0
back
 

diskuze k tématu: 2 x Citroën Xantia

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.02.2007 21:16, RE: Xantia
zigi posted by:
No já si teda nemyslím, že Ford Orion je takový držák a třeba Daewoo taky ne, já nevím.
Zigi neres to, to sjem nepsal ja, taky jsem se te jednou zastal, protoze jsem poznal, ze jsi to nepsal, a veril jsem ti, ze jsi to nepsal ty, protoze vim, ze takvoy kecy ktere se objevily pod tvym nicekm by jsi nenapsal a doufam, ze i ty poznas, co jsem schopny naspat a co je nejaky zamindrakovany chudak co se ted vydava za me. Zigi a ostatni, nevsimejte si debilnich prispevku pod mym nickem. to co bude slusne napsano bez urazek a vychvalovani nejake znacky bude zrejmne odeme, jakmile budu nekomu nadavat a nejake auto vychvalovat nebo hanit zrejmne to bude ten chudak co se vydava asi nejen za me
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.02.2007 23:24, RE: pekny
Pepe posted by:
Xantia break v kombinaci s 2,1 TD je asi nejlepší řešení, bohužel se zachovalá a málo jetá už bude špatně shánět. Ta druhá recenze je trochu lepší, možná proto, že má na ní majitel více najeto.
Víceméně souhlas. Jediné co na motorizaci 2.1TD zabolí je čerpadlo od Lucase, které prostě teče - a to tak že každé. Oprava (přetěsnění) stojí cca 15-20tisíc, takže žádná láce. Pokud je čerpadlo Bosch, bývá bezproblémové. Bohužel, čerpadla nejsou zaměnitelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.02.2007 11:06, RE: Xantia
mufik.martin posted by:
Zigi neres to, to sjem nepsal ja, taky jsem se te jednou zastal, protoze jsem poznal, ze jsi to nepsal, a veril jsem ti, ze jsi to nepsal ty, protoze vim, ze takvoy kecy ktere se objevily pod tvym nicekm by jsi nenapsal a doufam, ze i ty poznas, co jsem schopny naspat a co je nejaky zamindrakovany chudak co se ted vydava za me. Zigi a ostatni, nevsimejte si debilnich prispevku pod mym nickem. to co bude slusne napsano bez urazek a vychvalovani nejake znacky bude zrejmne odeme, jakmile budu nekom...
V poslednich mesicich se z toho vulgarniho nadavani pod cizim jmenem stal velky fenomen. V nekterych pripadech je to zcela evidentni. Tak by mozna nebylo od veci ve spolupraci s redakci vystopovat IP adresu toho cloveka, popr. lidi, pokud je jich vice, a jednoduse jim zablokovat zasilani prispevku. Mozna to nebude tak jednoduche, ale za pokus by to podle me stalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 11.02.2007 14:37, RE: Xantia
AnderN posted by:
V poslednich mesicich se z toho vulgarniho nadavani pod cizim jmenem stal velky fenomen. V nekterych pripadech je to zcela evidentni. Tak by mozna nebylo od veci ve spolupraci s redakci vystopovat IP adresu toho cloveka, popr. lidi, pokud je jich vice, a jednoduse jim zablokovat zasilani prispevku. Mozna to nebude tak jednoduche, ale za pokus by to podle me stalo.
Byl bych moc rad, kdyby neco takoveho slo, a nebo potom ab yse so registrovat, aby kazdy nick byl jedinecny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.02.2007 11:13, RE: pekny
Childeater posted by:
Víceméně souhlas. Jediné co na motorizaci 2.1TD zabolí je čerpadlo od Lucase, které prostě teče - a to tak že každé. Oprava (přetěsnění) stojí cca 15-20tisíc, takže žádná láce. Pokud je čerpadlo Bosch, bývá bezproblémové. Bohužel, čerpadla nejsou zaměnitelná.
2,1 TD má pouze problémové čerpadlo Lucas Epic. Než 2,1 TD tak radši HDI 80kW. Motor je tišší, čerpadlo Bosch je značně odolnější a má v porovnání s Epicem minimum problémů. Jen je potřeba si hlídat kvalitu nafty, samotné čerpadlo Bosch krátkodobě přežije i horší, ale Common Rail vstřikovače mají rády kvalitní palivo. Ale i když některý odejde, tak už to není taková darda jako dřív – v exchange programu se dají sehnat za 4.500 Kč.

HDI má navíc o cca 1,5 litru menší spotřebu nafty – já dlouhodobě jezdím za 5,5 – 6 l - cca 20% po městě (na pohodu), 40% dálnice (150km/h) a zbytek okresky tak 100 km/h. Míval jsem P406 s 2,1TD a tam jsem se pod 7 nedostal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.02.2007 11:55, RE: pekny
TonyK posted by:
2,1 TD má pouze problémové čerpadlo Lucas Epic. Než 2,1 TD tak radši HDI 80kW. Motor je tišší, čerpadlo Bosch je značně odolnější a má v porovnání s Epicem minimum problémů. Jen je potřeba si hlídat kvalitu nafty, samotné čerpadlo Bosch krátkodobě přežije i horší, ale Common Rail vstřikovače mají rády kvalitní palivo. Ale i když některý odejde, tak už to není taková darda jako dřív – v exchange programu se dají sehnat za 4.500 Kč.

