0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 2.0 HDI - spořivý sedan

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 13:33, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
Víte mikeši (stále se na vás za "golf" v diskuzi pod "Evropský bestseler v .." zlobím!), ono i v tomto případě se, aplikovat boční pohled a míti rentgenové oči - jak jsem vám pro pochopení problematiky doporučila, vyplatí. Pohledem z profilu zjistíte, že "rozložení" je trošičku jiné, než jste zvyklý. V praxi takováto konstrukce zajistí excelentní bezpečné jízdní vlastnosti (nejlepší možná přední náprava - zabírající /pochopitelně/ více místa v kombinaci s "uložením" motoru - ) skvostnou...
Vas styl odpovedi (predevsim v one diskusi o golfu) mi pripominai jeden letity vtip:

Telemost mezi Moskvou a Washingtonem. Dotaz z Washingtonu: Za jak dlouho si u vás průměrný dělník vydělá na automobil? Odpověď: A vy zase mlátíte černochy. :o)

Asi tak. Odpovidate na neco uplne jineho nez pisu a s dez/informacemi zonglujete lepe nez politici.

K vyse uvedenemu, napisu to na rovinu - mit auto stredni tridy s takovym prostorem vevnitr a kufrem je proste trapas. To, ze prostor v kabine musel byt obetovan jizdnim vlastnostem az v takove mire je proste ostuda Citroenu, konkurence to zvlada lepe. Nebo ze by daleko prostornejsi Ford Mondeo mel nejak horsi podvozek nez Citroen? A co Mazda 6?
Abych to zkratil, vy si proste nekde nastudujete teoretickou poucku a pak to aplikujete hlava nehlava, je treba u toho taky trochu myslet ;o) Pokud nekomu pujde o "nejlepsi konstrukci", za coz vy zamenujete pravdepodobne jizdni vlastnosti, koupi si kupe a ne C5.

PS. Opet nectete, nepsal jsem ze teplota neovlivnuje chod motoru. Prectete jeste jednou a lepe. V nasich koncinach ten rozdil spotreby na teplote (jestli je 20 nebo 28C) bude marginalni, naopak pri kratkych trasach v zime na tom bude spotreba podstatne hure nez v lete pri 30C. A myslim, ze 5minutova zacpa (nebo napr. 4 semafory na cervenou) zhorsi spotrebu vice nez teplota o 5 stupnu nizsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 13:35, RE: Pohled z profilu
mikes posted by:
Vas styl odpovedi (predevsim v one diskusi o golfu) mi pripominai jeden letity vtip:

Telemost mezi Moskvou a Washingtonem. Dotaz z Washingtonu: Za jak dlouho si u vás průměrný dělník vydělá na automobil? Odpověď: A vy zase mlátíte černochy. :o)

Asi tak. Odpovidate na neco uplne jineho nez pisu a s dez/informacemi zonglujete lepe nez politici.

K vyse uvedenemu, napisu to na rovinu - mit auto stredni tridy s takovym prostorem vevnitr a kufrem je proste trapas. To, ze prostor v kabine musel byt...
posledni slovo melo byt "vyssi"...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 13:42, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
Víte mikeši (stále se na vás za "golf" v diskuzi pod "Evropský bestseler v .." zlobím!), ono i v tomto případě se, aplikovat boční pohled a míti rentgenové oči - jak jsem vám pro pochopení problematiky doporučila, vyplatí. Pohledem z profilu zjistíte, že "rozložení" je trošičku jiné, než jste zvyklý. V praxi takováto konstrukce zajistí excelentní bezpečné jízdní vlastnosti (nejlepší možná přední náprava - zabírající /pochopitelně/ více místa v kombinaci s "uložením" motoru - ) skvostnou...
Minogue to už fakt přeháníš vynášet do nebes nedostatky C5 jako by to byly přednosti. Další řada bude muset mít rozvor aspoň 6m, ale díky skvělé konstrukci a bezpečnosti se tam asi ani nevlezeš a do kufru sotva tvoje kabelka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 14:48, RE: Pohled z profilu
Kozař posted by:
Minogue to už fakt přeháníš vynášet do nebes nedostatky C5 jako by to byly přednosti. Další řada bude muset mít rozvor aspoň 6m, ale díky skvělé konstrukci a bezpečnosti se tam asi ani nevlezeš a do kufru sotva tvoje kabelka.
