0
back
 

diskuze k tématu: Citroën DS3 1.6 Hdi – stylový francouz ve všech ohledech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 10:14, Sportovní?
DS3 chce být sportovní a od toho se odvíjí celá její stylizace. Zejména agregát spalující naftu, který má v záporech spotřebu. Apropos Mini s chrochtem mi taky vyrazil dech. To už fakt není možný - koupím si sportovní nástroj (v uvozovkách), který je určen pro zábavu a je to de-facto něco nad rámec, ale trápí mě o 2 litry vyšší spotřeba, kterou bych měl třeba s 2-litrovým atmo benzínem a stoprocentně povinný ručení, který má dvoulitr o 2 tisíce ročně vyšší. Jdu si dát obklad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 11:33, RE: Sportovní?
David V posted by:
DS3 chce být sportovní a od toho se odvíjí celá její stylizace. Zejména agregát spalující naftu, který má v záporech spotřebu. Apropos Mini s chrochtem mi taky vyrazil dech. To už fakt není možný - koupím si sportovní nástroj (v uvozovkách), který je určen pro zábavu a je to de-facto něco nad rámec, ale trápí mě o 2 litry vyšší spotřeba, kterou bych měl třeba s 2-litrovým atmo benzínem a stoprocentně povinný ručení, který má dvoulitr o 2 tisíce ročně vyšší. Jdu si dát obklad.
Stačí když má sportovní vzhled, palubku, volant, řadící páku, pedály a koncovku výfuku. No je to asi jako jít si koupit hadry na lyže do H&M a vybírat hlavně podle vzhledu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 11:53, Kapitola motor
Výbec celá kapitola motor s ohledem na charakter auta je jedna perla za druhou. Tak, co tam máme:
- využitelné pásmo otáček 1800 rpm, což by bylo v pořádku, pokud by se jednalo o laděný benzínový atmo motor a byla by tomu podle pilového diagramu alespoň trochu napasovaná převodovka, přičemž tady má 6q opravdu opodstatnění, ale u přeplňovaného chrochty je to k smíchu
- asistent řazení je u rádobysportovního vozu co? Dají se nastavit různé módy EKO/NORM/SPORT
- i přes to všechno není ani ta spotřeba optimální
- dynamika 0-100 km/h za 9,8 s je u tohoto typu auta spíše horší průměr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 12:34, RE: Sportovní?
David V posted by:
DS3 chce být sportovní a od toho se odvíjí celá její stylizace. Zejména agregát spalující naftu, který má v záporech spotřebu. Apropos Mini s chrochtem mi taky vyrazil dech. To už fakt není možný - koupím si sportovní nástroj (v uvozovkách), který je určen pro zábavu a je to de-facto něco nad rámec, ale trápí mě o 2 litry vyšší spotřeba, kterou bych měl třeba s 2-litrovým atmo benzínem a stoprocentně povinný ručení, který má dvoulitr o 2 tisíce ročně vyšší. Jdu si dát obklad.
Označení sportovní jste pochopil špatně. DS3 v dieselu samozřejmě nemá ambice stát se autem vyloženě na zábavu. Většina lidí si ji bude kupovat jako prostředek na běžné ježdění, který navíc i vypadá "sportovněji". Většině potencionálních kupců to tak bude vyhovovat. Downsizing motorů je vzhledem k politice na emise CO2 nevyhnutelný trend.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 12:36, RE: Kapitola motor
David V posted by:
Výbec celá kapitola motor s ohledem na charakter auta je jedna perla za druhou. Tak, co tam máme:
- využitelné pásmo otáček 1800 rpm, což by bylo v pořádku, pokud by se jednalo o laděný benzínový atmo motor a byla by tomu podle pilového diagramu alespoň trochu napasovaná převodovka, přičemž tady má 6q opravdu opodstatnění, ale u přeplňovaného chrochty je to k smíchu
- asistent řazení je u rádobysportovního vozu co? Dají se nastavit různé módy EKO/NORM/SPORT
- i přes to všechno není ani ta sp...
-Převodovka je vůči motoru naladěná výborně. Po přeřazení nikdy nečekáte na reakci motoru.
