0
back
 

diskuze k tématu: BMW X5 - jaké jsou zkušenosti majitele?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:15, RE: Pro majitele
anonym posted by:
je otazka kdo se chova ekologicteji: stary deda, co jezdi svou S120 se spotrebou 9,8/100 a najezdi rocne 7 000 km nebo pipka, co jezdi Q7 nakupovat do butiku a pro dite do materske skolky za 9,8/ 100 ropy a najede 20 kkm/rok a poruzuje si kazde 2 roky jine SUV (exhalace a energeticka narocnost vyroby plechu, laku, plastu??) Co myslis?
jen abych upresnil: na vyplatu si nestezuju, nikomu nic nezavidim. "jsem mlady a dynamicky uspesny mlady muz"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:29, RE: achjo
anonym posted by:
Vždy to prodáš za cenu vyšší? Tos ještě nenarazil na situaci,že musíš prodat za míň než byly náklady? Ty říkáš,že je průšvih,když neseženu ty dole,ale co to bude asi za průšvih,když ti nahoře pro ty dole neseženou práci? Co potom těch 500 lidí bude dělat? Ten co byl nahoře-vezme svůj kapitál a rozjede firmu jinde nebo jinou a dá zase práci plno dalším lidem. Samozřejmě,že to dělá pro svůj zisk a ne z dobrosrdečnosti. V životě totiž můžeme dosáhnout cokoliv chceme,když budeme ostatním pomáhat dos...
Jak se to vezme. Postem jsem ten dole, ale zaměřením jsem ten dost vysoko. Jsem dost vysoko na to, abych viděl, co se děje dole a nahoře zároveň a dostatečně vzdělaný na to, abych k tomu dokázal zaujmout postoj. Jsem technická podpora prodeje, čili jsem ten, který dokáže ovlivnit, jestli získáme zakázku nebo ne, avšak pracuji jako zaměstnanec. Ovšem vidím, jak firma ztrácí kvalitní zaměstnance, protože je nedokáže (spíše nechce) zaplatit a místo nich nabírá nové diletanty a postupně to jde do kopru. Toť vše a téma bych uzavřel, stejně sem nepatří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:30, RE: htp
Kolodмj posted by:
Diesly nejsou v USA zakázané, jen musí splňovat stejné emisní předpisy, jaké platí pro benzín, oni to nerozlišují. Protože se to dá těžko zajistit, tak jsou diesly v USA vzácností. Ale Mercedes na tom pracuje, vstřikováním močoviny do do výfukových plynů to dokáží vyčistit tak, že to ty přísné emisní normy splní.
mam pocit ze jsou zakazene asi ve trech statech, ve vetsine ostatnich to krome emisi nijak neomezuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:41, RE: achjo
David V posted by:
Jak se to vezme. Postem jsem ten dole, ale zaměřením jsem ten dost vysoko. Jsem dost vysoko na to, abych viděl, co se děje dole a nahoře zároveň a dostatečně vzdělaný na to, abych k tomu dokázal zaujmout postoj. Jsem technická podpora prodeje, čili jsem ten, který dokáže ovlivnit, jestli získáme zakázku nebo ne, avšak pracuji jako zaměstnanec. Ovšem vidím, jak firma ztrácí kvalitní zaměstnance, protože je nedokáže (spíše nechce) zaplatit a místo nich nabírá nové diletanty a postupně to jde do ko...
Ok.Jen poznámka-to,že firma jde do kopru a ztrácí dobré zaměstance,za to může management.Takže za úspěch,ale samozřejmě i za neúspěch firmy můžou ti nahoře. Víš co,já totiž hrozně nerad slyším větu,že ti dole živí ty nahoře.Jsem plně přesvědčen,že je to obráceně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:42, RE: A porad ta zavist a zavist.
anonym posted by:
No já vim že baz zaměstnanců bych neměl co mám, ale oni jsou za svou práci placeni. Smlouvu podepisují dobrovolně a sami. Proto když pak mají kecy že se nezvyšuje plat proto abych si mohl kupovat nové auto tak mě to točí. Plat se zvyšuje o to co mají ve smlouvě, víc ani prd. Oni taky domácímu neplatí vyšší nájem jen proto že by to bylo správný. Co si kdo vyjedná, to má.
