0
back
 

diskuze k tématu: Audi Q7 - komfortní i zábavná?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 17:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak, ale u PD je čerpadlo hned za tryskou, je to vlastně celek. Kolik válců tolik čerpadel a trysek. U CR je jedno čerpadlo, společný tlakový rozvod a teprve pak vstřiky. To pro toho anonyma co říká že je někdo úplně mimo. Ale tohle myslím v učebnici autoškoly nenašel, takže se mylí že všichni jsou mimo.
Čerpadlo je za tryskou?? To je mi ale novinka. Čerpadlo je samozřejmě PŘED tryskou. Stejně jako je pramen řeky před jejím ústím. To,kolik má auto čerpadel nemá vůbec vliv na přímý nebo nepřímý vstřik. Záleží kam se ta nafta vstřikuje.Zda do předkomůrky a nebo přímo nad písty. Takže tvrdit,že označení TDI se používalo již pro nepřímý vstřik a nebo že CR je vlastně taky nepřímý vstřik, je fakt UPLNĚ mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 17:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jen pro úplnost. TDI v žádném případě nevymyslel nejaký VW group či co, ale FIAT. První TDI bylo v Cromě v nějakém plus minus 85 roce. Tak a teď do mne.
Tvrdit,že přímý vstřik měla první Croma není uplně přesné. Přímý vstřik se v nákladních vozech používal už dávno předtím. V osobácích se v té době neprosadil pro svojí hlučnost. VW avšak vymyslel to označení TDI a má na něj ochrannou známku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 17:42, RE: Pro zamindrákovance
anonym posted by:
když už jsi v tom zakazování - nebylo by lepší "legislativně zakázat nebo uložit extra vysoké daně" těm, kteří doma v kotli spalují všelijaký bordel? Takto mi to spíš připadá jako bič na ty, co mají peníze.
Ne, na tyto případy lze aplikovat institut ukládání pokut v přestupkovém řízení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 17:51,
Koukněte sa na ten ovládací panel klimatizace pro cestující vzadu. Tomu říkám hnus, dyť je to dizajn jako z Dacie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 17:56, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Koukněte sa na ten ovládací panel klimatizace pro cestující vzadu. Tomu říkám hnus, dyť je to dizajn jako z Dacie.
Jo a na mně dělá špatnej dojem ten šedivej interiér - holt Audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 18:37, suv je o image
zdaleka nejvetsi duvod ke koupi takoveho obriho suv je proste imidz ktery poskytuje za vlozene penize.mnoho lidi vi ze treba landcruiser je lepsi,ale proste nevypada tak draze,megalomansky,kvantum chromu,atd jako napr.q7.kdyby byl imidz na nic lidi by proste nenosili rolexky ale koukli by se na mobil kolik je hodin.kdybych mel dat 2 mega za suv taky bych nechtel aby vypadalo jako ssangyong musso.a kdo na to vydela poctive,klobouk dolu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 20:01,
Super kára . Závidím těm, kdo na ni vydělali. Kdybych na ni měl, neváhal bych ani minutu , ještě mega přidal a koupil bych si M3.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 20:45, RE: ekologický problém
edmund posted by:
Hlavní problém ekologičnosti SUV je ten, že se v nich NĚKDO prohání jen proto, aby ho testoval. A to pomíjím spotřebovanou energii nato, aby ho jen tak fotil a psal o něm. Takováto nezodpovědná indiviua by si měla uvědomit, že podobné akce nebudou tolerovány ze strany těch, co si to nemohou dovolit. A proto: nekamenujme kupce těchto vozů, ale začněme už u těch, co je svými testy ke koupi ponoukají.
......................................................A máš to Šiklo ))
Edmunde děkuji Ti

Útěchou budiš, že jsem za pár dní strávených za volantem Q7 posbíral plastové lahve z širého okolí, víčka daroval děckám do školy, kde provádějí "ekologický" sběr, přebytečný papír odvezl do kontejneru a ústavičně sbíral hliník z víček jogurtů