-Pokud vím, tak se u asistenta řazení nastavovat režimy nedají. Zařízení neslouží jako poradce pro ideální zařazení vůči dynamice jízdy, ale jako prostředek ke snížení spotřeby. Přeci jen trendem současnosti je "ekologický"(nízká spotřeba) provoz a přesně k tomu by to mělo sloužit.
-I když jsem se nedostal na výrobcem udávané hodnoty spotřeby, tak to jistě vliv mělo.
-horší průměr ano, ale do města bohatě stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 12:36, RE: Kapitola motor
David V posted by:
Výbec celá kapitola motor s ohledem na charakter auta je jedna perla za druhou. Tak, co tam máme:
- využitelné pásmo otáček 1800 rpm, což by bylo v pořádku, pokud by se jednalo o laděný benzínový atmo motor a byla by tomu podle pilového diagramu alespoň trochu napasovaná převodovka, přičemž tady má 6q opravdu opodstatnění, ale u přeplňovaného chrochty je to k smíchu
- asistent řazení je u rádobysportovního vozu co? Dají se nastavit různé módy EKO/NORM/SPORT
- i přes to všechno není ani ta sp...
ten sport a veškeré sportovno je dnes spíš marketingově nutná póza. Přitom je to zvláštní- populace stárne a tak bych očekával všeobecně větší důraz na pohodlí než na sport. Asi tomu nerozumím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 12:59, RE: Sportovní?
Adam Špaček posted by:
Označení sportovní jste pochopil špatně. DS3 v dieselu samozřejmě nemá ambice stát se autem vyloženě na zábavu. Většina lidí si ji bude kupovat jako prostředek na běžné ježdění, který navíc i vypadá "sportovněji". Většině potencionálních kupců to tak bude vyhovovat. Downsizing motorů je vzhledem k politice na emise CO2 nevyhnutelný trend.
Aha, takže věta, že DS3 chce být sportovní, kterou jsem okopíroval z článku není pravdivá? A které věty ještě jsou myšleny jinak, než napsány?
ad sportovněji vypadající prostředek: Musím uznat, že v tomto se od potenciálních kupců dost odlišuji, mám to rád přesně naopak. Auto navenek své parametry musí velmi dobře ukrývat. Není nic horšího, když auto vizuálně svádí k tomu, porovnávat síly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 13:12, RE: Sportovní?
David V posted by:
Aha, takže věta, že DS3 chce být sportovní, kterou jsem okopíroval z článku není pravdivá? A které věty ještě jsou myšleny jinak, než napsány?
ad sportovněji vypadající prostředek: Musím uznat, že v tomto se od potenciálních kupců dost odlišuji, mám to rád přesně naopak. Auto navenek své parametry musí velmi dobře ukrývat. Není nic horšího, když auto vizuálně svádí k tomu, porovnávat síly.
"DS3 chce být sportovní" není zase tak zavádějící. Chování podvozku je opravdu velmi povedené, vizuálně auto sportovně působí. Motor sice podle parametrů sportovně působit nemusí, ale ve skutečnosti díky častému řazení a svižným reakcím trochu sportovní charakter má. Samozřejmě vám Váš názor nijak neodepírám, záleží na tom, kdo si co pod pojmem sportovní představuje.
Každý má rád jiný vzhled vozu. Vám možná vyhovuje skrytý výkon a nenápadný vzhled, ale mnoho zákazníků bude raději jezdit výraznějším autem.
Osobně bych si dieselovou variantu DS3 nekoupil a sáhl bych po benzínové THP150. U té je sportovní charakter mnohem výraznější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 14:12, RE: Kapitola motor
Adam Špaček posted by:
-Převodovka je vůči motoru naladěná výborně. Po přeřazení nikdy nečekáte na reakci motoru.
-Pokud vím, tak se u asistenta řazení nastavovat režimy nedají. Zařízení neslouží jako poradce pro ideální zařazení vůči dynamice jízdy, ale jako prostředek ke snížení spotřeby. Přeci jen trendem současnosti je "ekologický"(nízká spotřeba) provoz a přesně k tomu by to mělo sloužit.
-I když jsem se nedostal na výrobcem udávané hodnoty spotřeby, tak to jistě vliv mělo.
-horší průměr ano, ale do města bohatě stačí.
