0
back
 

diskuze k tématu: chevrolet aveo 2010 origo lpg

category of topic classification: automobilky, americká vozidla
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Tuesday 02.02.2016 09:41, chevrolet aveo 2010 origo lpg
PROSÍM O NÁZORY...zkušenosti..děkuji .-)
jinak auto potrebuju město, i dálnice...

výkon má psany 60 kw...

děkuji
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 02.02.2016 21:47, xxxx xxxx xxxxx
Aveo bude v pondeli ve Svete motoru v rubrice bazar. To byva velmi kvalitni hodnoceni, takze vyckejte.
Ta me by ale muselo byt hodne levne abych o nakupu uvazoval, odhadem okolo 60t.
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Tuesday 02.02.2016 23:01, hruza
takze dnes jsem v tom jela...a dlsi recenze uz nepotrebuji bohuzel..jizda celem tvdra nepohodlna auto na me z moc male...proste pocitove neeeeee

takze jsem zase u vw pola .-)to mi sedi top velikostne i jak jezdi
takze mam jasno ze polo...aleeee ted zase tapu jestli naftu benzin nebo lpg

1.2 morot nechci to je na me uz hodne line a potrebuju dálnice
takze jedine 1.4 a výše
takze nasal jsem krasne 1.4 lpg jezdi hezky vse vypada good ale km urco stocene a serviska nikde..nikdo o aute nic nevi jak jinak..
PAAAk JESTE MOZNOST nafty alee zase ta 1.4 ma jen trivalec takze auto celkm hlucne...pokud by to byla jedina vada toho motoru tak bych to i prezila

jinak nemate nekdo sajn kolik stoji nova bomba do toho pola az vyprsi jeji platnst???
diky diky
jinak jine auta moc uz nezkoumam pac se mi do 100 000 z tech malých zadne nelibi..
takze polo je polo jen najit to praveeee
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 03.02.2016 00:57, xxxx xxxx xxxxx
Psala jste ze nemate velky najezd. Proc tedy proboha stale dokola uvazujete o nafte nebo lpg? Jaky je duvod?
Usetrite kolem 4000,- za rok, ale mozne problemy u dieslu nebo neznameho lpg to muzou v klidu vyrovnat. I ta nadrz neco stoji, a starne i kdyz nejezdite.
Jinak zadne Polo s original LPG neni, to VW nevyrabel. Je tam domontovano dealerem dodatecne - v Italii je to hodne popularni. Takze je to jen o malo lepsi nez dodatecna montaz od nezname firmy.
Ale je fakt ze nekteri magori jsou schopni dat plyn i do Priuse, viz spritmonitor.
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 03.02.2016 07:49, re:
Přesně jak říká petr: Zapomeň na naftu nebo plyn. Sežeň benzínovou 1,4 a jezdi. Nádrž samotná stojí cca 4-5 tisíc, něco bude stát výměna. Už sis zjistila značku toho LPG v autě? Jak říká petr, originál Vw to není, očekával bych Landi Renzo. To je v IT populární. Víš kde to v tvým okolí servisují? Aby ses nedivila při servisu, jsou střelci, kteří to neopravují, ale vyměňují za svoje systémy... Až ti nějakej frajer vytrhá tvůj LPG systém z auta a nabastlí tam nějaký polsko, nebudeš úplně nadšená...
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 09:33, :-)
Kluci vy me chcete zabíít .-)
no malé najezdy..nemam to fakt na dopravu ke kadernikovi...potrebuju nekolikrat tydne jezdit ostrava fulnek dohromady cca kolem 75 km ten jeden den...plus to popojizdení po meste

včera jsme byli v tom bazaru a je to i auodilna a typek mi rikal ze on by sel jedine do dieslu...ato mi mel prodat to lpg chevrolet ale sam rikal ze pro nej des...

