0
back
 

diskuze k tématu: Nový Citroen C5 - do boje v nabité střední třídě

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 17:06, RE: To snad NE!!
anonym posted by:
plně souhlasím!
Také plně souhlasím!!!!!!!!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.05.2008 23:05, pěkná kára
anonym posted by:
zjavne sa nikdy neviezol v hydre, tak ma len skusenosti typu "jedna baba povidala..."
Francouze sice osobně moc nemusím, ale musím uznat, že je to krasavec. Navíc Citroen počínaje Xantií začal vyrábět celkem kvalitní a spolehlivá auta narozdíl od mnohých jiných automobilek, které šly kvalitou dolů. Myslím, že bych si ho klidně koupil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 31.05.2008 10:30, RE: další fantomas
anonym posted by:
A proč tak uvažuješ?
Michal
Zdravim. Bohužel iformace velice povrchního charkteru. Slušilo by se napsat, že běžné ocelové vinuté pružiny budou mít výhradně motorizace 1,8i 16V a 1,6 HDI. Verze s motory 3,0 V6, 2,7 V6 HDI a 2,2 HDI bi-turbo mají vždy Hydractive III. No a konečně verze poháněné 2,0i 16V a 2,0 HDI mohou mít oba systémy a to v závislosti na úrovni výbavy. Jak to jezdí nevín, ale rozhodně si nemyslí, že je hydraulika u citroneu negativum, spíše naopak. Kdo nevyzkoušel neuvěří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 31.05.2008 13:47, RE: Verze karoserie
anonym posted by:
nenech se otravit nejakym pitomcem co zvladne tak akorat tu cestinu na urovni zakladni skoly a rad by o tom poucil ostatni. Na to ze nejsi puvodem cech je tvoje vyjadrovani super....
Já nemluvila číňansky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 20:23, RE: To snad NE!!
anonym posted by:
údaje o motoru?
Kolik asi vydrží taková "vyhoněná" 1,4?
Malý objem, vysoký výkon=vražedná kombinace.
viz 1,8 v O-RS - po najetých 100 tkm je motor neskutečně hlučný, začíná ve velkém žrát olej, a jde z něj celkově takový pocit, jako že se každou chvíli rozeser.
Tak já znám lidi, kteří zničí jakýkoliv motror, vč. Hondy. Jinak si někteří krom parametrů zjistěte,kam se ubírá vývoj motorů a pak pište své soudy, resp jděte do prd€l€
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.06.2008 23:33, RE: To snad NE!!
anonym posted by:
Tak já znám lidi, kteří zničí jakýkoliv motror, vč. Hondy. Jinak si někteří krom parametrů zjistěte,kam se ubírá vývoj motorů a pak pište své soudy, resp jděte do prd€l€
A proč se ubírá vývoj motorů směrem, který je hloupým sledováním politické poptávky zájmových spolků a s racionální realitou neslučitelných požadavků? Jsem zvědav, jak majitel 1,4 TSI (TFSI atd, bez ohledu na výkon) v půldruhé tuně vážící limuzíny bude blahořečit vývoji přeplňovaných a dmýchaných motorů při pohledu na fakturu k uhrazení repase, nebo výměny relevantních dílů turbodmychadla, kompresoru, nebo částí sloučených s díly spojených s vyšším namáháním maloobjemového motoru, aby náhodou nějaká současně sledovaná veličina neopustila parametr, který nezapadá do tabulek politicky korektních exhalací v současnosti. Do prdele by měli jít především lidé, kteří si myslí, že maloobjemové motory spasí velkopanské vozy ze závislosti na benzínu, a opatření malého motoru drahou periferií zajišťující nízkou spotřebu při nízkých otáčkách ochrání svět před globálním oteplením. To je asi jako doufat, že prdění v létě směrem ke slunci vyhladí sluneční skvrny. Lidi prostě tak nějak zapomínají na další neznámé v rovnici a posílají se do prdele kvůli vyřešení jedné neznámé z dlouhé rovnice racionality...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.06.2008 05:42, Citróni
Krásný auto za super cenu. V kombajnu s 1,6HDI za cirka 660 000 je to bomba! Láda Křížek by měl radost! Nejlepší je ale stejně stříbrná Octávie, v TDi na hlínách a s křídlem... . Cenou tdy určitě... .

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2008 14:05, rakev
Až tě povezou na hřbitov v rakvi ,tak určitě to bude dodávka a ne vůz střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2008 14:08, Sohlasím, jsem proti
maloobjemovím motorům od vw a jejich aplikace to jejich předražených sračrk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2008 14:12, RE: další fantomas
anonym posted by:
Sám citroen přiznává že podvozek C4 je velký průšvih a to je jenom železo. C5 s hydropneumatikou si pořídí leda zastoupení francouzských firem a pár sebetrýznitelů.
Kolikrát jsi jel v citroenu hlupáku.Možná mají určité problémy,ale podvozek a konfort cestování nemá konkurenci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.06.2008 14:12, RE: další fantomas
anonym posted by:
Sám citroen přiznává že podvozek C4 je velký průšvih a to je jenom železo. C5 s hydropneumatikou si pořídí leda zastoupení francouzských firem a pár sebetrýznitelů.
Kolikrát jsi jel v citroenu hlupáku.Možná mají určité problémy,ale podvozek a konfort cestování nemá konkurenci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.10.2008 11:10, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Trocha "reálných dat" z provozu C5 s třílitříkem V6 - jako "optimum" bych viděla 2.2 HDi Biturbo
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.