0
back
 

diskuze k tématu: Koupit BMW 320d nebo Citroen C5?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2012 12:38, rada
WTF? 2 kila za vzduchový podvozek? To snad nestojí ani u Audi nebo Mercedesu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2012 13:10, rada
Neviem ci to tu mozem dat, ale citroen sa da kupit aj s 3.0 V6 motorom:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen-c5-3-0-v6-exclusive-rijssen/162906554.html?lang=de
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2012 14:58, rada
toReno: Hydraulicky podvozok, nie vzduchovy. Tento vydrzi o dost viac ako ten v audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.06.2012 21:03, rada
to Reno: v Mercedesu i Audi stojí vzduch podobné peníze, ale výdrž je podstatně horší než plynokapalinový systém Citroenu. Servis hydraktivu je také v porovnání se vzduchovým odpružením "za babku" - dá se srovnat poměrem cena/životnost s klasickým systémem pružina+tlumič.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 08:59,
Z dotazu pána mám značně ambivalentní pocity, jak vybranými auty, tak požadavky. Chtít úsporný provoz, levné díly a přitom volit mezi Citroenem a BMW v naftě je nesmysl. Pánovi bych doporučill ve stejné cenové relaci novou výběhovou Octávii s 1.6 benzínem nebo nějakého Korejce v akci, bude to levné nové auto v záruce. Naftová ojetina nikdy nebude levná. Když už 3er , tak klidně se čtyřválcovým benzínem, ty jsou na svůj objem nadstardně úsporné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 09:36, Clanok
Na tento clanok som sa tesil cely tyzden, ze sa konecne nieco popise o novom citroene C5, ale toto som necakal. Jeden maly odstavec o Citroene, kde je popis motora 2.0HDI a vady elektroniky, a to je vsetko. Pri bavoraku su aspon opisane dalsie motory. Mozno neviete, ale aj C5 ma 3.0 HDI, 1.6 HDI a 2.2HDI. Hadam si na tom niekto niekedy da viac zalezat. Takejto rade by som sa ja asi len zasmial..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 09:55, RE:
Libor_J posted by:
Z dotazu pána mám značně ambivalentní pocity, jak vybranými auty, tak požadavky. Chtít úsporný provoz, levné díly a přitom volit mezi Citroenem a BMW v naftě je nesmysl. Pánovi bych doporučill ve stejné cenové relaci novou výběhovou Octávii s 1.6 benzínem nebo nějakého Korejce v akci, bude to levné nové auto v záruce. Naftová ojetina nikdy nebude levná. Když už 3er , tak klidně se čtyřválcovým benzínem, ty jsou na svůj objem nadstardně úsporné.
Jestliže tazatel uvádí jako jedny z hlavních požadavků komfort a bezpečnost, je doporučení octavie (notabene ošizené - v řeči škoda "lidovější" verze tour) naprosto mimo. Stejně dobře můžete doporučit žebřiňák. Totéž platí o korejcích, nejsou to špatná auta, ale neposkytují komfortní a bezpečné svezení na úrovni střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:00, RE: Clanok
Citroenak posted by:
Na tento clanok som sa tesil cely tyzden, ze sa konecne nieco popise o novom citroene C5, ale toto som necakal. Jeden maly odstavec o Citroene, kde je popis motora 2.0HDI a vady elektroniky, a to je vsetko. Pri bavoraku su aspon opisane dalsie motory. Mozno neviete, ale aj C5 ma 3.0 HDI, 1.6 HDI a 2.2HDI. Hadam si na tom niekto niekedy da viac zalezat. Takejto rade by som sa ja asi len zasmial..
Dotaz zněl na 2.0 HDI, proto jsem další motory nerozepisoval (jim se budu velmi podrobně věnovat až v samostatné recenzi ojetiny).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:01, RE:
Pavlik posted by:
Jestliže tazatel uvádí jako jedny z hlavních požadavků komfort a bezpečnost, je doporučení octavie (notabene ošizené - v řeči škoda "lidovější" verze tour) naprosto mimo. Stejně dobře můžete doporučit žebřiňák. Totéž platí o korejcích, nejsou to špatná auta, ale neposkytují komfortní a bezpečné svezení na úrovni střední třídy.
Vaše tvrzení již neplatí. Například nový Hyundai i30 dokáže filtrovat nerovnosti nevídaným způsobem, přičemž se chová stejně jistě jako Golf či nejlepší ve třídě. Ba dokonce kvalitou jízdy i30 překonává i etalon v podobě Focuse nebo Mazdy3.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:14, RE: Clanok
Petr - TipCars.com posted by:
Dotaz zněl na 2.0 HDI, proto jsem další motory nerozepisoval (jim se budu velmi podrobně věnovat až v samostatné recenzi ojetiny).
