0
back
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW X5 – je diesel dobrá volba?

category of topic classification: německá vozidla
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 18.04.2014 09:54, starej diesel
mno ber to tak že jako nová tahle kára stála 2 mega, takže až to přivezeš domů rozhodně počítej, že budeš muset něco vrazit... když to bude dobrý tak jen za oleje - motor i převodovka a filtry, cca 8tkč, počítej ale spíš s tím, že bude potřeba řešit vstřiky (dá se sehnat cca 7000Kč ks nový nebo za 4ku repas) a třeba turbo cca kolem 8tkč, ale můžou zlobit čidla čerpadla popř. vířivé klapky atd. 3,0d, je obecně hodně dobrá a spolehlivá motorizace ale i tak je to starý diesel, pokud ti odejde automat (což u X5 na 250-300tkm není nic divnýho) počítej s 30tkč za opravu, důležitý taky je jestli je ok Xdrive - je tam řetěz.

osobně chápu motorizaci - je to to nej co asi můžeš s ohledem na ekonomiku provozu mít (spolehlivost, výkon spotřeba), V8 jsou samozřejmě nesmrtelný...ale polykaj od 13L
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 18.04.2014 15:53, RE: starej diesel
finding posted by:
mno ber to tak že jako nová tahle kára stála 2 mega, takže až to přivezeš domů rozhodně počítej, že budeš muset něco vrazit... když to bude dobrý tak jen za oleje - motor i převodovka a filtry, cca 8tkč, počítej ale spíš s tím, že bude potřeba řešit vstřiky (dá se sehnat cca 7000Kč ks nový nebo za 4ku repas) a třeba turbo cca kolem 8tkč, ale můžou zlobit čidla čerpadla popř. vířivé klapky atd. 3,0d, je obecně hodně dobrá a spolehlivá motorizace ale i tak je to starý diesel, pokud ti odejde automat (což u X5 na 250-300tkm není nic divnýho) počítej s 30tkč za opravu, důležitý taky je jestli je ok Xdrive - je tam řetěz. osobně chápu motorizaci - je to to nej co asi můžeš s ohledem na ekonomiku provozu mít (spolehlivost, výkon spotřeba), V8 jsou samozřejmě nesmrtelný...ale polykaj od 13L


Nedoporučil bych to ani náhodou. Lidi maj 300 tisíc na auto a chtějí prémiové SUV, které ovšem v téhle "věkové kategorii" bude mít naskákáno aspoň 300 tkm. Bude se tam furt něco srát. Koupit radši něco novějšího, třeba Santa Fe, když musíte mít nutně SUV.

respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 18.04.2014 18:06, Nebudu strašit ale realita je krutá
Nepíšete jak moc starou X5 chcete, ale pokud jde o první generaci, tak to zánovní voňavka určitě nebude. Píšete ale, že už na to auto máte. To gratuluji. A máte i příjem na uživení takového mastodonta? Jednoduše by se dalo napsat, že náklady na velké prémiové SUV jsou cca 2x vyšší, než na běžné auto střední třídy typu Passat, prostě živíte 2 auta a máte jen jedno. Motor jedině 3,0 diesel, nic jiného nedává smysl, zvlášť při dost vysokém nájezdu. Každopádně nejlépe s manuálem nebo automatem ZF (od 10/2003). Mrkněte na net kolik stojí gumy, brzdy a jiné spotřební věci. I když budete jezdit slušně, u velkých SUV tyto věci trpí a rychle odchází kvůli vysoké hmotnosti. Jako alternativu můžu doporučit Audi Q7, která je pohodlnější a běžně se dá sehnat v 7 místné verzi, takže dává větší (resp. aspoň nějaký smysl). 3,0 TDI je v dnešních měřítcích povedený a nejvíc může potrápit vzduchový podvozek (který ale není standard a Q7 se bez něj dají pořídit levněji). Pro obě auta platí, že je třeba kupovat je s největší obezřetností a vyplatí se připlatit za kus se zcela jasnou historií. Tolik šmé jako na ojetých BMW vyšších řad se dělá už jen na Audi... Pokud nepotřebujete vyšší podvozek (který stejně u X5 není bůhvíjak vysoký) je určitě lepší volbou, i kvůli prostornosti, kombi vyšší střední třídy s 4x4, jako 530 xD nebo A6 3,0 TDI quattro.
