0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je nejhorší a nejlepší motor pro starší Citroën C5?

category of topic classification: francouzská vozidla
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Wednesday 26.07.2017 08:50, Citroen C5
Jelikoz mam na chlup stejne auto jako je na obrazku, tedy Bilou C5 po faceliftu tak pridam sve zatím pocatecni zkusenosti. Mam C5 z roku 2011 facelift, kdy auto dostalo predni svetla s LED dennim svicenim a vzadu byli "ruzove" světlomety nahrazeny podobnými s bilymi blinkry a LED svicenim. Při facelitu byl trosku upraven podvozek a vychytany nejake mouchy, jinak nic zásadního facelift neprinesl. Co se motorizace tyce tak opravdu je doporucenihodna hlavne nafta 2,0 HDI v jakekoliv variante. HDI 100kw je spolehlivy, ale je to uz starsi typ, ma trosku vyssi spotřebu. Novejsi 103kw ma mit nižší spotřebu, technicky vychazi ze 100kw verze. Pak je verze 120kw (kterou mam ja) a ta je nova a nemá nic moc spolecneho se slabšími variantami. Automat je u C5 AISIN klasicky hydrodynamicky menic s 6 rychlostmi. Sam jsem neodolal a poridil si verzi s automatem. A ted k memu kusu, koupil jsem ho jako ojety z italie s 200tis km, vybral jsem ho z 6 kusu, kdy tento se zdal byt nejlepší z nabídky, odvezl ho do Citroenu na dukladnou prohlídku a pote zakoupil. Při nakupu byl zjisten problém s airbagem (pravdepodobne krouzek na volantu) a problém s EGR. Ale jinak stav a záznamy odpovidali najezdu 200tis km, auto nebylo nikdy bourano a lakovano a stav FAP byl zaplnen na 77% a k zaplneni dle diagnostiyk dojde ve 260tis km. Vse se zohlednilo v cene, domluvil jsem si v Praze mechanika, co se specializuje pouze a vyhradne na C5. Nedela ani jiné citroeny, jen C5. A nez jsem tam stihl dojet (cca tyden) tak se airbag sam opravil a stejne tak EGR ventil prestal hlasit chybu. Od te doby se nikdy tyto zavady neobjevily. Zatím jsem najel jen 20tis km, takze jsou to jen prvotni dojmy, ale spotřeba je v zime 6,5 a ted v lete 6,0 (dle tankovani) palubak ukazuje presne o -0,5l. Spotre 6,0 je dana hlavne tim, ze dojizdim od Kolina do Prahy, takze pohodove po okresce a zaseknu se az v uvalech a bechovicich. Ihned po koupi jsem nechal udelat proplach a vymenu oleje v automatu (6500) byla to nejlevnejsi nabídka. Pak jsem zjistil, ze primo Citroen dela tento ukon za 3500 :( Automat zatím radi krasne, ale občas lehce cukne, takze lze ocekavat, ze za par desitek tisíc km bude repas (kompeltni repas do stavu nového je cca 35tis). Fap bohužel na 120kw verzi je velmi drahy. Na 100 a 103kw je FAP samotny, s oddelenym katalyzátorem a zde stoji cca okolo 12 tis. Ovšem 120kw verze je to ma spolecne v jednom telesu a repasovy FAP v siti Citroen stoji 23 tis. Nedoporucuje se zadny z metod cistnei FAP zadnou firmou, která se tim zabyva. Problém FAP u PSA je ten, ze diky aditivaci EOLYS je ve filtru krome sazi obsazen CERIN, které firmy udajne nejsou schopny vyčistit. Takze DPF cistit lze, ale FAP ne prave kvůli Cerninu, takze bud vam FAP cistneim poskodi, a nebo ho zbavi jen sazi, ale ne popilku Cerinu, takze brzy dojde opet k zaneseni filtru. Jestli koupit naftu x benzin tezko soudit, u těchto velkych aut je proste 95% nabídky v nafte. Chtel jsem puvodne benzin a predelat na LPG, ale benzinova auta byla spatne k sehnani s klasickou atmosférou 1,8 nebo 2,0 (to same mondeo, které jsem mel v hledacku) a byli o 30-40 tis drazsi + 30tis cena