Pepe posted by:
David V posted by:
bitner posted by:
David V posted by:
Líbí se mi ten optimizmus, ale my co nemáme krátkou paměť víme dobře, proč byl rok 2008 zlomový. Muselo se začít šetřit, protože začala recese. Já bych řekl, že to byl zlomový rok v kvalitě automobilů.
Zaprve a zadruhe me pobavila ta snaha vsugerovat ctenarum, jak jsou ty naftaky bezproblemove. Co to je? Pokus o vtip? Mam si koupit za 200 k vylitany traktor pred smrti? Dekuji nechci.Jako kdyby tam aspon uvedli par aut s benzinovou atmoskou (ty uz se ted jako nove moc nevidi), tak nereknu nic, ale toto je do oci bijici. Consultanti vsech zemi ....
Jasně, to mě rozladilo jak první, ale jak jsem to četl, tak jsem to pochopil. ....Hromadí se nám v bazarech právě tato auta.... Jojo, švagr takové Mondeo má s nájezdem 190tkm (jako já). Měnil 2-hm setrvačník za 25 tisíc a dnes jsem si pro zábavu četl podnětnou diskuzi na fóru ohledně DPF u tohoto auta. Velmi zábavné, co tahle vyfikundace dokáže způsobit svému majiteli. Ale všichni majitelé nafťáků se budou dušovat, že vůbec neví, že něco takového v autě je.... Velmi mne zaujala informace, že se DPF nesnáší s přidanými aditivy do nafty. Ale do té doby, kdo neaditivoval si málem koledoval o vydření čerpadla nebo vstřikovačů. Pánové, tohle mi pomožte rozklíčovat. Aditivovat nebo neaditivovat. Teď už s tím přišly i samotné benzínky, že základní produkty budou bez aditiv.
Pomůžu to rozklíčovat, a hodně rád. Nebudu čerpat ze zaručených informací z "doslechu, restaurace, souseda, švagra a pod", ale své vlastní.... Ano, u DPF (FAP) neaditivovat... Konkrétně FAP additive fluid se nemá rádo s čímkoliv jiným přidaným (add). O svém FAPu vím, 2x jsem ho doplňoval, 1x nechal čistit, celkem za cca 9 tKč (bez DPH) a momentálně najetých 341 tkm.... Když ho teď vyměním (za 7 tKč), a on bude sloužit dalších 340 tkm, TO JE TAK PRŮSEROVÁ INVESTICE? Čerpadlo? Vstřiky? Dvouhmoťák? PŮVODNÍ! Když to všechno vyměním, a ono to bude fungovat stejnou dobu, jako originál, tak mi to udělá skoro 700 tkm! Fap 7, dvouhmota 20 (- klasická spojka - nebo ta se u benzínu nemění???) vstřiky 4x6 - co tam máme dále? Čerpadlo? 5-10? Za cca 700 tkm? Při úspoře min. 2l/100 km v mém případě? Nájezdu 35-40 tkm/rok? Vyndejte si hlavu z pr.ele... Jinak si nechte rovnou poslat podepsanej portrét vašeho šejka z Emirátů, je to maličkost, kterou rád udělá. Třeba pošle i volňásky na nějakej podnik v Abú Dhabí
. Jednou tady pana Zicha doporučujete jako odborníka, ale jakmile se snaží zmírnit antidieselovou hysterii, hned je problém...? Se jako nehodí, nebo jak?
Otázečka. Za kolik prodáš naftové auto s 341 tkm na tacho libovolného stáří?
Kdo si koupí nové auto a dojezdí ho do šrotu nemá s náklady problém, čili nejsi repre vzorek.
Další věc, najezdím 30 tkm, ale koupím ojetinu, klidně všechno vyměním, protože se mi to vrátí, ale už nemůžu počítat s tím, že to ještě rozumně prodám, atd...
Tady se bavíme o většině nešťastníků, kteří s úsilím našetří 200 tisíc, ještě ani neví, kolik najezdí a tady vyjde článek, který doporučuje pouze naftové vozy a pro tyto lidi to je ve většině případů prostě past. Je mnoho důvodů, proč naftu nekoupit a pouze 1 proč ano.
Apropos mě spojka stojí tak 7, a to origo a teprve až se ojede lamela.