pritel zase tvrdi..taky odrozeny naftak..ze to jsou kraviny..ze pokud se o to auto clovek stara tak nejsou duvody se nafty vubec bat...a spotreba je tam mensi...
a to polo je sice male auto ale neni to uplne mini pidi prevozka...jasne neni to korab jako superb ale z tech malých aut je celkem velke .-)

no a co se tyce lph to vubec nevim co je tam za bomba..jim tam musim zavolat ale jsou tam opravdu neochotni..takze jednani des...
no a az te bomba dojde platnost cca za rok a pul...tak se dela co??? vymeni jen tu bombu ne? a proc by mi to cele chteli predelat copak by tam ty naše bomby nepasovaly? nebo v cen je takovy problem? diky diky ze mate trpelivost z vysvetlovanim jenze mi fut kazdy rika neco jineho..takze auto vim ale palivo furt neeeee
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 03.02.2016 10:12, RE: :-)
europa00 posted by:
Kluci vy me chcete zabíít .-)no malé najezdy..nemam to fakt na dopravu ke kadernikovi...potrebuju nekolikrat tydne jezdit ostrava fulnek dohromady cca kolem 75 km ten jeden den...plus to popojizdení po mestevčera jsme byli v tom bazaru a je to i auodilna a typek mi rikal ze on by sel jedine do dieslu...ato mi mel prodat to lpg chevrolet ale sam rikal ze pro nej des...pritel zase tvrdi..taky odrozeny naftak..ze to jsou kraviny..ze pokud se o to auto clovek stara tak nejsou duvody se nafty vubec bat...a spotreba je tam mensi...a to polo je sice male auto ale neni to uplne mini pidi prevozka...jasne neni to korab jako superb ale z tech malých aut je celkem velke .-)no a co se tyce lph to vubec nevim co je tam za bomba..jim tam musim zavolat ale jsou tam opravdu neochotni..takze jednani des...no a az te bomba dojde platnost cca za rok a pul...tak se dela co??? vymeni jen tu bombu ne? a proc by mi to cele chteli predelat copak by tam ty naše bomby nepasovaly? nebo v cen je takovy problem? diky diky ze mate trpelivost z vysvetlovanim jenze mi fut kazdy rika neco jineho..takze auto vim ale palivo furt neeeee