1. NEtykáme si, zaslepený fanoušku Kylie Minoque (jejíž příjmení cpete kamkoliv, kde Kylie zahlédnete)
2. Já v hudbě dám přednost třeba posledním albům Lindsey Buckingham či Bryan Ferry (promiň Bobe, jeho verze tvých písniček je "lepší" než tvůj originál), když už zpěvačka, tak třeba Suzanne Vega a do auta mi Buřtík nedávno podšoupl Tracy Chapman - tolik z "popu" - jinak preferuji klasickou hudbu (Beethoveny klavírní sonáty a jeho a Shostakovitchovy smyčcové kvartety - například)
3. Opravdu si myslíte, že se "rozvlním" při "I should be so lucky"?
4. Ta konstrukce (přeci) není ani nedostatek ani přednost! Je to jako s tím zavazadelník/nádrž - co je lepší "větší"? Pokud se vám líbí/vyhovuje pravý opak - bože, kupte si ho!
5. Nemýlím-li se, pomalu dosluhující C3 má VĚTŠÍ zavazadelník, než druhá generace Fabie (tolik k tématu přednosti/nedostatky) - je to JEN o rozhodnutí a preferencích - JAK to je určitě ví i poslední konstruktér v nějaké čínské automobilce - a lépe než my všichni zde dohromady (s výjimkou mikeše - selbstverständlich!)
6. Ta věta o velikosti rozvoru a prostoru v kabině a zavazadelníku je samozřejmě (mírně) nadsazená, nicméně pravdivá. Důvodně se domnívám, že člověku jež jí pronesl nesaháte ni ke kotníkům (to není urážka, to je prostý popis skutečnosti) - koukám se z boku (z profilu) a ZŘETELNĚ vidím ten rozdíl ve vašich vědomostech a znalostech konstrukce .-)
7. Zkuste něčím probudit a popohnat ty líné šedé buňky mozkové a řekněte jim, že NENí řeč (jen) o Citroën C5, ale o konstrukci obecně!
8. Jel jste (nebo alespoň seděl a do zavazadlového prostoru se podíval) ve Ferrari či Rolls Royce? Myslíte, že jejich konstruktéři jsou něco jako "totalidiot"? Ostatně, pokud si vzpomínám, před deseti lety byla zrovna Xsara chválena právě za poměr rozvor/vnitřní prostor (mimochodem u C6 je tento "poměr" snad ještě výraznější, než u C5). Nemyslím, že by vnitřní prostror nové C5 byl problém - danné rozložení je úmysl (je to stejná "bubost" jako byste se navážel do bmw - které je díky pečlivému hlídání rozložení hmotnosti 50 : 50 a zadnímu pohonu TAKÉ poněkud specifické - a v důsledku této "super"konstrukce je v kabině /logicky/ méně místa než v ... ). Jak jsem tady někde o víkendu napsala, z vašeho pohledu je bmw 135i coupe jedno z nejHORŠÍCH aut na světě a jeho konstruktéři absolutní "žabaři"? JÁ ho pokládám za SKVĚLÉ auto.
9. Je možné, že jsem energií a slovy plýtvala na "zaslepence", který chce jen kritizovat a nic jiného, ale TAK to prostě je (naneste toto téma jako dotaz na redakci - někdo vám problematiku možná vysvětlí - a jistě lépe a podrobněji, než-li já)
10. Možná nejdříve (alespoň maličko) studovat, a až POTOM, chytrého dělat (kritizovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 15:24, Co se hádáte
Nejlepší je steně moje Epica. Jenom stříbrná octávie na hlínách atd. by ji mohla předstihnout. Ale jenom pokud pod kapotou chrochtá TDi!

Hýky hýk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 15:36, RE: Pohled z profilu
mikes posted by:
Vas styl odpovedi (predevsim v one diskusi o golfu) mi pripominai jeden letity vtip:

Telemost mezi Moskvou a Washingtonem. Dotaz z Washingtonu: Za jak dlouho si u vás průměrný dělník vydělá na automobil? Odpověď: A vy zase mlátíte černochy. :o)

Asi tak. Odpovidate na neco uplne jineho nez pisu a s dez/informacemi zonglujete lepe nez politici.

