0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu Fiatů?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 09:33, RE: Kvalita Fiatů
FAso posted by:
Kup VW a budeš mať hrubý a kvalitný plech. Ale len TDi najlepšie motory maju nemci. V TDi na nich nikto nemá.Taký golfík 110 koní ide jak svina!
Ano ano a proto Audi 3.0 tdi už mají Common Rail Crafter to samé, už tu jejich pumpu trysku přestávají dělat, ty jejich pumpy trysky jsou jen hlučné, drahé a olej žrací zmetky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 12:57, RE: Kvalita Fiatů
FAso posted by:
Kup VW a budeš mať hrubý a kvalitný plech. Ale len TDi najlepšie motory maju nemci. V TDi na nich nikto nemá.Taký golfík 110 koní ide jak svina!
Tak to je potom zajímavé že polovina světových automobilek si do svých modelů montuje fiaťácké JTD-čka a jen si na ně nalepí vlastní název!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 14:22, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Pane prosím Vás, tohle fórum, řeší problémy se spolehlivostí vozů Fiat. Nikdo se zde neptá, co VW a jejich "tedeíčka" Reagujte se svými zkušenostmi na fóru , které se zabírá VW. Ovšem Váš názor respektuji,ale jen v případě, že by jste nějakého Fiata vlastnil, ale podle Vašich slov asi nikoliv. Já Vám taky do hlavy " netlačím" , že VW jsou auta , která postrádají charakter, přitom technicky dokonalá a vyvolají ve Vás takové vzrušení asi jako nemocnice na kolečkách. Děkuji.

S pozdravem

Karel Georgiev
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 11:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ty Pako od r.v.2000 ,,netrpí korozí,,- to by bylo dnes opravdu na pováženou ne? ukaž mi auto r.v.2000 které už koroduje
vsechny Focusy reznou jak das
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.08.2006 11:13, RE: MUJ NAZOR NA FIAT BRAVO,
Martin posted by:
Já ho tam neliji, píši, že tam byl lit mým předchůdcem. Ješte tvrdil, že ho mění co 20 000 km. Já dávám polosyntetiku (taky levnou) Essolube co 12 000 km. To, že je Golf 3 nestabilní slyším poprvé a vzhledem k mým zkušenostem vím, že je to blbost. Mohu porovnat s Xsarou, která byla vyhlášena svými jízdními vlastnostmi a opravdu výraznější rozdíl oproti Golfu 3 jsem nezaznamenal. Ale Brava bude asi jiné kafe, jistě má ty nejlepší jízdní vlastnosti. Jako ostatně všechno. Nevím co se ti nezdá na ní...
Jo, Xsara je vyhlášená svými jízdními vlastnostmi, je sice pohodlná ale díky tomu plave jako prase :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.08.2006 12:25, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
Podle tvého příspěvku tipuji, že ti je tak 15. (duševne)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 16:09, Passat bych si nikdy nekoupil
Tom posted by:
Kdo čte příspěvky tak ví ,že se Fiat kvalitou výrazně polepšil a to od roku 2000 opravdu netrpí už korozí a řadou kuriozních závad.... :o))
A kdo čte příspěvky tak taky ví to ,že VW který tu má hodně zastánců taky není žadný zázrak.. Navíc některá TDi jsou opravdu hanbou ve VW.. A myslím si ,že o VW chvalí jen někdo kdo ještě nejel v žadném solidním japonském autě která jsou kvalitativně někde jinde....
Tak tohle je svatá pravda. Například automobil Mazda 626 GE je oproti Passatu naprosto jednoznačná volba. Není sice tak výstřední a nemá takovou image, ale je daleko pohodlnější, a hlavně spolehlivější. V Passatu se sice cítíte jako bůh, ale až vám po roce a půl začne vznikat vůle v chuolostivé hliníkové přední nápravě, zaplatíte za opravu hodně přes 20tis. kč. Pak vám u vašeho slavného TDI odejde turbo, které nové stojí asi 50tis. kč. A co teprve váha vzduchu? To je u těchto motorů takřka chronický problém. Zalepí se nečistotami z nasávaného vzduchu a za repasi dáte asi 4tis kč. Dále často praská rozvodový řemen, což je závada doslova fatální! Motor sice jede za pět litrů nafty, ale tyto servisní náklady jeho ůspornost smáznou. Mám Mazdu 626 GE r.v. 1997 2.0i 85kw s přestavbou na LPG. Tím pádem jezdím levněji než slavné TDI. Motor má už 320tis. km a stále má 99% kompresi. Používám ho na cesty do SRN. Pohodlnější a spolehlivější vůz neznám. Závady: Nefunkční ruční brzda při 200000, váha vzduchu při 250000km. Také jsem jednou dělal brzdy a jednou nové stabilizátory. Jinak pravidelné výměny oleje Castrol GTX Magnatec 5w-40 po 10000km. Prostě Volkswagen Passat je v očích motoristů kvalita, ale realita je někde jinde. Na Mazdu nedám dopustit. A nejsem sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 19:43, RE: fiat
jana posted by:
vy se tady pořád jen hádáte,ale já opravdu potřebuji poradit,tak co najde se někdo kdo mi seriozně poradí?Chci si koupit Fiata Palio 1,2 tak rok 98 nebo99 nerozsype se mi po vyjetí z autobazaru?
motor 1.2 16V je super
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.08.2006 11:28, RE: Kvalita vozu Fiat
anonym posted by:
Pane prosím Vás, tohle fórum, řeší problémy se spolehlivostí vozů Fiat. Nikdo se zde neptá, co VW a jejich "tedeíčka" Reagujte se svými zkušenostmi na fóru , které se zabírá VW. Ovšem Váš názor respektuji,ale jen v případě, že by jste nějakého Fiata vlastnil, ale podle Vašich slov asi nikoliv. Já Vám taky do hlavy " netlačím" , že VW jsou auta , která postrádají charakter, přitom technicky dokonalá a vyvolají ve Vás takové vzrušení asi jako nemocnice na kolečkách. Děkuji.

