikdy nepochopí. tyhle auta, i když umějí jezdit přes 150 si libují hlavně ve městě, kde se díky nízké hmotnosti dokáží svižně rozjet a na okrskách do rychlosti 100km/h. na dálnici už jim dochází dech a aby jely, tak i víc žerou.
Škoda, že se recenzent se zvýšenou spotřebou smířil, a nezkusil zjistit, zda je vše OK...Kdysi měla žena Uno logo 1,0i a spotřeba taky přes 8 - chvíli jsem jí nadával, že jezdí jak tatar, pak mi to ale nedalo a začal jsem po tom jít - v servise akorát naměřili vysoké hodnoty na emisích - tak chytrý jsem byl taky , a zadarmo - při couvání smrděl benzín a výfuk byl černý jak roura od komína - ale diagnostika nic, čistá...Tak jsem to začal proměřovat ručně a časem jsem zjistil, že čidlo teploty vody semtam dává signál, jako by auto stálo celou noc u Stalingradu v největší zimě...tak jsem ho vyměnil, spotřeba rázem 5...Tím chci říct, že podle mne se jednalo u Matize o něco podobného, ze zkušeností lidí vím, že jezdí za 5-6 v pohodě, potvrzují to i ostatní příspěvky zde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:47, RE: Dovča v Chorvatsku
anonym posted by:
A já v tomhle autě jel na dovolenou ve čtyřech lidech. :o) Zavazadla jela v jiném autě. Při jízdě s klimatizací bylo nutno ji do kopce vypínat, protože bych se s tim do žádnýho krpálu nevyškrábal. Když jsme tam dojeli, tak se přepálil jeden kabel od svíčky, tak to dokonce jelo chvíli jen na dva válce, přičemž to žralo jak osmiválec. Problém jsem tam vyřešil kabelem z golfa. Ted už je to auto pryč, ale sranda s tím byla. Taková městská koza se zvukem, který se podobal stádu nasr*ných křečků.
Jin...
Á, pán je gurmán
Mně se tyhle tenisáky do města docela líbí, naco tahat 1/2 druhé tuny plechu zbytečně u nějaké střední třídy. Je to obratný, malý a když se umí jezdit i úsporný. Pasivní bezpečnost je asi horší, ale věřím, že je na lepší úrovni než u starýho Fáčka a o 120-kách nemluvě. Ovšem ty polomotory mi taky vadí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:47, RE: litr
anonym posted by:
Mel jsem tohle auticko pujcene v zahranici na dovolene, s litrovym motorem. A i kdyz jsem se k tomu choval jako k cizimu, o zadnou ekonomickou jizdu jsem se nesnazil, jezdil s tim i v horach, mel vetsinu casu pustenou klimatizaci, tak to zralo ve dvou lidech 6 l/100 km. Jinak souhlas s toum rychlosti 110 km/h, to uz jsem taky zacinal mit z chovani auta blby pocit, i kdyz to bylo na kvalitni silnici.
nám žere tak do těch 6/100km a na rychlou jízdu se taky moc nehodí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 10:52, RE: A je to tady...
mufik.martin posted by:
No ja nevim Zigi, me Punto 8V bralo ve meste cca 6 - 6-5 a na okresce jsem byl presne na hranici 5 litru. Jak nekdo poznamenal, musi se s tim jezdit jako s 1.2 ne jako s 2.0 protoze pak to zere vic jak ten 2.0 takze nizkemu objemu zdar, ja bych to uz nechtel, ale ta spotreba zrovna u Punta byla vyborna, takze jsem byl spokojeny.
Pracoval jsem ve firmě, kde toto auto převládalo coby služební a měli jsme jich asi 10. Všechny knihy provozu se mi dostávaly do rukou a měl jsem přehled o spotřebách. Proto mohu odpovědně prohlásit, že žádné z těchto aut nešlo přeš 7 litrtů na 100km. Průměr byl 5,8 a pokud vím, tak ekonomicky se moc nejezdilo. Byla to auta do města a svůj účel plnila, pokud se s tím muselo jet někam dál 100km a víc, pak se z toho stávalo utrpení. Krátké sedáky, málo místa, při vyšší rychlosti hluk a td. Já sám jsem na tomto vozítku najel 140 000km. Všechna vozidla si rovněž brala olej a to nám potvrdili i v servisech, je prý normální. Platí: Čím víc se vytáčí, tím víc se dolévá olej- fungovalo to. Musím prohlásit, že po celou dobu jsem jezdil jen na garančky a až na to, že mi odešly kabely od zapalování nebyla jediná závada. Horší řazení a naklánějící se podvozek mohu taky podepsat, ale za ty prachy to není špatný vůz do "města" pro manželku.

