0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu Fiatů?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 16:32, RE: Kvalita vozu Fiat
harry posted by:
už len české cesty sú najlepšie na svete a hlavne vodiči u vás.
Slovenské cesty se vyrovnají tankodromu. Alespoň jízda z Čadce do Makova je vážně zážitek. To je hodně i na ruský UAZ.
Zpátky k tématu. Motoricky se mi zdá fiat hodně slušný, aspoň benzín. S italskými diesly jsem zatím neměl tu čest. Musím ale říct, že po stránce designu jsou italové machři. Nové Grande Punto se jim vážně povedlo a Bravo je taky hodně vyvedený kousek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 17:56, Kvalita vozu Fiat
někdo posted by:
Slovenské cesty se vyrovnají tankodromu. Alespoň jízda z Čadce do Makova je vážně zážitek. To je hodně i na ruský UAZ.
Zpátky k tématu. Motoricky se mi zdá fiat hodně slušný, aspoň benzín. S italskými diesly jsem zatím neměl tu čest. Musím ale říct, že po stránce designu jsou italové machři. Nové Grande Punto se jim vážně povedlo a Bravo je taky hodně vyvedený kousek.
Auta od koncernu VW jsou predražený to souhlasim ale beru je jako příklad a nejsem Moravak ani nic podobnyho, osobně mam radši Fordy - Focus a starší benzínový modely a současný Mondeo s vybranými motory hlavně verze ST220!! Design novych Fiatů je super, ale ted vídam hodně Grande Punto a při pohledu zpředu se mi zdá nějaký úzký? Hlavně světlejší provedení, třeba červený, nezdá se vám to taky? Skoro bych řekl, že se rychle okouká když ho vidím každý den, protože poprvé mi připadalo nádherný a ted nic moc, skoro bych rek ze na fotkách je lepsí. Od Fiatu me fascinuje novy i stary Bravo - to starý je spolehlivý, perfektní 12ventilová zážehová tusim 1.2? Fakt jede slusne, daleko lepsí než 3válcové drnčící fábie!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2007 15:18, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Ty's je cyp jak lampa!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2007 17:58, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Ahoy. mal som VW GOLF IV. 1,4 ben. skoro plná výbava. vizera to celkom fajn ale spotreba je otrasná a stale bolo treba niečo meniť. motor klepal ako nafťák no bieda .Teraz mámFIAT PUNTO IIspotreba mimo mesto 5 L. a nič sa nekazí a ak aj treba niečo vymeniť je to lacné oproti iným značkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.03.2007 19:18,
Ted tady čtu vaše příspěvky a váhám k čemu tady ta diskuze je. Měli byste zde zveřejnovat své zkušenosti a ne se tady osočovat a urážet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 00:44, RE: bez předmětu
Ales posted by:
Ted tady čtu vaše příspěvky a váhám k čemu tady ta diskuze je. Měli byste zde zveřejnovat své zkušenosti a ne se tady osočovat a urážet.
máš pravdu, je to tu k zblití
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 03:55, RE: RE :RE: REAKCE NA ODPŮRCE BMW
někdo posted by:
BMW je předražený krám, který ve spolehlivosti podle TUV nestačí ani na korejce! Navíc nevím, jak koresponduje přemíra elektroniky (a debilní joystick) se sportovním image. Mít zadní náhon, připadal bych si jako v ruské volze. Ne díky!
A teď zpátky k Fiatu. Starší ročníky ve mě vzbuzují (možná neoprávněně) obavy z jejich spolehlivosti. Zdá se mi, že mají měkčí podvozky, které hold na našich "kvalitních" cestách kapitulují. Stilo a Grande Punto mi ale příjdou dostatečně robustní a stylisticky hod...
