0
back
 

diskuze k tématu: Ojetá Audi Q7 - jaký benzínový motor vybrat?

category of topic classification: německá vozidla
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Friday 13.09.2013 14:09, 4.2
tady se těším na odpovědi, dneska už se nedělá osmivál 4.2 tfsi a prý to nebyla žádná výhra, už je jen třílitr s tuším 270 a 330 koněma.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 13.09.2013 16:18, no nevim :)
ahoj no co bys čekal...vyšší posaz, lepší průchodnost přes obrubníky (popř. terén) a podstatně vyšší spotřebu a podstatně horší jízdní vlastnosti (Qčko je měkčí než A6 pocitově ale kvůli vyššímu těžišti s tebou zase víc strká ze strany na stranu na dírách)

ideál benzín motor je 4,2i pokud je někde k mání (nikoli FSI - má drahý servis rozvodů a problematičtější vstřiky) nebo rovnou V12... V8 s tím jede dobře ale má s tím zekonem železa Alu a plastu př pružným zrychlení fakt práci...spotřebu čekej reálně mezi 13-20L průměr.

osobně téhle volbě moc nerozumím protože SUV téhleté váhové kategorie mě přijde nelogické, v zatáčkách ti ujede i fabie....ta váha a výška tam prostě je no. nicméně když už bych musel Qčko tak spíš klasickej 3,0tdi kterej v tom jede přiměřeně účelu auta a žere 10-14L, 4,2tdi jede samozřejmě líp ale má o moc náročnější servis. Qčko je pohodlnej zekon materiálu se všemi negativy, ale proti gustu...A6 je podle mě lepší auto ale není holt vysoký no...

jo a na 3litry rovnou zapomeň...3,6FSI je motor co moc nejede, spíš víc hlučí než akceleruje...pokud myslíš nějakej novější model 3,0TFSI tak ten je na tom s reálnou spotřebou podstatně hůř než V8
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 13.09.2013 18:38, RE: no nevim :)
finding posted by:
ahoj no co bys čekal...vyšší posaz, lepší průchodnost přes obrubníky (popř. terén) a podstatně vyšší spotřebu a podstatně horší jízdní vlastnosti (Qčko je měkčí než A6 pocitově ale kvůli vyššímu těžišti s tebou zase víc strká ze strany na stranu na dírách)ideál benzín motor je 4,2i pokud je někde k mání (nikoli FSI - má drahý servis rozvodů a problematičtější vstřiky) nebo rovnou V12... V8 s tím jede dobře ale má s tím zekonem železa Alu a plastu př pružným zrychlení fakt práci...spotřebu čekej reálně mezi 13-20L průměr. osobně téhle volbě moc nerozumím protože SUV téhleté váhové kategorie mě přijde nelogické, v zatáčkách ti ujede i fabie....ta váha a výška tam prostě je no. nicméně když už bych musel Qčko tak spíš klasickej 3,0tdi kterej v tom jede přiměřeně účelu auta a žere 10-14L, 4,2tdi jede samozřejmě líp ale má o moc náročnější servis. Qčko je pohodlnej zekon materiálu se všemi negativy, ale proti gustu...A6 je podle mě lepší auto ale není holt vysoký no...jo a na 3litry rovnou zapomeň...3,6FSI je motor co moc nejede, spíš víc hlučí než akceleruje...pokud myslíš nějakej novější model 3,0TFSI tak ten je na tom s reálnou spotřebou podstatně hůř než V8


do q7 se nikdy benzínový V12 nedával trumbero

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 13.09.2013 18:39, ...
a jinak jediná možná volba je 4,2 V8...
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Friday 13.09.2013 19:16, v12
ja jel asi před rokem a jedu a dojíždím monstrum, koukám jak puk, V12 tdi, nikdy jsem to neviděl, velká vzácnost, no jel pomalu, tak předjíždím a uvnitř padesátikilová blondýnečka s rovnýma dlouhama vlasama, velkýma..... a brýlema. No dokonalost sama......
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Friday 13.09.2013 19:18, RE: v12
Corlis posted by:
ja jel asi před rokem a jedu a dojíždím monstrum, koukám jak puk, V12 tdi, nikdy jsem to neviděl, velká vzácnost, no jel pomalu, tak předjíždím a uvnitř padesátikolová blondýnečka s rovnýma dlouhama vlasama, velkýma..... a brýlema. No dokonalost sama......




a doplním: dojel jsem Touarega a taky jsem nechápal, V12 nebo W12...ale ten vjel do hlavní a vzal za hefty a to bylo teda něco.....
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 13.09.2013 19:19, RE: v12
Corlis posted by:
ja jel asi před rokem a jedu a dojíždím monstrum, koukám jak puk, V12 tdi, nikdy jsem to neviděl, velká vzácnost, no jel pomalu, tak předjíždím a uvnitř padesátikolová blondýnečka s rovnýma dlouhama vlasama, velkýma..... a brýlema. No dokonalost sama......