prestavby. TAkze jsem se rozhodl pro naftu, usetril teoreticky 70 tis, které mam pripraveny na pripadny servis kdy samozrejmne si jsem plne vedom vstriku, turba, automatu. Jinak dle servisu jsou vstřiky ve skvele kondici (tankuji pouze benzinu), turbo i fap jsou tez zatím v poradku a automat ještě par desitek tisíc vydrzi a mel jsem alespoň moznost si vybirat z velke nabídky. Jinak podvozek je klasicky hydropenumaticky (u automatu standard, u manualu za priplatek) a je to opravdu pohodlne. I když dokazal bych si představit ještě trosku mekci naladeni. Bohuzel ma C5 i nejake nedostatky: na danou velikost auta není uvnitř uplne největší, je to dano tlustymi dvermi a vyplnemi, stejne tak sedacky jsou hodne velke, takze uvnitř me to rozmerove pridje podobne jako předchozí stara Vectra Combi z roku 1999, tam jsem dokonce matrace 90x200 prevezl snaze. Další vytka je odlupujicimu se gumovému nastriku kolem radia, madla dveri atd....90% všech ojetych C5 to ma oloupane, ja mel stesti na hodne zachovaly kousek, ale i tak pod radiem uz se mi maly kousek loupe. Další vytka je k nizkym otackam automatu v kopci, kdy motor zbytecne drzi nizko namisto podrazeni. Ale to lze vyresit tim, ze bud malinko zpomalite, snizite ještě vic otáčky a auto podradi, nebo naopak malinko pripdate a zvysite otáčky. Diyk velkym sedackam a sirokym dverim se trosku hure do auta nastupuje, hlavne starsim lidem, dovnitř zapadnete a ven to není uplne jednoduche. Navigace (i přes aktualizaci map 2016) nezna spousty ulic a kvalita prehravani hudby také nic moc, zkousel jsem vsemozne nastavovat absy, vysky, menit ekvalizéry a porad se mi nelibi zvuk, a nebo když konecne zni hudba prijemne tak pak v radiu zacnou mluvit a není rozumět ani slovo. To jakekoliv radio z marketu co jsem kdy mel mělo mnohem prijemnejsi zvukovy vystup. Ani listovnai v menu MP3 není z nejrychlejších a to mam navigaci kde cele zarizeni muselo stat původního majitele několik desitek tisíc, nechapu proc za takovou sumu neudela Citroen poradne kvalitni radio. Jinak prijem signalu je velmi dobry, brzdy by mohli mit na muj vkus trosku razantnejsi nastup, jsou takove vlaznejsi, pozvolne. A co me rozciluje uplne nejvic je automaticka klimatizace a autoamticke sterace. Klima (topeni) pokud je v autoamtickem rezimu tak se snazi zbesile dosahnotu stanovene teploty, takze vetraky naplno, coz dela ramus a není to moc prijemne....takze to mam vse v manualu, nastavim si 22, rychlost vetraku a jsem spokojenejsi. A automaticke sterace jsou des, jakmile date packu dolu (na jednorazove setreni) tak se automaticky aktuvuji automaticke sterace, chvili funguji dobře a pak zacnou stirat rychle jako kdyby lilo, přitom jenom lehounce prsi. Takze musim dat packu nahoru namanualni stirani a po chvili opet prepnu na automat, zas to par minut funguje a pak zase zacnou stirat jako kdyby lilo jak z konve. NErozumim tomu. Přes zimu jsem to prisuzoval tomu, ze je na okne sul a senzor "vidi" spinu a tak stira, ale dela mi to i ted v lete. Takze chyba bude asi jinde :) Eventuelne se ptejte a budu se snazit vam odpovídat na dotazy

respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 26.07.2017 13:03, RE:
Hezky sepsané zkušenosti.
Připomínka k automatickým stěračům - kolegyni teď měnili čelní sklo a od té doby mají automatické stěrače taky občas svoji hlavu. (R. Megane III). Takže bych doporučil zjistit, jestli není chyba někde tady...