K vyse uvedenemu, napisu to na rovinu - mit auto stredni tridy s takovym prostorem vevnitr a kufrem je proste trapas. To, ze prostor v kabine musel byt...
1. Ten vtip neznám (ale pár vtípků o blondýnkách ano - nejste vy náhodou blondýn?)
2. Nejlepší konstrukce je kupé? Wooooov! Já vím, ale ...
Ano "cupka" Citroën GT mne letos v Paris zaujala (já ten pár zadních dveří totiž trochu "navíc" vozím) a NAVÍC ty elektromotory v zadních kolech "aktivující se a pomáhající" při zrychlení či aktivaci ESP se mi moooooooc líbí
3. Mondeo má LEPŠÍ podvozek (co do celkových jízdních vlastností) než-li C5, má ale také HORŠÍ trakci přední nápravy (myslím, že používá prostorově méně náročné a "horší" McPherson a NE dvojité lichoběžníky) a když se podíváte na obě auta z onoho (doporučovaného) profilu - není divu. Vyhovuje-li vám lépe Mondeo - není to špatná volba (co do jízdních vlastností, podle posledních tabulek spolehlivosti GÜV ....)
4. S tou politikou nesmíte soudit podle sebe(já vím "podle sebe - soudím tebe" - toho se TĚŽKO zbavuje)! Mne politici - až uráží, jejich praktiky se mi opravdu NElíbí. Žonglovat bohužel neumím, jak jste na tom vy (na amatéra dobré - tipla bych)?
5. Vnitřní prostor věru problém není (dokonce zde v rámci "palby" do C5 kdosi pravý opak napsal - zbytečně moc metrů krychlových - tak teď nevím, která kritika je správně "málo nebo moc? Vaše nebo jeho? - no HLAVNĚ že kritika
6. Víte jaký je mezi námi rozdíl? Já v těch vozech o kterých mluvíte jela - vy jen teoretizujete (pravděpodobně). Já mám jisté OPRAVDOVÉ teoretické znalosti - vy jen kritizujete (určitě). O pár dnů zpět jste VELMI chválil až VELEBIL golf a dokonce si, že bmw 1 (hlavně v zatáčkách ujede) vymyslel. Tak co teď hrajete? Současná C5 je docela povedené auto a za pár dní uvidíme, zda se dostane mezi finalisty Car of the Year (existuje jistá - samozřejmě malá - možnost, že lidé do soutěže vybírající a hodnotící /za česko pan Hyan/ tomu rozumí maličko, úplně malilinko lépe, než-li vy)
7. Samozřejmě poskakování ve frontě na červenou má ZÁSADNÍ vliv na spotřebu (opakovaně to píši ohledně Brumly, také jsem na své stránce dala ukázku spotřeby při "běžné" jízdě - 9,9 litru - já NEbajkařím). Ale při počasí blížící se tropickým teplotám spotřeba JE jiná, než třeba dnes nad ránem a redaktoři projíždějí stále stejný okruh ve stejné době (a snaží opravdu o identické podmínky pro test), jen ty teploty prostě ohlídat nejdou - a rozdíl ve spotřebě vskutku "vyrobí".
8. Do UPOMÍNEK: Až budu mluvit s někým z konstuktérů Rolls Royce Phantom (obzvláště coupe), nesmím jim zapomenout vyřídit váš vzkaz: "Mít vůz nejvyšší kategorie, s tak gigantickým rozvorem, s takovým prostorem vevnitř (mimochodem EVIDENTNĚ vůbec netušíte jaký je vnitřní prostor C5 - tady vám to DOST ujelo...) a kufrem je prostě trapas." Jakýsi mikeš, zastánce a fanda golf, by vám vysvětlil JAK auto postavit (aby jste POŘÁDNÝ zavazadelník měli
9. To s tou "teoretickou příručkou" a "hlava/nehlava" je opravdu ffftipné - oceňuji! Vy už musíte být HODNĚ zoufalý, co? Jo a zkuste nějak "vybruslit" z toho svého "golf bmw zadek ukáže..." (tam vám to "bajkaření" šeredně NEvyšlo..)