Je tu koukám spousta chytráků , ale skoro každej je jenom dvacetilrtý koště, co neumí ani psát bez hrubek a bláhově čeká že si tu zvedne sebevědomí na pár lidech co nemaj Passata, pětku Golfa, nebo zapráskanýho Leona od fotra. Od mala se dost vehementně zajímám o vše, co je spojené s autama a díky této vlastnosti mám velice bohaté zkušenosti od automobilové ekonomiky a politiky ( reklama - vliv na zákazníka - tlak trhu apod.) až po vlastní dojmy, získané létama práce na nejrůznějších značkách. to píšu hlavně pro JELITA, který hodnotěj jak o život, ale zkušenosti maj maximálně s dvouma-třema autama, protože v jinejch nikdy neseděli. Řekněme, že v současné době je automobilovej průmysl obecně na dost vysoké úrovni, takže se nedá jednoznačně říci, jak je která značka spolehlivá, nebo opačně. Samozřejmě existujou všelijaká vodítka, která dost napovědí, ale lajk se jich většinou nedopátrá. Především zaleží na tom, v jakém stavu je auto celkově. Auto, o které se od začátku někdo stará je logicky méně nachylné na všemožné poruchy a vypadá lépe, bez ohledu na značku. Nelze nikdy říct, jaká značka auta je "nejlepší", protože existuje spousta úhlů pohledu a požadavků, co od auta chtít. Luxus - sport - masírka - bezpečnost - spotřeba - originalita - cena a podobný píčoviny. Vždycky ale bude platit, že čím dražší, tím lepší. Srát se může každý auto, záleží trochu na štěstí. Ze zkušenosti dávam přednost němcům ( BMW, AUDI, MERCEDES, VW, OPEL ), švédům ( SAAB, VOLVO ) a japoncům ( TOYOTA, HONDA ) . Francozký, italský, španělský a korejský značky na tom hlavně v minulosti bejvaly dost mizerně jak s kvalitou materiálů, tak i designem. Je píčovina koukat na rok výroby a bejt v rodině blbců, který daj za posranou Fabii ranec a myslej, jak nad tím vyzráli, když maj auto z roku 2005. Jedou spokojený po městě a pro samou pýchu jim uniká, že kolem nich během chvilky projede fabií tři prdele, čímž se z nich stávaj tuctovky a ideální oběti masové výroby typu MATIZ, SPARK, CLIO, LOGAN, C2, C3 a kopec dalších sraček, který se šijou horkou jehlou, jen aby byl prodej. Právě tyhle pekáče určujou pravidla chudším lidem, což v myslícím člověku vzbuzuje oprávněný dojem, že značky, které se touto politikou řídí, nehrajou fér, takže se od nich nedaj čekat zázraky. Na produktu je to vždycky znát. Za 300 tisíc ( např. FABIE) se dá koupit tak přehnaná kára, že když se pak v tý Fabii svezete znova, nevyjdete z údivu, za co ty prachy chtěj, když se v tom jede jako na kozině a v "NADSTANDARTNÍ" výbavě je s bídou servo, přední okna v elektrice a manuální klima. Ale nevadí, hlavně že je to nová kára. Například v SAABu z roku 95 najdete za 80 tisíc ACC klima, všechny okna v el. šíbr v el. vyhřejvaný sedačky v kůži, tempomat a spoustu praktickejch blbostí, o kterejch se vám ve Fabii může jenom zdát a to ani nemluvim o bezpečnosti a výkonu jako prase. A spotřeba ? V porovnaní s výkonem Fabie je zanedbatelná. Než totiž dosáhnete s Fabii požadovanou rychlost, sežere skoro stejně jako ten Saab, páč jí musíte déle roztáčet. Osobně doporučuju nekoukat po roce výroby, ale po ověřené kvalitě. Německé nebo švédské auto kolem roku 95 ve slušném stavu, bude při správné údržbe, chodit ještě hodně dlouho bez větších poruch a designově bude vždy o krok vpřed, naproti autům italským, nebo francouzkým. Takže než koupíte káru, zamyslete se nejdřív nad tím, co od ní vlastně očekáváte. Zdar všem chytrákům
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 09:23, RE: RE :RE: REAKCE NA ODPŮRCE BMW
Martin z Ústí n/L posted by:
Je tu koukám spousta chytráků , ale skoro každej je jenom dvacetilrtý koště, co neumí ani psát bez hrubek a bláhově čeká že si tu zvedne sebevědomí na pár lidech co nemaj Passata, pětku Golfa, nebo zapráskanýho Leona od fotra. Od mala se dost vehementně zajímám o vše, co je spojené s autama a díky této vlastnosti mám velice bohaté zkušenosti od automobilové ekonomiky a politiky ( reklama - vliv na zákazníka - tlak trhu apod.) až po vlastní dojmy, získané létama práce na nejrůznějších značkách. ...