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 26.07.2017 13:58, RE: Citroen C5
mufik.martin posted by:
Jelikoz mam na chlup stejne auto jako je na obrazku, tedy Bilou C5 po faceliftu tak pridam sve zatím pocatecni zkusenosti. Mam C5 z roku 2011 facelift, kdy auto dostalo predni svetla s LED dennim svicenim a vzadu byli "ruzove" světlomety nahrazeny podobnými s bilymi blinkry a LED svicenim. Při facelitu byl trosku upraven podvozek a vychytany nejake mouchy, jinak nic zásadního facelift neprinesl. Co se motorizace tyce tak opravdu je doporucenihodna hlavne nafta 2,0 HDI v jakekoliv variante. HDI 100kw je spolehlivy, ale je to uz starsi typ, ma trosku vyssi spotřebu. Novejsi 103kw ma mit nižší spotřebu, technicky vychazi ze 100kw verze. Pak je verze 120kw (kterou mam ja) a ta je nova a nemá nic moc spolecneho se slabšími variantami. Automat je u C5 AISIN klasicky hydrodynamicky menic s 6 rychlostmi. Sam jsem neodolal a poridil si verzi s automatem. A ted k memu kusu, koupil jsem ho jako ojety z italie s 200tis km, vybral jsem ho z 6 kusu, kdy tento se zdal byt nejlepší z nabídky, odvezl ho do Citroenu na dukladnou prohlídku a pote zakoupil. Při nakupu byl zjisten problém s airbagem (pravdepodobne krouzek na volantu) a problém s EGR. Ale jinak stav a záznamy odpovidali najezdu 200tis km, auto nebylo nikdy bourano a lakovano a stav FAP byl zaplnen na 77% a k zaplneni dle diagnostiyk dojde ve 260tis km. Vse se zohlednilo v cene, domluvil jsem si v Praze mechanika, co se specializuje pouze a vyhradne na C5. Nedela ani jiné citroeny, jen C5. A nez jsem tam stihl dojet (cca tyden) tak se airbag sam opravil a stejne tak EGR ventil prestal hlasit chybu. Od te doby se nikdy tyto zavady neobjevily. Zatím jsem najel jen 20tis km, takze jsou to jen prvotni dojmy, ale spotřeba je v zime 6,5 a ted v lete 6,0 (dle tankovani) palubak ukazuje presne o -0,5l. Spotre 6,0 je dana hlavne tim, ze dojizdim od Kolina do Prahy, takze pohodove po okresce a zaseknu se az v uvalech a bechovicich. Ihned po koupi jsem nechal udelat proplach a vymenu oleje v automatu (6500) byla to nejlevnejsi nabídka. Pak jsem zjistil, ze primo Citroen dela tento ukon za 3500 :( Automat zatím radi krasne, ale občas lehce cukne, takze lze ocekavat, ze za par desitek tisíc km bude repas (kompeltni repas do stavu nového je cca 35tis). Fap bohužel na 120kw verzi je velmi drahy. Na 100 a 103kw je FAP samotny, s oddelenym katalyzátorem a zde stoji cca okolo 12 tis. Ovšem 120kw verze je to ma spolecne v jednom telesu a repasovy FAP v siti Citroen stoji 23 tis. Nedoporucuje se zadny z metod cistnei FAP zadnou firmou, která se tim zabyva. Problém FAP u PSA je ten, ze diky aditivaci EOLYS je ve filtru krome sazi obsazen CERIN, které firmy udajne nejsou schopny vyčistit. Takze DPF cistit lze, ale FAP ne prave kvůli Cerninu, takze bud vam FAP cistneim poskodi, a nebo ho zbavi jen sazi, ale ne popilku Cerinu, takze brzy dojde opet k zaneseni filtru. Jestli koupit naftu x benzin tezko soudit, u těchto velkych aut je proste 95% nabídky v nafte. Chtel jsem puvodne benzin a predelat na LPG, ale benzinova auta byla spatne k sehnani s klasickou atmosférou 1,8 nebo 2,0 (to same mondeo, které jsem mel v hledacku) a byli o 30-40 tis drazsi + 30tis cena prestavby. TAkze jsem se rozhodl pro naftu, usetril teoreticky 70 tis, které mam pripraveny na pripadny servis kdy samozrejmne si jsem plne vedom vstriku, turba, automatu. Jinak dle servisu jsou vstřiky ve skvele kondici (tankuji pouze benzinu), turbo i fap jsou tez zatím v poradku a automat ještě par desitek tisíc vydrzi a mel jsem alespoň moznost si vybirat z velke nabídky. Jinak podvozek je klasicky hydropenumaticky (u automatu standard, u manualu za priplatek) a je to opravdu