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Friday 18.04.2014 23:43, X5
Určitě jse nevybral špatně, souhlasí s tím co tu bylo napsáno a navíc na TipCars jsou i recenze. Počítejte ale s tím, že provoz není stejný jako třeba Octavie 1,9TDi. X5 v maxi výbavě stála i 3,5mega a od toho se odvíjí ceny ND a možnost poruchy. Pokud si někdo takové auto koupí a jezdí s ním (a to hlavně v D) pracovně najede za 10let i 450-500! V autě bude pravděpodobně už 2. sada vstřiků, čerpadla, převodovky, atd atd. Ale pokud najdete zachovalý kus, s perfektně podloženou historii, koupil bych ho! Osobně mám zkušenost s řadou 7, což je nákladově podobné. X5 má super podvozek, ale bohužel pro nás je spousta ramen hliníkových a počítejte s tím že pořád budete řešit "nějaké klepání". Nemluvě o elektrice, která si žije vlastním životem. Moje doporučení je sehnat X5 druhé generace s plně podloženým servisem, nebo 1. generace po faceliftu ke konci výroby se 160kW. Jinak mám tyto auta velice rád a pokud se Vám povede sehnat dobrý kus, budete jezdit s úsměvem na tváři
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 19.04.2014 19:33, X5???
Kdysi dávno snad v předminulém století jsem tajně snil o X5. Neměl jsem na ni peníze, auto bylo těsně po uvedení do výroby. Musel jsem zamáčknout slzu v oku, jezdit v tom, na co jsem peníze měl a s postupem doby jsem na X5 nějak pozapomněl. Uplynulo drahně let, peníze přestaly být kritickým problémem a postupně jsem začal střídat vozy, prakticky po roce jsem měnil. Vyzkoušel jsem toho dost, až jsem dospěl do stádia, že vlastně jediný druh auta, které jsem nikdy eněml, bylo nějaké SUV, potažmo off-road. Bláznil jsem takhle asi 2 roky zpátky, když jako alterantivy padly například Porsche Cayenne s V5 v benzínu, dále Land Cruiser s dýzlem, Santa fé s dýzle. Možná, že jsem na nějaké zapomněl. Se všemi uvedenými jsem se byl blíže seznámit a svézt a bohužel, ani jednomu jsem nepřišel na chuť. Snad trochu mě zaujalo Porshce, které ovšem patří do jiné ligy, zejméne díky benzínovému motoru a už i sama značka dost napovídá. Začal sjem zjiš´tovat, co a jak. Obvolal jsem si servisy značky, pročetl fora, rozmlouval s majiteli. Vystřízlivění přišlo záhy. Nejen, že pochybuji, že X5 bude lepší, než třebas zmíněné Cayene, to pochybuji, ale dlouho jsem si klal otázku, k čemu takové auto vlastně slouží: na dálnici? Nevhodné. Vysoký čelní odpor, extrémní spotřeba při vyšší rychlosti (včetně dýzlu). Do města? Nikde s tím v klidu nezaparkuji, štvalo by mě, že bych zabral dvě místa na parkovišti a kdejaký jouda by mi udělal proto díru do dveří svým 20-ti letým krámem. Do terénu? Slyšíte? To je smích, upřímný smích od srdce. Všude jinde, ale do terénu ani náhodou. Široký gumy zajistí to, že lidé mají divaldo, když se člověk snaží vyjez z mokrého trávniku na silnici. Tak mi snad zbyla jediná možnost -a to je honění brka před sousedy či před školou, nebo večer u benzínky, samosebou musí mít člověk kšilt dozadu a na krku kříž.
O něco lépe dopadlo hodnocení landCruisera, protož es ním ůže člověk bez potíží do hodně těžkého ternénu (je to ale off-road, jinak stejná velká krabice), ovšem mujsí mít pořádný gumy. Sanat je kočkopes.
