0
back
 

diskuze k tématu: BMW X5 - Zálesák z Bavorska

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 12:10, RE: NEJLEPSI AUTO
wolff posted by:
Ach bože...
Tak jinak...
Co takhle se naučit řídit
A ještě jinak...
Co takhle koupit si příště něco mnohem bezpečnějšího než průměrné auta v oblasti bezpečnosti - tak aby k těm haváriím vůbec nedocházelo?

He?
A ještě jinak... Jsou to všechno kecy, kecy, kecy... Je samozřejmě dokázané, že mastodonti typu tohoto X5 jsou nebezpečnější než normální auta (A to nejen pro své okolí). Ta hmotnost je příliš vysoká. Při každé havárii záleží na tom jak se to celé semele. Vzled auta po havárii nehraje žádn...
aa opět genius wolf na scéně.... hele bmw byly vždycky jsou a budou bezpečné vozy, to co jsi napsal o váze X5 platí ale ty fyziku jen tehdy, když by deformační zóny na tuto váhu nebyly dimenzovány a překážka byla stoprocentně nepohyblivá...je pravda že se zvyšující hmotností se zvyšuje kinetická energie při nárazu,ale je li zóna NA TUTO HMOTNOST PROJEKTOVÁNA JE TO STEJNÉ JAKOBY AUTO VÁŽILO MÉNĚ ZÁROVEN S MENŠÍ DEF. ZONOU

sám jsem kdysi prostřelil svodidla za opatovicemi ve 140km/h s 525i a přesto že jsem si to zdravím pěkně vyžral jsem živej a to bylo dnes 12let starý auto. dnešní X5 je bezpečností ještě jinde a tvrdíš li že není bezpečná nebo je bezpečná méně než průměrné auto, tak opět plácaš blbosti...
P.S. VEM SVÝHO ALOBAL FIATA NEBO ALFU A JDI SE S x5 ZBOUCHNOUT...UVIDÍME ZA JAK DLOUHO NAPÍŠEŠ

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 13:00, RE: NEJLEPSI AUTO
wolff posted by:
Ach bože...
Tak jinak...
Co takhle se naučit řídit
A ještě jinak...
Co takhle koupit si příště něco mnohem bezpečnějšího než průměrné auta v oblasti bezpečnosti - tak aby k těm haváriím vůbec nedocházelo?

He?
A ještě jinak... Jsou to všechno kecy, kecy, kecy... Je samozřejmě dokázané, že mastodonti typu tohoto X5 jsou nebezpečnější než normální auta (A to nejen pro své okolí). Ta hmotnost je příliš vysoká. Při každé havárii záleží na tom jak se to celé semele. Vzled auta po havárii nehraje žádn...
no muj strýc loni havaroval s X5 taky-nedala mu přednost karosa,náraz byl prý cca v 80km/h do předního kola z boku a přežil bez problémů i bez zranění-byl 2 dny na pozorování.karosu s tím odsunul o 7metrů...

je fakt že energie nárazu se s hmotností zvyšuje,ale myslim ze v bmw nejsou blbci a tak na to jsou pripravene deformacni zony.osobne kdyz uz bych musel bourat budu v rychlostech kolem 100km/h raděj bourat v bmw bez hvezdicek nez napr s renaultem i kdyby mel hvezdicek 10....následky nehod totiž říkaj neco jinýho než slavný NCAP nesmysl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 18:16, RE: NEJLEPSI AUTO
anonym posted by:
no muj strýc loni havaroval s X5 taky-nedala mu přednost karosa,náraz byl prý cca v 80km/h do předního kola z boku a přežil bez problémů i bez zranění-byl 2 dny na pozorování.karosu s tím odsunul o 7metrů...

