0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:06, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
To je asi (určitě) pravda, ale taková Eliška (Junková) by mne asi (určitě) trumfla. A i ve formuli se objevily ženy a americké okruhy a úspěšně jezdí (ach ta skleróza) a WRC výborně jezdila .. Michell nějak, taky si už nepamatuju. Ale běžné to není, to je fakt. Možná ma malinký vliv, že mám 4 bratry. A prostě ráda řídím, i když ještě tak před deseti lety se jezdilo výrazně lépe, v současnosti je to i německu čím dál tím horší.
No najít číslíčka v tabulce zvládne i ..., takže já taky, a malou mrš...
Myslíte Mechell Moutonová na voze Audi Quattro (V Německu mu říkají uhr Quattro). Tak tak, ta byla spolu s Fabricí Poncovou (Italka) opravdu dobrá. Myslím, že Moutonová byla dokonce mistryní světa. Ale to nevím jistě a musel bych to jít někam hledat ). Jinak anglický Autocar je spolu s Auto Bildem, Auto Motor un Sport a italským Quattroruote asi nejlepším magazínem o autech. Mám doma několik starších čísel a to jakou úroveň mají tamní články mi dones vyráží dech. Vždyť třeba pro Quattroruote tetoval i Ivan Caplelli, jenž jezdil závody cestovních vozů s moji oblíbenou Primerou P10. Chris Harris píše opravdu dobře, ale třeba Steve Sutcklife, či Jeremy Clarkson mu zdatně konkurují (nevím jestli jsem ta jména dobře napsal, ale jistě víte koho představují). Z českých časopisů býval skvělý Automobil (později Automobil revue). Dnes už jej ale nečtu, neboť mě zklamal (a nejen mě). No a německým guru na testování aut býval Gotz Leyer, pokud si dobře pamatuji. Jinak vaše znalosti o autech jsou opravdu fantastické. To spojení motoru 3,0 V6 s Maserati zkusím někde ověřit. Je to opravdu zajímavé. Zdarví Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:13, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Myslíte Mechell Moutonová na voze Audi Quattro (V Německu mu říkají uhr Quattro). Tak tak, ta byla spolu s Fabricí Poncovou (Italka) opravdu dobrá. Myslím, že Moutonová byla dokonce mistryní světa. Ale to nevím jistě a musel bych to jít někam hledat ). Jinak anglický Autocar je spolu s Auto Bildem, Auto Motor un Sport a italským Quattroruote asi nejlepším magazínem o autech. Mám doma několik starších čísel a to jakou úroveň mají tamní články mi dones vyráží dech. Vždyť třeba pro Quattroruote ...
No chlape, vy máte taky dost dobrý přehled. Taky jsem si už dávno všim, že to co vy sem napíšete, má aspon vždy hlavu a patu.( kéž by to taky bylo vždy-když k věci něco vím,řeknu to,když ne-jen mlčím a snažím se přiučit. Bohužel,většinou jsou to tu jen takové slepé výkřiky do tmy.)
Zdraví taky TOM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:23, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Ono to dražší,může být relativní pojem. Za kolik se vám povedlo prodat pak tu čtyřletou Xsaru? A za kolik se v té době prodávaly ty Celicy? Pokud používám nové auto vždy čtyři roky,nezajímá mně jeho cena,ale jeho pokles hodnoty právě během těch 4 let-to je to,co mně to auto stojí ne?
A ještě otázka-nebyla by lepší dvouletá Celica GT4 než nové VTS?
Nikomu nic nevnucuju,jen tak nahlas tady přemýšlím....
Pro chlapečka možná, pro holčičku lepší nové, alespoň já dávám přednost novým autům. U té Xsary VTS až tak děsivý propad ceny nebyl, to u aut střední třídy je větší. A čím jezdíte a jezdil jste vy, a jak často měníte vy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:24, RE: Žena
anonym posted by:
Takze za prve na hydraulicky podvozek neni zadna zaruka 200.000km jenom Citroen tvrdi, ze tento podvozek nevyzaduje po tuto dobu udrzbu, coz je rozdil. Pokud se vam vysepe pri mensim najezdu mimo normalni zaruky, tak v servise jenom pokrci rameny a vy zaplatite.
V "pojednani" o podvozcich jste popletla hrusky s jablkama a k tomu jeste pridala nejaky ten pomeranc. "Drahe" vozy nepouzivaji hydrauliku jako Citroen, ale pneumatiku a to znacne komplikovanou na jejichz vlastnosti opravdu nema houpak o...