pohodlne. I když dokazal bych si představit ještě trosku mekci naladeni. Bohuzel ma C5 i nejake nedostatky: na danou velikost auta není uvnitř uplne největší, je to dano tlustymi dvermi a vyplnemi, stejne tak sedacky jsou hodne velke, takze uvnitř me to rozmerove pridje podobne jako předchozí stara Vectra Combi z roku 1999, tam jsem dokonce matrace 90x200 prevezl snaze. Další vytka je odlupujicimu se gumovému nastriku kolem radia, madla dveri atd....90% všech ojetych C5 to ma oloupane, ja mel stesti na hodne zachovaly kousek, ale i tak pod radiem uz se mi maly kousek loupe. Další vytka je k nizkym otackam automatu v kopci, kdy motor zbytecne drzi nizko namisto podrazeni. Ale to lze vyresit tim, ze bud malinko zpomalite, snizite ještě vic otáčky a auto podradi, nebo naopak malinko pripdate a zvysite otáčky. Diyk velkym sedackam a sirokym dverim se trosku hure do auta nastupuje, hlavne starsim lidem, dovnitř zapadnete a ven to není uplne jednoduche. Navigace (i přes aktualizaci map 2016) nezna spousty ulic a kvalita prehravani hudby také nic moc, zkousel jsem vsemozne nastavovat absy, vysky, menit ekvalizéry a porad se mi nelibi zvuk, a nebo když konecne zni hudba prijemne tak pak v radiu zacnou mluvit a není rozumět ani slovo. To jakekoliv radio z marketu co jsem kdy mel mělo mnohem prijemnejsi zvukovy vystup. Ani listovnai v menu MP3 není z nejrychlejších a to mam navigaci kde cele zarizeni muselo stat původního majitele několik desitek tisíc, nechapu proc za takovou sumu neudela Citroen poradne kvalitni radio. Jinak prijem signalu je velmi dobry, brzdy by mohli mit na muj vkus trosku razantnejsi nastup, jsou takove vlaznejsi, pozvolne. A co me rozciluje uplne nejvic je automaticka klimatizace a autoamticke sterace. Klima (topeni) pokud je v autoamtickem rezimu tak se snazi zbesile dosahnotu stanovene teploty, takze vetraky naplno, coz dela ramus a není to moc prijemne....takze to mam vse v manualu, nastavim si 22, rychlost vetraku a jsem spokojenejsi. A automaticke sterace jsou des, jakmile date packu dolu (na jednorazove setreni) tak se automaticky aktuvuji automaticke sterace, chvili funguji dobře a pak zacnou stirat rychle jako kdyby lilo, přitom jenom lehounce prsi. Takze musim dat packu nahoru namanualni stirani a po chvili opet prepnu na automat, zas to par minut funguje a pak zase zacnou stirat jako kdyby lilo jak z konve. NErozumim tomu. Přes zimu jsem to prisuzoval tomu, ze je na okne sul a senzor "vidi" spinu a tak stira, ale dela mi to i ted v lete. Takze chyba bude asi jinde :) Eventuelne se ptejte a budu se snazit vam odpovídat na dotazy


Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti do samostatné recenze: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Dostanou se tak k většímu okruhu čtenářů. Děkujeme
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Wednesday 26.07.2017 14:38, RE:
KoobaS posted by:
Hezky sepsané zkušenosti.Připomínka k automatickým stěračům - kolegyni teď měnili čelní sklo a od té doby mají automatické stěrače taky občas svoji hlavu. (R. Megane III). Takže bych doporučil zjistit, jestli není chyba někde tady...


Je to mozne, ze celni sklo není original, kazdoapdne není sance jak to zkouset, nove original kvůli tomu davat nebudu :) Velmi dobře reseni mělo mondeo MKIII co jsem mel, clovek tam mel takove otocny valecek který mel, at nekecam, třeba 10 poloh a tim se krasne jemne dala nastavovat casova dira mezi setrenim. Spis je mi divne, ze to chvili bezi, to mi hlava nebere. Asi to necham deaktivovat tuto funkci, protože se zapne ihned, jakmile date packu dolu (jednorazove setreni). A abych kvůli jednorázovému setreni daval packu nahoru, kde to musí dvackou do vyssi polohy a pak to vracel to se mi zas nechce.
