0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Break 2.2 HDi - je úspornější než 2.0 TDI? - test spotřeby

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:03, Edmund, A4 a jim podobní
Tak to mě rozesmálo - stejně jako u článků nedávno - v reakci na jakékoli auto se ozve některý z advokátů koncernu VW, a začnou přesvědčovat, že oni mají auto stejně lepší (resp. VW je kvalitnější, úspornější apod.) Málokdy se vidí taková ješitnost (nebo je to Vaše práce?). A kolik za to berete? Neříkejte, že nic, neboť jenom blázen by se do krve hádal kvůli tuně recyklovatelného materiálu zadarmo jako Vy.... Ano, octavia II je velmi kvalitní a povedené auto, je však spousta lidí, kteří se i za cenu (občas) drobných problémů, chtějí odlišit od davu a vyjádřit svou osobitost... Tak jim nevysvětlujte, že to nemaj dělat. Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:09, RE: no potěš
Petr - TipCars.com posted by:
Ono srovnávání aut stejné kategorie je ošemetné. Například SDA-CIA řadí Octavii po bok testované C5. Osobně bych Octavii zařadil o třídu níže...
Myslím, že jistě zajímavé by bylo porovnání spotřeby u vozů napříč celým spektrem obchodních tříd. Tím myslím porovnat například benzínový tříválec s nízkým objemem se silnějším čtyřválcem a třeba i šestiválcem. Na stejné trase by bylo zajímavé sledovat, jak nízkoobjemové motory nemusí být vždy úsporné, jak se řada řidičů milně domnívá...
No mě by takový srovnání docela zajímalo, takže bych to na TipCars rád viděl třeba časem. Jen se nenechte odradit od čtenářů, kteří napíšou "to nejde".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:13, RE: Edmund, A4 a jim podobní
Pepe posted by:
Tak to mě rozesmálo - stejně jako u článků nedávno - v reakci na jakékoli auto se ozve některý z advokátů koncernu VW, a začnou přesvědčovat, že oni mají auto stejně lepší (resp. VW je kvalitnější, úspornější apod.) Málokdy se vidí taková ješitnost (nebo je to Vaše práce?). A kolik za to berete? Neříkejte, že nic, neboť jenom blázen by se do krve hádal kvůli tuně recyklovatelného materiálu zadarmo jako Vy.... Ano, octavia II je velmi kvalitní a povedené auto, je však spousta lidí, kteří se i za ...
Ono je to totiž poněkud obráceně. Počátkem každé diskuze je článek. No a pokud někdo v každém článku i za cenu evidentních nepravd či opomíjení podstatných faktů přesvědčuje svět o tom, že naopak VW je to nejhorší, pak se nediv, že někdo upozorní na nesrovnalosti a zaujatostA pokud někdo nechce splynout s davem a chce se odlišovat, proč pak ta neustálá srovnání s koncernem??? Pokud tedy odlišovat, pak nesrovnávat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:15, RE: no potěš
anonym posted by:
Srovnání C5 se Scoutem není zrovna objektivní hlavně u spotřeby ono roztáčet přední kola a 4x4 je poměrně rozdíl takže spotřeba letí nahoru i se spojkou Haldex která spíná zadní kola pouze při rozdílech otáček předních /zadních kol. Přesto se stále točí kardan a rozdělovací převodovka. Připadá mi že někteří redaktoři stále potápí a to záměrně koncern. I když za posledních pár led se opravdu rapidně změnil.
Nemyslím si, že bych srovnáním potápěl koncern. Scout má ve srovnání nevýhodu Haldexu a C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů (to už nemluvím třeba o průměru pístu 96 mm atd.) ... Každopádně dvě turba u vznětového motoru fungují velmi dobře a myslím, že k tomuto řešení dospěje nejedna automobilka (podobné řešení naleznete např. u skvělého šestiválcového třílitru BMW 535D, nebo sesterského Peugeotu 607 2,2 HDI Biturbo).