Smysl X5 či Q7 nevidím v ničem. je to póza, vyjádření ega a snobismu. Netuším, k čem jezdí po Praze miliony X5, off-roadů různých značek, Q7 a jiných nesmyslů. Výmluva o bezpečnosti samosebo neobstojí, protože většinou tyhle auta řídí joudové, kteří netuší, kudy na vesnici z rynku a o jejich řidičském umění mám své mínění, podložené mnoha lety vlastnění kanceláře v Praze ve Staršnicích. Naštěstí jsou tyhle roky pryč a do Prahy už jezdím jen vlakem na letiště.
Stejně ale jedno dojdu do stadia rozhodnutí., kdy nějaké SUV či raději off-road u mě doma přibyde také. To, až nebudu vidět, neudržím moč a ztratím sluch. Pak mi bude asi jedno, že odstřelím mladou maminku s dítětem v sedačce, jedousí například ve Fabii ze školky domů. Bude mi to fuk, bud stejně neurvalý, arogantní, bezohledný a nafoukaý, jako většína těch, co si auta tyhle kategoprie pořídili. A nebo že bych měl smůlu na tyto typy lidí? Ne, to byl vtip. Až jednou nebudu vědět, co roupama dál, koupím si třeba Infiniti Vettl editiion a vím, že budu sám, že na silnici nepotkám tisíce dalších ve stejném autě a zejména, auto si nebude na nic hrát. prostě bude taoivé, k čemu bylo stvořeno. Ale to jsem trochu odbočil od X5.
Závěrem tazateli poradím, ať své zamýšlení přehodnotí a než půjde "na jistotu", tak ať si projede některé jiné vozy. Je jich spousty a sposty z nich je lepších, než stará 10-12ti letá X5, s daleko lepšímimjídzními vlastnostmi a s 1/3 náklady na provoz.
PS: nejsem zaujatý.Jsem realista.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 20.04.2014 09:34, RE: X5???
Zdeny60 posted by:
Kdysi dávno snad v předminulém století jsem tajně snil o X5. Neměl jsem na ni peníze, auto bylo těsně po uvedení do výroby. Musel jsem zamáčknout slzu v oku, jezdit v tom, na co jsem peníze měl a s postupem doby jsem na X5 nějak pozapomněl. Uplynulo drahně let, peníze přestaly být kritickým problémem a postupně jsem začal střídat vozy, prakticky po roce jsem měnil. Vyzkoušel jsem toho dost, až jsem dospěl do stádia, že vlastně jediný druh auta, které jsem nikdy eněml, bylo nějaké SUV, potažmo off-road. Bláznil jsem takhle asi 2 roky zpátky, když jako alterantivy padly například Porsche Cayenne s V5 v benzínu, dále Land Cruiser s dýzlem, Santa fé s dýzle. Možná, že jsem na nějaké zapomněl. Se všemi uvedenými jsem se byl blíže seznámit a svézt a bohužel, ani jednomu jsem nepřišel na chuť. Snad trochu mě zaujalo Porshce, které ovšem patří do jiné ligy, zejméne díky benzínovému motoru a už i sama značka dost napovídá. Začal sjem zjiš´tovat, co a jak. Obvolal jsem si servisy značky, pročetl fora, rozmlouval s majiteli. Vystřízlivění přišlo záhy. Nejen, že pochybuji, že X5 bude lepší, než třebas zmíněné Cayene, to pochybuji, ale dlouho jsem si klal otázku, k čemu takové auto vlastně slouží: na dálnici? Nevhodné. Vysoký čelní odpor, extrémní spotřeba při vyšší rychlosti (včetně dýzlu). Do města? Nikde s tím v klidu nezaparkuji, štvalo by mě, že bych zabral dvě místa na parkovišti a kdejaký jouda by mi udělal proto díru do dveří svým 20-ti letým krámem. Do