0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:23, RE: benzínový V 6
klobrch posted by:
Souhlasím s uvedenou recenzí. C 5 je fakt dobrý auto a nevěřte řečem o jeho nespolehlivosti či poruchovosti, záleží na tom jak se kdo o auto stará. Jenom je škoda, že autorka nenapsala nic o benzínovém šestiválci, když s ním nyní jezdí. Ale je fakt, že diesly umí citrón dělat určitě líp. A proti nové C5 nemají auta z WW group (týká se i Škodovek) šanci.
nevis co pises,nake vycichlej citron,se na to podivej,to je strasny auto,zlatej nemec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:24, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
ach jo. další pako. Jako nechceš nám tady tvrdit "jak je ta tvoje oktávie jako střední třída" a "jak je prostorná" a "jak je pohodlná". To je naprosto scestný. Už běžte s těma chrochtama někam jinam. Do střední třídy se prosím necápejte.
di do prdele s citronem poruchovym.a nezavid skode ty PAKO!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:25, RE: zhnusený čtenář
anonym posted by:
Asi tak, běžný uživatel skutečně nepozná jak moc je lineární zátah motoru, maximállně pozná zda motor táhne, či už cvrlikají ventily. Ale je to jako s uměním. Drtivá většina lidí řekne "Tenhle obraz se mi líbí či nelíbí", ale pár jedinců řekne:" No, je to zajímavě udělaný, tak 30% kubismu šmrncnutýho neoklasicismem a z pohledu 160 stupňů je tam i trocha špetky barbarsky rubensovskýho ." A o tom to je. Takže reklama se určitě uvádí někde jinde a hlavně u Citroenu dnes nabízí největší akční slevy,...
Ten, kdo je schopny prodat za normalni cenu nejake extra akcni slevy neprovozuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:28, RE: fakta
anonym posted by:
Kdyz teda pisete pouze fakta, tak mi reknete zdroj, podle ktereho jsou motory PD poruchovejsi nez CR HDI? Myslism, ze zdroj nenajdete, ze. Nemluvim o kultivovanosti, ale pisete poruchovost!!! Takze prosim odkaz
Taky mam pocit, ze ta pani blekota pate pres devate.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:30, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
A hlavně: já nejsem žádným zastáncem francků, frantíků, rendíků, pažoutů, citrónů apod. Ovšem nejsem ani zastánce žádného jiného vozu jen podle značky!!! Už jsem se to pokusil napsat mnohokrát, a pořád odkola opakuji, že některé vozy se hold povedou, jíné méně a jiné třeba vůbec. Navíc každé auto je namířeno na jiného zákazníka, a to, že čechům přijde oktávie jako luxusní, neznamená, že je luxusní. Co je potom třeba Acura? Lexus? Mergl S?BMW7? některá Volva? A nebo třeba 607? Je to směšné, jak ...
ty blbce bmw7 videls,mozna tak na obrazku a sam jezdis busem.kazdej nema na takovy kary jak pises,tak je nech zit v tom ,ze octavka je dobra.jsem rad,tes vypsal hodne nemeckych limuzin,pac francouzi je delat neumi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 17:55, Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Ano, mě C5 způsobil skutečně šok, a to takový, že prostě tyto francouzská auta nemusím.. Kdybych byl vě věku třeba 60let rád bych s C5 jezdil a liboval si v komfortu, jak si po pěkně pohupuje a plave..v zatáčkách bohužel sem tam. Ale jsem vě věku polovičním a potřebuju trochu robustnosti, drncání a tak a rád jsem si opět přesedl do německého tuhého auta. Navíc ty citroenovský interiéry mě prostě neberou..
Milý anonyme, nevím jak jsi dospěl, že plave v zatáčkách? Mám ve 3 ks C5 najeto čtvrt milionu km, takže to jakž takž mohu posoudit. Asi jsem zapomněla napsat, že před těmi C5kami jsem měla Subaru Legacy 2.5 litřík a současně Xsaru VTS s vysokootáčkovým dvoulitříkem, což byl v té době nejvýkonější 2litr na téhle planetě, ostatně nějaký Seb Loeb s ním své doby nejezdil úplně špatně. Kolik jsi toho s C5 najel a s jakým motorem? Nebo jsi jen teoretizoval?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:05, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Milý anonyme, nevím jak jsi dospěl, že plave v zatáčkách? Mám ve 3 ks C5 najeto čtvrt milionu km, takže to jakž takž mohu posoudit. Asi jsem zapomněla napsat, že před těmi C5kami jsem měla Subaru Legacy 2.5 litřík a současně Xsaru VTS s vysokootáčkovým dvoulitříkem, což byl v té době nejvýkonější 2litr na téhle planetě, ostatně nějaký Seb Loeb s ním své doby nejezdil úplně špatně. Kolik jsi toho s C5 najel a s jakým motorem? Nebo jsi jen teoretizoval?