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:17, RE: no potěš
anonym posted by:
No mě by takový srovnání docela zajímalo, takže bych to na TipCars rád viděl třeba časem. Jen se nenechte odradit od čtenářů, kteří napíšou "to nejde".
No konkrétně toto by samozřejmě šlo. jen by to nebylo na jednu stránku, neboť by bylo nutno opravdu sestavit ne jeden, ale několik okruhů podle určení aut s následným pokusem na okruhu kombinujícím vše. Jenže jakou by to mělo vypovídací hodnotu?? Zase jen takovou, že každé auto má svůj účel a smysl dle potřeb uživatele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:24, RE: Edmund, A4 a jim podobní
edmund posted by:
Ono je to totiž poněkud obráceně. Počátkem každé diskuze je článek. No a pokud někdo v každém článku i za cenu evidentních nepravd či opomíjení podstatných faktů přesvědčuje svět o tom, že naopak VW je to nejhorší, pak se nediv, že někdo upozorní na nesrovnalosti a zaujatostA pokud někdo nechce splynout s davem a chce se odlišovat, proč pak ta neustálá srovnání s koncernem??? Pokud tedy odlišovat, pak nesrovnávat.
Proti koncernu nic nemám. Škoda produkuje vozy na dobré úrovni. Octavia II. je velmi povedený vůz. Brzy se dočkáte podrobného testu verze Scout.
Uveřejněné testy Fabie i Roomsteru na TipCarsu považuji za vyvážené.
Nezahrnout vozy mladoboleslavské automobilky do srovnání by bylo přímo ostudné, vždyť Škodě na poli nových vozidel patří přes 45% trhu !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:32, RE: Edmund, A4 a jim podobní
Petr - TipCars.com posted by:
Proti koncernu nic nemám. Škoda produkuje vozy na dobré úrovni. Octavia II. je velmi povedený vůz. Brzy se dočkáte podrobného testu verze Scout.
Uveřejněné testy Fabie i Roomsteru na TipCarsu považuji za vyvážené.
Nezahrnout vozy mladoboleslavské automobilky do srovnání by bylo přímo ostudné, vždyť Škodě na poli nových vozidel patří přes 45% trhu !!!
Nekritizuji zahrnutí do testu. Co se mi nezdá je srovnání se Scoutem. Daleko podobnější, pokud se tedy omezíme na Škodu by bylo stovnání s 2kolkou jako SuperB. A zrovna já docela věřím tomu, že C5 by velmi slušně zabodovala i proti SuperBu a nemohl by Vám nikdo nic vyčítat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 11:41, Stejně
jaké je nejlepší terénní auto????? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Služební
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 12:15, RE: Edmund, A4 a jim podobní
edmund posted by:
Nekritizuji zahrnutí do testu. Co se mi nezdá je srovnání se Scoutem. Daleko podobnější, pokud se tedy omezíme na Škodu by bylo stovnání s 2kolkou jako SuperB. A zrovna já docela věřím tomu, že C5 by velmi slušně zabodovala i proti SuperBu a nemohl by Vám nikdo nic vyčítat.
Jak je napsáno v článku (a jak jsem to pochopil já), srovnává autor vozy, které testoval. A jelikož Superb netestoval, tak ho do sr. tabulky nezahrnul....Moje výtka byla směrována k tomu, že pod článkem o C5 se řeší VW... Proč? Mě by zajímaly zkušenosti s C5 s 1,6 HDi (příměstský provoz, minimum dálnice - na to je 2,2 moc velký dělo), ne řeči o tom, jak je O. Scout lepší. V otázce prostornosti a pohodlí mám jasno. Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 12:18, RE: Edmund, A4 a jim podobní
Pepe posted by:
Jak je napsáno v článku (a jak jsem to pochopil já), srovnává autor vozy, které testoval. A jelikož Superb netestoval, tak ho do sr. tabulky nezahrnul....Moje výtka byla směrována k tomu, že pod článkem o C5 se řeší VW... Proč? Mě by zajímaly zkušenosti s C5 s 1,6 HDi (příměstský provoz, minimum dálnice - na to je 2,2 moc velký dělo), ne řeči o tom, jak je O. Scout lepší. V otázce prostornosti a pohodlí mám jasno. Dík.
Bohužel s 1.6 HDi jsem nejel. Tento motor poháněl nedávno testované Picasso.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 12:48, objektivnost měření.
...dojem co je lepší a co horší si může každý udělat úplně sám na základě naměřených údajů a dat.. co bych teda určitě trochu řešil je způsob měření spotřeby "dotankováním do plné" - obzvláště jestliže se jedná o test spotřeby. Mám konkrétně vyzkoušeno že je to trochu nepředložený myslet si že pistole u pumpy vypne ve stejný okamžik dvakrát při dvou čepováních. Je tam spousta vlivů a při měření spotřeby na 50km je to cca 5 litrů tzn že chyba o půl litru je chybou o 10%. Skoro bych řekl že je až podezřelý jak autorovi článku vychází přesná spotřeba ve srovnání s počítačem. Mě to dlouhodobě vycházi u OII s chybou 0,2 až 0,3 l na 100km (ukazuje to míň). Myslím tedy že pokud chceme dělat závěry z nějakých desetinek spotřeby do plusu či mínusu musíme mít data přesný (dlouhodobé měření nebo přesnější odměření spotřeby). Jinak se mi ale test i celá myšlenka moc líbili dík za ně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 12:58, RE: Edmund, A4 a jim podobní
Pepe posted by:
Tak to mě rozesmálo - stejně jako u článků nedávno - v reakci na jakékoli auto se ozve některý z advokátů koncernu VW, a začnou přesvědčovat, že oni mají auto stejně lepší (resp. VW je kvalitnější, úspornější apod.) Málokdy se vidí taková ješitnost (nebo je to Vaše práce?). A kolik za to berete? Neříkejte, že nic, neboť jenom blázen by se do krve hádal kvůli tuně recyklovatelného materiálu zadarmo jako Vy.... Ano, octavia II je velmi kvalitní a povedené auto, je však spousta lidí, kteří se i za ...
....Pepe | Edmund, A4 a jim podobní 11:03 19.6.2007
Tak to mě rozesmálo - stejně jako u článků nedávno - v reakci na jakékoli auto se ozve některý z advokátů koncernu VW ...