HDI má navíc o cca 1,5 litru menší spotřebu nafty – já dlouhodob...
Ale xantia s HDI a 2,1TD bude asi velky rozdil v cene, to bude asi tenhlavni problem proc nekdo uvazuje o starsim motor 1,9TD a 2,1TD. Ja sobne bych taky sahl po HDI ale cena hraje velkou roli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.02.2007 16:22, RE: pekny
TonyK posted by:
2,1 TD má pouze problémové čerpadlo Lucas Epic. Než 2,1 TD tak radši HDI 80kW. Motor je tišší, čerpadlo Bosch je značně odolnější a má v porovnání s Epicem minimum problémů. Jen je potřeba si hlídat kvalitu nafty, samotné čerpadlo Bosch krátkodobě přežije i horší, ale Common Rail vstřikovače mají rády kvalitní palivo. Ale i když některý odejde, tak už to není taková darda jako dřív – v exchange programu se dají sehnat za 4.500 Kč.

HDI má navíc o cca 1,5 litru menší spotřebu nafty – já dlouhodob...
Ta 406 bude asi těžší, proto asi ta horší dynamika a hlavně spotřeba. HDI bude lepší i z toho důvodu, že půjde celkově o mladší auto. Jak jsem psal výše, najít zachovalou X 2,1 TD bude takový malý zázrak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.02.2007 16:18, Peugeot versus Xantia
Se zájmem jsem pročetl příspěvky. Měl jsem P405 1,9TD /najeto 170 tis. km/. Pak jsem se svezl v Xantii 2,1TD /měla ji manželka/a už jsem neodolal, pořídil jsem si Xantii 1,9TD combi. Potřeboval jsem větší prostor pro možnost nákupu materiálu a náhradních dílů, podnikal jsem v autodopravě. Nakonec jsme obě Xantie prodali pro vysoké náklady na údržbu. U každé jsme najeli asi 50 tis. km, celkově měli asi po 100 tis. km. Teď máme osmý rok P 406 2,1TD combi, najeto 150 tis km a jsme v pohodě, jen někdy vzpomínáme na komfortní pohodlí v Xantii. Spotřeba na štreku plně naložený 6,3 l jinak do 7 l. Nová byla pouze 405, ostatní se kupovali už jeté. Přitom podle statistik je na tom v poruchovost lépe Xantia. Chce to mít asi také štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.05.2007 23:47, RE: pekny
Childeater posted by:
Víceméně souhlas. Jediné co na motorizaci 2.1TD zabolí je čerpadlo od Lucase, které prostě teče - a to tak že každé. Oprava (přetěsnění) stojí cca 15-20tisíc, takže žádná láce. Pokud je čerpadlo Bosch, bývá bezproblémové. Bohužel, čerpadla nejsou zaměnitelná.
Cerpadlo se da uz pretesnit za cenu do 6000,- kompletne. DElal jsem to na podzim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.07.2007 09:48, RE: pekny
TonyK posted by:
2,1 TD má pouze problémové čerpadlo Lucas Epic. Než 2,1 TD tak radši HDI 80kW. Motor je tišší, čerpadlo Bosch je značně odolnější a má v porovnání s Epicem minimum problémů. Jen je potřeba si hlídat kvalitu nafty, samotné čerpadlo Bosch krátkodobě přežije i horší, ale Common Rail vstřikovače mají rády kvalitní palivo. Ale i když některý odejde, tak už to není taková darda jako dřív – v exchange programu se dají sehnat za 4.500 Kč.

HDI má navíc o cca 1,5 litru menší spotřebu nafty – já dlouhodob...
Mám Xantii HDi 80kW,ale pod 7 litrů se dostanu jen na dálku. Je pravda,že mám trochu sportovní styl jízdy a dost dálnici proto se pohybuju kolem 7,5 - 8 l/100km. jinak poruchovost nulova.Koupil jsem ji bouranou na čumák se 63 000km(ověřeno) mám ji 2 roky a teď je na ni 145000km. Opravy údržbové klasika (kosti,l.př.ABS,kotouče desky) a díky mé blbosti kdy se mi rozhoupal plaťák s naloženou Fabkou ještě ložiska l.zad.+l.přední.celkově je to můj 6. Citroen a 2. Xantie. Doma máme ještě německý držaky 3x VW a nikdy více,pořád něco řešim(padající okna,zarezlé stěrače ,nef.budíky,nap.kladky jsou to vozy 3 roky staré a tyto závady jsou dle servisů klasika.)
respond
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.