10. ...už se těším...
11. Co říkáte na víkendové XY-té vítězství Citroën ve WRC? Dospěláci - Seb Loeb - Citroën C4 (na druhém místě Dani Sordo také C4), juniorka - Martin Prokop - Citroën C2 (takové úspěchy nemělo ani před lety subaru s Imprezou.. a navíc nejde o jedno auto, jeden úspěch .. vzpomínáte na snahy VW se v soutěži pod několika značkami prosadit? V 80tých s Audi - paráda, později .....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 15:50, C5
Je opravdu pěkná a moc konkurentů co se týče desingu nemá,ale v budce je poměrně málo místa.Dalším mínusem je gumové řazení, poměrně slabý motor 2.0 HDI a celkem vysoká cena.Pokud bych přimhouřil obě oči,tak jí beru,což u Passatu a Audi i kdybych si vzal tmavé brýle NE.Zdravím Kylii ochráňkyni Citroenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 16:04, Citroën C5
Kobyla posted by:
Je opravdu pěkná a moc konkurentů co se týče desingu nemá,ale v budce je poměrně málo místa.Dalším mínusem je gumové řazení, poměrně slabý motor 2.0 HDI a celkem vysoká cena.Pokud bych přimhouřil obě oči,tak jí beru,což u Passatu a Audi i kdybych si vzal tmavé brýle NE.Zdravím Kylii ochráňkyni Citroenu.
Děkuji, nápodobně, pěkný den
Necítím se až tolik jako "ochránkyně", spíše se snažím uvést některé názory na pravou míru. V reálu popisuji C5 jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady, který je plnohodnotným soupeřem veškeré "konkurenci" (a někdy v některém parametru mile překvapí a je objektivně NADprůměrný). Značka i tento konkrétní model je (netuším proč) vnímán až jednoznačně PODpůrměrně (což při nákupu v bazaru sice konkrétní cenové "výhody" přináší, ale skutečnosti to ne zcela odpovídá). Jsem si zcela jistá, že pokud bych "ochránkyní" - já nevím .. - snad čehokoliv jiného byla, tolik "kritiky" bych nesklidila.
Jak jsem o víkendu zde u Alfy psala, Alfa 147 3.2 V6 24V GTA mne "u srdce" vskutku VELMI brala, ale "rozum" zvítězil a raději C5 jsem si na dlouhé cesty koupila. Ale to je ten rozdíl, já do toho "pletu" i praxi a praktické zkušenosti (kombinované se špetkou teoretických znalostí) a zde spíše emoce a názory "mladších mužů" převažují (to je pak "div", že se občas neshodneme
PS: S brýlemi jste mi připomněl, před časem jsem si brýle TAG Heuer Night Vision pro lepší "noční vidění" pořídila (na dálkové trasy v noci vyrážím - slabší provoz mi vyhovuje) a i když cena ukrutná jest - ráda doporučuji. Kdo častěji v noci jezdí - JEDNOZNAČNOU "úlevu, pomoc..atd." brýle přinesou (a navíc oči červené po jízdě NEbudou!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 16:22, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
1. NEtykáme si, zaslepený fanoušku Kylie Minoque (jejíž příjmení cpete kamkoliv, kde Kylie zahlédnete)
2. Já v hudbě dám přednost třeba posledním albům Lindsey Buckingham či Bryan Ferry (promiň Bobe, jeho verze tvých písniček je "lepší" než tvůj originál), když už zpěvačka, tak třeba Suzanne Vega a do auta mi Buřtík nedávno podšoupl Tracy Chapman - tolik z "popu" - jinak preferuji klasickou hudbu (Beethoveny klavírní sonáty a jeho a Shostakovitchovy smyčcové kvartety - například)