je fakt že energie nárazu se s hmotností zvyšuje,ale myslim ze v bmw nejsou blbci a tak na to jsou pripravene deformacni zony.osobne kdyz uz bych musel bourat budu v rychlostech kolem 100km/h raděj bourat v bmw bez hvezdicek nez napr s renaultem i kdyby mel hvezdicek 10....následky nehod to...
Ja bych tu NCAP asi nezpochybnoval i kdyz je fakt ze nektere veci, ktere se promitaji do celkoveho poctu bodu ti v pripade havarie moc nepomuzou (signalizace zapnutych pasu, ikona k vypnuti airbagu) Bezpecnost BMW nikdy nebyla nijak oslniva, i kdyz vetsina jejich majitelu si to asi nepripousti.Osobne jsem jich par videl uplne na sracky. . Narazovy test, ktery dela NCAP je objektivni a kazde z aut, ktere jim proslo absolvovalo naraz za stejnych podminek. Takze si myslim, ze v pripade havarie v Renaultu Laguna dopadnes asi o neco lip nez v BMW3, nebo starym BMW5 s nadrzi pod zadnim naraznikem. Jasne, ze cim vetsi a tezsi auto, tim masivnejsi jsou jeho ochranne prvky- to je ovsem plus, platici POUZE v pripade, ze se stretne s necim jinym nez se zdi (nebo jinou prekazkou, ktera ho zastavi na fleku) V pripade narzau do zdi jsou tyhle prvky deformovany silou umernou hmotnosti vozu a vysledek je smrt velmi podobna jinemu "stejnehvezdickovemu" vozu. Kecy o par skrabancich po narazu vyssim nez 100km patri do rise pohadek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 20:52, RE: NEJLEPSI AUTO
Krkovicka posted by:
Ja bych tu NCAP asi nezpochybnoval i kdyz je fakt ze nektere veci, ktere se promitaji do celkoveho poctu bodu ti v pripade havarie moc nepomuzou (signalizace zapnutych pasu, ikona k vypnuti airbagu) Bezpecnost BMW nikdy nebyla nijak oslniva, i kdyz vetsina jejich majitelu si to asi nepripousti.Osobne jsem jich par videl uplne na sracky. . Narazovy test, ktery dela NCAP je objektivni a kazde z aut, ktere jim proslo absolvovalo naraz za stejnych podminek. Takze si myslim, ze v pripade havarie v R...
nedávno se NCAP věnoval nějakej analytik a rozlousknul to tak že v 50km/h by raděj boural v renaultu a ve 100km/h v bmw...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.05.2006 09:20, RE: nabourali...
Jožin posted by:
No já bych jim to věřil, viděl jsem totiž dokument, kde rozjeli Smarta (to nejmenší autíčko) proti betonové zdi a zjistili, že nebyl žádný problém posádku uvnitř ochránit, dveře totiž šly normálně otevřít. Takže tohle BMW je logicky ještě bezpečnější....
Ano, videl jsem to take, tusim ze to bylo v TopGears... smartik sice "prezil", ale rikali, ze posadka by to neprezila, moc velky pretizeni => utrzene organy apod...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.05.2006 23:28, RE: nabourali...
pmaus posted by:
Ano, videl jsem to take, tusim ze to bylo v TopGears... smartik sice "prezil", ale rikali, ze posadka by to neprezila, moc velky pretizeni => utrzene organy apod...
Nejhorší jsou ty hovada,co maj tyhle auta a myslej si,že nad ně není..když tady čtu,že bouráte ve 150..tak jste teda fakt hovada..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 10:12, RE: NEJLEPSI AUTO
anonym posted by:
nedávno se NCAP věnoval nějakej analytik a rozlousknul to tak že v 50km/h by raděj boural v renaultu a ve 100km/h v bmw...
jo presne tak, venoval se tomu i autobild-pry jsou auta s bezpečností v 50km/h a nebo ve 100km/h...paradoxne je bmw bezpecnejsi az ve 100km/h

mimochodem rict o X5 ze je málo bezpecna muze jen trouba...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 12:23, RE: NEJLEPSI AUTO
anonym posted by:
jo presne tak, venoval se tomu i autobild-pry jsou auta s bezpečností v 50km/h a nebo ve 100km/h...paradoxne je bmw bezpecnejsi az ve 100km/h