Nikdo tě nechce zabít... Napiš kolik toho ročně najezdíš a můžeme se bavit. Několikrát týdně ostrava fulnek plus pojížďky, takže odhadem 15000km ročně? Každej soudnej člověk ti s tvým nájezdem a rozpočtem doporučí benzín.
Když se o naftu dobře staráš, tak vydrží a není se třeba bát. To je pravda. Jak dobře se staral ten před tebou než to prodal? Nevíš? Nehledě na to, že to starání se, je obvykle krapet dražší u toho nafťáku. Ve výsledku pro tebe bude nafta finančně výhodnější do té doby, než se ti na ní něco pokazí...
Když dojde bombě platnost, tak se vymění bomba, cca by to mohlo vyjít na 7000kč i s prací... Ale, pokud se na lpg systému pokazí cokoliv jiného, je to trochu problém... Pokud to bude auto ze zahraničí (Itálie, Nizozemsko), tak tam bude nejspíš dražší systém LPG. Ty se u nás dělají spíš okrajově a ve chvíli, kdy to dovezeš někam, kde se montují jen levnější české a polské systémy, tak z toho budou borci trochu paf... Začnou ti celej systém, řekněme kvalitní highend, nahrazovat lowcostem z Polska... A všechny nevýhody lpg se začnou projevovat víc... Nižší výkon, vyšší spotřeba plynu, připadný cukání při vyprazdňování nádže. Navíc, máš poblíž domu nebo cestou někde plničku LPG?
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 10:20, lpg
diky za odpoved..jj tady v ostrave mame lpg stanice...zavolam do toho bazaru at mi zjisti co je to za typ toho lpg systemu...
a ted uplne bylbej dotaz ...je to preci normalni benzinak s lpg..když budu preci chtit muzu jezdit jen na ten benzin ne???
nemusim si to preci prepnout na lpg...je to tak???
protoze to auto je fakt krasne mi se moc libi...takze me zajima kdyby se s tim lpg neco pak podelalo jak rikas...muzu prece normalne jezdit jako s benzinem ne?? nebo uz to nejde tak uplne ?,.-)
hele fakt se v tom nevyznam je mi jasne ze me prispevky musi byt vtipne..i tak iky za odpovedi .-)
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Wednesday 03.02.2016 10:23, RE: :-)
europa00 posted by:
Kluci vy me chcete zabíít .-)no malé najezdy..nemam to fakt na dopravu ke kadernikovi...potrebuju nekolikrat tydne jezdit ostrava fulnek dohromady cca kolem 75 km ten jeden den...plus to popojizdení po mestevčera jsme byli v tom bazaru a je to i auodilna a typek mi rikal ze on by sel jedine do dieslu...ato mi mel prodat to lpg chevrolet ale sam rikal ze pro nej des...pritel zase tvrdi..taky odrozeny naftak..ze to jsou kraviny..ze pokud se o to auto clovek stara tak nejsou duvody se nafty vubec bat...a spotreba je tam mensi...a to polo je sice male auto ale neni to uplne mini pidi prevozka...jasne neni to korab jako superb ale z tech malých aut je celkem velke .-)no a co se tyce lph to vubec nevim co je tam za bomba..jim tam musim zavolat ale jsou tam opravdu neochotni..takze jednani des...no a az te bomba dojde platnost cca za rok a pul...tak se dela co??? vymeni jen tu bombu ne? a proc by mi to cele chteli predelat copak by tam ty naše bomby nepasovaly? nebo v cen je takovy problem? diky diky ze mate trpelivost z vysvetlovanim jenze mi fut kazdy rika neco jineho..takze auto vim ale palivo furt neeeee


Je zbytečné cokoliv radit. Pokud něco chceš, tak si to prostě kup. Autu koupenému srdcem člověk dokáže leccos odpustit a nainvestovat do něj více, jakkoliv by pragmatická volba byla lepší a/nebo levnější. Já bych si, jak už jsem ostatně psal i v nějakém předchozím vlákně, na daném místě a s daným rozpočtem koupil Fiat Grande Punto 1.4 16V (bez LPG), protože je o něco větší, lépe jede (vyšší výkon, 6 stupňová převodovka), méně žere (díky 6kvaltu), má nadčasovější design a menší pravděpodobnost odcizení než "staré" polo. Ale to, že bych já volil takto, neznamená, že pro tebe nakonec nebude polo lepší. Prostě když ho miluješ...

Jinak platnost bomby na rok a půl je už celkem málo, vyměnit bombu není zrovna levné (minimálně 10 tisíc to bude stát), LPG musí na pravidelné roční revize, je mnohem složitější to seřídit (trochu alchymie), vyžaduje to častější výměnu svíček (a snese se jen s některými), což při uvedeném nájezdu, který pořád vidím jako malý, nebude tak snadné rozmělnit. Jde ale samozřejmě s koncem životnosti bomby celý LPG systém demontovat a auto provozovat na benzin.
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 10:29, lpg landi renzo
ano ano je to tak..je tam tento typ..ted jdu jen hledat jestli to tady s tim nekdo zvladne aniz by mi to auto znicil...
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 10:43, a proc ho musim demontovat??
proc si nemuzu ponechat vyhody obou??
jasne je to stare auto...2008...a lpg je tam dane hned od startu...takze logicky bude koncit ted brzy..