Kde ? Já tady furt akorát vidím zamindrkovance navážející se do VW...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 13:01,
Přesně tak. čtenářsky zajímavé, technicky zcela útrpné.


Jinak by mě zajímalo, jak může být objektivní měření, když ten Citroen má najeto 23000 km, zatímco jiné podobnávané vozy třeba jen 4 tisíce. To je fraška.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 13:04, RE: objektivnost měření.
anonym posted by:
...dojem co je lepší a co horší si může každý udělat úplně sám na základě naměřených údajů a dat.. co bych teda určitě trochu řešil je způsob měření spotřeby "dotankováním do plné" - obzvláště jestliže se jedná o test spotřeby. Mám konkrétně vyzkoušeno že je to trochu nepředložený myslet si že pistole u pumpy vypne ve stejný okamžik dvakrát při dvou čepováních. Je tam spousta vlivů a při měření spotřeby na 50km je to cca 5 litrů tzn že chyba o půl litru je chybou o 10%. Skoro bych řekl že je až...
Tankovací pistole skutečně může pokaždé vypnout jindy. Při měření používám formu dotankování úplně do plné nádrže (dokud hladina paliva nevystoupá do horní části vstupní trubice). Toto platí pro případy, kdy to vůz dovoluje. U některých automobilů se vyskytuje záklopka, která tankování stěžuje a hladina není dobře viditelná. Pokud nelze tankovat úplně do plné, spoléhám se na druhé vypnutí pistole. To se mi osvědčilo. Několikrát za sebou jsem po ujetí 1000 km dosáhl téměř stejného výsledku jako palubní počítač. Odchylka v řádu setin není pro tyto testy směrodatná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 13:05, RE: no potěš
Petr - TipCars.com posted by:
Nemyslím si, že bych srovnáním potápěl koncern. Scout má ve srovnání nevýhodu Haldexu a C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů (to už nemluvím třeba o průměru pístu 96 mm atd.) ... Každopádně dvě turba u vznětového motoru fungují velmi dobře a myslím, že k tomuto řešení dospěje nejedna automobilka (podobné řešení naleznete např. u skvělého šestiválcového třílitru BMW 535D, nebo sesterského Peugeotu 607 2,2 HDI Biturbo).