S pozdravem

Karel Georgiev
Myslim že kvalita Fiat je individuální jako u každýho auta, Moje Croma92 má nalítáno 750000 s druhym motorem 1. ukončil když klika prorazila skříň(2.0 tds) a teď tam mám 1.9 tdid intercooler a sem spokojenej.potřeba do 6 litrů...max 190km/h . ročně do ní nacpu asi tak 10000 litrů za udržbu ale to je stejný u všech aut.až na začátek koroze blatníků vzadu,kufr 500 litrů, vzadu místo nadbytek. Kdybych chtěl nový tak jedině saab 9000 nebo Themu.....Jediná nevýhoda jsou nehorázně drahý náhradní díly(((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.08.2006 16:40, Fiat the best
Mám cca 12 fiatů s průměrným rokem výroby 1971. S hesly typu: Fiatem ta, zpátky pěšky!" si mohou závistiví škodovkáři akorát vytřít prdel. To že škodovka ve své době a dlouho po roce 1970 nedokázala vyrobit konkurence schopné auto fiatu, který měl poloviční objemy motoru je pravda a dnes to můžou někteří slabomyslní vlastenci svádět na komunismus - jako že jim nedovolili vyvýjet lepší auta :))))

Období kdy se vyráběly Tempry, Regaty apod. - považuju víceméně za mrtvé. Takže jej nebudu řešit.

Ale technologii benzínových motorů mají vychytanou za ty roky na tolik, že jim v jejich třídě nelze konkurovat!!!
Co se týče karoserií vyrábějí v určitém standardu jako ostatní firmy a dílenské zpracování se zlepšilo také přímoúměrně ostatním automobilkám.