terénu? Slyšíte? To je smích, upřímný smích od srdce. Všude jinde, ale do terénu ani náhodou. Široký gumy zajistí to, že lidé mají divaldo, když se člověk snaží vyjez z mokrého trávniku na silnici. Tak mi snad zbyla jediná možnost -a to je honění brka před sousedy či před školou, nebo večer u benzínky, samosebou musí mít člověk kšilt dozadu a na krku kříž. O něco lépe dopadlo hodnocení landCruisera, protož es ním ůže člověk bez potíží do hodně těžkého ternénu (je to ale off-road, jinak stejná velká krabice), ovšem mujsí mít pořádný gumy. Sanat je kočkopes. Smysl X5 či Q7 nevidím v ničem. je to póza, vyjádření ega a snobismu. Netuším, k čem jezdí po Praze miliony X5, off-roadů různých značek, Q7 a jiných nesmyslů. Výmluva o bezpečnosti samosebo neobstojí, protože většinou tyhle auta řídí joudové, kteří netuší, kudy na vesnici z rynku a o jejich řidičském umění mám své mínění, podložené mnoha lety vlastnění kanceláře v Praze ve Staršnicích. Naštěstí jsou tyhle roky pryč a do Prahy už jezdím jen vlakem na letiště. Stejně ale jedno dojdu do stadia rozhodnutí., kdy nějaké SUV či raději off-road u mě doma přibyde také. To, až nebudu vidět, neudržím moč a ztratím sluch. Pak mi bude asi jedno, že odstřelím mladou maminku s dítětem v sedačce, jedousí například ve Fabii ze školky domů. Bude mi to fuk, bud stejně neurvalý, arogantní, bezohledný a nafoukaý, jako většína těch, co si auta tyhle kategoprie pořídili. A nebo že bych měl smůlu na tyto typy lidí? Ne, to byl vtip. Až jednou nebudu vědět, co roupama dál, koupím si třeba Infiniti Vettl editiion a vím, že budu sám, že na silnici nepotkám tisíce dalších ve stejném autě a zejména, auto si nebude na nic hrát. prostě bude taoivé, k čemu bylo stvořeno. Ale to jsem trochu odbočil od X5. Závěrem tazateli poradím, ať své zamýšlení přehodnotí a než půjde "na jistotu", tak ať si projede některé jiné vozy. Je jich spousty a sposty z nich je lepších, než stará 10-12ti letá X5, s daleko lepšímimjídzními vlastnostmi a s 1/3 náklady na provoz. PS: nejsem zaujatý.Jsem realista.


SUV není úplně špatné auto na zimu. Že by nemělo vůbec žádný smysl se říct nedá, v zimě bych s ním klidně jezdil, protože to je stejně všechno, co většina lidí u nás, s výjimkou myslivců a lesáků a různých dobrodruhů od "terénního" auta potřebuje.
Tzn. koupit ho jako druhé auto, třeba k zadokolce, když člověk neví co s penězma. A nebude mu líto, když bude stát auto 8 měsíců v roce v garáži. Na hory apod.
Ale jezdit s tím celý rok, to je fakt za trest. Ano, BMW jde svojí cestou a jízdní vlastnosti můžou být skutečně podobnější třeba kombíku. Ale stejně je to pořád nahony uživatelsky vzdálené příjemnému řízení osobního auta. Stačí si projet pár zatáček...
respond
bobus
number of posts6
date of registration10.03.2012
Monday 21.04.2014 21:17, Porsche je pohodlnější než BMW
Můj bývalý šéf měl Mercedes S 500 4x4, Porsche Cayen a BMW X5. Na časté cesty z Brna do Liberce používal pouze Mercedes a Porsche. Když jsem se ho ptal proč, tak říkal, že BMW má moc tvrdý podvozek a Porsche je mnohem pohodlněnjší.