"... C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů ..."

Vážený, jaké máte proboha technické vzdělání ? S bídou maturu co ? Nic ve zlém, ale za takovéhle obecné bláboly byste třeba u profesora Macka na ČVUT vyletěl u zkoušky jak čert z elektriky.

Proč za každou cenu srovnáváte jablka a hrušky a ještě blbě ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 13:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak. čtenářsky zajímavé, technicky zcela útrpné.


Jinak by mě zajímalo, jak může být objektivní měření, když ten Citroen má najeto 23000 km, zatímco jiné podobnávané vozy třeba jen 4 tisíce. To je fraška.

V testech se snažíme vytvořit stejné podmínky pro všechny testované vozy. Bohužel počasí (teplotu vzduchu) neovlivníte, stejně jako počty najetých kilometrů. Testem spotřeby procházejí zejména novinářské vozy a počet najetých kilometrů nemůžeme nikterak ovlivnit.
Výsledky měření berte spíše orientačně, nejsme zkušební ústav.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 13:56, NO POTES
SPOLEHLIVOST CITROENU NEBUDE O NIC HORSI NEZ SKODOVEK PONEVADZ CEKACI DOBA NA OPRAVU VE ZNACKOVEM SERVISE SKODA BYLA ASPON V MEM PRIPADE TRI TYDNY A TO TAM URCITE NEJEZDI UZIVATELE FAVORITU A FELICII TAKZE SE TY FABIE A OCTAVIE MUSI KAZIT TAKE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 14:19, RE: NO POTES
anonym posted by:
SPOLEHLIVOST CITROENU NEBUDE O NIC HORSI NEZ SKODOVEK PONEVADZ CEKACI DOBA NA OPRAVU VE ZNACKOVEM SERVISE SKODA BYLA ASPON V MEM PRIPADE TRI TYDNY A TO TAM URCITE NEJEZDI UZIVATELE FAVORITU A FELICII TAKZE SE TY FABIE A OCTAVIE MUSI KAZIT TAKE
Nebo je hodně podobnejch trubek jako ty, který si ty pixly koupily taky... Bohužel v kombinaci obou našich vysvětlení se pak odráží ty tři týdny.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 14:20, RE: Edmund, A4 a jim podobní
anonym posted by:
....Pepe | Edmund, A4 a jim podobní 11:03 19.6.2007
Tak to mě rozesmálo - stejně jako u článků nedávno - v reakci na jakékoli auto se ozve některý z advokátů koncernu VW ...

Kde ? Já tady furt akorát vidím zamindrkovance navážející se do VW...

A já většinou jenom anonymy, co brečí, když se někdo otře o něco z VW - třeba felicii .-) Franc. vozy jsou moje krevní skupina, ale nikoho s tím neotravuju pod článkem třeba o Octavii. A v tom je ten rozdíl. Pa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.06.2007 14:51, RE: no potěš
anonym posted by:
"... C5 zase velikosti a vyššího objemu motorů ..."

Vážený, jaké máte proboha technické vzdělání ? S bídou maturu co ? Nic ve zlém, ale za takovéhle obecné bláboly byste třeba u profesora Macka na ČVUT vyletěl u zkoušky jak čert z elektriky.

Proč za každou cenu srovnáváte jablka a hrušky a ještě blbě ?
Technické vzdělání doopravdy nemám, natož u pana profesora Macka. To máte pravdu. Myslím, že srovnání C5 se Scoutem je zajímavé a vypovídá o každém z vozu své (ostatně C5 v článku porovnávám s Avensisem a Mondeem, kteří jsou stejná krevní skupina).
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.