No tak vidíš. Takže je neživíš, že? Ty víš, že bez nich být nemůžeš, jinak bys to mohl zabalit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:51, Bmw
Ahojte, zdravim zavistive suliny co psali, ze by takove auto nechteli a rikaji ze je na hovno a pritom ctou tady ty nase kecy o autech, protoze jim nezbyde nic jioneho ze blbe kecat a zajimat se o auta...Kdyz na neco nemam, tak z toho mam respekt kruci a nesnazim se to hned drbat. Ta nase povaha ceska...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:53, RE: achjo
anonym posted by:
Ok.Jen poznámka-to,že firma jde do kopru a ztrácí dobré zaměstance,za to může management.Takže za úspěch,ale samozřejmě i za neúspěch firmy můžou ti nahoře. Víš co,já totiž hrozně nerad slyším větu,že ti dole živí ty nahoře.Jsem plně přesvědčen,že je to obráceně.
Ta pozice je rovnovážná. Kdž jsi výrobní podnik a nebudeš mít, kdo by dělal hmotu, půjde to do kytek i přes špičkový management a kdž budeš mít pracovní sílu, ale neseženeš zakázky, dopadne to stejně. Bez jedné složky se neobejdeš, a proto nemám rád, když se tady někteří lidi otírají o ty, kterým se snaží stlačit odměnu za práci a ještě o nich píšou jako o sockách a že jim milostivě dávají práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:53, RE: A porad ta zavist a zavist.
David V posted by:
No tak vidíš. Takže je neživíš, že? Ty víš, že bez nich být nemůžeš, jinak bys to mohl zabalit.
Živí je! Dává jim práci. Dává jim peníze!! Živí je!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:54, RE: A porad ta zavist a zavist.
anonym posted by:
Živí je! Dává jim práci. Dává jim peníze!! Živí je!!
Práci jim nedává, ale práci poptává. Pěněz se snaží dát minimum.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:55, RE: achjo
anonym posted by:
co je to prosim "poctivy developersky projekt"?
Už na tom spojení je cosi neřešitelného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 17:59, RE: achjo
David V posted by:
Ta pozice je rovnovážná. Kdž jsi výrobní podnik a nebudeš mít, kdo by dělal hmotu, půjde to do kytek i přes špičkový management a kdž budeš mít pracovní sílu, ale neseženeš zakázky, dopadne to stejně. Bez jedné složky se neobejdeš, a proto nemám rád, když se tady někteří lidi otírají o ty, kterým se snaží stlačit odměnu za práci a ještě o nich píšou jako o sockách a že jim milostivě dávají práci.
Ano,milostivě dávají práci.Tak to je. Lidí k pásu bude vždy dost! Rozhodně je blbost cos napsal ty na začátku této diskuze,že ti dole musí makat na ty nahoře.Ti dole nemakají na ty nahoře! Myslíš,že těm dole na těch nahoře záleží? Že jim záleží na úspěchu firmy?? Ti prostě makají jen a jen na sebe a ve chvíli kdy přijdou domů,maj hlavu prázdnou a čistou.Ale když budeš mít svojí firmu,musíš vždy myslet nato abys těm dole měl co dát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:06, RE: achjo
anonym posted by:
Ano,milostivě dávají práci.Tak to je. Lidí k pásu bude vždy dost! Rozhodně je blbost cos napsal ty na začátku této diskuze,že ti dole musí makat na ty nahoře.Ti dole nemakají na ty nahoře! Myslíš,že těm dole na těch nahoře záleží? Že jim záleží na úspěchu firmy?? Ti prostě makají jen a jen na sebe a ve chvíli kdy přijdou domů,maj hlavu prázdnou a čistou.Ale když budeš mít svojí firmu,musíš vždy myslet nato abys těm dole měl co dát.
Odpověz mi na dvě otázky:
Proč potřebuješ mít těm dole co dát?
Je hodnota té práce, kterou vykonají, nižší nebo vyšší než plat, který jim platíš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:13, Ach jo
Doufám, že tahle móda mastodontů, kteří nejsou ani do města ani do terénu zase brzo odezní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:14, RE: Taky mám:-)
anonym posted by:
Marně si snažím nespojovat skvělé vozy jako je BMW X5 s lidmy, jako jste vy. Ve vašem případě se bohužel jedná o náplast na pošramocené ego. Nesnášíte závist, přesto vás závist druhých nějakým způsobem uspokojuje. Zkuste se nad sebou zamyslet a vemte si příklad z recenzenta, který se narozdíl od vás prezentuje jako rozumný člověk.
Naopak myslím, že je to nejupřímnější recenze na tento typ aut a jsem rád, že ho napsal vlastník. Ten člověk je hvězda, vymyká se běžným zákazníkům, kteř objekt své touhy nekriticky zbožňují. Smekám před ním.
