0
back
 

diskuze k tématu: Deset let starý Chrysler Grand Voyager očima majitele

category of topic classification: americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.05.2008 12:08, RE: Dobrej inzerát
vasapasa posted by:
...na dálnici je spolehlivý... pak teda nechápu jak tenhle OFF road může jezdit spolehlivě i vterénu...??? no asi toho o autech moc nevím,tak zase jsem o něco chytřejší... takže pokud je tady nějakej myslivec a potřebuje auto do lesa tak vřele doporučuji,projede i s konmi jákýmkoliv terénem....

PS: na závěr inzerátu by ještě měla autorka dopast kolik za auto požaduje a kontakt na sebe, aby se jí mohli zájemci ozvat
Kolik to stojí s koněm a s příčesem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.05.2008 11:23, Kolik Oslů
A kolik by bylo možné přepravovat Oslů?

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.05.2008 21:12, RE: Kolik Oslů
anonym posted by:
A kolik by bylo možné přepravovat Oslů?

Osel
Zajímalo by mě kolik z vás s ním jezdilo že to auto tak znáte.Nebudu posuzovat ani odsuzovat něco o čem vubec ale vubec nic nevím a nemám žádnou zkušenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.05.2008 21:23, RE: Kolik Oslů
anonym posted by:
Zajímalo by mě kolik z vás s ním jezdilo že to auto tak znáte.Nebudu posuzovat ani odsuzovat něco o čem vubec ale vubec nic nevím a nemám žádnou zkušenost.
To se to remcá podívejte se sami co máte v garáži a pak pomlouvejte já jsem velmi spokojenýn uživatelem tohoto vozu a soudě podle fotek má toto auto najeto hrubě přes 300000Km a to si zaslouží trochu ucty.Kámoš na něm má najeto skoro 400000Km a šlape dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.06.2008 12:16, moje zkušenosti
Vlastním Chrysler Voyager 2,5 TD LE r.v. 1996. Nejdříve bych se vyjádřila k článku paní. Nechte to plavat. Opravdu se to jeví jako nepovedená reklama s případným prodejem. O spolehlivosti vozu se nechci přít. Mám Voycka druhým rokem a zatím musím zaklepat....je v poho. Pravdou ale je, že se mi nezdá že by nebyli ani jednou v servisu. S ohledem na výdrž nábojů na kolech...no nevím nevím. A jestli dobře počítám...za tu dobu co ho má najela přes třicet tisíc km. Bohužel 30 000 km je i standardně únosných pro řetízek....největší nevýhodu týhle káry. Takže jestli nikde nebyla....až praskne a potká se jí to...tak se ze servisu jentak nevyhrabe. Ale jinak....já jsem spokojená. Není to žádná střela a než nabere rychlost...musí se rozhoupat. S komfortem souhlasím a velikostí taky. Závěr: s trochou pozornosti není tak těžký ho udržet v kondici. Musela jsem si zvykat jen na vysoko postavený těžiště. Dávám mu za dvě a můžu doporučit. Leni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 20:22, No konečně
Konečně! Pořád všude čtu, jaký je Voyager krám. Jelikož ho mám už 10 let a najeto skoro 400.000 ( jen drobné závady a běžná údržba), jsem rád že se konečně dočtu i něco kladného. Těm, kteří ho pomlouvají, přeji jediné: spoustu veselých kilometrů se SuprŠpica HTP!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.09.2008 21:50, RE: No konečně
anonym posted by:
Konečně! Pořád všude čtu, jaký je Voyager krám. Jelikož ho mám už 10 let a najeto skoro 400.000 ( jen drobné závady a běžná údržba), jsem rád že se konečně dočtu i něco kladného. Těm, kteří ho pomlouvají, přeji jediné: spoustu veselých kilometrů se SuprŠpica HTP!
Taky trochu přispěju do mlýna , mám Voyagera 5 let, r.v.1999, koupil jsem ho s prasklou hlavou, opravil, oprava stála 10 000,-Kč , najezdil jsem s ním již 100 000 km a šlape jako hodinky, jen se s tím motorem se musí umět zacházet, tahat těžký přívěsy bych nedoporučoval, ale vlastní zatížení vozidla - není problém. Není to auto na závodění , ale po dálnici 160 bez problému, spotřeba okolo 9 l taky. A to pohodlí ocení pouze ten kdo s tím autem něco najel.
Ti borci co tady šťouchají do pisatelky a do motoru bych se rád zeptal
kolik km s tím autem najeli?. Systém jedna paní povídala, nebo někdo
o tom v hospodě vyprávěl je o ničem . STUDENÝ MOTOR A PLNÝ KOTEL TO SE POROUĆÍ LEC JAKÁ HLAVA MOTORU.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.12.2008 23:03, RE: Kolik Oslů
anonym posted by:
To se to remcá podívejte se sami co máte v garáži a pak pomlouvejte já jsem velmi spokojenýn uživatelem tohoto vozu a soudě podle fotek má toto auto najeto hrubě přes 300000Km a to si zaslouží trochu ucty.Kámoš na něm má najeto skoro 400000Km a šlape dobře.
Souhlas...auto vetšinou kopíruje způsoby zacházení majitele)Já už mám od roku 1995 třetího Voyagera automat 3,3 v benzínu + LPG a jiné bych nechtěl. Najeto přes 400 000 km bez zásahu do motoru a spotřeba od 7,2 benzín, 11,1 LPG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 06:13, RE: moje zkušenosti
anonym posted by:
Vlastním Chrysler Voyager 2,5 TD LE r.v. 1996. Nejdříve bych se vyjádřila k článku paní. Nechte to plavat. Opravdu se to jeví jako nepovedená reklama s případným prodejem. O spolehlivosti vozu se nechci přít. Mám Voycka druhým rokem a zatím musím zaklepat....je v poho. Pravdou ale je, že se mi nezdá že by nebyli ani jednou v servisu. S ohledem na výdrž nábojů na kolech...no nevím nevím. A jestli dobře počítám...za tu dobu co ho má najela přes třicet tisíc km. Bohužel 30 000 km je i standardně ún...
Jenom chci podotknout, že pisatelka má na rozdíl od Vás r.v.98, kdy se do Voyagera dával "kolový motor", tedy bez rozvodového řetězu. Rozvody jsou řešeny ozubenými koly a jsou tedy naprosto bezúdržbové...
respond
martinpilot
number of posts1
date of registration01.11.2014
Saturday 01.11.2014 07:38, úhel pohledu nejen na osla
Zábavná diskuze... ale k věci

Osli se vejdou do zadu dva, pokud bude ještě jeden řídit tak budou v autě osli tři. A zbude ještě i místo pro navigátora. Ale počítejme dál.... Budou-li tam osli dva a za volantem osoba co nemá potřebu
se samohybným plechovým stanem jenž bez oslů váží tuny dvě, jezdit 160 km/h a podobná zvěrstva, tak ji překvapí jak je "strašně špatnej ten talijánskej motor" od VM.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.