škoda, že ten motor nedali do A8, tam by slušel moc. I do Q7 je to zajímavá motorizace, už jen kvůli té exkluzivitě, dvanáctiválec v naftě... a skončí pravděpodobně bez náhrady...

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 14.09.2013 22:18, RE: no nevim :)
Reno posted by:
finding posted by:
ahoj no co bys čekal...vyšší posaz, lepší průchodnost přes obrubníky (popř. terén) a podstatně vyšší spotřebu a podstatně horší jízdní vlastnosti (Qčko je měkčí než A6 pocitově ale kvůli vyššímu těžišti s tebou zase víc strká ze strany na stranu na dírách)ideál benzín motor je 4,2i pokud je někde k mání (nikoli FSI - má drahý servis rozvodů a problematičtější vstřiky) nebo rovnou V12... V8 s tím jede dobře ale má s tím zekonem železa Alu a plastu př pružným zrychlení fakt práci...spotřebu čekej reálně mezi 13-20L průměr. osobně téhle volbě moc nerozumím protože SUV téhleté váhové kategorie mě přijde nelogické, v zatáčkách ti ujede i fabie....ta váha a výška tam prostě je no. nicméně když už bych musel Qčko tak spíš klasickej 3,0tdi kterej v tom jede přiměřeně účelu auta a žere 10-14L, 4,2tdi jede samozřejmě líp ale má o moc náročnější servis. Qčko je pohodlnej zekon materiálu se všemi negativy, ale proti gustu...A6 je podle mě lepší auto ale není holt vysoký no...jo a na 3litry rovnou zapomeň...3,6FSI je motor co moc nejede, spíš víc hlučí než akceleruje...pokud myslíš nějakej novější model 3,0TFSI tak ten je na tom s reálnou spotřebou podstatně hůř než V8
do q7 se nikdy benzínový V12 nedával trumbero



zapoměl jsem dopsat tdi.... a myslel to ironicky, ve firmě nám stačil na servis V10 touareg,i ten stačil cucat skrz servis firemní pokladnu tak, že šel pryč...

pro mě je q7 prostě asi jen póza nebo móda reálnou funkci nevidím
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 15.09.2013 10:02, RE: no nevim :)
finding posted by:
Reno posted by:
finding posted by:
ahoj no co bys čekal...vyšší posaz, lepší průchodnost přes obrubníky (popř. terén) a podstatně vyšší spotřebu a podstatně horší jízdní vlastnosti (Qčko je měkčí než A6 pocitově ale kvůli vyššímu těžišti s tebou zase víc strká ze strany na stranu na dírách)ideál benzín motor je 4,2i pokud je někde k mání (nikoli FSI - má drahý servis rozvodů a problematičtější vstřiky) nebo rovnou V12... V8 s tím jede dobře ale má s tím zekonem železa Alu a plastu př pružným zrychlení fakt práci...spotřebu čekej reálně mezi 13-20L průměr. osobně téhle volbě moc nerozumím protože SUV téhleté váhové kategorie mě přijde nelogické, v zatáčkách ti ujede i fabie....ta váha a výška tam prostě je no. nicméně když už bych musel Qčko tak spíš klasickej 3,0tdi kterej v tom jede přiměřeně účelu auta a žere 10-14L, 4,2tdi jede samozřejmě líp ale má o moc náročnější servis. Qčko je pohodlnej zekon materiálu se všemi negativy, ale proti gustu...A6 je podle mě lepší auto ale není holt vysoký no...jo a na 3litry rovnou zapomeň...3,6FSI je motor co moc nejede, spíš víc hlučí než akceleruje...pokud myslíš nějakej novější model 3,0TFSI tak ten je na tom s reálnou spotřebou podstatně hůř než V8
do q7 se nikdy benzínový V12 nedával trumbero
trumbero..."PYČO" ........ zapoměl jsem dopsat tdi.... a myslel to ironicky, ve firmě nám stačil na servis V10 touareg,i ten stačil cucat skrz servis firemní pokladnu tak, že šel pryč... pro mě je q7 prostě asi jen póza nebo móda reálnou funkci nevidím


já myslel, že je řeč výhradně o benzínových motorizacích.

respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Sunday 15.09.2013 21:37, Trochu o Q7
Hmm co k tomu napsat. Pokud náhodou Vaclav K. = expresident. :o) Q7 je luxusní křižník na dlouhé rovné cesty. Hýčkat posádku to umí, jasná věc, vubec nedrncá. Praha - Currych cesta jedna báseň. Jen se na to nesmí obout hrubší gumy, pak je to randál..., spíše hukot. Jen ten servis je fakt trochu dražší. 35.000 za běžnou předepsanou návštěvu je normální sranda. Za 4 gumy Yokohama se platilo třeba 38 tis kč. atd. Jezdil jsem asi měsíc s 3.0Tdi, ten motor na to nemá, aby s tímhle těžkým autem něco zásadního provedl. Do roka pan majitel vyměnil motorizaci u druhého auta šel do V8 tedy 4,2 Tdi. Tady to už motor neměl tolik práce a když se vůz rozjel měl i nižší spotřebu než třílitr. Průměr jsem měl 11,7L/100km. Ve sto třiceti to jelo dle PP i za 8,5 litru. Ale jen se tomu šláplo na "krk" už to ukazovalo 15-20 litrů. Ale umí to i 240 ... rovně! Prostě musí být rovná dálnice ne okreska. To je okamžitě poukaz na rubáš. Auto je totiž neuvěřitelně těžké a extrémně "tupé" na ovládání. Prostě vůbec nevíš, že už se suneš z oblouku jinam než máš naplánováno. Učinně zabrzdit ze 180tky je jasný pokus o infarkt posádky i paní co předemnou zadupla nějaký mercedes..v zrcátku jí oči narostly do obludných rozměrů... U Q7 se elektronika fakt nadře a na trochu kluzkém povrchu vyvoláš už v šedesátce na displejích diskotéku od warning kontrolek, jen trochou plynu navíc či rychlejším otočením volantu. A stane se z ní neovladatelný šutr s vlastním životem. Tohle musí každému vadit kdo přesedne z A6 celkem agilního a poslušného auta. Poznatky okolo benzinu mám jen zprostředkovaně od ostatních kluku co jsem se s nimi bavil na parkingu. 3.0TFSI nebo 3,6FSI- nebrat je to bezedna kasa na prachy návštěva servisu při 100.000km stála prý 85 tis!!., vuz byl 2 měsíce po záruce a měnilo se jen pár věci a filtry a oleje.. Těhlech historek jsem slyšel nejméně pět od každého řidiče s benzínem. Spotřeba kolem 18 litrů benzinu spíše 20 a víc... všichni od toho utekli k naftě nebo jiné značce. Chudší utíkali k ML nebo X5 případně k XC90 bohatší k GL nebo Cayne . Uplně nasraní šli do LandCruisera v podstatě jsou dnes nejspokojenější.. Jeden z mála vyjímek byl kluk co vozil někoho ze Sazky nebo nějaký dceřinný společnosti. (měl zakázano se s námi bavit, mluvil jen o autě) Jedna z prvních 4,2 - pry neměli nikdy krom pravidelného servisu problém. Ale fakt toho moc nenamluvil..ale vždy přijeli ve stejným autě a ne jako my každý druhý měsíc v náhradním ze servisu... Jak skončila záruka majitel už to nechtěl platit a koupil X6. Od kluka co ho vozí vím, že náklady na servis spadly prý na polovinu. O ojetým kusu bych vůbec neuvažoval, ale kdo vybírá motorizaci přemýšlí asi o novém..že jo Vašku. :o)
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Wednesday 18.09.2013 17:02, To by bylo zajímavé vysledovat, kdo si vůbec kupuje takové auto
Protože pohodlnější je bezesporu například A8 a lepší do terénu (i dostačující mohutností) je například Landcruiser. ...... když se tedy máme držet v této cenové kategorii.....
No, pokud nutně chci podporovat ropné šejky, tak vlastně proč ne ........
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Wednesday 18.09.2013 20:21, RE: To by bylo zajímavé vysledovat, kdo si vůbec kupuje takové auto
rojack posted by:
Protože pohodlnější je bezesporu například A8 a lepší do terénu (i dostačující mohutností) je například Landcruiser. ...... když se tedy máme držet v této cenové kategorii.....No, pokud nutně chci podporovat ropné šejky, tak vlastně proč ne ........



já když vedu do školy kluka, tak parkují 3 Q7, jeden je chlápek z reality, druhá je manželka právníka a třetí manželka chlapa, co dělá do SAPu.....dále tam jezdí V8 toyota /landcruiser/, touareg V8 benzín, XC90 nafta. A všechno ženský.....
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Thursday 19.09.2013 14:22, RE: To by bylo zajímavé vysledovat, kdo si vůbec kupuje takové auto
Corlis posted by:
rojack posted by:
Protože pohodlnější je bezesporu například A8 a lepší do terénu (i dostačující mohutností) je například Landcruiser. ...... když se tedy máme držet v této cenové kategorii.....No, pokud nutně chci podporovat ropné šejky, tak vlastně proč ne ........
já když vedu do školy kluka, tak parkují 3 Q7, jeden je chlápek z reality, druhá je manželka právníka a třetí manželka chlapa, co dělá do SAPu.....dále tam jezdí V8 toyota /landcruiser/, touareg V8 benzín, XC90 nafta. A všechno ženský.....


