0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Grand C4 Picasso - 5+2 nebo 5+zavazadla

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 12:57, řazení...
Jó, to řazení se v PSA asi nenaučí dělat... Na druhou stranu, za ta léta jsem si zvykl a nevadí mi ani delší dráhy, ani ta "gumovost". K té ceně lze dodat jen jedno - jedná se o plně vybavený vůz (žádný základ a zbytek si dokupte, pane, jak to znáte od... však víte od koho...). A navíc jde opravdu o RODINNÝ vůz (a ne velikosti fabia kombi, jak se ostatním diskutujícím snažil vysvětlit jeden minimalista v diskuzi minulý týden). Prostě auto akorát...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 14:28, RE: řazení...
Pepe posted by:
Jó, to řazení se v PSA asi nenaučí dělat... Na druhou stranu, za ta léta jsem si zvykl a nevadí mi ani delší dráhy, ani ta "gumovost". K té ceně lze dodat jen jedno - jedná se o plně vybavený vůz (žádný základ a zbytek si dokupte, pane, jak to znáte od... však víte od koho...). A navíc jde opravdu o RODINNÝ vůz (a ne velikosti fabia kombi, jak se ostatním diskutujícím snažil vysvětlit jeden minimalista v diskuzi minulý týden). Prostě auto akorát...
No to, aby rodiny s 2 malými dětmi vyjela na nákupy a jednou týdně k rodině do okolí a zbytek jezdila jako běžné posunovadlo, tak na to je skutečně Fábie jak dělaná, ale jakmile dítka povyrostou řekněme na druhý stupeň školy, už to na nějaké velké cetování nebude. Přiznejme si fakt, že tahle kára není zrovna na postrky do 20km a věčné parkování. Proti tomu bude i Fábie štírek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 16:21, hlučnost
Předpokládám, že informace autora článku o hlučnosti motoru nebyla ani z jednoho procenta myšlena vážně. Oproti C8 2,2HDI a C5 2,0HDI je jen nepatrně hlučnější, je ale třeba si uvědomit, že jsou to rozdílné třídy vozů.
Pokud chceme objektivně přistupovat k tomuto parametru, vezměme si na pomoc měřící přístroje.
Za hlučnost naftových motorů si kritiku zaslouží především moderní motory montované koncernem VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 18:42, RE: řazení...
Pepe posted by:
Jó, to řazení se v PSA asi nenaučí dělat... Na druhou stranu, za ta léta jsem si zvykl a nevadí mi ani delší dráhy, ani ta "gumovost". K té ceně lze dodat jen jedno - jedná se o plně vybavený vůz (žádný základ a zbytek si dokupte, pane, jak to znáte od... však víte od koho...). A navíc jde opravdu o RODINNÝ vůz (a ne velikosti fabia kombi, jak se ostatním diskutujícím snažil vysvětlit jeden minimalista v diskuzi minulý týden). Prostě auto akorát...
....Ké ceně lze dodat jen jedno - jedná se o plně vybavený vůz (žádný základ a zbytek si dokupte, pane, ...

Samozřejmě kecáte - tohleto je vyšší verze výbavy s dalšími příplatkovými položkami - schválně si prostudujte ceník. Většina kupců nekupuje základní krátkou verzi 1,8. za 499 tisíc (bez klimatizace ap.) , ale právě dost připlácí za vybavené verze HDi v cenách okolo 650-750 tisíc (info přímo od prodejce) , což tedy podle mě už není žádná láce a dá se za to koupit lecos.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 19:22, RE: řazení...
edmund posted by:
No to, aby rodiny s 2 malými dětmi vyjela na nákupy a jednou týdně k rodině do okolí a zbytek jezdila jako běžné posunovadlo, tak na to je skutečně Fábie jak dělaná, ale jakmile dítka povyrostou řekněme na druhý stupeň školy, už to na nějaké velké cetování nebude. Přiznejme si fakt, že tahle kára není zrovna na postrky do 20km a věčné parkování. Proti tomu bude i Fábie štírek.
On ale každý potřebuje prostor, ne? A malé děti většinou kočárek, potom golfky (a jsou - li od sebe 1,5 roku jako ty naše tak oboje), dále hračky jede - li se na písek (kyblíček, lopatičku - fakt, nekecám), dále s sebou pořád manželka s dětmi vozí míč střední velikosti a tak bych mohl pokračovat. Ano, se stoupajícím věkem potřeby stoupají, proto se po něčem takovém, jako je C4 G.P. poohlížím. Jo a zapomněl jsem, že dcera už s sebou vozí permanentně i skládací golfky pro panenku. Nechce se mi vysvětlovat, že něco vzít můžeme a něco musíme nechat doma. Jo a parkován jes píš o zručnosti a o cviku než o autě. Jezdím převážně po městě s Ducatem maxi a nemám problém se kolikrát vejít do mezery, ze které vyjel neúspěšně parkující šofér třeba právě ve fábii... Fabia je prostě kategorie MALÝCH vozů, nazývat jí rodinnou je znouzectnost, jen se s tím smířit, že....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.05.2007 19:35, RE: hlučnost
anonym posted by:
Předpokládám, že informace autora článku o hlučnosti motoru nebyla ani z jednoho procenta myšlena vážně. Oproti C8 2,2HDI a C5 2,0HDI je jen nepatrně hlučnější, je ale třeba si uvědomit, že jsou to rozdílné třídy vozů.
Pokud chceme objektivně přistupovat k tomuto parametru, vezměme si na pomoc měřící přístroje.
Za hlučnost naftových motorů si kritiku zaslouží především moderní motory montované koncernem VW.
Hlučnost motoru byla myšlena naprosto vážně. Za větou "... ve srovnání s ostatními moderními diesely je právě u C4 chrapot nejvíce slyšitelný" si pevně stojím. Za uplynulý rok jsem řídil snad všechny dostupné diesely v různých vozech. Jedna-šestka HDI není vůbec špatný motor. Je kultivovaný a celkem tichý. Ano, teď si odporuji. Ale tento motor je tichý pouze v lehkém autě, ne v Grandu. V poměrně těžkém sedmimístném autě za plného obsazení dostává do těla (dálniční jízda přestává být příjemná a spotřeba leze nahoru).
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.