Já si myslím, že na ně ambice docela má. Alespoň soudím dle závad na podvozku Audi A6 Allroad, A8, Touareg, či Phaeton. Ani Airmatic DC (Mercedes Benz) není zcela bez chyby. Naopak Hydractive III (to co má C5) se zatím ukazuje jako velmi spolehlivý a rozhodně v něm nespočívá nevíhoda tohoto vozu. Škoda, že nová C5 nemá každá hydrauliku (((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:34, RE: škoda
anonym posted by:
no vidíš to a o čem tady distutujem? jeden o voze druhej o koze. Nazdar.
Diskutovali jsme o tom, že žádná česká škodovka už není, od roku 91 tu má koncern "Levné auto" fabriku, kterou převzal v děsivém stavu vyrábějící jeden model shodou okolností dle TÜV nejporuchovější auto na světě. Koncern "levné auto" cvaknul horu miliard, cpal dál prachy a know-how a dnes tady vyrábí levná docela kvalitní rodiná auta (levná ve světě, v česku patří ve svých segmentech k nejdražším). Naše národní hrdost na "naši" škodovku je fakt pozoruhodná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:52, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Pro chlapečka možná, pro holčičku lepší nové, alespoň já dávám přednost novým autům. U té Xsary VTS až tak děsivý propad ceny nebyl, to u aut střední třídy je větší. A čím jezdíte a jezdil jste vy, a jak často měníte vy?
No Kylie,skoro musím říct,že jsem takovou reakci čekal. To čím jezdím já a jak často měním auta já,přece nemá vůbec vliv na téma diskuze.
Mně už ses na to ptala,já jsem ten s těmi bavoráky(325i, 740i, X5)
Ale chápu,kdo se má v těch anonymech vyznat. Takže,já jsem Tom.
Už jsem tě chválil za tvé znalosti,takže mi ted snad nechceš tvrdit,že Celica je bežný vůz střední třídy.Troufám si tvrdit,že pokles u ní by byl výrazně nižší než u toho VTS.Jestli pak šel někdo do vozu střední třídy,taks to byla ty - C5.
Takže v době kdy tys kupovala novou VTS za cca 700 tis,tak já kupoval pětiletou 325i za řádově třetinu.( ano přiznávám-na nový auto jsem tenkrát neměl,ale ani bych si ho nekoupil,právě kvůli propadu té ceny). A máš pravdu-někde nad 200-210 většina soupeřů odpadala.Ale právěže jen většina,pak,když člověk potkal nějaký čtylitrový osmiválec(hlavně na dálnici),bylo to v čudu. Proto další volba padla na tu 740i. A to úžasné zrychlení někde mezi 220-250 - hmmm (to bych možná skoro stačil i té,zde zminované,super Octavii ... )
Říkám už asi po třetí-nikomu svůj názor nevnucuji. Ty sis vybrala co sis vybrala a dělalo ti to radost 4 roky.Fajn.Já jen prostě,když vidím někoho s jakýmkoliv autem-ptám se ho proč si ho koupil. Ty důvody rozhodnutí mě zajímají.( jsem takový sběratel rozhodnutí pro různé vozy) A pokud mi někdo dá ( já nevím) pět pádných argumentů proč právě toto auto,proč tento motor,pak jeho rozhodnutí plně respektuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:54, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Myslíte Mechell Moutonová na voze Audi Quattro (V Německu mu říkají uhr Quattro). Tak tak, ta byla spolu s Fabricí Poncovou (Italka) opravdu dobrá. Myslím, že Moutonová byla dokonce mistryní světa. Ale to nevím jistě a musel bych to jít někam hledat ). Jinak anglický Autocar je spolu s Auto Bildem, Auto Motor un Sport a italským Quattroruote asi nejlepším magazínem o autech. Mám doma několik starších čísel a to jakou úroveň mají tamní články mi dones vyráží dech. Vždyť třeba pro Quattroruote ...
Tomáši asi by jste měl získat cenu za nejfundovanější příspěvky. Díky mějte se Kylie
PS: Ano nejlepším českým časopisem býval Automobil, nevím co se stalo, ale už to zdaleka není co to bývalo. Čím zklamal vás?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 19:57, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
To chápu,proto jsem taky napsal-z hobby hlediska. Posedet,pokecat,probrat čím se kdo svez,jaký měl zkušenosti a tak...
Takže jestli to dobře chápu-bydlela jste v Německu a vdala se do Čech?
A ted ještě stále pracujete v automobilovém průmyslu a nebo to u Ferrari byla jen krátká životní epizoda? (samozřejmě,že nemusíte odpovídat na takové osobní otázky)
Být o dvacet let mladší ... ale dnes už ne, nezlobte se. Ale díky a mějte se fajn. Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 20:00, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Tomáši asi by jste měl získat cenu za nejfundovanější příspěvky. Díky mějte se Kylie
PS: Ano nejlepším českým časopisem býval Automobil, nevím co se stalo, ale už to zdaleka není co to bývalo. Čím zklamal vás?