respond
tonyk
number of posts19
date of registration24.10.2006
Tuesday 22.04.2014 10:50, Auto na ryby
Osobně řeším následující dilema.Chtěl bych koupit auto které budu přes týden využívat k běžnému silničnímu provozu (do práce, nákupy, atd.) a každý víkend s ním jezdit na ryby po celé ČR (lehký terén - polňačka, rozbahněná louka, atd.) . Roční nájezd je cca 30 tis. km. Požadavek je velký skladný kufr do kterého se po sklopení vejdou nejenom rybářské krámy ale taky plnohodnotná matračka na přespání. Aktuálně to řeším Mondeem v kombíku, ale mám problém s tím, že je nízké a mimo asfaltové cesty se snadno zahrabe. Zkousel jsem Subaru Forester, ale je prilis maly a nenalozim do nej vse co potrebuji. Nemám rád naftu a jako ideální kandidát se mi je jevilo prave X5 4,4 benzin a prestavet na LPG. Otázka je, zda by nebylo ve vysledku levnejsi koupit plnohodnotny offroad na ryby a k tomu třeba Focuse na poskakovani.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 23.04.2014 12:46, X5 a terén:-)))
ANo, X5 na 300 gumách je ideální vůz do terénu.
No a nyní vážně, pokud chchi hard-core auto do terénu (tím nemyslím morkou trávu po dešti, ale fakt těžký terén), pak moc variant není. Jednou z nich je Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser (nebo Sequioia). Tyhle totiž jsou pravověrnýmo off-roady a terénu se jen tak nezaleknou. Celkem dobře obstojí i Mitsubishi Pajero. Ale X5 a terén, to ne. Stejně, jako kdysi propírané Volvo XC90.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 23.04.2014 19:11, RE: X5 a terén:-)))
Zdeny60 posted by:
ANo, X5 na 300 gumách je ideální vůz do terénu. No a nyní vážně, pokud chchi hard-core auto do terénu (tím nemyslím morkou trávu po dešti, ale fakt těžký terén), pak moc variant není. Jednou z nich je Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser (nebo Sequioia). Tyhle totiž jsou pravověrnýmo off-roady a terénu se jen tak nezaleknou. Celkem dobře obstojí i Mitsubishi Pajero. Ale X5 a terén, to ne. Stejně, jako kdysi propírané Volvo XC90.


S terénníma gumama podle mně X5 obstojí v lehkém terénu úplně v pohodě. Ovšem ty salámy, co má obuty, ji značně diskriminují.

respond
SupermanXXX
number of posts12
date of registration10.12.2008
Wednesday 23.04.2014 22:17, souhlas
souhlas se Zdenym, před pár lety jsem byl zblblej z SUV stejně jako ostatní, stačí se s tim párkrát projet a člověk si řekne na co bych měl platit víc za auto které je pomalejší, hlučnější a dražší? ale tím si musí každý projít sám
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 24.04.2014 21:44, - the text was hidden by the administrator -
- the text was hidden by the administrator -
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Thursday 24.04.2014 23:32, otázka?
Proč je tady v diskuzi nějaký příspěvek financovaný anglicky?
To je zas nějaký spam nebo co?
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Saturday 26.04.2014 17:00, Velké SUV - jen pro pozéry?
Sleduji diskuzi a víceméně se dá s názory souhlasit. Jen bych velká SUV neviděl tak černobíle. Považuji za zbytečné mastodonty napříč značkami, kteří váží 2,5 tuny, mají jen 5 míst a prostornost je na úrovni Golfu. To jsou v podstatě zbytečná auta a zvlášť se správnými znaky na kapotě slouží jen k zaujetí zlatokopek na Václaváku a podobných místech a ukázce '' že na to mám''... Ale! kdybych měl hodně dětí a potřeboval 7 míst, tak co jiného koupit? MPV - ani náhodou - žádné s kterým jsem jel se mi nejelo dobře, prostě příšerný pocit s řízení, a na mokru a nedejbože sněhu (kromě Sharanu 4MOTION) je to katastrofa, navíc člověk vypadá jako megafotr. Takže už zbude jen nějaké nenáviděné obří SUV. Nejen, že už je z čeho vybírat, ale vypadá to jako auto a dá se s tím jezdit celoročně a s rozumnýma gumama to projede i hlubokým sněhem. Sice ty servisní náklady jsou oproti MPV někde jinde, ale i taková Q7 s 3,0 TDI bez měchů se dá ještě uživit. Samozřejmě zde platí víc než kde jinde pravidlo o opici a banánech.