PS: Schválně jsem dal uvozovky města, aby mi zas někdo neomílal bezpečnost. Jestli do vás někdo ťukne na parkovišti, nebo na světlech, tak to asi zvládnete i v Matizu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 11:09, RE: Dovča v Chorvatsku
David V posted by:
Á, pán je gurmán
Mně se tyhle tenisáky do města docela líbí, naco tahat 1/2 druhé tuny plechu zbytečně u nějaké střední třídy. Je to obratný, malý a když se umí jezdit i úsporný. Pasivní bezpečnost je asi horší, ale věřím, že je na lepší úrovni než u starýho Fáčka a o 120-kách nemluvě. Ovšem ty polomotory mi taky vadí.
ml jsem v minulosti řadu velkých auťáků ,Oply,meďáky,audiny a naposledy oktávku,ale co Nova uvešdla pro slaboduché zloděje,jak se do ní bez námahy dostat vylomením zámků a byl jsem 3krát a sebou takhle vyčorovanej opálenými a pojišťovna se mnou rozvázala poloměr,i když jsem od nich celkem nic edostal,protože jsem měl 10ti tisícovou spoluúčast,tak jsem to vzteky prodal za pár šupů,koupil jsem malého korejce Matízka a mám svatej klid,na střeše mám lyžiny a když je blbá cesta,tak tam vrazím koště,přenesu to a jedu dál, mám jej od roku 2OO1 jako nový,najeto mám 85 tisí a nedám na něj dopustit,jsme tři,já,manželka a jzevčík a do kufru něakej ten nákup,převážně jezdíme po Praze,ale i do NDR,NSR,Rakouska,Polska,Slovenska a Maďarska a spotřeba je vprůmeru kolem 5,5 litrů a to to nejak nešetřím a olej to nebere,chce to ale pravidelně menit i filtrem,plně doporučuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 11:13, RE: A je to tady...
mastercar posted by:
Pracoval jsem ve firmě, kde toto auto převládalo coby služební a měli jsme jich asi 10. Všechny knihy provozu se mi dostávaly do rukou a měl jsem přehled o spotřebách. Proto mohu odpovědně prohlásit, že žádné z těchto aut nešlo přeš 7 litrtů na 100km. Průměr byl 5,8 a pokud vím, tak ekonomicky se moc nejezdilo. Byla to auta do města a svůj účel plnila, pokud se s tím muselo jet někam dál 100km a víc, pak se z toho stávalo utrpení. Krátké sedáky, málo místa, při vyšší rychlosti hluk a td. Já ...
Souhlasím s tím, že spotřeba je divná. Určitě se jedná o závadu, manželka má taky Matize a jezdí kolem 5,5 a taky není nic moc driver! Olej dolévám od začátku a mám dojem, že auto bere oleje čím dál míň. Když bylo nové, tak jsem doléval kolem 2 litrů mezi výměnou a nyní stěží litr. Jinak do města? ÚPLNĚ NA POHODU!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 11:26, spotřeba
Máme doma Yarise a v průměru bere 5,5. Nj vyssi obsah ;D.
Ne ve měste s tím jezdim kolem 6ti a mimo město za 5, není problem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 11:39, Poněkud jiné zkušenosti
Máme Matize 0,8 přes 2 roky. Kupovali jsme ojetý ze SRN, r.v. 2000. Najeli jsme téměř 40 tis. km (koupeno při 70 tis., dnes 110 tis. km). Ze závad pouze výměna ložiska zadního kola a kabely ke svíčkám. Cena náhradních dílů byla skutečně veselá. Jezdíme denně cca 100 km, z poloviny město, z druhé silnice I. tř. a dálnice. Po celou dobu spotřeba nepřekročila 5,5 l, i když mimo město jezdíme poměrně svižně. Olej měníme pravidelně, k žádnému zaznamenatelnému úniku zatím nedošlo. Akcelerace je s ohledem na hmotnost vozítka velmi slušná, nicméně dlouhé táhhlé kopce nejsou opravdu naším přítelem. Jízdní komfort je samozřejmě úměrný ceně, ale s tím jsme dané vozítko přece kupovali (trochu mi připomíná moji první ojetou Š 120). Hlavním kritériem jsou veškeré náklady na provoz (tj. vč. rozdílu mezi pořizovací a prodejní cenou, pojištění, spotřeby, náhradních dílů a provozních hmot atd.) a ty jsou pro mě opravdu milým překvapením. Mnozí by nevěřili. Takže v obecném smyslu a ve všech ohledech dostupné a levné vozítko, od kterého nesmíte požadovat žádné výjimečné nároky. Ale přesně proto ho máme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2007 12:20, RE: Poněkud jiné zkušenosti
anonym posted by:
Máme Matize 0,8 přes 2 roky. Kupovali jsme ojetý ze SRN, r.v. 2000. Najeli jsme téměř 40 tis. km (koupeno při 70 tis., dnes 110 tis. km). Ze závad pouze výměna ložiska zadního kola a kabely ke svíčkám. Cena náhradních dílů byla skutečně veselá. Jezdíme denně cca 100 km, z poloviny město, z druhé silnice I. tř. a dálnice. Po celou dobu spotřeba nepřekročila 5,5 l, i když mimo město jezdíme poměrně svižně. Olej měníme pravidelně, k žádnému zaznamenatelnému úniku zatím nedošlo. Akcelerace je s ohle...
Jsem takhle jednou jel ve svem byvalem voze - Fabia 1.4 44 kW ( tachometrovych) 140 km/h po dalnici do celkem tahleho stoupani (nedelam si legraci) a najednou me problikava Matiz ... myslel jsem, ze mam mzitky, ale pak jsem uhnul a Matiz v klidu zrychloval dal ))

Nevite jake motory se davaly do Matize ???
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.