Asi by mě časem iritovalo mít v autě červenou palubku co si asi hraje na cockpit Ferrari (a neudělala by ostudu na leckterém tunning srazu) a zároveň bych v tom měl jezdit eko rallye. Ta palubka by mě při denním ježdění po čase asi fakt vadila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 14:37, RE: Kapitola motor
Petr S posted by:
Asi by mě časem iritovalo mít v autě červenou palubku co si asi hraje na cockpit Ferrari (a neudělala by ostudu na leckterém tunning srazu) a zároveň bych v tom měl jezdit eko rallye. Ta palubka by mě při denním ježdění po čase asi fakt vadila.
Červeně lakovaná palubka je opravdu dost divoká. Jeden známý tu barvu výstižně přirovnal k etiketě Coca-coly I když to tak možná z fotografií nevypadá, v reálu působí velmi hodnotně. Záleží ale samozřejmě na vkusu a naštěstí je k dispozici i v jiných barvách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 15:25, RE: Sportovní?
David V posted by:
DS3 chce být sportovní a od toho se odvíjí celá její stylizace. Zejména agregát spalující naftu, který má v záporech spotřebu. Apropos Mini s chrochtem mi taky vyrazil dech. To už fakt není možný - koupím si sportovní nástroj (v uvozovkách), který je určen pro zábavu a je to de-facto něco nad rámec, ale trápí mě o 2 litry vyšší spotřeba, kterou bych měl třeba s 2-litrovým atmo benzínem a stoprocentně povinný ručení, který má dvoulitr o 2 tisíce ročně vyšší. Jdu si dát obklad.
Ale vždyť o tom jsou dnešní "sportovní" auta. A jestliže nejsou - kdo tedy upravuje všechny ty golfy a octavie TDI 66 kw? Kdo chce sportovně i jezdit - bude hledat hothatch nebo pravověrný sportovní vůz, nikoli "imidžovku". Pro většinu zájemců o takový typ vozu je vzhled na prvním místě, funkčnost a praktičnost na druhém,.......a někde daleko vzadu je výkon motoru a celá jízda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 18:34, Vo co de?
Tak se nám tady dost lidí rozohnilo nad malým dieselem v malém autě, sportovních ambicích nesportovního auta a pod.
Děláte, jako byste neměli na výběr, a museli si ho koupit... Stačí prostě napsat, že vám nechutná, a hotovo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 20:46, RE: Vo co de?
Pepe posted by:
Tak se nám tady dost lidí rozohnilo nad malým dieselem v malém autě, sportovních ambicích nesportovního auta a pod.
Děláte, jako byste neměli na výběr, a museli si ho koupit... Stačí prostě napsat, že vám nechutná, a hotovo...
Máš pravdu, kupovat ho nehodlám a na výběr mám i jinak: Tipcars buď číst nebo ne.
Nicméně i tak mě rozčilují auta typu Corsa, Polo apod. s chrochtou. Kupovat je nemusím, ale čichat ano a na výběr nedostanu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.03.2011 20:56, RE: Vo co de?
David V posted by:
Máš pravdu, kupovat ho nehodlám a na výběr mám i jinak: Tipcars buď číst nebo ne.
Nicméně i tak mě rozčilují auta typu Corsa, Polo apod. s chrochtou. Kupovat je nemusím, ale čichat ano a na výběr nedostanu.
Já bych ho klidně bral...líbí se mi možnost vyplnout v interiéru vše co svítí...geniální :) a ten diesel by mi taky nevadil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 06:39, RE: Vo co de?
David V posted by:
Máš pravdu, kupovat ho nehodlám a na výběr mám i jinak: Tipcars buď číst nebo ne.
Nicméně i tak mě rozčilují auta typu Corsa, Polo apod. s chrochtou. Kupovat je nemusím, ale čichat ano a na výběr nedostanu.
Mě daleko více vadí na silnici staré favority / felicie, golf I a II atd. (pokud možno na LPG - ač proti LPG jako takovému nic nemám) s naprosto vymláceným motorem a stavem "vrak" s platnou STK (udělanou přes známého). Jednak se mi nelíbí zápach jimi vypouštěný a také nevím, zda jim něco neupadne (minulý měsíc jsem takhle viděl favorita skočit do příkopu - vylomené přední kolo v ostrejší zatáčce). Diesely se kupují (ač to není vždy rozumné) a ještě nějakou dobu kupovat budou. V porovnání s novými malými turbobenzíny jsou totiž mnohem lákavější volbou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 07:15, RE: Vo co de?