3. Opravd...
ad 5) Kylie, tak to je slabe. Takove zklamani. Skoncilo to zase u odpovedi "... a vy zase bijete cernochy". Ja cekal ze rozstrelite mou argumentaci smrticim stylem vam vlastnim - napr. ze Fabia sedan prvni generace ma prece kufr 438liltru, kdezto Citroen C5 ma kufr 439litru, to je o cely litr vic, takze je VĚTŠÍ, a ono nic :o)
Alespon me pobavil vas hluboky obdiv cinskych konstrukteru :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 16:33, RE: Citroën C5
Kylie posted by:
Děkuji, nápodobně, pěkný den
Necítím se až tolik jako "ochránkyně", spíše se snažím uvést některé názory na pravou míru. V reálu popisuji C5 jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady, který je plnohodnotným soupeřem veškeré "konkurenci" (a někdy v některém parametru mile překvapí a je objektivně NADprůměrný). Značka i tento konkrétní model je (netuším proč) vnímán až jednoznačně PODpůrměrně (což při nákupu v bazaru sice konkrétní cenové "výhody" přináší, ale skutečnosti to ne zc...
Děkuji za doporučení,ale bohužel jsem od mala krátkozraký a tak mám upravené brýle na noční jízdu po českých polňačkách a na kvalitní cesty v 15.ce EU.Taky mě docela mrzí názor docela velké populace, na auta vyráběná mimo SRN.I když víme své kde všude se montují a za kolik se prodávají.Proto se směji kritice,která směřuje směrem k Fiatu či Citroenu a Renaultu.Kontrolní otazka:na jaké formuli F1 byla reklama TAG Heuer a poháněl jí motor Porsche?Určitě to víte.Hezký i když ubrečený den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 16:52, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
1. Ten vtip neznám (ale pár vtípků o blondýnkách ano - nejste vy náhodou blondýn?)
2. Nejlepší konstrukce je kupé? Wooooov! Já vím, ale ...
Ano "cupka" Citroën GT mne letos v Paris zaujala (já ten pár zadních dveří totiž trochu "navíc" vozím) a NAVÍC ty elektromotory v zadních kolech "aktivující se a pomáhající" při zrychlení či aktivaci ESP se mi moooooooc líbí
3. Mondeo má LEPŠÍ podvozek (co do celkových jízdních vlastností) než-li C5, má ale také HORŠÍ trakci přední nápravy (myslím, že ...
Jsi trapná..Tvoje argumenty jsou jen plácáním do vody a dokazování si vlastní inteligence (o které u tebe pochybuji).
Co třeba jiné soutěže? Pomůžu ti, co třeba 24 hodin Le Mans, můžeš mi říct jak tam dopadl citroen??? Jak prosim tě dopadl tebou opovrhovaný "koncern VW" v poslednim závodě??
Byl tam vůbec citroen??
Kdyby si to třeba nepochopila, tak citroeny nemam rád Zůstanu věrný své Octavii combi 1.6 Zatim ahoj a doufám, že se ti to brzy rozsype
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 16:55, RE: Pohled z profilu
mikes posted by:
ad 5) Kylie, tak to je slabe. Takove zklamani. Skoncilo to zase u odpovedi "... a vy zase bijete cernochy". Ja cekal ze rozstrelite mou argumentaci smrticim stylem vam vlastnim - napr. ze Fabia sedan prvni generace ma prece kufr 438liltru, kdezto Citroen C5 ma kufr 439litru, to je o cely litr vic, takze je VĚTŠÍ, a ono nic :o)
Alespon me pobavil vas hluboky obdiv cinskych konstrukteru :o)
Pochopit psaný text prý dělá problém až 80% populace, jsem v jedné analýze četla.. (trochu výjimečný jste, v tomhle směru ale asi ne..)
Z celého srdce vám přeji zbytek života "v" a "s" Fabia sedan (a sobě v C5) - souhlasíte? :o)
To není obdiv - on ten průměrný konstruktér čínských aut opravdu vaše znalosti hravě v prach rozmetá (rozdíl mezi námi je, že já si to uvědomuji, vy jste se místo do fronty na "rozum" ještě jednou k okénku: "SEBEVĚDOMÍ" postavil.
Ano "černochy" opravdu hlava nehlava vskutku bijete (rozebereme si to bod po bodu, nebo raději - wie immer! - zvolíte ... "sem tam šlehnout, ale ústup, ústup, ústup - hlavně ŽÁDNÉ konkrétnosti!"