Xsara VTS nejvýkonější dvoulitr na planetě? Tak to asi ne!
Kolik chcete vyjmenovat výkonějších dvoulitrů?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:09, RE: Žena
anonym posted by:
Je vidět že tento vůz hodnotí žena, zaměřuje se zde na vybavenost vozu nikoliv na zpracování. Většina francouzů je nastavena komfortně a je plná elektroniky a to mnoho lidí nachytá. Další věc ale je že většina těchto vozidel nesedí na silnici jak má a jsou poruchová, právě díky přepatlání elektronikou.
Hydraulika komfortní fakt je, to je pravda. Zpracování není katastrofa, takže to neřeším, hlavně na auto je 5 let nebo 150 000 km plná záruka (na hydraulický podvozek 200 000 km), takže ... Myslela jsem, že hydraulika s automatickým řešením náklonu v zatáčce právě naopak umožňuje, že podvozek sedí ještě lépe než konvenční ocelové pružiny, ostatně proto drahé Audiny, Jaguár, myslím Lexus, licenci první kdysi koupil Rolls atd. pružiny už nepouživají a v posledních letech jejich top modely přešly na obdobný systém, byť trochu jinak řešený. A´t tlumičům někde říkají Magnetic Ride (to je snad Corvetta) nebo jinak je to prostě lepší řešení než klasický tlumič (kapalina je prostě lepší), prostě to ne hůř, ale naopak lépe sedí, což ale už dnes ví spousta firem (mrkněte třeba na nejlepší tlumiče od Bilstein).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:20, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Komplexíci jste vy (vymatlaní vyznavači francouzkej krumplů) co se serou do discuzí jakmile se objeví recenze na Octavii, tato reakce byla jen odvetou na vaše kecy.
Myslím že v Německu se Octávii říká Golf s kufrem, což docela vystihuje. Auto NIŽŠÍ střední třídy které je dnes už velikostně spíš podprůměrné(hlavně rozvor je dost poddimenozovaný), vybavené mírně levnějšími díly (tlumiče, pružiny, převodovky) s obrovitánským kufrem, které z ní ale auto o třídu větší neudělá. Radši mám volnost prostor v kabině na délku a jedu-li se spolujezdcem na šířku, než aby si užívaly kufry nebo nákup a já se tísnila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:28, Díky
mikes posted by:
Ja mam spis pocit ze si pani neco slehla nez zacala psat tu oslavnou "recenzi"...
Děkuji za ta hezká slova. Paní není 60 a nešlehla si. Jen ráda řídí a kdysi pracovala pro Ferrari. A ano dnes už radši jede pohodlnou bezpečnou limuzínou než hot hatchem, ale v závodě Munchen-Hamburg by si na vás štěňata ještě asi troufla. Zdraví Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:30, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Xsara VTS nejvýkonější dvoulitr na planetě? Tak to asi ne!
Kolik chcete vyjmenovat výkonějších dvoulitrů?
Z roku 1997? Zkuste to, krom přeplňovaných Imprezy a Lanceru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:37, RE: zhnusený čtenář
anonym posted by:
Tohle nenapsala žádná řadová majitelka osobního auta. To je prachsprostá reklama dovozce Citroenů. Která uživatelka by se starala, zda má motor lineární zátah? Běžného majitele zajímá spotřeba, náklady za opravy a praktičnost interiéru.
Zhnusený čtenáři, taky doufám, že nejsem řadová. Mne učili ať si auto vybírám podle motoru a podvozku, že to je daleko důležitější než jak je zpracovaná palubka (což se stejně pozná až po desetitisících kilometrech a několika letech). A když potřebuji předjet 2 kamiony za sebou, zátah motoru je k nezaplacení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:45, vsichni mimo
Zdar vsem vasnivym diskuterum. Mrknete na dlouhodobe tabulky spolehlivosti TUV a vyberte si auto ze zeme kde je delaji nejlip. Sajonara......))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:51, Odpor
Jiste, zvysime aerodynamicky odpor. Kristepane, to je clanek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 18:54, RE: hádky na diskuzích
anonym posted by:
Znam hodne aut, C5 je pohodlna, ale lepsi trakci nez passat B5 rozhodně nemá. Tišší je pouze v naftě. V benzinu je hlučnost srovnatelná. Materiálem a designem je passat lepší. Nejhorší na celém autě je poruchovost a pád ceny. Nové to stálo okolo 800t., teď to koupíte okolo 180t......za pet let je ta strata velka.
