0
back
 

diskuze k tématu: Brusel zrušil monopol autorizovaných servisů

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 12:53, Dobrý krok
Tento krok snad přinese snížení cen . Ovšem věta o vábení zákazníků na certifikáty kvality a bla bla bla zní jako leštěný prd. To je vhodná věta pro lidi, kterým je úplně jedno, kolik údržba bude stát, protože je to auto služební.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 13:15, no nevím..
Tak pro zákazníka je to možná prima,ale na druhou stranu, nevím proč bych jako výrobce měl poskytovat záruku v případě,že výrobek bude opravován 3.stranou. Budou z toho akorát spory...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 14:03, RE: no nevím..
Drago5 posted by:
Tak pro zákazníka je to možná prima,ale na druhou stranu, nevím proč bych jako výrobce měl poskytovat záruku v případě,že výrobek bude opravován 3.stranou. Budou z toho akorát spory...
Tak potom bych jako výrobce musel cenu prohlídek garantovat a uvést do smlouvy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 15:21, RE: no nevím..
Drago5 posted by:
Tak pro zákazníka je to možná prima,ale na druhou stranu, nevím proč bych jako výrobce měl poskytovat záruku v případě,že výrobek bude opravován 3.stranou. Budou z toho akorát spory...
Taky si to v praxi neumím moc představit. Když budu na povinné servisní prohlídky jezdit k nějakému garážníkovi, který mi to napíše do servisní knihy, tak při prvních potížích s ústrojími, na které mají prohlídky vliv (motor, chlazení, brzdy), autorizovaný servis řekne, že mi tam mohli lít kdovíco a že závadu způsobil neodborný zákrok. Takže i s neutorizovanými servisy, které budou moci poskytovat ty prohlídky, bude muset mít výrobce či zastoupení značky smlouvu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 19:44, RE: no nevím..
Muroň posted by:
Taky si to v praxi neumím moc představit. Když budu na povinné servisní prohlídky jezdit k nějakému garážníkovi, který mi to napíše do servisní knihy, tak při prvních potížích s ústrojími, na které mají prohlídky vliv (motor, chlazení, brzdy), autorizovaný servis řekne, že mi tam mohli lít kdovíco a že závadu způsobil neodborný zákrok. Takže i s neutorizovanými servisy, které budou moci poskytovat ty prohlídky, bude muset mít výrobce či zastoupení značky smlouvu.
Pozor na věc, tady se nehovoří jen o prohlídkách, tady se hovoří i o opravách, tedy prohlídka může konstatovat stav věci, ale opravovat to nutně nemusejí, takže se budou snažit nabídnout konkurenceschopnou cenu, aby jim s tím zákazník neodjel jinam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.06.2010 20:49, Autorizovaný versus neautorizovaný
Musím se smát tomu českému folkloru jak někdo pořád dokola řeší ceny v autorizovaných servisech a jejich kvalitu. Osobně si myslím, že je to velkou zásluhou sítě autorizovaných servisů zn. Škoda. Oproti veřejnému mínění a předpokladům se todiž jedná o celkem drahou značku na servis a kvalita odpovídá podílu na trhu. Většina škoda servisů si zákazníků moc neváží kvůli tomu, že o ně zkrátka nemá nouzi. Mám osobní zkušenost s autorizovaným servisem značek Fiat, Opel a Volvo (vše na Moravě) a zatím vždycky maximální spokojenost a férová cena. Zajímavé je, že když jsem koupil nějakou ojetinu která jezdila do autorizáku tak jsem nikdy nemusel ihned po koupi investovat mraky peněz do nutné údržby. Dvojnásob to platilo u individuálního dovozu. Oproti tomu kup posledního ojetého auta pro manželku s pravidelným servisem doloženým doklady od "levného" soukromníka dopadl po podrobné prohlídce následovně: Auto mělo brzdovou kapalinu vzorce H2O cca 4 roky starou, nebrzdila ruční brzda, rozvody někdo měnil bez vodní pumpy, pískající brzdy kvůli shitovému brzdovému obložení...Zkrátka, lidi když nemáte na servis tak si nekupujte auto, ale šalinkartu /opencard/ . A hlavně nedoufejte, že s někým v autorizáku navážete někdy přátelské vztahy když tak budete chodit akorát vysírat s drnčící palubní deskou "na záruku".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.06.2010 08:39, RE: Opel...
*autofans* posted by:
Musím se smát tomu českému folkloru jak někdo pořád dokola řeší ceny v autorizovaných servisech a jejich kvalitu. Osobně si myslím, že je to velkou zásluhou sítě autorizovaných servisů zn. Škoda. Oproti veřejnému mínění a předpokladům se todiž jedná o celkem drahou značku na servis a kvalita odpovídá podílu na trhu. Většina škoda servisů si zákazníků moc neváží kvůli tomu, že o ně zkrátka nemá nouzi. Mám osobní zkušenost s autorizovaným servisem značek Fiat, Opel a Volvo (vše na Moravě) a zatím...
Autofans tu píše o Opelu...že prý na moravě to je o.k. A já zase píšu, žemě dva ostravské Opely úplně odradily od koupě dalšího auta této značky. Arogance, stupidita chasníků, kteří donedávna někde převraceli vidlemi hov..na. Stačí si vzít modrou košili a už jsem The manager. Akorát si takový chasník neuvědomí, že k tomu nestačí IQ 89,7554 a taktakt prolezlý učňák.....