respond
speed cobra
number of posts5
date of registration22.09.2014
Monday 22.09.2014 20:16, zkušenost
X5 r.v.2004 mám od roku 2008. Měla najeto 145000km. všechno super. ve 180000km jsem udělal spojku, setrvák, ramena, integrály, uložení zadní nápravy a spoustu dalších věcí jako ruční brzda, manžety,kotouče,desky,stabilizátory... Cena za opravu cca 150.000kč. 22palcová kola jsem vymněnil za 19 a v zimě jezdím na 17 palcových.Cena by se mohla zdát vysoká, ale nesmíte zapomenout co za ty peníze dostáváte. Auto nemá chybu. spotřeba 7,5L nafty na 100km. Obrovská síla a zrychlení, rychlost 210km/h. Takže nesouhlasím,že je to těžký neobratný mastodont.Řízení je naopak lepší, než u nových BMW. Odezva na volantu super. každý rok jezdím na hory a nevím o žádném problému. Např. asistent sjíždění ze svahu mi pomohl sjet neskutečně zledovatělý sráz. Na 2,5 tunové auto bomba. V létě jezdím do Chorvatska, tahám karavan a v práci přívěs s okny. Jediné mínus vidím v tvrdém podvozku. Ale je to napůl sportovní auto. Jako u všech aut i tady platí,že záleží kdo s autem jezdí. Je třeba mít taky trochu citu.
Zkrátka mněnit nebudu a kdo zkusil, tak se mu do jiného auta určitě chtít nebude, nehledě na bezpečnost,která je v tomto autě s 10ti airbagy dost vysoká. Zvažte pro a proti.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 22.09.2014 23:46, SUV
Jeden čas jsem jako pracovní auto používal Chevrolet Trailblazer 4,2 se s 280 kobylama. Koupil jsem ho z Němec za cca. 4500e a za dalších 30t do něj nacpal plyn. Jezdilo to skvěle, i v terénu. Má to klasický rám a mechanickou čtyřkolku. Po přepnutí na 4H to v tom vždy pěkně zarachotilo a potom vyjelo vše. Uvnitř slušná kůže, duální klima, paměti sedaček a hnusný plasty.
Spotřeba kolem 17l plynu, což je na finance méně než ted můj multivan 2,0 biturbo co pod 10 nejde.
Za ty peníze těžko něco lepšího v té velikosti, navíc se dá sehnat jako Saab 9/7 a potom tam ty hnusný plasty nejsou.
Výhoda je i to že to nikdo nezná a nikdo tedy neví že je to už stará popelnice :D Což u starší X5 pozná každá blondýna protože to berou jako základy na kurzech.
respond
speed cobra
number of posts5
date of registration22.09.2014
Tuesday 23.09.2014 07:52, X5
Ano souhlasím. pokud jezdím v terénu, nebudu si kupovat x5. Auto parkuji v garáži, takže plyn je nesmysl. Co se týká spotřeby a motoru, tak si troufnu tvrdit,že jiné auto s takovým poměrem výkon/spotřeba se prostě nedá sehnat (zvlášť ve zmiňovaném roce). Protože každá blondýna ví,že motory BMW jsou nejlepší na světě (nepřímo potvrzeno i v motoristických magazínech). Navíc bych chtěl vidět zmiňovaný Chevrolet např. ve 180km rychlosti jak se chová. A co se týká vzhledu, tak bych klidně někomu zaslal pár fotek, aby věděl, jak může taková "stará popelnice vypadat".
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 23.09.2014 09:57, RE: X5
speed cobra posted by:
Ano souhlasím. pokud jezdím v terénu, nebudu si kupovat x5. Auto parkuji v garáži, takže plyn je nesmysl. Co se týká spotřeby a motoru, tak si troufnu tvrdit,že jiné auto s takovým poměrem výkon/spotřeba se prostě nedá sehnat (zvlášť ve zmiňovaném roce). Protože každá blondýna ví,že motory BMW jsou nejlepší na světě (nepřímo potvrzeno i v motoristických magazínech). Navíc bych chtěl vidět zmiňovaný Chevrolet např. ve 180km rychlosti jak se chová. A co se týká vzhledu, tak bych klidně někomu zaslal pár fotek, aby věděl, jak může taková "stará popelnice vypadat".


