Koloss posted by:
Výsledek lze označit jako dobrý zejména vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti vozu. V porovnání s mým benzínovým Mondeem 2001 je to téměř +400 kg a to je pěkná nálož (i proti dieslové verzi je to stále +300) . V tomto světle nepřekvapí zrychlení 0-100 za více než 12 vteřin, když 100kW diesel není zase tak slabý. Jak bude takové auto jezdit s benzínovým motorem si ani nedovedu představit. Bylo by velmi zajímavé získat na test benzínový dvoulitr.
Když porovnám s Mazdou 6, kde si konstruktéři d...
Milý Koloss
! S tou HMOTNOSTí máte a NEmáte pravdu ..
Když nějakým "nedopatřením" my dva udělám "berany duc", tak .... (ale to víte sám) ... takže mně ty kg "navíc" až tak NEvadí ...
Mazdu 6 tu občas "chválím", ale již jsem psala, že to NEní ten "pravý" dálniční Shinkansen, jinými slovy na DÁLKOVÉ DÁLNiČNí trasy je (a asi i vzhledem k té "hmotnosti") LEPŠí citroën C5 (nejlépe 2.2 HDi Biturbo a ještě "lépe" V6 HDi s automat(em)
Vzhledově se mi nová C5 také docela "líbí" (a viděli jste už "4dveřové kupé - to je ale "bubost", že?) Audi A7 (na podvozku A4) co se za rok začne prodávat? Když se podíváte dobře, tak z některých úhlů ... až NEuvěřitelná "shoda" ..
PS: Dvoulitr HDi pro běžný provoz "stačí" a bude jistě "nejrozšířenější", ale já bych šla JEDNOZNAČNĚ do asi tak o 2-3 generace "modernějšího/lepšího/zajímavějšího" motoru 2.2 HDi ...
Pěkný den ,-)