A malá perlička z jednoho ostravského autorizovaného servisu a autosalonu Opel. Dávám ji všude k dobru. Zavolal jsem tam jednou přesně v zavírací hodině. Nějaký Ťulpas zvedl telefon nebo zmačknul tlačítko....ale hovor nepřijal a já měl možnost slyšet jak se ti ogaři mezi sebou baví. Uvádím zlomek: (OPRAVDU SE TO STALO)

X: Už tu byla ta pí*** pro tu Astru?
Y: Ta stará, co měla problem s tu hlavu valcu? To je kun** stará.
Y: Já te pi staré říkám, že si ma připravit 15 litru, ne, a ta pi že pry teď nema, že zme ji to pi**o měli jako řict hned, že si to vyzvedne až tak za 14 dnu.
X: Pi**o nedupej, to je fakt? To je kurv* stara. No ja ji naučtuju depozit, te pi** stare.

Druhý Opel ve slezské ostravě zase měl tak příjemnou a inteligentní prodavačku náhradních dílů (vypadalo jako by fetovala první ligu...neupravená černovláska - šmudla), že s nima ukončili spolupráci servisy v širém okolí. A když jsem se jednou v dobrém servise na ně zeptal, tak si málem na mě vylili zlost: COŽE?!!!! Opel N***** z Ostravy??? To jméno mi tu nikdy neříkejte! NIKDY!!!! S tou paní jsme se mále soudili...nařkla nás že jsme v mafii vykrádačů aut a proto si u nich zajišťujeme pro zákazníky s Oplem klíče (pro ty, co po letech potřebují nový klíč..já to taky potřeboval).
Když jsem si u ní kupoval kdysi náhradní díly, tak to stálo za to....s tím jsem se ještě nikdy nesetkla....extrém....i přes mách 195cm si na mě dovolila jako na nějakého parchanta..."Tak vy jako tu anténu nechcete...NE???? Tak proč jsem ji tu nosila???!!!!!! PROČ???!!!!! RPOČ??? Můžete mi to říct???!!!!! PROOOOOOČ?" Já stál v šoku s otevřenou hubou. Ale, paní vždyť je to čína....dejte mi jaká tam patří...Siemens......tohel je jakýsi bakelit..a drahý....za originál to dám, ale ne za tohle! Otočila se a snadávkami odešla....a její spolupracovníci? Smáli se a jedna nóbl panička vylezla z doupetě...brýlky na hlavě...kchúúl vohoz...Jemnínku, tady je ale hlučno...copak se tu prokrindapána děje??? Haha.....
Další exot tam byl starý obrovitý buran...neškodný ale IQ tykve....pán, a tu tu ty kable stu trebas jako na co...jo...zapalovaňy...ja...dobre...tu mam kable za 4500 kč...ty zapalovace....jo...
A mechanici? Bly tam jeden...stejně mi to nebudete věřit.....jel jsem s ním na zskušební jízdu...chyběli mu zuby...měl dlouhé vlasy...takový postarší exot....celou cestu mi výprávěl, jak se zajímá o akustiku houslí....že to je "fak kumšt jako todlenc dat dokupy aby ty skřipky jako nerezonovaly, bo to pak jako sou ty parazitni zvuky jako a tu je zly...to se pak musej ty chyby vychytat hned bo to je pak problem...."

UŽ NIKDY OPEL A OSTRAVSKÉ Autosalony OPEL

P.s. teď tam mají po letech seriozního přijimacícho mechanika....trochu pozdě....a v druhém taky solidní mechanik na příjmu.....ale kde brali tu jistotu, že se s tímhle přístupem probojují v přebujelé konkurenci?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.06.2010 08:47, RE: Jsem se potřeboval schladit..
gablenz posted by:
Autofans tu píše o Opelu...že prý na moravě to je o.k. A já zase píšu, žemě dva ostravské Opely úplně odradily od koupě dalšího auta této značky. Arogance, stupidita chasníků, kteří donedávna někde převraceli vidlemi hov..na. Stačí si vzít modrou košili a už jsem The manager. Akorát si takový chasník neuvědomí, že k tomu nestačí IQ 89,7554 a taktakt prolezlý učňák.....

A malá perlička z jednoho ostravského autorizovaného servisu a autosalonu Opel. Dávám ji všude k dobru. Zavolal jsem tam jed...
Opel mi fakt sloužil dluho! Projel jsem s ním půl Evropy, ale díky těm dvěma servisům už jej nikdy nechci...jak slyším Opel tak zuřím! To byly strašné zážitky asi rok a půl. Už jsem byl zoufalý, kam mám chodit...naštěstí jsem si našel dobrý servis.
A když mi kamarádi vyprávějí o Škoda servisech, tak to je ten můj příběh úlpná pohádka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.06.2010 09:09, RE: Opel...
gablenz posted by:
Autofans tu píše o Opelu...že prý na moravě to je o.k. A já zase píšu, žemě dva ostravské Opely úplně odradily od koupě dalšího auta této značky. Arogance, stupidita chasníků, kteří donedávna někde převraceli vidlemi hov..na. Stačí si vzít modrou košili a už jsem The manager. Akorát si takový chasník neuvědomí, že k tomu nestačí IQ 89,7554 a taktakt prolezlý učňák.....