mimochodem rict o X5 ze je málo bezpecna muze jen trouba...
no já naštěstí nevím jak je X5 bezpečná,ale je pohodlná a na takové auto i hodně rychlá. Koupil jsem před rokem a půl 4,4i a nemůžu nadávat.je to opravdu dobré auto nejen na silnici ale projedu i dost nepěknejma cestama a loukama,v zimě nezná kopec.jediné co je minus je spotřeba...4,4 V8 vezme mezi 12-22l/100kmběžný průměr mám 15,3 a neloudám se,při opravdu agresivní jízdě vezme i 22l.Instaloval jsem plyn a je to paráda. jezdím jako za 8-9 benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 12:31, RE: nabourali...
Ivoss posted by:
Jen tak ve 110kmh nabourali do zdi a v klidu vystoupili... Tady vážně kdejaký trouba plácá játrama a vy mu to snad žerete?
Kdyz ja neco reknu tak to plati kamarade. Vybourali se, Vystoupili ,zavolali policajty , vsechno sepsali a sli domu. Po svejch
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 16:57,
Blbost. Je to nebezpečnej krám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 09:38, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Blbost. Je to nebezpečnej krám.
samozřejmě,jak jinak když na něj nemáš prachy...vždycky když jede proti tobě bojíš se ve svém fávu bo co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 11:41, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Blbost. Je to nebezpečnej krám.
jasan je to dokonce hrozně nebezpečnej krám....působí totiž komplexy některým slaboduchým jedincům

můžeš tohle potvrdit? hele mezi náma, který auto je podle tebe teda bezpečnější? renault laguna s 5 hvezdičkama? na to já už nevěřím a jsem vyléčenej...měl jsem BMW 528i e39 a v té jsem se potkal asi v 70km/h v protisměru s vlekem od liazu ve smyku na sněhu....auto totál, já pohmožděniny a otřes mozku a rozbitá huba od bagu, loni si škrtnul asi v 50km/h muj fotr o oktávku která předjížděla a jela cca 50km/h a byl 2 měsíce na sračku, zlámaný nohy, žebra,dobitej jak pes a málem nepřežil....z tohodle důvodu nevěřím kecům NCAP který testujou auta dosti přiblblým způsobem kdy ubíraj hvezdičku za náraz do chodce nebo signalizace pásů apod voloviny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 19:41, RE: NEJLEPSI AUTO
Lukas Zahradnik posted by:
Ahoj, tohle auto je to nejlepsi v cem jsem kdy jel. A ze jsem ridil hodne aut...
Bohuzel jej nevlastnim ale az jednou budou penize sahnu jen a pouze po X5
Sametovy beh, komfort, velky prostor, prehled, sportovni vlastnosti....nenajdete auto ktere ma vsechhny tyhle vlastnosti najednou...
Kamarad se v ni vyboural , rovnou do zdi , narazova rychlost 110km/h a vsichni 4 lide co v tom jeli v klidu vystoupili !!!!

je pravda drahe , o tom zadna , nicmene kvalita BMW se nezapre..dalsi znamy ma najeto...
To s tou kvalitou jsou jen pověry. Táta má X5 4.4 2002, sere se pořád a všechno. Stejně tak jako před tim MB ML320 a další "kvalitní" vozy německé provenience. To jsou jen reklamní slogany a zažitý klišé, ale kvalita je srovnatelná s Fiatem a kde jakym Asijcem. Moje 166ka 3.0 V6 je na tom kvalitativně srovnatelně, né-li líp a svezení je lepší, pravda nenůžu na louku. Nicméně X5 projede asi tolik co MBéčko.

A to s tim sportováním bych taky nepřeháněl. Možná tak 4,8is, ale osobák to neni. A navíc kufr nic moc. Tagže je jen hezká, ale mohla by bejt mnohem větší. Snad bude X7.

Btw. Sednout si dozadu je spíš za trest, je to jako trestná lavice akorát v kůži a spřipojením na internet:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.05.2006 02:12, RE: NEJLEPSI AUTO
Wasserman posted by:
To s tou kvalitou jsou jen pověry. Táta má X5 4.4 2002, sere se pořád a všechno. Stejně tak jako před tim MB ML320 a další "kvalitní" vozy německé provenience. To jsou jen reklamní slogany a zažitý klišé, ale kvalita je srovnatelná s Fiatem a kde jakym Asijcem. Moje 166ka 3.0 V6 je na tom kvalitativně srovnatelně, né-li líp a svezení je lepší, pravda nenůžu na louku. Nicméně X5 projede asi tolik co MBéčko.