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Wednesday 26.07.2017 14:39, RE: Citroen C5
danet - redakce TipCars posted by:
mufik.martin posted by:
Jelikoz mam na chlup stejne auto jako je na obrazku, tedy Bilou C5 po faceliftu tak pridam sve zatím pocatecni zkusenosti. Mam C5 z roku 2011 facelift, kdy auto dostalo predni svetla s LED dennim svicenim a vzadu byli "ruzove" světlomety nahrazeny podobnými s bilymi blinkry a LED svicenim. Při facelitu byl trosku upraven podvozek a vychytany nejake mouchy, jinak nic zásadního facelift neprinesl. Co se motorizace tyce tak opravdu je doporucenihodna hlavne nafta 2,0 HDI v jakekoliv variante. HDI 100kw je spolehlivy, ale je to uz starsi typ, ma trosku vyssi spotřebu. Novejsi 103kw ma mit nižší spotřebu, technicky vychazi ze 100kw verze. Pak je verze 120kw (kterou mam ja) a ta je nova a nemá nic moc spolecneho se slabšími variantami. Automat je u C5 AISIN klasicky hydrodynamicky menic s 6 rychlostmi. Sam jsem neodolal a poridil si verzi s automatem. A ted k memu kusu, koupil jsem ho jako ojety z italie s 200tis km, vybral jsem ho z 6 kusu, kdy tento se zdal byt nejlepší z nabídky, odvezl ho do Citroenu na dukladnou prohlídku a pote zakoupil. Při nakupu byl zjisten problém s airbagem (pravdepodobne krouzek na volantu) a problém s EGR. Ale jinak stav a záznamy odpovidali najezdu 200tis km, auto nebylo nikdy bourano a lakovano a stav FAP byl zaplnen na 77% a k zaplneni dle diagnostiyk dojde ve 260tis km. Vse se zohlednilo v cene, domluvil jsem si v Praze mechanika, co se specializuje pouze a vyhradne na C5. Nedela ani jiné citroeny, jen C5. A nez jsem tam stihl dojet (cca tyden) tak se airbag sam opravil a stejne tak EGR ventil prestal hlasit chybu. Od te doby se nikdy tyto zavady neobjevily. Zatím jsem najel jen 20tis km, takze jsou to jen prvotni dojmy, ale spotřeba je v zime 6,5 a ted v lete 6,0 (dle tankovani) palubak ukazuje presne o -0,5l. Spotre 6,0 je dana hlavne tim, ze dojizdim od Kolina do Prahy, takze pohodove po okresce a zaseknu se az v uvalech a bechovicich. Ihned po koupi jsem nechal udelat proplach a vymenu oleje v automatu (6500) byla to nejlevnejsi nabídka. Pak jsem zjistil, ze primo Citroen dela tento ukon za 3500 :( Automat zatím radi krasne, ale občas lehce cukne, takze lze ocekavat, ze za par desitek tisíc km bude repas (kompeltni repas do stavu nového je cca 35tis). Fap bohužel na 120kw verzi je velmi drahy. Na 100 a 103kw je FAP samotny, s oddelenym katalyzátorem a zde stoji cca okolo 12 tis. Ovšem 120kw verze je to ma spolecne v jednom telesu a repasovy FAP v siti Citroen stoji 23 tis. Nedoporucuje se zadny z metod cistnei FAP zadnou firmou, která se tim zabyva. Problém FAP u PSA je ten, ze diky aditivaci EOLYS je ve filtru krome sazi obsazen CERIN, které firmy udajne nejsou schopny vyčistit. Takze DPF cistit lze, ale FAP ne prave kvůli Cerninu, takze bud vam FAP cistneim poskodi, a nebo ho zbavi jen sazi, ale ne popilku Cerinu, takze brzy dojde opet k zaneseni filtru. Jestli koupit naftu x benzin tezko soudit, u těchto velkych aut je proste 95% nabídky v nafte. Chtel jsem puvodne benzin a predelat na LPG, ale benzinova auta byla spatne k sehnani s klasickou atmosférou 1,8 nebo 2,0 (to same mondeo, které jsem mel v hledacku) a byli o 30-40 tis drazsi + 30tis cena prestavby. TAkze jsem se rozhodl pro naftu, usetril teoreticky 70 tis, které mam pripraveny na pripadny servis kdy samozrejmne si jsem plne vedom