copak si nemuzu ponechat obe a podle tojho jak se pak rozhodnu budu vyuzivat to nebo ono..doporucujete mi vsichni benzin a tohle je krasny benzin..1.4 akorat ma navbic lpg

takze proc bych prohloupila u tohoto vozu kdybych se pho po platnosti rozhodla pouzivat jen jako benzinak...
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 10:46, fiat grande punto
uprimne to auto je drazsi nez to plo a vubec se mi nelibi..nedam 100 000 za auto ktere mi nic nerika...to je proste jasne...presne jak rikas clovek dokaze odpustit spoust veci autum ke kterym ma proste vztah...a t tomu fiata bych ho fakt nemela .-)
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 03.02.2016 10:48, Grande Punto
Giorgio posted by:
europa00 posted by:
Kluci vy me chcete zabíít .-)no malé najezdy..nemam to fakt na dopravu ke kadernikovi...potrebuju nekolikrat tydne jezdit ostrava fulnek dohromady cca kolem 75 km ten jeden den...plus to popojizdení po mestevčera jsme byli v tom bazaru a je to i auodilna a typek mi rikal ze on by sel jedine do dieslu...ato mi mel prodat to lpg chevrolet ale sam rikal ze pro nej des...pritel zase tvrdi..taky odrozeny naftak..ze to jsou kraviny..ze pokud se o to auto clovek stara tak nejsou duvody se nafty vubec bat...a spotreba je tam mensi...a to polo je sice male auto ale neni to uplne mini pidi prevozka...jasne neni to korab jako superb ale z tech malých aut je celkem velke .-)no a co se tyce lph to vubec nevim co je tam za bomba..jim tam musim zavolat ale jsou tam opravdu neochotni..takze jednani des...no a az te bomba dojde platnost cca za rok a pul...tak se dela co??? vymeni jen tu bombu ne? a proc by mi to cele chteli predelat copak by tam ty naše bomby nepasovaly? nebo v cen je takovy problem? diky diky ze mate trpelivost z vysvetlovanim jenze mi fut kazdy rika neco jineho..takze auto vim ale palivo furt neeeee
Je zbytečné cokoliv radit. Pokud něco chceš, tak si to prostě kup. Autu koupenému srdcem člověk dokáže leccos odpustit a nainvestovat do něj více, jakkoliv by pragmatická volba byla lepší a/nebo levnější. Já bych si, jak už jsem ostatně psal i v nějakém předchozím vlákně, na daném místě a s daným rozpočtem koupil Fiat Grande Punto 1.4 16V (bez LPG), protože je o něco větší, lépe jede (vyšší výkon, 6 stupňová převodovka), méně žere (díky 6kvaltu), má nadčasovější design a menší pravděpodobnost odcizení než "staré" polo. Ale to, že bych já volil takto, neznamená, že pro tebe nakonec nebude polo lepší. Prostě když ho miluješ...Jinak platnost bomby na rok a půl je už celkem málo, vyměnit bombu není zrovna levné (minimálně 10 tisíc to bude stát), LPG musí na pravidelné roční revize, je mnohem složitější to seřídit (trochu alchymie), vyžaduje to častější výměnu svíček (a snese se jen s některými), což při uvedeném nájezdu, který pořád vidím jako malý, nebude tak snadné rozmělnit. Jde ale samozřejmě s koncem životnosti bomby celý LPG systém demontovat a auto provozovat na benzin.


Já už to taky psal, do jiného vlákna, že bych místo toho pola vzal raději Grande Punto a souhlasím s tebou, navíc je jich na výběr víc, Pola
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Wednesday 03.02.2016 11:27, LPG
Výměna LPG nádrže se dá udělat kolem pěti tisíc, pokud ji měním za nádrž stejného objemu, což se u toroidu v polu předpokládá - platí se jen cena nádrže 3-4 tisíce + práce. Multiventil (ta věc s ukazatelem množství plynu na nádrži) zpravidla zůstává původní.

Revize systému stojí 150 - 300 Kč za rok, což je plivnutí do vody.

Doporučuji sehnat dílnu, která je schopna servisovat konkrétní značku LPG systému použitou v autě - zde zjistit, kolik stojí případné opravy (ventily, zplynovač), nebývají to velké částky.

