0
back
 

diskuze k tématu: Benzín nebo naftu pro Citroën C5?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 06:00, to redakce:
Kdepak je pan Vaculík? Docela mi tady chybí. Snad jste s ním nepřerušili spolupráci, jen kvůli těm rejpalům v příspěvcích...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 07:04, 1,6
Díky za článek, do firmy uvažujeme o breaku (kvůli N1) a právě dynamika 1,6 HDi je asi to jediné, co vzbuzuje pochybnosti. Papírově to sice vypadá dobře (80 kW) např proti oct. 77 kW, hmotnost podobná. Na krátké meziměsto by to mělo stačit, navíc za sranda cenu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 07:32,
U nás jezdí ve firmě C5 asi 20 kusů, nespokojenost s nimi je poměrně velká, zejména kvůli oněm popisovaným vrtochům elektroniky a celkově se jejich koupě hodnotí jako šplápnutí vedle. Omegy které vystřídaly byly proti nim etalon spolehlivosti, další auta v autoparku (Octavie, Superb, VW Transporter) jezdí taky bez problémů. Problém je v tom, že se oněmi vrtochy elektroniky si obvykle neporadí nějaký levný garážista, ale až značkový servis a problémy se bohužel po nějaké době zase vracejí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 07:49,
Lze jen souhlasit, C5 se zážehovým agregátem je plná drobných závad, velká spotřeba oleje u 1,8, ale i u 2,0. Z podvozku občas zazlobí zadřená pístnice. Naproti tomu HDi téměř bez komplikací včetně elektroniky, platí to pro všechny starší i novější verze. 1,6 HDi se nemusíte obávat pro zhoršenou dynamiku, motor je velice pružný, spotřeba 6,4 l/100km je pravidlem při normální jízdě bez ohledu na spotřebu. U starších verzí pískají brzdové desky a ani výměna za měkčí neoriginální moc nepomáhá. Shrnuto: pokud C5, tak HDi a je po komplikacích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 08:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Lze jen souhlasit, C5 se zážehovým agregátem je plná drobných závad, velká spotřeba oleje u 1,8, ale i u 2,0. Z podvozku občas zazlobí zadřená pístnice. Naproti tomu HDi téměř bez komplikací včetně elektroniky, platí to pro všechny starší i novější verze. 1,6 HDi se nemusíte obávat pro zhoršenou dynamiku, motor je velice pružný, spotřeba 6,4 l/100km je pravidlem při normální jízdě bez ohledu na spotřebu. U starších verzí pískají brzdové desky a ani výměna za měkčí neoriginální moc nepomáhá. Shrn...
V té naší zmiňované formé jsou všechny C5 (a i C8) v HDi a opravdu nevím, jaký má vliv typ motoru tu na závadu centrálního zamykání, podruhé na systému pružení a tak podobně... Ony neblbnou ŘJ a čidla na motoru, ale ten zbytek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 08:20, RE: bez předmětu
anonym posted by:
U nás jezdí ve firmě C5 asi 20 kusů, nespokojenost s nimi je poměrně velká, zejména kvůli oněm popisovaným vrtochům elektroniky a celkově se jejich koupě hodnotí jako šplápnutí vedle. Omegy které vystřídaly byly proti nim etalon spolehlivosti, další auta v autoparku (Octavie, Superb, VW Transporter) jezdí taky bez problémů. Problém je v tom, že se oněmi vrtochy elektroniky si obvykle neporadí nějaký levný garážista, ale až značkový servis a problémy se bohužel po nějaké době zase vracejí.
O C5 jsem uvažoval vzhledem k jejímu prý vydařenému podvozku, né však vydařenému tvaru (ta záď je hrozná). Byl jsem odhodlaný změnit auto německo-českého původu za Francouze. Poté, co slyším kritiku ze všech stran na nespolehlivost elektroniky Francouzů, tak ani náhodou. Nepotřebuji strkat do auta zbytečně peníze a jezdit do servisu s blikajicími kontrolkami. Myslím si, že se ještě stále PSA, Renault nedá s Volkswagenem rovnat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 08:58, Zase koupě skvělé, zanedbané, naftové ojetiny s CR.