Neznám přesné výsledky crash-testů, ale řekl bych, že Octavia, Ceed nebo i30 na tom budou hodně dobře. Z pohledu komfortu to samozřejmě bude kompromis, i když těžko říct, co si tazatel představuje pod pojmen komfort, normálně vybavená 3er na run-flatech má k tomu daleko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:17, RE:
Petr - TipCars.com posted by:
Vaše tvrzení již neplatí. Například nový Hyundai i30 dokáže filtrovat nerovnosti nevídaným způsobem, přičemž se chová stejně jistě jako Golf či nejlepší ve třídě. Ba dokonce kvalitou jízdy i30 překonává i etalon v podobě Focuse nebo Mazdy3.
kéž by se tomu dalo věřit, ono je to hodně subjektivní, že :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:27, RE:
krakatit posted by:
kéž by se tomu dalo věřit, ono je to hodně subjektivní, že :o)
subjektivní určitě ano, ale nevidím důvod tomu nevěřit. Bylo jen otázkou času, kdy se korejci naučí kopírovat evropská auta a smažou rozdíly na minimum. Stejně jako nová BMW už nejsou neotřesitelnou špičkou v jízdě, MB i Audi ho taky mohutně dotahují, podle některých už dotáhli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:27, RE: Clanok
Petr - TipCars.com posted by:
Dotaz zněl na 2.0 HDI, proto jsem další motory nerozepisoval (jim se budu velmi podrobně věnovat až v samostatné recenzi ojetiny).
To je spravna rec. Ja si teda pockam na ten samostatny clanok. Dufam ze vide skoro :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:41, RE:
Petr - TipCars.com posted by:
Vaše tvrzení již neplatí. Například nový Hyundai i30 dokáže filtrovat nerovnosti nevídaným způsobem, přičemž se chová stejně jistě jako Golf či nejlepší ve třídě. Ba dokonce kvalitou jízdy i30 překonává i etalon v podobě Focuse nebo Mazdy3.
I 30 je komfortní ve své třídě, ale v porovnání s C5 je to pořád kostitřas. O Golfu, Focusu a bohužel i novém Meganu se dá říci, že jsou přímo odporně tvrdě naladěny. Věřím, že vašim "sportovním" choutkám se řízení takových vozů zamlouvá, ale já sportovně založený nejsem a na český tankodrom je, dle mého názoru, takové naladění vyloženě nevhodné. Bohužel výrobci více preferují "sportovce" a komfortní auta v poslední době spíše vymírají - čest výjimkám jako C5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:49, RE:
Pavlik posted by:
I 30 je komfortní ve své třídě, ale v porovnání s C5 je to pořád kostitřas. O Golfu, Focusu a bohužel i novém Meganu se dá říci, že jsou přímo odporně tvrdě naladěny. Věřím, že vašim "sportovním" choutkám se řízení takových vozů zamlouvá, ale já sportovně založený nejsem a na český tankodrom je, dle mého názoru, takové naladění vyloženě nevhodné. Bohužel výrobci více preferují "sportovce" a komfortní auta v poslední době spíše vymírají - čest výjimkám jako C5.
Taky nemám rád tvrdá auta právě z důvodu nekvalitních cest. Stará Vectra A byla podvozkově velmi příjemná a snížené Mondeo bylo protivné. Drncalo i při přejetí housenky nebo žížaly. Po změně podvozku se to výrazně zlepšilo. Vzpomínám si na jeden zážitek s C5 ve Fancii, kde jsme trochu přetáhli výlet a stopli jsme C5-ku, aby nás dovezla pár km k autu po takové dost rozbité místní komunikaci, čehož jsem si všiml, až jsem se tama vracel s Opelem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:38, RE:
krakatit posted by:
kéž by se tomu dalo věřit, ono je to hodně subjektivní, že :o)
Za poslední dva měsíce jsem vystřídal při týdenním testování i30 1.6 GDi a CRDi, Mazdu 3, Focuse a Golfa, přičemž i30 nabízela nejlepší mix komfortu, jistoty a odhlučnění (rušit může jen při vyšších rychlostech hluk od zadních kol). Rozdíl mezi první a druhou generací i30 je obrovský, Mazda3 ztrácí v odhlučnění podběhů a poskytovaném komfortu, naopak boduje schopnostmi podvozku v extrémních situacích (při jízdě za hranou apod.). Nový Focus už není tak precizní jako jeho první generace a Golf si drží stále solidní úroveň dobře zvoleného mixu vlastností, které vyhovují širokému spektru zákazníků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:40, RE:
David V posted by:
Taky nemám rád tvrdá auta právě z důvodu nekvalitních cest. Stará Vectra A byla podvozkově velmi příjemná a snížené Mondeo bylo protivné. Drncalo i při přejetí housenky nebo žížaly. Po změně podvozku se to výrazně zlepšilo. Vzpomínám si na jeden zážitek s C5 ve Fancii, kde jsme trochu přetáhli výlet a stopli jsme C5-ku, aby nás dovezla pár km k autu po takové dost rozbité místní komunikaci, čehož jsem si všiml, až jsem se tama vracel s Opelem
C5 je doopravdy pohodlná, ale ještě lepší mix pohodlí, komfortu, jízdních vlastností a jistoty za volantem nabízí Mercedes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:49, RE: Clanok
Libor_J posted by:
Neznám přesné výsledky crash-testů, ale řekl bych, že Octavia, Ceed nebo i30 na tom budou hodně dobře. Z pohledu komfortu to samozřejmě bude kompromis, i když těžko říct, co si tazatel představuje pod pojmen komfort, normálně vybavená 3er na run-flatech má k tomu daleko.