Co se týká těchto aut, už koncem sedumdesátých let se objevovaly tendence na konstrukce aut, které jakoby šly proti konstrukční logice. Na technice, kde jsem auta studoval si toho pochopitelně všimli a už tehdy správně odhadli, že nejde o snahu najít nějaké nové konstrukční řešení, ale o marketingový tah tzv. hodinky s vodotryskem. Tedy něco co v podstatě je k ničemu, ale co se kupuje k tomu, aby se dotyčný odlišil. Jinak řečeno do reality dovedená Andersenova pohádka cisařovy nové šaty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:27, RE: achjo
David V posted by:
Odpověz mi na dvě otázky:
Proč potřebuješ mít těm dole co dát?
Je hodnota té práce, kterou vykonají, nižší nebo vyšší než plat, který jim platíš?
Hodnota práce je snad přesně taková jakou jim platím.A proč jim potřebuju něco dát? Protože to mám s nima ve smlouvě,že jim každý měsíc dám peníze.Ikdyž ten měsíc nevydělám nic,přesto jim zaplatit musím. Podle tebe malý peníze,podle mě přesně takový jaký si zaslouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:34, RE: A porad ta zavist a zavist.
David V posted by:
Práci jim nedává, ale práci poptává. Pěněz se snaží dát minimum.
Když někomu řeknu-tady budeš stát a do tohohle mlátit kladivem a dostaneš za to ode mě tolik a tolik peněz a on na to kývne,tak jsem mu dal práci a dávám mu za ní tolik peněz,kolik si zaslouží.Já,jsem pro něj tu práci vymyslel.Ten člověk by sám vůbec netušil co má dělat. Že já mám pak za to víc peněz? No a co? To ještě neznamená,že on mě živí. Už dávno přece platilo,že za ránu kladivem se platí koruna,ale za to,vědět kam bouchnout se platí 100 korun. Když víš,tak máš.Když nevíš,mlať tím kladivem a buď rád,že ti někdo řekl kam.Protože kdyby ne,nedostal bys ani tu korunu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:35, RE: A porad ta zavist a zavist.
David V posted by:
To Ti můžu odpovědět, mám vylítanou V A, ročně 4000 za ručení a olej s filtrem za 800. Ostatní výdaje za spotřební materiál budou možná lehce dražší, ale možná méně než si myslíš. Taky jsem s autem spokojen a zase vím, že bych z něho dobrovolně do Felicie za úsporu 1400 Kč ročně nešel. Jo jestli si chceš přesně porovnat čísla, tak jezdím za 4 Kč/km (benzín+údržba+opravy). Vzhledem k tomu, že benzín činí tak 2 Kč/km, nemůže na tom být Felicie výrazně lépe (pokud zarputile nešetříš na gumách a ost...
Hele ja tu felicii dostal....kdyz mela najeto 9.000km :o) ted uz pochopis urcite. Je s posilovacem, centrálem a stresnim oknem, takze na feldu dobry....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 18:40, RE: A porad ta zavist a zavist.
anonym posted by:
Hele ja tu felicii dostal....kdyz mela najeto 9.000km :o) ted uz pochopis urcite. Je s posilovacem, centrálem a stresnim oknem, takze na feldu dobry....
No jo no,darovanému koni na zuby nekoukej...A ta super výbava.Hmm. Akorát,že bavoráci tohla měli před třiceti lety...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 19:58, RE: No nevím
anonym posted by:
Auto je spotřební materiál sloužící k rychlému přesunu z místa A na místo B. Dělat si z toho "srdeční záležitost" je opravdu zvláštní ...
Láska k autu to je pro někoho docela normální jiný má rád vlaky další lodě a můžu pokračovat, proto když někdo napíše, že auto má duši tak se mu nedivím. Já třeba nemám rád fotbal a někdo by dal třeba za spartu "život". Musím přiznat, auta mám rád, ikdyž je využívám jako správný spotřebitel auto má slouži a třeba i k radosti. Sem ujetý na veterány a nestydím se zato, přesto mé ženě to těško vysvětlím že ta hromada šrotu na zahradě je krásné auto a má duši!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.03.2008 20:10, RE: A porad ta zavist a zavist.
anonym posted by:
Když někomu řeknu-tady budeš stát a do tohohle mlátit kladivem a dostaneš za to ode mě tolik a tolik peněz a on na to kývne,tak jsem mu dal práci a dávám mu za ní tolik peněz,kolik si zaslouží.Já,jsem pro něj tu práci vymyslel.Ten člověk by sám vůbec netušil co má dělat. Že já mám pak za to víc peněz? No a co? To ještě neznamená,že on mě živí. Už dávno přece platilo,že za ránu kladivem se platí koruna,ale za to,vědět kam bouchnout se platí 100 korun. Když víš,tak máš.Když nevíš,mlať tím kladivem...
Stejně pořád mluvím jeden o voze a jeden o koze. Fakt končíme, je to OT a je to zde zbytečně. Názory jsme si nesjednotili, ale nic se neděje.
respond
  1 ... 5 6 7 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.