Už chápu. Nejde o vlastnosti auta, ale o image. Proč ne.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 20.09.2013 07:34, ...
Pneumatiky vyjdou na 40 tisíc? Zimní určitě ano. Výměna oleje na deset? no ale to je jednou za 25 tisíc a u prémiových aut pod 6 stejně nepůjde. Navíc, se to dá udělat v garáži. Netuším, jestli člověk, smířený se spotřebou 16 na sto řeší servis za deset tisíc, který ho čeká jednou za 25 tisíc km.
respond
rime
number of posts2
date of registration31.08.2011
Friday 20.09.2013 08:55, Q7
Podle mě uděláte ooobrovskou radost nákýmu bazaristovi. Dejte si majzla pane, jeden můj známej podnikatel si tohle auto koupil, fungl nový, motorizaci bohužel přesně nevím, ale v záruční době byl asi 5x na neplánované návštěvě v servisu(elektrika), ten si vám trhal vlasy, naštěstí je lehce plešatej, takže to přežil, audi si ovšem už nikdy nekoupí.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Friday 20.09.2013 09:18, Nejzbytečnější auto?
Asi ano, protože aby jeho luxusní cenové úrovni odpovídal pouze jeden parametr (jízda po přímé dálnici vysokou rychlostí), to je trochu málo. I když nejzbytečnějším autem byla v pořadu Top Gear označena X6, pokud si pamatuji. Tu postavili na vlhký travnatý mírný svah a auto přes vysoce sofistikovaný pohon 4x4 místo dopředu pomalu neřízeně klouzalo vzad.
Pane, nekupujte si Q7 ani s benzínovým ani s jiným motorem. Když máte přebytečné love, kupte si třeba Mustanga, MB GL, Landcruisera, nebo cokoli z jakéhokoli segmentu, co si užijete.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 20.09.2013 09:40, RE: Nejzbytečnější auto?
rojack posted by:
Asi ano, protože aby jeho luxusní cenové úrovni odpovídal pouze jeden parametr (jízda po přímé dálnici vysokou rychlostí), to je trochu málo. I když nejzbytečnějším autem byla v pořadu Top Gear označena X6, pokud si pamatuji. Tu postavili na vlhký travnatý mírný svah a auto přes vysoce sofistikovaný pohon 4x4 místo dopředu pomalu neřízeně klouzalo vzad. Pane, nekupujte si Q7 ani s benzínovým ani s jiným motorem. Když máte přebytečné love, kupte si třeba Mustanga, MB GL, Landcruisera, nebo cokoli z jakéhokoli segmentu, co si užijete.


na těch salámech s nulovým vzorkem, na kterých je X6 obutá by klouzal i Defender. Naopak, kdyby X6 obuli na šípáky, vyjela by cokoliv.

respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 20.09.2013 19:58, RE: To by bylo zajímavé vysledovat, kdo si vůbec kupuje takové auto
rojack posted by:
Corlis posted by:
rojack posted by:
Protože pohodlnější je bezesporu například A8 a lepší do terénu (i dostačující mohutností) je například Landcruiser. ...... když se tedy máme držet v této cenové kategorii.....No, pokud nutně chci podporovat ropné šejky, tak vlastně proč ne ........
já když vedu do školy kluka, tak parkují 3 Q7, jeden je chlápek z reality, druhá je manželka právníka a třetí manželka chlapa, co dělá do SAPu.....dále tam jezdí V8 toyota /landcruiser/, touareg V8 benzín, XC90 nafta. A všechno ženský.....
Už chápu. Nejde o vlastnosti auta, ale o image. Proč ne.