TAK CO BUDE S TÍM GOLF CO BMW UJÍŽDÍ??? Nebo raději (obvyklý) ústup ústup, šleh, ústup?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:15, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 posted by:
Jsi trapná..Tvoje argumenty jsou jen plácáním do vody a dokazování si vlastní inteligence (o které u tebe pochybuji).
Co třeba jiné soutěže? Pomůžu ti, co třeba 24 hodin Le Mans, můžeš mi říct jak tam dopadl citroen??? Jak prosim tě dopadl tebou opovrhovaný "koncern VW" v poslednim závodě??
Byl tam vůbec citroen??
Kdyby si to třeba nepochopila, tak citroeny nemam rád Zůstanu věrný své Octavii combi 1.6 Zatim ahoj a doufám, že se ti to brzy rozsype
Ano, v Le Mans až druhý, to se stává....
Váš příspěveček je ryze ... no, jste na něj jistě hrdý (tolik písmenek pohromadě jste jistě již dlouho nenapsal - ono urazit je taaaak snadné..
Argumenty jež nazýváte "plácáním do vody" jsou FAKTA (ehm, nepůsobíte dojmem, že by jste mohl mé IQ posuzovati..
Nejde o "opovrhnování" VW - CO konkrétně mi vadí na koncernových praktikách posledních let - jsem opakovaně popsala (a Audi 80 s pětiválcovým motorem bývalo výborné až nadčasové auto) - jestliže vám to vyhovuje ("sponzorovat" majitele Bugatti, "platit" nesmyslný nákup Rolls Royce, ultrapředraženou "dívací se" skledněnou továrnu v centru Dresden, "zbytečný" automobil Phaeton atd. - užívejte si to ... (protože TO v ceně každé Octavie, Golf atp. platíte - a jde o zatraceně HODNĚ peněz!!!)
"Mít" a "NEmít" rád nějakou automobilku (či výrobce v jiném oboru) je docela "pitomost" - to jen tak mezi řečí. KAŽDÝ dělá povedené a nepovedené modely a výrobky - a teď jste "v pytli" - protože TAK to prostě bylo je a (asi) i bude (to "neokecáte").
Zatím se blížím 100.000 a nějak se to "nesype" - vskutku se domníváte, že Octavia 1.6 je lepší kvalitnější automobil? Vskutku si myslíte, že "se rozsype" o statisíce kilometrů později (Z čeho vaše přesvědčení pramení? Povídali chlapi v hospodě?)?
Octavia ve své původní myšlence "levnější rodinné auto s využitím techniky golf" mi nepřišla špatná - ale její (místy až absurdní glorifikace) - to se mi příliš nezdá (a CENA - ta je - alespoň na českém území - HODNĚ přemrštěná)
Pěkný den, a ať se vám ten konstrukčně levnější vůz nižší střední třídy hned tak NErozsype a co nejdéle vydrží - bez ironie (já když budu moci volit čím jet trasu 500 km - VŽDY zvolím raději vůz typu Citroën C5 - a VÍM proč).
PS: Mimochodem já jela oběma vozy (dokonce v několika verzích- motorizacích ), co vy? Tipuji, že ni jedinkrát..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:17,
Možná jsem trochu šovinista ale na to, že máte volební právo teprve (tušim, že od r. 1921) bych být Vámi nerozváděl moc téma "80%"
Nepřímo (přesto je to znát) dost silně narážíte na VW, později oponujete stylem: "pokud Vám to vyhovuje tak si ho proboha kupte". Čímž se podle mne snažíte říct, já nic, já muzikant, já jsem nic neřekla a začnete poukazovat na jiné téma o kterém se /mylně) domníváte, že něco víte.. Slušně řečeno si nevidíte do pusy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:28, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
Ano, v Le Mans až druhý, to se stává....
Váš příspěveček je ryze ... no, jste na něj jistě hrdý (tolik písmenek pohromadě jste jistě již dlouho nenapsal - ono urazit je taaaak snadné..
Argumenty jež nazýváte "plácáním do vody" jsou FAKTA (ehm, nepůsobíte dojmem, že by jste mohl mé IQ posuzovati..