Netřeba "si myslet", je třeba se podívat na EURONCAP.com
Octavia na tom v oblasti bezpečnosti moc dobře není, jako jedna z mála nesplňuje 5* za bezpečnost - je sice konstrukčně téměř nejstarší, ale konstrukčně podobný Golf V je dostal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 19:32, RE:
Petr - TipCars.com posted by:
Za poslední dva měsíce jsem vystřídal při týdenním testování i30 1.6 GDi a CRDi, Mazdu 3, Focuse a Golfa, přičemž i30 nabízela nejlepší mix komfortu, jistoty a odhlučnění (rušit může jen při vyšších rychlostech hluk od zadních kol). Rozdíl mezi první a druhou generací i30 je obrovský, Mazda3 ztrácí v odhlučnění podběhů a poskytovaném komfortu, naopak boduje schopnostmi podvozku v extrémních situacích (při jízdě za hranou apod.). Nový Focus už není tak precizní jako jeho první generace a Golf si ...
Auto Tip niní provedl test a srovnání BMV 116i vs.Ford Focus 1,0 EcoBoost vs.Hyundai 1,6 GDI vs. Renault Mégane TCe 130 vs Volkswagen Golf 1,4 Tsi.První a druhé místo patřilo Volkswagenu a Fordu. Hyundai předvedl velký pokrok,přesto skončil čtvrtý.Podvozek Hyundae podle redaktorů AutoTipu používá pokročilé zavěšení,není ovšem ani konfortní ani agilní a bručivý atmosférický motor stačí konkurentům stěží.Jinak proti Hyundaům nic nemám,máme v rodině již dva.A pokud se jedná o dané téma,tak sám bych volil C5 s motorem 2,0 HDi 120kw, 340N.m.Pokud si chcete daný test přečíst je to AutoTip č. 12,právě v prodeji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 20:15, RE:
Fanda posted by:
Auto Tip niní provedl test a srovnání BMV 116i vs.Ford Focus 1,0 EcoBoost vs.Hyundai 1,6 GDI vs. Renault Mégane TCe 130 vs Volkswagen Golf 1,4 Tsi.První a druhé místo patřilo Volkswagenu a Fordu. Hyundai předvedl velký pokrok,přesto skončil čtvrtý.Podvozek Hyundae podle redaktorů AutoTipu používá pokročilé zavěšení,není ovšem ani konfortní ani agilní a bručivý atmosférický motor stačí konkurentům stěží.Jinak proti Hyundaům nic nemám,máme v rodině již dva.A pokud se jedná o dané téma,tak sám byc...
Mě na těchto "srovnávacích" testech zaráží jediná věc. Již při uvedení minulé generace vozů Kia Ceed a Hiunday i30 se v testech těchto "seriózních" časopisů psalo o velkém pokroku korejců a že jsou už jen kousíček za evropskou konkurencí. Dnes je tu podstatně lepší nová generace korejců a Golf přestože zůstal stejný (neboť 6 je pouze faceliftovaná 5, kterou VW marketingově vydává za novou generaci) pořád vyhrává srovnávací testy časopisů, přičemž znovu ve stejných časopisech čtu o korejcích stejné plky o jejich výrazném zlepšení. Kde je tedy ten velký posun korejců, když je stejná německá plečka pořád poráží? Není spíše na pováženou reálná objektivita motoristických časopisů?
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.