vstriku, turba, automatu. Jinak dle servisu jsou vstřiky ve skvele kondici (tankuji pouze benzinu), turbo i fap jsou tez zatím v poradku a automat ještě par desitek tisíc vydrzi a mel jsem alespoň moznost si vybirat z velke nabídky. Jinak podvozek je klasicky hydropenumaticky (u automatu standard, u manualu za priplatek) a je to opravdu pohodlne. I když dokazal bych si představit ještě trosku mekci naladeni. Bohuzel ma C5 i nejake nedostatky: na danou velikost auta není uvnitř uplne největší, je to dano tlustymi dvermi a vyplnemi, stejne tak sedacky jsou hodne velke, takze uvnitř me to rozmerove pridje podobne jako předchozí stara Vectra Combi z roku 1999, tam jsem dokonce matrace 90x200 prevezl snaze. Další vytka je odlupujicimu se gumovému nastriku kolem radia, madla dveri atd....90% všech ojetych C5 to ma oloupane, ja mel stesti na hodne zachovaly kousek, ale i tak pod radiem uz se mi maly kousek loupe. Další vytka je k nizkym otackam automatu v kopci, kdy motor zbytecne drzi nizko namisto podrazeni. Ale to lze vyresit tim, ze bud malinko zpomalite, snizite ještě vic otáčky a auto podradi, nebo naopak malinko pripdate a zvysite otáčky. Diyk velkym sedackam a sirokym dverim se trosku hure do auta nastupuje, hlavne starsim lidem, dovnitř zapadnete a ven to není uplne jednoduche. Navigace (i přes aktualizaci map 2016) nezna spousty ulic a kvalita prehravani hudby také nic moc, zkousel jsem vsemozne nastavovat absy, vysky, menit ekvalizéry a porad se mi nelibi zvuk, a nebo když konecne zni hudba prijemne tak pak v radiu zacnou mluvit a není rozumět ani slovo. To jakekoliv radio z marketu co jsem kdy mel mělo mnohem prijemnejsi zvukovy vystup. Ani listovnai v menu MP3 není z nejrychlejších a to mam navigaci kde cele zarizeni muselo stat původního majitele několik desitek tisíc, nechapu proc za takovou sumu neudela Citroen poradne kvalitni radio. Jinak prijem signalu je velmi dobry, brzdy by mohli mit na muj vkus trosku razantnejsi nastup, jsou takove vlaznejsi, pozvolne. A co me rozciluje uplne nejvic je automaticka klimatizace a autoamticke sterace. Klima (topeni) pokud je v autoamtickem rezimu tak se snazi zbesile dosahnotu stanovene teploty, takze vetraky naplno, coz dela ramus a není to moc prijemne....takze to mam vse v manualu, nastavim si 22, rychlost vetraku a jsem spokojenejsi. A automaticke sterace jsou des, jakmile date packu dolu (na jednorazove setreni) tak se automaticky aktuvuji automaticke sterace, chvili funguji dobře a pak zacnou stirat rychle jako kdyby lilo, přitom jenom lehounce prsi. Takze musim dat packu nahoru namanualni stirani a po chvili opet prepnu na automat, zas to par minut funguje a pak zase zacnou stirat jako kdyby lilo jak z konve. NErozumim tomu. Přes zimu jsem to prisuzoval tomu, ze je na okne sul a senzor "vidi" spinu a tak stira, ale dela mi to i ted v lete. Takze chyba bude asi jinde :) Eventuelne se ptejte a budu se snazit vam odpovídat na dotazy
Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti do samostatné recenze: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Dostanou se tak k většímu okruhu čtenářů. Děkujeme


spise pockam az budu mit najeto vice kilometru, 20 tis km zatim je spise seznamovacich.
respond
DJanda
number of posts1
date of registration05.07.2018
Thursday 05.07.2018 20:39, RE: Citroen C5
mufik.martin: Měl byste nějaký kontakt na toho mechanika, co se specializuje výhradně na C5?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.