Pokud mám v jednom voze motor 903ccm, který vznikl v roce 1968 a někteří vrazi jsou s ním a 4kvaltem schopni jet 160km/h, může někdo začít něco mít proti fiatům

Fiat coupe 20V Turbo je špička své doby a nejen jí, je to dělo.
Dnes bych volil mezi fiatem Stilo Abarth a Fiatem Grande punto.

Nicméně jako prodávající SEATů musím malinko ohřát i jejich kašičku. Tato bývalá odnož fiatu dnes ve vlastnictví (zde některými velmi oblíbeného) VW vyrábí auta s velmi osobitým designem s motory zcela německými takže Nový Seat Leon se svým 2.0 TFSI 200k případně 2.0 TDI 170k s DPF si s jakýmkoliv Passatem hravě poradí.

A motor osobního auta po 700 000 km bych vydět nechtěl, protože by mu dřív zřejmě prorezl blok :*)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 10:13, Fiat
Simax posted by:
Mám cca 12 fiatů s průměrným rokem výroby 1971. S hesly typu: Fiatem ta, zpátky pěšky!" si mohou závistiví škodovkáři akorát vytřít prdel. To že škodovka ve své době a dlouho po roce 1970 nedokázala vyrobit konkurence schopné auto fiatu, který měl poloviční objemy motoru je pravda a dnes to můžou někteří slabomyslní vlastenci svádět na komunismus - jako že jim nedovolili vyvýjet lepší auta :))))

Období kdy se vyráběly Tempry, Regaty apod. - považuju víceméně za mrtvé. Takže jej nebudu řešit.