V případě nějakého fatálního problému LPG systému (kromě poruchy řídící jednotky mě nic nenapadá) se samozřejmě dá jezdit jen na benzín.

Pokud auto od chladného do zahřátého motoru na LPG jede a akceleruje bez škubání, přepnutí benzín/plyn tlačítkem funguje opakovaně bez chcípnutí, zátah motoru je totožný pro obě paliva, pod kapotou ani v kabině při zapnuté ventilaci nepáchne plyn, je předpoklad, že by nějakou dobu fungovat mohlo.

respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 03.02.2016 11:35, RE:
Jasně že v Ově máte LPG stanice. Ale abys ji neměla 15 minut od baráku mimo směry, kterýma jezdíš, to dokáže potom docela otrávit... Stejně tak další věci spojené s LPG jak říkali kluci: každoroční revize, složitější tankování,složitější údržba atd. atd. atd... LPG vymontovat nemusíš, ale pokud je v autě prošlá bomba, řekl bych, že auto je nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, nedostaneš technickou, nemůžeš jezdit... Takže budeš muset investovat do nové nádrže, po deseti letech ale budou chtít výměnu i dalších částí LPG.
Kolik má to tebou vyhlédnuté LPG najeto? aby tě pomalu nečekala třeba výměna ventilových sedel, tkeré při provozu na LPG trpí víc než při provozu na benzín...

Pokud se ti líbí polo, kup si polo, přestože třeba Fiat je mnohem racionálnější volba. Máš ale značně omezený výběr, protože s 1,4 jich je opravdu málo.
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 12:03, najeto
uprimne kolik ma najeto nevim...
tchometr 140 000 ale tomu moc neverim .-) asi tak

ted jsem volala nova bomba 7000 i s praci to neni zadna hruza na 10 let..
boha ani nevim jestli budu chtit tak stare auto dalsich 10 let...to si nejspise po 5-6 koupim novejsi .-)

ted se bude delat revize bomby...tam asi reknou vice ne? kazde auto ma sve vyhody a nevyhody i kazde palivo...a ma jak sve odpurce tak zastance...
fiat je mozna rtqacionalnejsi volba ale uprimne nekupujeme auto jen rozumove...to by jich tady hoodne moc vubec nejezdilo na silnicich...

myslim ze vw ma dobre hezke kvalitni a ne tolik na cene klesajici auta...ja si necham to auto proverit mechanikem jeste a uvidim co mi k tomu rekne..

PřÍTEL OPET TVRDI ZE JEDINE NAFTA....nafta nafta...ze jsou to proste kecy...ze se ty naftaky vice kazi nebo ze maji drazsi udrzbu...
takze uz se hadam i doma...se na to vyseru a budu jezdit salinou .-)
respond
europa00
number of posts37
date of registration25.01.2016
Wednesday 03.02.2016 12:20, lpg vs nafta
takze auto je v provozu od 2008 od te doby ma namontovane lpg LANDI RENZO..
bomba se bude muset vymenit za necele dva roky...pry lpgeckem motor trpi...je vubec vyhodne kupovat tak stare auto v lpg? a pak tam davat zase bombu na 10 let..kdyz to auto diky tomu lpg treba dalsich 10 let ani nevydrzi?? jak moc to ten motor znici to sucha palivo za tech 10 let? jak to poznam??

proc mi tady kazd pise jak jsou naftaky problematicke na udrzbu atd atd...pritel zase tvrdi opak

jaka je hlavni nevyhoda naftaku?? už mě boli hlava z toho .-)
zavidim babam co to nemusi resit .-)
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 03.02.2016 12:45, RE: lpg vs nafta
europa00 posted by:
takze auto je v provozu od 2008 od te doby ma namontovane lpg LANDI RENZO..bomba se bude muset vymenit za necele dva roky...pry lpgeckem motor trpi...je vubec vyhodne kupovat tak stare auto v lpg? a pak tam davat zase bombu na 10 let..kdyz to auto diky tomu lpg treba dalsich 10 let ani nevydrzi?? jak moc to ten motor znici to sucha palivo za tech 10 let? jak to poznam??proc mi tady kazd pise jak jsou naftaky problematicke na udrzbu atd atd...pritel zase tvrdi opakjaka je hlavni nevyhoda naftaku?? už mě boli hlava z toho .-)zavidim babam co to nemusi resit .-)


