0
back
 

diskuze k tématu: Daewoo Kalos

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 04:44, podivuhodné
Vidím, že i dnes jsou mezi motoristy opravdu nenároční jedinci, kteří se spokojí s Matisem, potažmo s Kalosem. Bohužel se řadím mezi ty druhé, což mě stálo hodně peněz za opravy (AR 33 1.7 16V) a dnes u benzíky - Peugeot 406 coupe 3.0, ale přesto mně to asi za ten požitek z jízdy stojí. Osobně bych místo Daewoo volil třeba o rok starší Toyotu Yaris, ale proti gustu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 05:50, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Vidím, že i dnes jsou mezi motoristy opravdu nenároční jedinci, kteří se spokojí s Matisem, potažmo s Kalosem. Bohužel se řadím mezi ty druhé, což mě stálo hodně peněz za opravy (AR 33 1.7 16V) a dnes u benzíky - Peugeot 406 coupe 3.0, ale přesto mně to asi za ten požitek z jízdy stojí. Osobně bych místo Daewoo volil třeba o rok starší Toyotu Yaris, ale proti gustu...
Opravdu by asi bylo lepší koupit Yaríska, Hondu Jazz nebo něco podobného. S tímto autem bych si připadal všude jako chudý příbuzný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 06:28, Alex
Když jdu po ulici, taky se mnou vítr hází a lítám jak hadr na holi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 07:12, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Opravdu by asi bylo lepší koupit Yaríska, Hondu Jazz nebo něco podobného. S tímto autem bych si připadal všude jako chudý příbuzný
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 07:24, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
Plně podepisuji, vystihl jste to naprosto přesně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 07:40, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
S tím nemohu jinak než souhlasit. Patřím mezi ty řidiče, kterým slouží auto k přesunu z místa A do místa B. A vydržím to bez klimatizace a dalších vymožeností. V autě vozím všechno. Od manželky s dítětem až po smetí do sběrného dvora.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 07:46, Citlivost na boční vítr...
Tak nevím, jestli jsou citlivá auta, nebo spíš řidiči. Doporučuju autorovi svést se s prázdnou dodávkou, nejlépe maxi verzí v čerstvém větru, aby věděl, co to znamená. V osobáku jde spíš o zvyk a zkušenost (třeba při předjíždění kamionu to s takovým drobečkem musí zamávat, přesto se to dá zvládat bez problémů). Jinak dobrý článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 08:43, ..
1.4 16V, 68 kW jede líp, ale taky nic moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 08:59, RE: podivuhodné
anonym posted by:
S tím nemohu jinak než souhlasit. Patřím mezi ty řidiče, kterým slouží auto k přesunu z místa A do místa B. A vydržím to bez klimatizace a dalších vymožeností. V autě vozím všechno. Od manželky s dítětem až po smetí do sběrného dvora.
Dynamicky lze jezdit s každým autem. Osobně mám Felicii 50kW 2001 (sice si půjčuju doma i lepší auta, ale mám feldu)....pokud jedu jednu cestu za 40 minut - třeba na chalupu a řídím BMW E46, jedu stejně jako s feldoou a nikterak mě to nevadí - možná té feldě...okresky do 110 a dálnice do 150. Jedinej rozdíl je, že u feldy unavim brzdy a driv hvidzaji pneu, ale je to dano stavbou auta. Mel jsem známeho, který jezdil po zvlněných okreskach 110 a to měl 5 rychlostního rapida.....v úsecích, kde já jedu i s BMW 70km/h. Sice to byl závodník ale měl pouze jednu ruku:) a to si nedelam prdel:) Tady je jesne videt, ze na aute nezalezi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:07, RE: podivuhodné
anonym posted by:
S tím nemohu jinak než souhlasit. Patřím mezi ty řidiče, kterým slouží auto k přesunu z místa A do místa B. A vydržím to bez klimatizace a dalších vymožeností. V autě vozím všechno. Od manželky s dítětem až po smetí do sběrného dvora.
souhlas. v redakčních testech jsou sice všechny ty vozy krásně popsané, do detailů rozebrané, ano příjemně se to čte, přesto si myslím, že 80% řidičů ty extrémní vlastnosti svých vozidel nikdy nevyužije, protože prostě jezdí podle předpisů a s rozvahou.
Já netvrdím, že vozy např. nemají mít dobrý podvozek. Ale každý si stejně pod slovem "dobrý" představí něco jiného - někdo rád tvrdší, někdo pohodlnější, někdo vyšší, někdo by se nejraději dotýkal zadnicí silnice.

K těm odřeninám. Autor popsal tézu, že přesto že majitelkou vozu byla žena, odřenin bylo minimum. S tím víceméně nesouhlasím. Já mám svýho miláčka celkem odřenýho (vetšinou různé malé bulky a škrábance) a kromě jednoho případu, kdy jsem při couvání zavadil o sloup osvětlení, je většina z nich z parkoviště před barákem, nebo hlavně u nákupních středisek. Ty kreténi tam místo aby měli o 30 parkovacích míst míň, tam nasekají mezery vhodné maximálně pro vozy kategorie mini a pak mi všichni tlučou do dvěří a nárazníků. Už jsem začal parkovat v prázdných koutech - raději udělám o 30 kroků víc, než abych zas počítal nové a nové škrábance a bulky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:09, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
tak s tím se nedá nesouhlasit. Bohužel někteří jedinci to nepochopí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:32, RE: podivuhodné
kuko posted by:
souhlas. v redakčních testech jsou sice všechny ty vozy krásně popsané, do detailů rozebrané, ano příjemně se to čte, přesto si myslím, že 80% řidičů ty extrémní vlastnosti svých vozidel nikdy nevyužije, protože prostě jezdí podle předpisů a s rozvahou.
Já netvrdím, že vozy např. nemají mít dobrý podvozek. Ale každý si stejně pod slovem "dobrý" představí něco jiného - někdo rád tvrdší, někdo pohodlnější, někdo vyšší, někdo by se nejraději dotýkal zadnicí silnice.