Tak o taj novej pandě uvažuju, eště pošilhávám po picantu nebo getzi, ale panda se mi líbí. Kamarád má tipo, nic moc ale lepší než falicije. Myslim, si že v době una, tipa, apod. na tom nebyly skvěla ani jiný auta, ale dnes už je technika jinde a fiatu bych věřil. Rozhodně radši fiat, než škodifku tu bych nechtěl ani zadarmo. A jak na začátku chválili VW tak si přečtěte recenzi na Tourana v autotipu nebo co to bylo, do němce bych nešel je to drahý a kvalita je horší než byly Golfky III. Jinak jako kvalitní auta se mi jeví japoncim mám almaru kupovanou jako novou před 3 lety a paráda najeto 85000 vše funguje, nic neteče, nevrže, jede to jak má, a jízdní vlastnosti sou dost dobrý. Pak mám dvě toyoty 17 a 21 let jedna mám najeto 220000 a druhá skoro 340000 a bez problému, měním jen spotřební materiál aba sou terénáci a tak je dost huntuju ale držej neskutečně, tak asi něco na tom že japonci sou kvalitní bude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 09:30, RE: RE :RE: REAKCE NA ODPŮRCE BMW
Martin z Ústí n/L posted by:
Je tu koukám spousta chytráků , ale skoro každej je jenom dvacetilrtý koště, co neumí ani psát bez hrubek a bláhově čeká že si tu zvedne sebevědomí na pár lidech co nemaj Passata, pětku Golfa, nebo zapráskanýho Leona od fotra. Od mala se dost vehementně zajímám o vše, co je spojené s autama a díky této vlastnosti mám velice bohaté zkušenosti od automobilové ekonomiky a politiky ( reklama - vliv na zákazníka - tlak trhu apod.) až po vlastní dojmy, získané létama práce na nejrůznějších značkách. ...
Ano de koupit auto o dvě třídy lepší než fobie ale kolik pak stojí provoz? Sem nepřítel škodovek, ale špíš než kupovat ojetý saaby bych šel třeba do novýho swifta. Mám třeb XJS jaguára a sice se dá koupit za neuvěřitelný peníze ale skuste si to uživit. Fobie sou šit stejně jako superb a jiné škodovky. A když se sere touran za mega tak mi nepříde pravidlo čim dražší tím lepší. Technologie je takový, že by auta mohly vydržet 30 let ale praxe? Auto se sere po 3 letech aby si majitel musel koupit nový, jinak by automobilky přišli na buben, a šetří se i u drahých aut. Ten jaguár je poctivej, chrom, pravý dřevo kůže od connolyho, a co dneska máte v medvědu za 2 Mega? čísnký součástky a levné imitace. Starý medvědi 123 byly dělaný a dimenzovaný aby vydrželi věky ale to co se dělá neska sou jen spotřební auta a jedno jestli stojej 200000 nebo 2000000,-- automobilky šetřen na všem. V 70 tejch letech se neřešila spotřeba, nebyly ohromné koncerny s jednotnýma podvozkama a dalšíma nesmyslama co maj za účel ušetřit, auta ste rozeznali podle tvaru, nebo zvuku motoru a dnes je to jedno jako druhý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 10:15, RE: RE :RE: REAKCE NA ODPŮRCE BMW
Hugo posted by:
Ano de koupit auto o dvě třídy lepší než fobie ale kolik pak stojí provoz? Sem nepřítel škodovek, ale špíš než kupovat ojetý saaby bych šel třeba do novýho swifta. Mám třeb XJS jaguára a sice se dá koupit za neuvěřitelný peníze ale skuste si to uživit. Fobie sou šit stejně jako superb a jiné škodovky. A když se sere touran za mega tak mi nepříde pravidlo čim dražší tím lepší. Technologie je takový, že by auta mohly vydržet 30 let ale praxe? Auto se sere po 3 letech aby si majitel musel koupit no...