A...
Názory na vozidla Fiat se v očích motoristů značně liší. Můj kamarád má vozidlo Fiat Croma 2.5 TD 85kw r.v.1989. Má najeto již 650000 km a jeho vůz má stále původní turbodmychadlo!!! Svému vozu natolik věří, že se před nedávnem rozhodoval, zda ho vymění za Škodu Octavia a rozhodl se, že zůstane u svého starého Fiatu Croma. Používá olej 10w-40. Před nedávnem si změřil kompresi a byla stále v pořádku. To je doslova úctyhodné. Myslím, že něco takového by Škoda Octavia nedokázala. I co se týče koroze je Fiat ve velmi dobrém stavu na svoje stáří. Má pouze lehce chytlé lemy blatníků a pod rezervou to taky trochu rezne, jinak ok. Ale druhá strana mince. Děda má Fiat Uno 1.5Mpi 55kw. R.v. 1989. Jeho vůzidlo ho doslova trápí a pije mu krev. Koupil ho od příbuzného, kterému věřil a vozidlo si před koupí neprohlédl. To byla chyba. Mělo totálně zrezlé prahy, které neudržely zvedák. Po čase mu kvůli totálně zrezlému podběhu projej do kabiny zadní tlumič. Na mutoru byla špatná lambda sonda, dva vstřikovače, řídící jednotka, bylo prasklé palivové vedení a motor měl velmi slabou kompresi. A to při 150000 najetých km. Soused má Fiat Tipo a taky má neustále nějaké starosti. Když jede s autem pryč, musí si hlídat, aby v průběhu cesty pouze 3x staroval!! Když auto dvakrát vypne, potřetí už auto nenastartuje! Až poté, co auto vychladne, může znovu nastartovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 17:09, RE: Kvalita vozu Fiat
FAso posted by:
Fiat je SHIT!!!!! Niet nad VW a hlavne s TDi a šestikvaltem,,,To je teprv kára a ne Fiat, Talianska rachotina. VW group, to su auta hoši len to kupujte a ešte raz hlavne s TDi !!!!
ty náš malý ubohý hlupáku, už jsi někdy jezdil Fiatem? Jediné co Fiatu chybí do VW je cena servisů, pokud Fiat zdraží díly a servis a zhorší se v poruchovosti bude z něj VW jako vyšité.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 22:42, RE: Kvalita vozu Fiat
Dan posted by:
Italové v životě nevyrobili nic kloudnýho a bude to takhle pořád.Jako automechanik mám právě nejhorší zkušenosti s Fiatem co se týče jeho zpracování a obdobně je na tom Ford.Obě dvě značky se drží hesla "Proč to dělat jednoduše,když to jde složitě.S kvalitou a zpracováním jsou tyto dvě značky pro mně nepřijatelné.
ital dela veci slozite?uz nejakej patek se v autech stouram a je malo jednoduseji provedenejch aut.jen se podivej treba na brzdovej system-francie a wv group je nestesti.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.08.2006 15:00, RE: Kvalita Fiatů
FAso posted by:
Kup VW a budeš mať hrubý a kvalitný plech. Ale len TDi najlepšie motory maju nemci. V TDi na nich nikto nemá.Taký golfík 110 koní ide jak svina!
shit jsi ty ty blbečku,komentuješ něco očem viš kuloví!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.08.2006 19:18, Vlastná skúsenosť
Mám Punto II z roku 2003. Milé autíčko, celá rodina ho má rada, veľmi úsporný motor, ale rozhodovať sa znovu, rozhodne 16V, ten môj 8V má na môj vkus malý točivý moment v nízkych otáčkach. Ale keď ho človek trošku vytočí, tak šlape svižne. Na tak malé auto neuveriteľne priestranná karoséria, dostatok pohodlia. Väčší kufor by nebol na závadu. Zatiaľ spoľahlivý, negarážujem a v našich podmienkach, kedy máme v zime bežne 25 stupňové mrazy štartuje na prvý šup.Kúrenie by mohlo byť lepšie, ale to je asi tými mrazmi Lahôdka je duálny posilovač s CITY režimom - spolu s dobrým rajdom bezkonkurenčná ovládateľnosť v meste .Podvozok je trošku tvrdší a na hrubšom asfalte aj hlučnejší, neviem, do akej miery za to môžu gumy.Výborné účinné brzdy. Z rušivých zvukov za sucha niekedy vŕzgajú silentbloky zadnej nápravy, intriér je v pohode. Horší výhľad dozadu, veľký mŕtvy uhol, dá sa zvyknúť. Jediné, čo ma vytočilo, je vymlátený pravý čap riadenia po 3 rokoch a 20000 km! Ja to auto mám rád. vy si to rozoberte ako chcete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.08.2006 23:40, fiat ulysse
Nazdar lidičky má někdo z vás skušenosti s Fiatem Ulysse? Celkem mě zaujal a rád bych si před koupí ověřil nějaké věci jako je cena ND, cena základních oprav atp...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.08.2006 13:19, Fiat M-jet
pokud chces pandu tak jedine s 1,3 m-jet a punto taky 1,3m-jet nebo 1,9m-jet 1,9m-jet byl vyhlasen motorem roku 2006 je to nejvykonejsi a nejspolihlevejsi motor ve sve tride. A fiat neni smejd .. V dnesni dobe neni spatneho auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.08.2006 12:35, RE: Kvalita vozu Fiat
Pampalini posted by:
SHIT si Ty, protoze ja mam VW Passata B5, jestli víš co to je a vetsiho smejda jsem nemel. A to tvoje TDI je traktor, od ktereho nemci odchazeji, protoze je v koncich /viz VW Crafter/. Mam i fiata Ducato /120 000 km za dva roky/ a nemam s nim zadne potize. Dle znamych , kteri maji Stilo a Punto, tak kvalita je na urovni nemeckych vozu.
máš recht, na VW Tdi odcházejí váhy vzduchu a turba-netřeba komentovat.Hrajou si na elitu, ale jsou to předražený průměrný auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.08.2006 22:51, fiata
měl jsem golfa pak škodovku a v pátek jedu koupit fiata stilo, protože nejsem maniak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.08.2006 14:00, RE: bez předmětu
Milan posted by:
vsechny Focusy reznou jak das
Focus je ale Ford
respond
  1 ... 10 11 12 ... 20


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.