Však je taky Tomáš D. z oboru. Občas píše i sem do poradny. Tím ale nechci nic snižovat. Opravdu jeho příspěvky mají hlavu a patu. Jen kdyby bylo takových víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 20:39, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Být o dvacet let mladší ... ale dnes už ne, nezlobte se. Ale díky a mějte se fajn. Kylie
Já se nezlobím. I tady se dobře diskutuje.A o dvace let mladší-to by jste byla mladá už moc.
Taky se mějte fajn.
Tom.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 20:47, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Třeba jsem seděl vedle v tom šestiválcovým třílitrovym BMW kterýmu jsi to se svou jednaosm Oktávkou tak nandal. Já jenom že tvá oktávka jezdí mimo fyzikální zákony téhle planety, nic víc. Takže buď máš paten co dělá okolo tvého vozu vakuum nebo něco takového, nebo plácáš jak baron Prášil. Tipuju to na b)
Tuto diskuzi nepovažuji na úrovni a stejně tě nepřesvědčím, takže končím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 20:50, RE: Plave v zatáčkách?
anonym posted by:
Znáte nějaká jiná auta, než ty z velkého přehledného testu tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport?
(Já věřím že znáte, ale to jek ten velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport stále v této diskuzi opakujete je prostě legrační a tak jsem musel reagovat.)
Nicméně, samozřejmě, pokud chcete, můžete odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport, ...
paráááda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:03, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Nu, po pročtení místní značně rozkošatělé diskuse bych jako první věc rád pozvedl obočí nad některými velmi zvláštními příspěvky. Zvláštní kolik lidí dokáže urazit fakt, že jsou lidé, kteří mají svůj názor a kteří (jako autorka, řekl bych) našli pro sebe dokonalé auto. Já osobně nemám přebytek řidičských zkušeností, ale najel jsem za posledních pět let nějakých 100.000 km v různých autech od Škody Felicie, Fordu Escort přes právě Citroen C5, BMW 1, Volvo S40 nebo Subaru Legacy (nyní sedlám Fordy...
V noci na německé dálnici v rychlém pruhu jezdí samí střelci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:05, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Nu, po pročtení místní značně rozkošatělé diskuse bych jako první věc rád pozvedl obočí nad některými velmi zvláštními příspěvky. Zvláštní kolik lidí dokáže urazit fakt, že jsou lidé, kteří mají svůj názor a kteří (jako autorka, řekl bych) našli pro sebe dokonalé auto. Já osobně nemám přebytek řidičských zkušeností, ale najel jsem za posledních pět let nějakých 100.000 km v různých autech od Škody Felicie, Fordu Escort přes právě Citroen C5, BMW 1, Volvo S40 nebo Subaru Legacy (nyní sedlám Fordy...
Dálnice Hradec Králové - Praha ve čtyři hodiny ráno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:22, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Tomáši asi by jste měl získat cenu za nejfundovanější příspěvky. Díky mějte se Kylie
PS: Ano nejlepším českým časopisem býval Automobil, nevím co se stalo, ale už to zdaleka není co to bývalo. Čím zklamal vás?
Hlavně současnou úrovní článkou, kterou tento časopis spadl do šedého průměru. Vše začalo koncem devadesátých let po odchodu ing Milana Jozífa, který je spolu s ing Otakarem Gregorou považován za nestora české motoristické žurnalistiky. Jejich podrobné technické popisy byly pro mě (jistě i pro mnoho dalších) jakousi učitelkou, či dokonce enciklopedií automobilové techniky. Ostatně sám Milan Jozíf to tak také zamýšlel. I dnes se v Automobilu setkáte s testy od ing Gregory v nichž nechybí naměřené hodnoty spotřeby paliva, zrychlení, či údaje o přesnosti rychlonměru. Ale už to není nějak ono. Jako motoristický novinář (Píši do časopisu AutoOjetiny a občas také do sesterského Auto Moto Speciálu, či velmi technicky fundovaného Auto Dieselu - vše jedna redakce, jeden majitel) také vím, že získat dnes hodnotné, přesné a hlavně zajímavé informace je čím dále těžší. Je to i vinou samotných tiskových oddělení některých automobilek, jejichž presskity (podle toho novinář píše) jsou mnohdy až příliš ovlivněny marketingem. A to je jak jistě víte věda, která dokáže dobře prodat i hodně špatný produkt. Osobně mi velmi chybí více té techniky, řezy motorů, převodovek, kresby náprav, aj. Kolikrát člověku stačí ke srozumitelnému popisu pouhý pohled na dobře provedený obrázek. Jinak bych Vám chtěl říct, že si z některých příspěvků na Vaši adresu nic nedělejte, neboť to prostě k diskusím patří a i já a moji kolegové novináři máme řadu svých "příznivců". Vaše zalosti jsou opravdu skvělé a vysoce fundované, přičemž mnozí by se mohli od Vás učit. S pozdravem Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:24, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Však je taky Tomáš D. z oboru. Občas píše i sem do poradny. Tím ale nechci nic snižovat. Opravdu jeho příspěvky mají hlavu a patu. Jen kdyby bylo takových víc.