Nejde o "opovrhnování" VW - CO konkrétně mi vadí na koncernových praktikách posledních let - jsem opakovaně popsala (a Audi 80 s pětiválcovým motorem bývalo výborné až nadčasové auto) - j...
Debatu o ceně jsme již jspolu jednou vedli "Problém" je v tom, že se považuji za rozumného člověka a nepotřebuji jezdit autem více než 350 km ( střed je Praha a naše kotlina je malá), jinak využívám jiných dopravních prostředků, slyšela jste o letadlech?? Proto budu vždy podporovat domácí produkty a ne spoznorovat francouze.
Nechám Vám Váš sen, sněte dál v ženském světě iluzí. Potřebujete si zřejmě dokázat, že to umíte tomu proklatému a nižšímu plemenu (mužům) nandat, že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:33, RE: Citroën C5
Kylie posted by:
Děkuji, nápodobně, pěkný den
Necítím se až tolik jako "ochránkyně", spíše se snažím uvést některé názory na pravou míru. V reálu popisuji C5 jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady, který je plnohodnotným soupeřem veškeré "konkurenci" (a někdy v některém parametru mile překvapí a je objektivně NADprůměrný). Značka i tento konkrétní model je (netuším proč) vnímán až jednoznačně PODpůrměrně (což při nákupu v bazaru sice konkrétní cenové "výhody" přináší, ale skutečnosti to ne zc...
Pan Nerruda by z Vás měl radost. Vaše slova: C5 popisuji jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady......... Zajimavé, že o záporech zde nemluvíte a pokud chcete říct, že žádné nemá, tak je to pouze Váš zaslepený názor....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:39, RE: Citroën C5
Kylie posted by:
Děkuji, nápodobně, pěkný den
Necítím se až tolik jako "ochránkyně", spíše se snažím uvést některé názory na pravou míru. V reálu popisuji C5 jako průměrně spolehlivý vůz s nespornými klady, který je plnohodnotným soupeřem veškeré "konkurenci" (a někdy v některém parametru mile překvapí a je objektivně NADprůměrný). Značka i tento konkrétní model je (netuším proč) vnímán až jednoznačně PODpůrměrně (což při nákupu v bazaru sice konkrétní cenové "výhody" přináší, ale skutečnosti to ne zc...
Všechny Vaše příspěvky můžete shrnout jednou větou, a to: Citroen se mi líbí a myslim si, že je to nejlepČí auto na světě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 17:49, RE: Pohled z profilu
radek 1.6 posted by:
Debatu o ceně jsme již jspolu jednou vedli "Problém" je v tom, že se považuji za rozumného člověka a nepotřebuji jezdit autem více než 350 km ( střed je Praha a naše kotlina je malá), jinak využívám jiných dopravních prostředků, slyšela jste o letadlech?? Proto budu vždy podporovat domácí produkty a ne spoznorovat francouze.
Nechám Vám Váš sen, sněte dál v ženském světě iluzí. Potřebujete si zřejmě dokázat, že to umíte tomu proklatému a nižšímu plemenu (mužům) nandat, že?
Letadlo? To je to jak mi připisují na kartu Diners Club prolétané kilometry? Nu, já jsem blondýna, ale ...
Pochopitelně pro jiné účely jiné auto - to je ok. Já častěji jezdím dlouhé trasy - PROTO jsem opakovaně zvolila C5 (a delší trasy POCHOPITELNĚ létám - ostatně opakovaně jsem to zde psala - že Brumlu v poslední době trochu "zanedbávám"). Je to spíše souhra okolností, nicméně vím jaký je rozdíl dojen např. jen do Nürnberg a zpět škodovkou a C5 (ale to je v pořádku, tak by to opravdu MĚLO být).
O "nižžším" plemenu si myslí spíše muži ... i já bych si možná vzpomněla na pár vtipů (řetěz z kuchyně.., ochočíme si jiné ...atd., o blondýnkách nemluvě..) na toto téma (znáte nějaký "obrácený"?)