Proč pořád chceš na tvůj nájezd plyn, nebo diesla? V obou případech je to o tomo jak se o to kdo stará, protože je to víc náchylnější než benzín. Vždy je lepší pokud chci plyn, koupit auto bez něj dát si ho tam potom dodatečně. Protože auto z již namontovaným LPG může být kasička,ale to už tu bylo xkrát pro tebe psané. V tomto je diesel dle mého méně náchylnější než plyn, sám mám 2 starší diesly a bez problémů, ale v tvém případě je diesel blbost. Já furt nemůžu přijít na to, proč si vybíráš zrovna tyto dva typy paliva. Vem benzín, předejdeš všemu - různým kontrolám, výměna nádrže atd..
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Wednesday 03.02.2016 13:06, RE: lpg vs nafta
europa00 posted by:
takze auto je v provozu od 2008 od te doby ma namontovane lpg LANDI RENZO..bomba se bude muset vymenit za necele dva roky...pry lpgeckem motor trpi...je vubec vyhodne kupovat tak stare auto v lpg? a pak tam davat zase bombu na 10 let..kdyz to auto diky tomu lpg treba dalsich 10 let ani nevydrzi?? jak moc to ten motor znici to sucha palivo za tech 10 let? jak to poznam??proc mi tady kazd pise jak jsou naftaky problematicke na udrzbu atd atd...pritel zase tvrdi opakjaka je hlavni nevyhoda naftaku?? už mě boli hlava z toho .-)zavidim babam co to nemusi resit .-)


O tomhle všem už byly popsány kilometry a kilometry papíru, a i tady na tipcars je toho napsáno mnoho a mnoho, stačí jenom hledat. Pokud tě z toho bolí hlava, dej peníze příteli a řekni mu, ať ti doveze auto... Pokud se kvůli tomu hádáte, tak se v tom asi vyzná, není jenom plnej hospodskejch keců a pár ojetejch nafťáků už koupil... On ti vybere takovej, kterej bude dalších deset let potřebovat jenom novej olej a naftu...
Největší výhoda benzínových motorů je jednoduchost. To je u ojetiny s neznámou historií opravdu velká výhoda. Tuto výhodu nákupem plyňáku nebo nafty ztrácíš a jdeš do rizika dražších oprav.
Ale, pokud vybereš kousek v dobrým stavu, jakékoliv motorizace, a budeš se o něj dobře starat, nemusíš na něm nikdy nic řešit... Pokud ale vybereš unavenou hujdu, tak benzínovou uvedeš do lepšího stavu mnohem levněji než jinou...
Přestože jsem pár desítek tisíc km na plyn najezdil, plynovou ojetinu bych si nikdy nekoupil... Stejně tak ojetou naftu bych hledal s jiným rozpočtem a nájezdem aspoň 25 tisíc km...
Nehledě na to, že přetěžovat přední nápravu pola téměř dvoulitrovým nafťákem mi přijde stupidní... Nehledě na to, že 8 let starý auto v naftě bude mít najeto kolem 250 tkm...
respond
capslock
number of posts354
date of registration28.07.2007
Wednesday 03.02.2016 14:13, lpg vs nafta
Nedělal bych z toho vědu - má vybrané jedno konkrétní polo s plynem.

Co vyzkoušet jsem už napsal výše.

Pro úplný klid duše nechat v servise při prohlídce změřit kompresní tlaky válců. Pokud budou v pořádku (po deseti letech provozu na plyn), motor dalších mnoho let vydrží a není co řešit.

Landi Renzo je značkový systém, servisy na to v Ostravě a okolí jsou.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.