A to s tim sportováním bych taky nepřeháněl. Možná tak 4,8is, ale osobák to neni. A naví...
no je vidět že jsi v životě v žádným bmw neseděl co jinýho dodat...zadní lavice je v X5 trestná jo? hochu hochu...jen jak čtu něco o alfě už vím odkud vítr vane...víš co je divný ? že at si ke mě sedne majitel jakéhokoliv italského auta, diví se že je to tak tichý a všecko "takový pevný" to myslím mluví za vše co se týká interieru a kvality....

jinak je možné že tvůj fotr má nějakou mrchu ale obecně jsou X5 hodně spolehlivý
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.05.2006 12:25, RE: bez předmětu
Kerndle P posted by:
jasan je to dokonce hrozně nebezpečnej krám....působí totiž komplexy některým slaboduchým jedincům

můžeš tohle potvrdit? hele mezi náma, který auto je podle tebe teda bezpečnější? renault laguna s 5 hvezdičkama? na to já už nevěřím a jsem vyléčenej...měl jsem BMW 528i e39 a v té jsem se potkal asi v 70km/h v protisměru s vlekem od liazu ve smyku na sněhu....auto totál, já pohmožděniny a otřes mozku a rozbitá huba od bagu, loni si škrtnul asi v 50km/h muj fotr o oktávku která předjížděla a jela ...
Istotne sa da zabit v comkolvek, ale na druhej strane, keby si do toho vleku bural niecim inym jak BMV e39, tak tu s nami moznoze uz nediskutujes... Podla mna na zavaznost buracky si obisiel este celkom v pohode....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.05.2006 12:01, RE: NEJLEPSI AUTO
anonym posted by:
no je vidět že jsi v životě v žádným bmw neseděl co jinýho dodat...zadní lavice je v X5 trestná jo? hochu hochu...jen jak čtu něco o alfě už vím odkud vítr vane...víš co je divný ? že at si ke mě sedne majitel jakéhokoliv italského auta, diví se že je to tak tichý a všecko "takový pevný" to myslím mluví za vše co se týká interieru a kvality....

jinak je možné že tvůj fotr má nějakou mrchu ale obecně jsou X5 hodně spolehlivý
To nemá nic společnýho s Italama (Alfama). Já mam rád všechny auta. Jen řikám že ta kvalita je uplně stejná (asi je to daní tim, že X5 i ML se vyráběji v Americe). A jak známo tak italové jí maj hodně nízko.

Nehledě na to, že nad 160 v X5ce neni slyšet vlastního slova. Se třeba s Commander, kterej je větší a opoznání hranatější nedá srovnat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.05.2006 00:44, RE: NEJLEPSI AUTO
Wasserman posted by:
To nemá nic společnýho s Italama (Alfama). Já mam rád všechny auta. Jen řikám že ta kvalita je uplně stejná (asi je to daní tim, že X5 i ML se vyráběji v Americe). A jak známo tak italové jí maj hodně nízko.

Nehledě na to, že nad 160 v X5ce neni slyšet vlastního slova. Se třeba s Commander, kterej je větší a opoznání hranatější nedá srovnat.
no nevim , planuju navrhnout tatovi at jde to 4,4ky s LPG..protoze ta spotreba je astronomicka ..diesel nevim jestli vyjde lip..spotreba je stejne pres deset a ta 4,4ka urcite vic vydrzi..jen envim jestli to to lpg nezkurvi..

Jo a jinak ukazte mi lepsi auto..x5 je dokonala..pravda jeji prednosti se ocenej asi jen v zime no..ale mne nejde o to abych lital 250 po dalnicich..chci bezpecny , mimoradne kvalitni a krasne auto , ktery bude mit 4x4 a bude v nem dost mista ..a taky aby to trosku jelo...

zadna konkurence Vam neda tohle vsechno dohromady.. zadna

AZ NA TU CENU..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.05.2006 15:53, RE: NEJLEPSI AUTO
Wasserman posted by:
To nemá nic společnýho s Italama (Alfama). Já mam rád všechny auta. Jen řikám že ta kvalita je uplně stejná (asi je to daní tim, že X5 i ML se vyráběji v Americe). A jak známo tak italové jí maj hodně nízko.

Nehledě na to, že nad 160 v X5ce neni slyšet vlastního slova. Se třeba s Commander, kterej je větší a opoznání hranatější nedá srovnat.
no to nevim s cim jsi jel ale X5 je ticha dost
a kvalitu s italem raděj nesrovnávej....ameriky mají horší interiery jen co je pravda na druhou stranu podvozky byt jsou jízdně průměrné vydrží hodně dlouho to se u itala nestane ani ve snu....j á jsem měl alfu 156, předtím 33 a dnes bmw 530d 2002....jsou to jiné vozy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.11.2007 13:23, an
SUPER
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.