Nejde o to "nandat" (ne že by mi to bylo nepříjemné , ale na PRAVOU míru uvést (TO že jako majitel Octavie platíte za socialistickou pracovní dobu v koncernu a v mém minulém příspěvku popsané "finanční experimenty" pana Piëcha - to je prostě fakt, stejně jako že na každé jedno prodané Bugatti Veyron se musí složit "dav" majitelů Polo-Superb, aby "zadotovali" jeho cenu - mně by to vadilo)
PS: Domácím produktem myslíte Nošovice-Kolín-Mladá Boleslav?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 18:02, RE: Pohled z profilu
Kylie posted by:
Letadlo? To je to jak mi připisují na kartu Diners Club prolétané kilometry? Nu, já jsem blondýna, ale ...
Pochopitelně pro jiné účely jiné auto - to je ok. Já častěji jezdím dlouhé trasy - PROTO jsem opakovaně zvolila C5 (a delší trasy POCHOPITELNĚ létám - ostatně opakovaně jsem to zde psala - že Brumlu v poslední době trochu "zanedbávám"). Je to spíše souhra okolností, nicméně vím jaký je rozdíl dojen např. jen do Nürnberg a zpět škodovkou a C5 (ale to je v pořádku, tak by to opravdu MĚLO...
Samozřejmě, že myslím Mladou Boleslav a samozřejmě vím, že ČR není vlastníkem Škoda Auto, pokud na to narážíte. Pro mne je důležité spíše to, že tam (alespoň myslim) pracují z 99% češi.
Co myslíte socialistiskou pracovní dobou to tedy nechápu. Je veřejným tajemstvým, že mají nepřetržitý provoz.. To má být socialistické?
Opravte mne, jestli se pletu ale den má podle mne 24 hodin jak jinak chcete spravedlivě rozdělit pracovní dobu při počtu více než cca 20 000 zaměstnanců.
Já pracuji např. od 8 do 18 někdy méně, jindy více ale to je proto, že nezaměstnávám toliko lidí....
PS: Tím sprostým a nízkým plemenem jsem skutečně myslel MUŽE....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.10.2008 18:05, RE: bez předmětu
radek 1.6 posted by:
Možná jsem trochu šovinista ale na to, že máte volební právo teprve (tušim, že od r. 1921) bych být Vámi nerozváděl moc téma "80%"
Nepřímo (přesto je to znát) dost silně narážíte na VW, později oponujete stylem: "pokud Vám to vyhovuje tak si ho proboha kupte". Čímž se podle mne snažíte říct, já nic, já muzikant, já jsem nic neřekla a začnete poukazovat na jiné téma o kterém se /mylně) domníváte, že něco víte.. Slušně řečeno si nevidíte do pusy
1. WV je +/- stejná automobilka, jako ostatní (PROTO mne tak irituje její "zbožňování" - trochu paradoxně právě v době nějvětších "úletů" vrcholící). Jak jsem již napsala, starší produkty mi dokonce velmi vyhovovaly (Audi 80 z konce let 80tých), až extrémní unifikace posledních cca 15ti let - se mi NElíbí (o absurdním rozhazování peněz jsem psala - o až soudy řešených "úletech" při "péči" vedení VW o vlastní "blaho" jste možná slyšel sám.. - TO (VŠE!) platí řadový zákazník - NE majitel Veyron!)
2. S volebním právem je to ještě horší, v některých zemích snad až rok 1970!!!! (ostatně v některých dodnes ne - JÁ se domnívám, že jsme ZCELA rovnoceni, jak ve volebním právu, tak přístupu ke vzdělání atd. - pokud tak někde není - je to CHYBA - to je můj názor)
3. Možná o tématu OPRAVDU víte více než já - škoda že se o své znalosti zde na stránkách s námi nepodělíte (a ve skrytu je držíte)
4. Hudbu ráda, muzikant věru nejsem (no snad For Elise bych na klavír ještě zvládla)
5. CO mi na koncernových "praktikách" vadí, jsem řekla opakovaně a ZCELA konkrétně (pokud VÁM to nevadí, je to samozřejmě JEN a jen vaše věc) - jak bych to měla "vyjádřit" jinak (opravdu nevím-netuším - snažila jsem se vyjádřit absolutně "neprůstřelně!")?
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.