Nemusí jít ani o image, může jít o "rodinu v bezpečí" - proto jsou tahle auta tak často k vidění s ženou za volantem a dětskými sedačkami vzadu. Kamarád na takové denní rodinné pojíždění pořídil manželce Cadillac Escalade V8. Přiznám se, že kdyby na to mé příjmy stačily, nějaký takový mastodont bych na dopravu dětí pořídil také. Zatím musí stačit x-trail .
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 20.09.2013 23:43, RE: Nejzbytečnější auto?
rojack posted by:
Asi ano, protože aby jeho luxusní cenové úrovni odpovídal pouze jeden parametr (jízda po přímé dálnici vysokou rychlostí), to je trochu málo. I když nejzbytečnějším autem byla v pořadu Top Gear označena X6, pokud si pamatuji. Tu postavili na vlhký travnatý mírný svah a auto přes vysoce sofistikovaný pohon 4x4 místo dopředu pomalu neřízeně klouzalo vzad. Pane, nekupujte si Q7 ani s benzínovým ani s jiným motorem. Když máte přebytečné love, kupte si třeba Mustanga, MB GL, Landcruisera, nebo cokoli z jakéhokoli segmentu, co si užijete.


To je škoda, protože X6 je můj tajný sen jako druhé auto do rodiny. Tím druhým autem bych samozřejmě jezdil JÁ

Jinak autor odpovědi tazatele trošku mystifikuje. Auto neváží 3 tuny, ale standardních 2,2 tuny, jako třeba XC90 v této kategorii. Viz. http://euroncap.com/tests/audi_q7_2006/262.aspx Mimochodem XC90 má crash test o hvězdu lepší než Q7 (5* vs 4* u Q7), takže Q7 je asi opravdu nejzbytečnější auto na světě. Ostatně asi jako všechny současné Audi modely
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Monday 23.09.2013 05:13, RE: To by bylo zajímavé vysledovat, kdo si vůbec kupuje takové auto
Pavlik posted by:
rojack posted by:
Corlis posted by:
rojack posted by:
Protože pohodlnější je bezesporu například A8 a lepší do terénu (i dostačující mohutností) je například Landcruiser. ...... když se tedy máme držet v této cenové kategorii.....No, pokud nutně chci podporovat ropné šejky, tak vlastně proč ne ........
já když vedu do školy kluka, tak parkují 3 Q7, jeden je chlápek z reality, druhá je manželka právníka a třetí manželka chlapa, co dělá do SAPu.....dále tam jezdí V8 toyota /landcruiser/, touareg V8 benzín, XC90 nafta. A všechno ženský.....
Už chápu. Nejde o vlastnosti auta, ale o image. Proč ne.
Nemusí jít ani o image, může jít o "rodinu v bezpečí" - proto jsou tahle auta tak často k vidění s ženou za volantem a dětskými sedačkami vzadu. Kamarád na takové denní rodinné pojíždění pořídil manželce Cadillac Escalade V8. Přiznám se, že kdyby na to mé příjmy stačily, nějaký takový mastodont bych na dopravu dětí pořídil také. Zatím musí stačit x-trail .


Proč si každý myslí, že tahle auta jsou bezpečnější, nejsou. Kromě čelní srážky s protijedoucím autem, což je asi 6% všech nehod a to musíte mít ještě štěstí aby to protijedoucí auto nebyl náklaďák nebo podobný blbec se stejnou obludou, jsou tyhle auta pojízdná rakev. Tuhost karoserie při bočním nárazu je dokonce nižší než u obyčejného auta, stejně tak tuhost zadních deformačních zón. Při nárazu s menším přesazením (sloupy, různé retardéry apod.) si rovnou podepište parte. Aktivní bezpečnost není vůbec žádná, prakticky jakýkoli pokus o nějaký vyhýbací manévr skončí neřiditelným autem kde už jen čekáte do čeho auto najede nebo kotrmelcem.

Co se týče tazatelova výběru auta. Ona ani A6 není vrchol řiditelnosti, vlastně se ovládá dost hrozně, pořád má šíleně těžký čumák, tak v tom Q7 nebude lepší, plus k tomu přidá extrémně předražený servis a lehké spaní z ní taky mít nebudete (elektrika se u ní kazí a to dost). Pokud už máte ty zbytečné peníze kupte si raději Range Rover, interiér dostanete luxusní z Jaguaru a ne ten hnus co je v Q7, nastavitelný podvozek (o tom si může Q7 nechat leda tak zdát) a multifunkční obrazovku v palubce, která dokáže vám zobrazovat třeba navigaci a spolujezdci na ní běží třeba film.

Hlavně se odprostěte od takových věcí jako je "věřím značce" a podobných pitomostí. Dokud nevyzkoušíte lepší, bude se vám zdát to Audi pořád dobré. Jediný důvod proč dnes koupit Audi (přelepte na Škodovce logo a máte Audi-skoro) je že máte k té značce nějaký dlouhodobý vztah.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.