Sám jsem začínal a naučil se jezdit na š100,ale škodovky prostě nemusím.U mne je to záležitost designu,ty auta se mi prostě nelíbí a hlavně fabie,ta almara na kolech je hrozná,jedině roomster mne zaujal,je jiný má nápad,to samé bylo dříve u vw,ale tam šli v poslední době trochu do sebe.Ale škodovka je jasně kozervativní auto,nenadchne ,ani neurazí,ovšem kvalita a zpracování,tak musím uznat,že vliv vw je hodně znát a francouzi i italové by se mohli v lecčems přiučit a neříká se mi to lehko,dám hodně na design a peugeoty a Alfy Romeo považuji za jedny z nejkrásnějších aut.Ale jinak si myslím,že to co vzniklo po r .2000,kdekoliv,je natolik srovnatelné,že není moc rozdílu v kvalitě.A teď pozor,nelze porovnávat,levné korejské auto,s passatem,tam to není zase až tak o vlastní kvalitě zpracování,ale o použitých materiálech,které holt u toho korejce odejdou dřív,ale tam je to vyjádřené cenou.Takže závěr,nová auta,pokud člověk nemá vyloženě smůlu na kus,je to celkem srovnatelné,jen nelze srovnávat jablka s hruškami,tedy auta za 200000 s autem za 700000,tam vždy rozdíl bude.Jen malá poznámka mluvím o nových vozech,pokud se jedná o Fiaty z 80 a 90 let,tam je to o něčem jiném,sám jsem jednoho měl,Bravu a tam ty rozdíly v dílenském zpracování opryvdu byly,tam bych byl opatrnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.03.2007 16:03, REAKCE NA "MACHRA" Z ÚSTÍ
Martin z Ústí n/L posted by:
Je tu koukám spousta chytráků , ale skoro každej je jenom dvacetilrtý koště, co neumí ani psát bez hrubek a bláhově čeká že si tu zvedne sebevědomí na pár lidech co nemaj Passata, pětku Golfa, nebo zapráskanýho Leona od fotra. Od mala se dost vehementně zajímám o vše, co je spojené s autama a díky této vlastnosti mám velice bohaté zkušenosti od automobilové ekonomiky a politiky ( reklama - vliv na zákazníka - tlak trhu apod.) až po vlastní dojmy, získané létama práce na nejrůznějších značkách. ...
Martine, jsi vážně větší blbec, než jsem myslel. Srovnávat Fabii za 300 tis. se Saabem, který je nejméně o třídu výše, je jako porovnávat rogalo s Boeingem. Tituluješ se tady na znalce aut a profíka přes marketing, a přitom tady píšeš takové kraviny. Když už tady machruješ, tak mě je 30, mám dva diplomy z VŠ, kde jsem studoval marketing a Kotlera (jestli ti to něco říká, pane odborníku) znám nazpaměť. Od mala se pohybuji v automobilové branži a zajímám se v té souvislosti o soudní inženýrství, ale netroufal bych si dělat ze sebe odborníka přes auta. Takže titulovat "dvacetiletým jelitem" můžeš tak leda sebe!
Nechci tady propagovat škodovky, protože sám z nich nejsem po designerské stránce příliš nadšený, ale třeba podvozek a kvalita zpracování patří u fabie k tomu lepšímu ve své třídě. A pokud vím, tak škodovka je koncernová značka, takže po technické stránce je to pořád VW, byť v trochu strohém kabátě. Opelům, zejména pak starším Astrám, bych se po stránce zpracování a spolehlivosti spíše vyhnul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.03.2007 23:23, RE: Kvalita vozu Fiat
anonym posted by:
Přesně tdi je opravdu poruchové a nákladné
To se opravdu mýlíte. Motory TDi koncernu VW jsou jedny z nejlepších. A o nějaký problémech se dá mluvit pouze v minimu případu většinou zapříčiněných špatným zacházením. Motory Fiata nejsou špatné. Jenom si nejsem jistý zdali vydrží to co VW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 13:55, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
TI HRABE? TROCHU FANATIK NE ????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 17:04, RE: Kvalita vozu Fiat
anonym posted by:
Ty a víš vůbec,co je to B5?-to není druh vitamínu.!!!!Já si myslím,že u 60KW verze spotřeba 3.9 l není vůbec špatná spotřeba a ještě když uvážíme,že ty motory najedou klidně i 700000 km.kocour
S těmi 60 kw si trochu ujel ty chytráku nabo jsi nechal těch dalších 6 doma ve skříni?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 18:12, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
nevim co na VW vidíš , kvalita není lepší než u ostatních evropských aut zato cena je vyšší hodne stěstí s VW , osobně bych si nikdy VW nekoupil ! to uz radsi fiata
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 18:17, RE: dohadování
juri posted by:
souhlasím s tím panáčkem co sem psal ty japonce!!! Mám civica V-Tec a je to nádhera. Všem to přeju zažít a né klepat spodní čelistí při rozjezdu legendárního TDi.:)
Honda je japonskej mercedes , to se neda s VW vubec srovnávat !