Kamarád si koupil novou C5 Break 2,0 HDI exclusive,r.v.06, vč. kůže a jiného co nabízí jako doplatek. Na ježdění fantasticé, komfortní, pohodlné auto. Protože nebyla jeho první, tak elektrika celkem bez potíží. Letos po najetí ca 128 t.km, jaksi přestal řádně pracovat motor. Cena za opravu 196 tis. Kč. Vyměnili snad všechno, co šlo. Od čerpadel vstřiků a jiného na CR. Ještě mu vykládali, jaké že to má motor vzácnosti a že když už je rozebraný!! Prý někde natankoval nákou špatnou naftu. Oblíbený to servisní kec. Záruka žádná. A to ještě mají do nafty přidávat jakési rostliné produkty, které se s ní moc nekamarádí. To je asi tak, jako když si žena namazala stolním olejem šicí stroj. Byl vyhozen. Přišlo to levněji než oprava. Proto jako předčasný penzista čekatel, jsem zakoupil raději benzinový Peugeot. Budu spát klidněji, když týden nikam nepojedu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 10:49, Strojni brzdy je skoda
po presednuti z Xantie do cekoholi jineho (treba Picasa) ma clovek proste pocit ze ty normalni brzdy proste nebrzdi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 12:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
O C5 jsem uvažoval vzhledem k jejímu prý vydařenému podvozku, né však vydařenému tvaru (ta záď je hrozná). Byl jsem odhodlaný změnit auto německo-českého původu za Francouze. Poté, co slyším kritiku ze všech stran na nespolehlivost elektroniky Francouzů, tak ani náhodou. Nepotřebuji strkat do auta zbytečně peníze a jezdit do servisu s blikajicími kontrolkami. Myslím si, že se ještě stále PSA, Renault nedá s Volkswagenem rovnat.
ano, to je pravda, v holé Oktávce se skutečně nemá co pokazit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 12:38, RE: bez předmětu
anonym posted by:
V té naší zmiňované formé jsou všechny C5 (a i C8) v HDi a opravdu nevím, jaký má vliv typ motoru tu na závadu centrálního zamykání, podruhé na systému pružení a tak podobně... Ony neblbnou ŘJ a čidla na motoru, ale ten zbytek.
Píšu jen ze zkušeností, na benzínových jsou závady v elektrice, na klapce, katalyzátorech atd.. Poruchy centrálního zamykání a pod jsme ve větší míře nezaznamenali. C5 máme opravdu hodně o HDi neslyším prakticky nikdy v souvislosti s problematikou závad. Moc firem, které C5 mají jako služební vozy u nás není, tak zdarvím kolegy.
Jako jeden z problémů mohu uvést třeba špatně fungující ovladače čeholokiv, ale spíše je závada na zpracování dílu co do jeho kvality, než ve funkčnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 12:58, RE: to redakce:
Alda posted by:
Kdepak je pan Vaculík? Docela mi tady chybí. Snad jste s ním nepřerušili spolupráci, jen kvůli těm rejpalům v příspěvcích...
Tento server bych nechal zrušit.Ptáte se proč ???? Protože každá recencze a každé auto které se tady přetřásá dostane nakonec nálepku auto k ničemu.Každé auto tady mám špatné to a ono.Tak auta nevyrábějme,jezděme na kole a budeme zdravější a bude se nám lépe spát.Práci čest !!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 13:24, RE: to redakce:
anonym posted by:
Tento server bych nechal zrušit.Ptáte se proč ???? Protože každá recencze a každé auto které se tady přetřásá dostane nakonec nálepku auto k ničemu.Každé auto tady mám špatné to a ono.Tak auta nevyrábějme,jezděme na kole a budeme zdravější a bude se nám lépe spát.Práci čest !!!!!
Á, fanatický majitel C5 se ozval...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 14:00, 1.6 HDI
Motor 1.6 HDI se do C5 začal montovat až po faceliftu (podzim 2004), takže je to doporučení vzhledem k otázce lehce mimo. Tomáši Dusile, nechodil jste na VOŠ Dopravní, Masná, Praha?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 14:55, RE: bez předmětu
kuko posted by:
ano, to je pravda, v holé Oktávce se skutečně nemá co pokazit...
V holé Okátvce je elektroniky cca stejně jako v neholé, takže tady asi problém nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 15:13, RE: 1.6 HDI
Max posted by:
Motor 1.6 HDI se do C5 začal montovat až po faceliftu (podzim 2004), takže je to doporučení vzhledem k otázce lehce mimo. Tomáši Dusile, nechodil jste na VOŠ Dopravní, Masná, Praha?