A malá perlička z jednoho ostravského autorizovaného servisu a autosalonu Opel. Dávám ji všude k dobru. Zavolal jsem tam jed...
Promiň řeč byla o Moravě nikoliv o Slezsku Ostravské servisy neznám, Olomouc, VM i Brno v pohodě. Jestli nemáš jen přehnaná očekávání, chápu že někteří lidé mají při vstupu do lepšího fitka, hotelu, restaurace, autoservisu očekávání, že za to petikilo které tam nechají jim bude někdo líbat nohy. Je zvláštní, že za 300Kč co nechají v garáži jim nevadí ustrojovací nekázeň nebo vulgarní vyjadřování mechanika...Jasně, všechno je o lidech ale jako obchodník vnímám v poslední době změnu k horšímu a neskutečnou vychcanost i v chování těch co sedí na druhé straně stolu = zákaznici
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.06.2010 22:29, RE: Autorizovaný versus neautorizovaný
*autofans* posted by:
Musím se smát tomu českému folkloru jak někdo pořád dokola řeší ceny v autorizovaných servisech a jejich kvalitu. Osobně si myslím, že je to velkou zásluhou sítě autorizovaných servisů zn. Škoda. Oproti veřejnému mínění a předpokladům se todiž jedná o celkem drahou značku na servis a kvalita odpovídá podílu na trhu. Většina škoda servisů si zákazníků moc neváží kvůli tomu, že o ně zkrátka nemá nouzi. Mám osobní zkušenost s autorizovaným servisem značek Fiat, Opel a Volvo (vše na Moravě) a zatím...
Autorizovaný servis = mizerná diagnostika, bezhlavé vyměňování dílů, které jsou vpořádku .. ptažmno vzato, pokud na to přistoupíte, máte auto pořád nové

Neautorizovaný servis = žádná diagnostika, díly z vrakáče, nebezpečí neodborného zásahu ... potažmo vzato auto jde brzy do šrotu, tím pádem na tom vlastně ušetříte

Mluvím z vlastní zkušenosti. Nejmenovaný neautorizovaný servis dokonce nedokázal ani seřídit volnoběh: cituji: "Ty vole, pojď se na to podívat, oráčím rozdělovačem a předstih se nemění !". Prosímvás, neměl by jste mít snímač na kabelu od prvního válce ? "Ne, to je jedno" ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.06.2010 23:40, RE: Autorizovaný versus neautorizovaný
Riccardo posted by:
Autorizovaný servis = mizerná diagnostika, bezhlavé vyměňování dílů, které jsou vpořádku .. ptažmno vzato, pokud na to přistoupíte, máte auto pořád nové

Neautorizovaný servis = žádná diagnostika, díly z vrakáče, nebezpečí neodborného zásahu ... potažmo vzato auto jde brzy do šrotu, tím pádem na tom vlastně ušetříte

Mluvím z vlastní zkušenosti. Nejmenovaný neautorizovaný servis dokonce nedokázal ani seřídit volnoběh: cituji: "Ty vole, pojď se na to podívat, oráčím rozdělovačem a předsti...
No ten poslední odstavec se moc nepoved, protože se nepíše o jaký motor jde. Já měl Kadetta a tam se s rozdělovačem dalo hýbat a předstih se měnil, ale to bylo podstatné pro seřízení motoru, třeba za pomocí stroboskopické lampy, která opravdu brala "signál" z prvního válce a blikalo se s ní na řemenici tak, aby značky byly proti sobě. Ovšem předstih se dal nastavit tak trochu i podle citu, když měl někdo pro motory cit. Pro nastavení volnoběžných otáček byl šroub na karburátoru, který přidával vzduch. Vectra měla taky rozdělovač, ale předstih řídila ECU, takže se do něj nedalo zvenčí zasáhnout. Palec rozdělovače byl taky jiné konstrukce a vůbec, s rozdělovačem se otáčet nedalo. Volnoběžné otáčky se taky nedaly sřídit, byl tam sice stavěcí šroubek, ale jednak byl zablindovaný a jednak ovládal přímo klapku, což mi na seřízení volnoběhu přišlo krajně nevhodné. A teď na Mondeu není ani klasický rozdělovač a ani nelze nastavit volnoběžné otáčky - všechno je to dle ECU, takže pokud volnoběh blbne, tak se musí vyčistit krokový motorek, který jej v závislosti na zatížení (klima, světla, ventilace) řídí.
Takže to, že nedokázali seřídit volnoběh mně nepřekvapuje, ale diletantské je, že klientovi nesdělili, že to třeba nelze.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.