David V posted by:
Máš pravdu, kupovat ho nehodlám a na výběr mám i jinak: Tipcars buď číst nebo ne.
Nicméně i tak mě rozčilují auta typu Corsa, Polo apod. s chrochtou. Kupovat je nemusím, ale čichat ano a na výběr nedostanu.
Na výběr je pořád.
a) přestěhovat se mimo "civilizaci" někam za město
b) přestěhovat se např do USA či Japonska, kde je politika emisí u aut nastavená úplně jinak. Že se tam musí dýchat jiný svinstvo, je asi zanedbatelné, Japonsko nakupovalo emisní "odpustky" jen tak z prdele, že nevěděli, co s prachama...

Do jednoho emisního nelimitu staré Avie se vejde tak 30 moderních os. aut na naftu. Stačí mobilní emisní kontrola, a hned by bylo vystaráno. Ono by totiž stačilo vynutit si dodržování toho, co je nastaveno, a hned by se dejchalo líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 13:06, RE: Vo co de?
Pavlik posted by:
Mě daleko více vadí na silnici staré favority / felicie, golf I a II atd. (pokud možno na LPG - ač proti LPG jako takovému nic nemám) s naprosto vymláceným motorem a stavem "vrak" s platnou STK (udělanou přes známého). Jednak se mi nelíbí zápach jimi vypouštěný a také nevím, zda jim něco neupadne (minulý měsíc jsem takhle viděl favorita skočit do příkopu - vylomené přední kolo v ostrejší zatáčce). Diesely se kupují (ač to není vždy rozumné) a ještě nějakou dobu kupovat budou. V porovnání s novým...
K poslední větě: jak pro koho. Kamioňák co má přístup k nafťe si diesla koupí asi na jakýkoliv nájezd. A jinak k tomu kolu. Známého táta jezdí jako řidič papalášů v Superbu a na škole smyku mu prý praskla poloosa. Auto bylo staré cca 3 roky. Souhlas se starými vraky, Š120 a Favorit většinou smrdí pekelně, bez ohledu jestli jedou na LPG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.03.2011 18:00, RE: Vo co de?
Petr S posted by:
K poslední větě: jak pro koho. Kamioňák co má přístup k nafťe si diesla koupí asi na jakýkoliv nájezd. A jinak k tomu kolu. Známého táta jezdí jako řidič papalášů v Superbu a na škole smyku mu prý praskla poloosa. Auto bylo staré cca 3 roky. Souhlas se starými vraky, Š120 a Favorit většinou smrdí pekelně, bez ohledu jestli jedou na LPG.
no nevim, favorit na LPG je z dnesniho vozoveho parku mozna to nejmensi zlo na cuchani, urcite mensi nez jakekoli TDI bez fitru, coz je stale vesina
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 06:47, RE: Vo co de?
Petr S posted by:
K poslední větě: jak pro koho. Kamioňák co má přístup k nafťe si diesla koupí asi na jakýkoliv nájezd. A jinak k tomu kolu. Známého táta jezdí jako řidič papalášů v Superbu a na škole smyku mu prý praskla poloosa. Auto bylo staré cca 3 roky. Souhlas se starými vraky, Š120 a Favorit většinou smrdí pekelně, bez ohledu jestli jedou na LPG.
Bohužel malý turbobenzín si ve městě řekne klidně o 12 litrů - což je na hony vzdáleno proklamacím výrobce. Diesel ve městě také není žádný zázrak, ale spotřeba nepřekročí 7 litrů. Já sice souhlasím s tím, že se diesel do města nehodí, ale mnoho lidí to vidí jinak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.03.2011 18:46, RE: Sportovní?
David V posted by:
Aha, takže věta, že DS3 chce být sportovní, kterou jsem okopíroval z článku není pravdivá? A které věty ještě jsou myšleny jinak, než napsány?
ad sportovněji vypadající prostředek: Musím uznat, že v tomto se od potenciálních kupců dost odlišuji, mám to rád přesně naopak. Auto navenek své parametry musí velmi dobře ukrývat. Není nic horšího, když auto vizuálně svádí k tomu, porovnávat síly.
Ty nemáš co dělat pitomče,než tady prudit nesmyslama?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.