S tou trakcí je to test v německém Auto Zeitung nebo Auto-moto-sport. Ostatně i C6 (stejný prodloužený podvozek) má lepší trakci (dokonce proto zadokolkám) než Jaguár S type a Mercedes E. Možná k nevíře, nicméně pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 19:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ano, mě C5 způsobil skutečně šok, a to takový, že prostě tyto francouzská auta nemusím.. Kdybych byl vě věku třeba 60let rád bych s C5 jezdil a liboval si v komfortu, jak si po pěkně pohupuje a plave..v zatáčkách bohužel sem tam. Ale jsem vě věku polovičním a potřebuju trochu robustnosti, drncání a tak a rád jsem si opět přesedl do německého tuhého auta. Navíc ty citroenovský interiéry mě prostě neberou..
Dobrý den. Je mi 36 let a ve firmě jsme vyzkoušel kde co... Land Cruisera, Safrana, Octavii, Superba, 605 Peug., atd. Mám rád velká auta, ale řeknu jen toto. V roce 1998 jsem si koupil novou verzi Passata a po 3000 km mi odešly ložiska ve všech kolech a tak to šlo dále... v servise mi nakonec mechanik prozradil, že to už není poctivý Němec, ale Slovenský plagiát (rozuměj, montoval se na Slovensku...), takže ať se nedivím... co dodat? Němec už zdaleka není co býval a Francouze bych upřednosťoval pro cenu a komfort.

ML
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 19:08, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Z roku 1997? Zkuste to, krom přeplňovaných Imprezy a Lanceru.
Tak přeplnovaný jsou to všechny. Nevím proč je ted dáváte stranou. Řekla jste nejsilnejší dvoulitr na planetě. Tam já zahrnuji vše. A těch turbo benzinu do 2 litrů už i tenkrát bylo plno.
Takže turbo ne. Ok.
Toyota MR2, Celica GT, Honda Civic, Integra type-R,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 19:09, RE: Odpor
anonym posted by:
Jiste, zvysime aerodynamicky odpor. Kristepane, to je clanek...
To není vtip. C=0.28, což je docela prima, ale ve vysokých rychlostech je nutné zvýšit tlak na zadní nápravu, což někdo řeší křídlem, tady je to díky plynokapalinovému odpružení takhle. Jinými slovy i ve 220 (což je asi tak rozumná maximální rychlost) auto příjemně sedí a motor je v klidu, i když spotřeba už moc ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 19:26, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Tak přeplnovaný jsou to všechny. Nevím proč je ted dáváte stranou. Řekla jste nejsilnejší dvoulitr na planetě. Tam já zahrnuji vše. A těch turbo benzinu do 2 litrů už i tenkrát bylo plno.
Takže turbo ne. Ok.
Toyota MR2, Celica GT, Honda Civic, Integra type-R,
Pravda to jsem nezdůraznila, ale turba od té doby udělala ohromný pokrok, tehdy byla ještě dost poruchová. Hondu Civic jsem tehdy také zvažovala, ale ta tehdy nabízela max. 160 koní spolu s malým kroťákem 153 Nm a "můj" dvoulitřík jí v německém testu A-m-sport docela rozmetal, Integra type-R tou dobou v česku v nabídce nebyla, stejně jako Celica (tak tou dobou už pomalu končila, ne?)a MR2. Vycházela jsem z velkého testu 8 hot hatchů z Auto moto sport, kde byl tento motor vyhodnocen jako nej- (od Alfy přes vámi zmiňovaný Civic po GTi od VW. Ostatně v německu jsou k VW mnohem kritičtější než tady v česku, kde koncernové vozy až trochu nekriticky zbožňují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.07.2008 19:47, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Pravda to jsem nezdůraznila, ale turba od té doby udělala ohromný pokrok, tehdy byla ještě dost poruchová. Hondu Civic jsem tehdy také zvažovala, ale ta tehdy nabízela max. 160 koní spolu s malým kroťákem 153 Nm a "můj" dvoulitřík jí v německém testu A-m-sport docela rozmetal, Integra type-R tou dobou v česku v nabídce nebyla, stejně jako Celica (tak tou dobou už pomalu končila, ne?)a MR2. Vycházela jsem z velkého testu 8 hot hatchů z Auto moto sport, kde byl tento motor vyhodnocen jako nej- (o...
160koní a 153 krouták měla Honda Civic 1,6 VTi. Honda Civic 5D 1,8 VTi měla 169 koní a krouták 166 Nm.(zrychlení i max speed lepší než VTS)
To, který motor je lepší nebo spolehlivější, nebo který auto je lepší je na jinou diskuzi. Já reagoval, že to VTS nebyl nejsilnější dvoulitr na planetě.
Nešla dovézt Integra (200 koní) z Německa? To bych asi tenkrát z nabízených volil já.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.