No já s tim chevym jel tak rychle jen párkrát, motor na to měl v pohodě ale podvozek tedy rozhodně ne. Taky to bylo tím že jsem na tom neměl salámy ale spíš offroad gumy. Zase ani v lehčím terénu se žádné x5 nechytá ani náhodou a já to měl v porvní řadě jako pracovní auto.
Ovšem v běžně povolených rychlostech si troufnu tvrdit že bude chevy pohodlnější protože je měkčí a při 130 měl motor stále výkonu na rozdávání. Uznávám že plyn je poměrně velký kompromis, mě nevadil.
Jinak ti věřím že i staré x5 může vypadat dobře, mě se třeba líbí uplně nejvíc ze všech tří generací. Myslel jsem to tak že každý na první pohled pozná jak je to staré protože je to prostě známé auto. Mě to je jedno, naopak mám starší auta eád, ale pro někoho to může být nevýhoda, pár podobných případů znám - třeba jsem viděl jak na starší multivan člověk zcela zbytečně investoval 70t. za novou masku a jiný lak aby si sousedi mysleli že má nové auto :D
No a jen bych si asi rýpl trochu - každá blondýna ví že BMW byly nejlepší motory na světě v době první x5. Ted už bych to rozhodně tak sebevědomě netvrdil, třeba současnou V8 bych si nikdy nekoupil. Snad jen ten nafták šestiválec, jinak žádná sláva co se spolehlivosti týče.

respond
fabio.x
number of posts4
date of registration22.06.2009
Thursday 06.08.2015 08:58, RE: Velké SUV - jen pro pozéry?
Paul posted by:
Sleduji diskuzi a víceméně se dá s názory souhlasit. Jen bych velká SUV neviděl tak černobíle. Považuji za zbytečné mastodonty napříč značkami, kteří váží 2,5 tuny, mají jen 5 míst a prostornost je na úrovni Golfu. To jsou v podstatě zbytečná auta a zvlášť se správnými znaky na kapotě slouží jen k zaujetí zlatokopek na Václaváku a podobných místech a ukázce '' že na to mám''... Ale! kdybych měl hodně dětí a potřeboval 7 míst, tak co jiného koupit? MPV - ani náhodou - žádné s kterým jsem jel se mi nejelo dobře, prostě příšerný pocit s řízení, a na mokru a nedejbože sněhu (kromě Sharanu 4MOTION) je to katastrofa, navíc člověk vypadá jako megafotr. Takže už zbude jen nějaké nenáviděné obří SUV. Nejen, že už je z čeho vybírat, ale vypadá to jako auto a dá se s tím jezdit celoročně a s rozumnýma gumama to projede i hlubokým sněhem. Sice ty servisní náklady jsou oproti MPV někde jinde, ale i taková Q7 s 3,0 TDI bez měchů se dá ještě uživit. Samozřejmě zde platí víc než kde jinde pravidlo o opici a banánech.


100% souhlas! Pojem megafotr se mi líbí , jelikož jsem sám "fotr". Také jsem měl dilema MPV nebo SUV a šel jsem nakonec do Subaru Tribecy 3.6i 190 kw (3 dětské autosedačky na zadních sedadlech není u tohoto vozu problém), uživit se to dá a nevypadám, jak fotr na otcovské . Autům zdar!
respond
xa21td
number of posts7
date of registration09.09.2014
Wednesday 04.11.2015 11:07, Benzin 3.0
Vím, že je to trochu OT v diskuzi u dieselu, ale jak je na tom s životností 3.0 benzín 200kW, r.v. 2007, automat? Také jaká je životnost pohonu xDrive? Snažím se něco dohledat, ale nedaří se. Děkuji
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.