Na Masnou jsem chodil, to máte pravdu a prozraďte mi kdopak jste? Někdo z naší proslavené třídy? Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 16:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
V holé Okátvce je elektroniky cca stejně jako v neholé, takže tady asi problém nebude.
nechci se nějak natahovat, ale holá oktávka je skutečně holá - nic tam není na eletrické ovládání (okna, zrcátka), klima, centrál, kontrola tlaku v pneu a pod. blbostičky. No a myslím, že tyhle věci se u frantíků kazí nejvíc. I když já osobně jsem u svého Megana za 2 roky nezaznamenal ani jedinou poruchu ohledně elektra...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 17:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
O C5 jsem uvažoval vzhledem k jejímu prý vydařenému podvozku, né však vydařenému tvaru (ta záď je hrozná). Byl jsem odhodlaný změnit auto německo-českého původu za Francouze. Poté, co slyším kritiku ze všech stran na nespolehlivost elektroniky Francouzů, tak ani náhodou. Nepotřebuji strkat do auta zbytečně peníze a jezdit do servisu s blikajicími kontrolkami. Myslím si, že se ještě stále PSA, Renault nedá s Volkswagenem rovnat.
Kdyz jste to nevyzkousel tak jak muzete vedet ze se to neda srovnavat s VW? Na jare sem si koupil C5, byvaly taxik, najeto 260 tisic, v perfektnim stavu. Za pul roku a 20 tisic km jsem mel jen jednu poruchu a to kdyz odesel starter, oprava za 3000 Kc a pak jsem vymenil jeste jeden motorek v klimatizaci (1000 Kc).
Z toho co sem precetl na netu ja, tak C5 ma problemy s elektronikou hlavne u novych aut a tam se to resi v zaruce a u ojetych uz sou tyhle veci vychytany, tak je to jen bezny opotrebeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 19:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Lze jen souhlasit, C5 se zážehovým agregátem je plná drobných závad, velká spotřeba oleje u 1,8, ale i u 2,0. Z podvozku občas zazlobí zadřená pístnice. Naproti tomu HDi téměř bez komplikací včetně elektroniky, platí to pro všechny starší i novější verze. 1,6 HDi se nemusíte obávat pro zhoršenou dynamiku, motor je velice pružný, spotřeba 6,4 l/100km je pravidlem při normální jízdě bez ohledu na spotřebu. U starších verzí pískají brzdové desky a ani výměna za měkčí neoriginální moc nepomáhá. Shrn...
píšete, pokud C5, tak HDI a je po komplikacích? Škoda že není silvestr, bylo by to vrcholné číslo večera!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 21:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
píšete, pokud C5, tak HDI a je po komplikacích? Škoda že není silvestr, bylo by to vrcholné číslo večera!
Proč by to mělo být vrcholné číslo? Jste normání? Víte vůbec něco o autech, nebo tady chcete jen tak plácat? Motory HDI jsou super! Tiché, výkonné a úsporné (nejen na PC, jako VW) C5ky bych se určitě nebál! Znám pár lidí, co ji mají a jsou velice spokojeni. Vím, že to jsou lidi, kteří tomu autu dávají to, co potřebuje a slouží jim skvěle. Netankují naftu u jezeďáků a nelejou tam long life oleje a jiné sračky, co vymýšlejí chytrolíni z VW grupy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.10.2007 21:10, RE: bez předmětu
mastercar posted by:
Proč by to mělo být vrcholné číslo? Jste normání? Víte vůbec něco o autech, nebo tady chcete jen tak plácat? Motory HDI jsou super! Tiché, výkonné a úsporné (nejen na PC, jako VW) C5ky bych se určitě nebál! Znám pár lidí, co ji mají a jsou velice spokojeni. Vím, že to jsou lidi, kteří tomu autu dávají to, co potřebuje a slouží jim skvěle. Netankují naftu u jezeďáků a nelejou tam long life oleje a jiné sračky, co vymýšlejí chytrolíni z VW grupy
Tak, tak, píše sem spousta choromyslných, co slyšeli v hospodě, že u Citroenu je špatná elektronika a teď se to tady omílá, bez nějakého osobního kontaktu s tímto vozem. Nikdo si ho kupovat nemusíte, tak co. Já si ho klidně koupím, vím, že za své peníze dostanu kvalitní vybavené a velmi pohodlné auto.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.