jinak novejších fiatů ( od r.v. 2002 ) bych se nebál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 18:39, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Ty čo chváliš tie nemecké vozy, myslíš si že 6 kvalt robia iba nemci? Kde žiješ ty bambus? Sused má PASSATA Tdi a má s ním samé problémy, tečie mu do kufra, blbne klíma a iné..... Pozri si hodnotenie AUTO BILD a zistíš, že v kvalite sú nemecké vozy na chvoste, keď sa BMW a MERCEDES nedostal ani do prvej sedmičky, tak potom mudruj ty nemecká kvalita.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 19:09, FIAT GRANDE PUNTO
Som majiteľom hore uvedeného vozidla od roku 2006. Predtým sme mali Feliciu,Citroen AX a Oltcit, teda všetko menšie autá,ale všetky sme kupovali ako funglovky. Nemôžem povedať krivé slovo ani na jedno z nich, aj keď o Oltcitoch sa toho nabásnilo až až, ale problémy s ním neboli žiadne. Iba chcem porovnať, že už v roku 1990 Oltcit mal všetky štyri brzdy KOTÚČOVÉ, čo dnes nemá ani každá OCTAVIA a to je 17r rozdiel. Ale vrátim sa k Fiatu. Mám obsah 1.2 a úplne stačí. Uvažovali sme kúpiť diesel, ale ja dosť často používam služobné vozidlo, zhodou okolností FIAT DUCATO 2.3JTD, čo je super auto, manželka má tiež služobné, tak sme sa rozhodli pre benzín, rozdiel s dieslom bol 70.000,-Sk,pochopiteľne diesel stál o toľko viac. Dali sme za auto 409.000,-Sk a okrem klímy,kože a SKY DOMU má všetko. Podvozok sa na uvedenom vozidle fakt vydaril, na ceste drží a sedí ako pribité, jedine čo haprovalo, ale to počúvam od 9 z 10 majiteľov uvedeného vozidla, je odkladacia skrinka pred spolujazdcom, tú som si však opravil sám. Tak že ak môžem hodnotiť, je to fajn kára. Spotrebu má vynikajúcu, zo Žiliny do Martina dokážem urobiť spotrebu 3,9 l, čo nie je zlé, v meste má priemer 6,3 l, čo je tiež prijateľné. Kúpa auta je vec názoru, ja som s manželkou prešiel mnoho predajní a FIAT jej padol do oka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.03.2007 22:08, Sekačka na trávu
Hej Pičinky trocha soudnosti by neuškodila, srovnávat Fiat s VW je jako srovnávat sekačku na trávu s kombajnem, sused má Fiat brava a už se mu rozpadl, stojí mu těď před barákem - zájemci si ho můžou odvest (sused bude rád), jinak Honda je možná japonský Mercedes, ale jenom u vás ve vidlákově.... Buďte proto prosím trochu realisti a už nepište pičoviny.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.03.2007 18:26, RE: Sekačka na trávu
Franz posted by:
Hej Pičinky trocha soudnosti by neuškodila, srovnávat Fiat s VW je jako srovnávat sekačku na trávu s kombajnem, sused má Fiat brava a už se mu rozpadl, stojí mu těď před barákem - zájemci si ho můžou odvest (sused bude rád), jinak Honda je možná japonský Mercedes, ale jenom u vás ve vidlákově.... Buďte proto prosím trochu realisti a už nepište pičoviny.....
Souhlas - nepiste takovy picoviny! Honda ujde - rekneme japonsky BMW samo ze v uvozovkach! Srovnavat se to neda..
respond
  1 ... 16 17 18 ... 20


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.