K těm odřeninám. Autor popsal t...
jen jestli není něco špatně ve vás, když auto nazýváte miláčkem, a vadí vám škrábanečky od dveří vedlejšího auta - jako by to s nimi hůř jezdilo ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:34, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
sice máte 100% pravdu,ale bojím se že ti chlapci co se tady chlubí vými obstarožními třílitrovými kočáry vám stejně neuvěří
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:41, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Představte si, že dnes ještě existují lidé, kteří nemají potřebu ohromovat své okolí značkou svého auta. To je co?
Dále ještě existují řidiči, kterým je úplně u pr...., jestli se auto v zatáčce více nakloní, nebo ne. Nemají totiž potřebu svému okolí dokazovat, jakou ohromnou sílu svého motoru krotí. Jezdí hlavně tak, aby jim jejich spolucestující nepoblinkali auto.
A co je úplně neuvěřitelné, těchto nenáročných motoristů je drtivá většina...
To jste popsal naprosto trefně Tvrdím,že auto je můj sluha a ne můj pán. Protože potřebuju velké auto (děti,zavazadla,kola,pes...) vybírám ho podle toho,co se do něj dá narvat,kolik mají děti vzadu místa a protože jsem prcek,tak aby se v něm dobře sedělo i mě a abych dosáhla na pedály.Pamatuju si ty kyselý ksichty vyznavačů VW nejlépe v turbodieslu,když jsem si přivezla z Německa KIU Claruse.To auto (notně olítaný) mi bez poruch a investicí sloužilo tři roky naprosto spolehlivě. ( a stálo pár korun)Teď mám Opla Astru combi, ksichty byly stejný, ale zatím musím zaklepat - pohoda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 09:46, RE: podivuhodné
anonym posted by:
Opravdu by asi bylo lepší koupit Yaríska, Hondu Jazz nebo něco podobného. S tímto autem bych si připadal všude jako chudý příbuzný
Jde jen o to, jestli to je pravda nebo ne. Pokud jsem chudý, tak odpovídající auto je naprosto v pořádku a pokud chudý nejsem, pak je mi to úplně lhostejné. V dnešní době se najdou jedinci, kteří málem žerou suchej chleba, ale splácí nový velký auto, aby nevypadali jak chudí příbuzní. A správné mi to nepřipadá.
Třeba já, mám 12 let starou popelnici, které funguje všechno jak má, není zrezlá, jezdí v průměru za 7,5 l/100 má kufr 550 l a je na ni spolehnutí a je mi úplně jedno, co si o mě kdo myslí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 10:41, RE: podivuhodné
anonym posted by:
jen jestli není něco špatně ve vás, když auto nazýváte miláčkem, a vadí vám škrábanečky od dveří vedlejšího auta - jako by to s nimi hůř jezdilo ...
tak toho "miláčka" jsem myslel hodně nadneseně, auto je pro mně jenom auto, nejsem na něj citově navázaný. ale úpřimně - koupíte si nový vůz, investujete do toho vlastní peníze, a pak jenom škrábance a bulky a odřeniny - neštvalo by vás to ani trošičku? Já myslím, že 90% lidí určitě jo. Nebo vám nevadí si pak koupit 3-4 roky starou ojetinu, která je celá poškrábaná, plechy pomačkané, odřená barva.... ale jinak jako nová
Ale na tohle všechno rychle zapomenu když přijedu k pumpě a uvidím cenu za litr.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 10:45, RE: podivuhodné
anonym posted by:
To jste popsal naprosto trefně Tvrdím,že auto je můj sluha a ne můj pán. Protože potřebuju velké auto (děti,zavazadla,kola,pes...) vybírám ho podle toho,co se do něj dá narvat,kolik mají děti vzadu místa a protože jsem prcek,tak aby se v něm dobře sedělo i mě a abych dosáhla na pedály.Pamatuju si ty kyselý ksichty vyznavačů VW nejlépe v turbodieslu,když jsem si přivezla z Německa KIU Claruse.To auto (notně olítaný) mi bez poruch a investicí sloužilo tři roky naprosto spolehlivě. ( a stálo pár...
jo Clarus - když jsi ho někdy v 96/97 koupili rodiče spolužáka a pak mě v tom svezl, jsem byl úplně unešený. Podle mně je to hodně povedaná kára a hlavně nedoceněná.
Každý ať si prostě koupí co se mu líbí a na co má peníze. Důležité je, aby on sám byl spokojený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 10:47, RE: Alex
anonym posted by:
Když jdu po ulici, taky se mnou vítr hází a lítám jak hadr na holi.
Musis vic jist!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 11:21, RE: Alex
anonym posted by:
Musis vic jist!
nebo míň pít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.11.2007 11:30, Kalos
anonym posted by:
Musis vic jist!
Omlouvám se ale mě se kalos zdá být nejšerednější současně vyráběné auto a za tyto peníze bych si ho nikdy nekoupil.Jinak recenze dobrá a souhlasím s názory diskutujících.Sám mám primeru P11C s CVT převodovkou-taky žádný vrchol designu ale technika na špičce.Zdá se že v této republice kdo nemá něco z koncernu VW nebo nebo BMW a mercedes není in ale ve světě se na auto dívají jinak-jako na spotřební věc.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.