Souhlasím, takových více. Některé příspěvky jsou těžko uvěřitelné, asi bych zavedla povinné foto u každého nebo tak něco (a samozřejmě ženy a dívky smí používat i fotografie staršího data). Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:27, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
V noci na německé dálnici v rychlém pruhu jezdí samí střelci
Rychle se tam občas a někde jezdí, ale 250 km/h ani tam není běžných, respektive i tam je výjimečných. Ty rychlá auta jezdí tak do 230, rychleji jen velmi výjimečně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:28, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Dálnice Hradec Králové - Praha ve čtyři hodiny ráno
A copak se dělo na hradecké dálnici nad ránem? Nějaké auto tam překročilo stotřicítku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 21:45, RE: Ženská a auta
anonym posted by:
Hlavně současnou úrovní článkou, kterou tento časopis spadl do šedého průměru. Vše začalo koncem devadesátých let po odchodu ing Milana Jozífa, který je spolu s ing Otakarem Gregorou považován za nestora české motoristické žurnalistiky. Jejich podrobné technické popisy byly pro mě (jistě i pro mnoho dalších) jakousi učitelkou, či dokonce enciklopedií automobilové techniky. Ostatně sám Milan Jozíf to tak také zamýšlel. I dnes se v Automobilu setkáte s testy od ing Gregory v nichž nechybí naměřené...
Na Auto Diesel jsem se chytla, ano ten mi z českých autočasopisů momentálně přijde asi nejlepší a do ruky se mi dostal i nenápadný magazín v novinovém formátu jehož názvem si nejsem jistá, ale myslím že to je onen vámi zmiňovaný Auto Moto Speciál. Tyto 2 ano, zbytek je skoro nepoužitelný "bulvár". Škoda Automobilu býval opravdu nadprůměrným zdrojem informací. Děkuji za pochvalu, ale jsem jen amatérská fanynka s třemi "profesionálními" recenzemi (takže vím co je presskit a i na nějaké předváděčce jsem byla) a mým čtvrtým příspěvečkem (byť to mám rozložené do několika let) v oboru je tenhle. A přiznávám že mne tahle diskuze docela vyčerpala. Tomáše Dusila zdraví a děkuje Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.07.2008 22:04, add Celica
anonym posted by:
No Kylie,skoro musím říct,že jsem takovou reakci čekal. To čím jezdím já a jak často měním auta já,přece nemá vůbec vliv na téma diskuze.
Mně už ses na to ptala,já jsem ten s těmi bavoráky(325i, 740i, X5)
Ale chápu,kdo se má v těch anonymech vyznat. Takže,já jsem Tom.
Už jsem tě chválil za tvé znalosti,takže mi ted snad nechceš tvrdit,že Celica je bežný vůz střední třídy.Troufám si tvrdit,že pokles u ní by byl výrazně nižší než u toho VTS.Jestli pak šel někdo do vozu střední třídy,taks to byla t...
To s větším propadem ceny jsem myslela na auta střední třídy, tedy C5 apod. Celicu parkuje někdo asi 3 domy vedle mne a i když jí je přes určitě přes deset let vypadá a při jízdě prázdnou ulicí zní stále dost dobře. Chápu tvé rozhodnutí pro 740, (i když na tu jak světlo rychlou Octavii by to asi nestačilo) osmiválec je můj dlouhodobý, byť vzdálený sen. Já chtěla nové auto za 30 popř. malinko přes 30 t. marek a na dražší auta jsem se koukla jen na dvě (Alfa GTV se mi moc líbila, ale stála 55 t., což bylo zcela mimo). Celica mne vůbec neuráží, ale prostě nějak nebyla v mém výběru. Zlatíčko Xsaruška se tehdy celkem čile dostala na 220 km/h a mám-li říct pravdu vzpomínám si na jedinou situaci kdy jsem zadupla pedál do podlahy otáčky letěly nahoru, motor zabral naplno s odpovídajícím zvukovým efektem a auto které zprava poklidným tempem po nájezdu vjelo na dálnici se plynule zařadilo přede mne a zatímco můj dvoulitřík vyl v maximálních otáčkách to auto neuvěřitelně klidně odplulo v dál. Ach abych nezapomněla na splývající zádi mělo číslice devětjednajedna. Když už změnu, tak tohle bych tedy opravdu chtěla. A pokud vyhraju, či jinak náhle zbohatnu, počkám až do Caymanu S dorazí přímé vstřikování a dvouspojková převodovka a .. Měj se Tome, zdraví Kylie
respond
  1 ... 14 15 16 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.