A příště budu testovat maximálně vznětovou třináctistovku a navíc s filtrem pevných částic ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 21:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Super kára . Závidím těm, kdo na ni vydělali. Kdybych na ni měl, neváhal bych ani minutu , ještě mega přidal a koupil bych si M3.
A měl bys zase h.... a plečku (za pár let) jesti by jí neukradli dřív.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 21:45, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 21:50, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 22:46, Autor
je mimo misu. Oznaceni TDi nema se systemem PD nic spolecneho a uzivalo se davno pred jeho zavedenim. Znamena prime vstrikovani smesi do valce a ne do predkomurky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.03.2008 22:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Zaujalo mě označení TDI mimo mísu .. myslím že mymo mísu je pisatel, který neví, že TDI označuje koncern VW svoje turbodieselové motory už asi 20let a není to synonymum pro systém vstřikování ale pouze zkratka Turbo Diesel Injection. Toť vše.
Jinak Q7 je impozantní auto, kdybych nevěděl roupama co s penězi už by si v ní vozil zadek. I když nevím jestli bych raději 3,OTDI Tiptronic Quattro neměl v A6 nebo A8, myslím že by se nechalo uvažovat v podobných cenových hladinách.
Ne diesel ale direct.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 02:02, K čemu je to dobrý?
K čemu je vlastně takováto kára? Né že by se mi nelíbila, ale tak nějak tady nahlas přemýšlím. Relativně silný motor 3.0 TDI, ale v tak obrovském a těžkém monstru dosahuje podobné dynamiky jako benzínové dvoulitry v běžných autech.. a to nepočítám zvýšenou spotřebu! Naklánění v zatáčkách, zbytečně namáhané brzdy, špatně se s tím může parkovat... Navíc na terén to pořádně dělané také není.. Neříkám, že velká auta nemají svoje kouzlo... ale až tak?
A pro ty, co maj neustále potřebu reagovat na příspěvky způsobem, že ten druhý závidí a stejně na to nemá... tak já můžu říct ANO .. taky na to nemám a popravdě mít o trochu víc peněz, beru něco jako BMW 130i, o kterým bych mohl i říct, že je skoro opak tohodle auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 04:18, RE: děkuji, asi ne
tomaskrtek posted by:
Nepřipadám si jako zakomplexovanec, přirození rozhodně nemám malé a přesto jsem o Q7 silně uvažoval, s motorem 4.2 benzín a vzduchovým podvozkem. Nevidím důvod se stydět za to že se mi líbí, že mě fascinuje zvuk osmiválce, ani za to že na takovéhle auto mám. A na rozdíl od většiny přispěvatelů do diskuzí se podepíši. Koupil jsem si jiné SUV, prostě jen proto že se mi tato auta líbí. A že to bere 15 litrů na sto? To je snad můj problém, ne? Vy, co kritizujete, jste mi na něj nepřidali, a na benzí...
Váš příspěvek je celkem rozumný, ale dokonale to kazí věta "A že to bere 15 litrů na sto?", ze které právě čiší ty vlastnosti, které tu ostatní kritizují. Typický pohled člověka, který má dost peněz a nemíní se ohlíet na okolí. Jejich jediným kritériem únosnosti spotřeby pak je, jestli jsou za to ochotni zaplatit, ale už ne to, jestli jsou ostatní ochotni to inhalovat. Tedy typický přístup do sebe zahleděného zbohatlíka. Asi jste to nechtěl, ale nevědomky jste všem kritikům výše dal zapravdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 04:45, RE: Nevím
Marcus posted by:
Pořád se mluví o tom,jak jsme na tom lépe oproti USA,kde se vyrábí velká auta s velkými obsahy motorů a vysokými splodinami a že Evrpa a Japonsko jsou na tom podstatně lépe (nižší emise,vyšší bezpečnost posádky i chodců,lepší ovladatelnost ve městě). V USA mají automobilky problémy a musí rapidně měnit strategii prodeje vozů,velká auta už jsou prostě OUT tak jako třeba kouření.
A najednou se podívejme se na to,my se tady rychle snažíme rychle tyto neduhy amerického trhu dohnat,nebo co? Poslední...
SUV jsou v USA out, na to jste přišel jak? Žil jsem nějakou dobu na západním pobřeží, teď na východním, ale že by byly SUV out jsem si tedy rozhodně nevšiml.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 09:30, RE: děkuji, asi ne
anonym posted by:
Váš příspěvek je celkem rozumný, ale dokonale to kazí věta "A že to bere 15 litrů na sto?", ze které právě čiší ty vlastnosti, které tu ostatní kritizují. Typický pohled člověka, který má dost peněz a nemíní se ohlíet na okolí. Jejich jediným kritériem únosnosti spotřeby pak je, jestli jsou za to ochotni zaplatit, ale už ne to, jestli jsou ostatní ochotni to inhalovat. Tedy typický přístup do sebe zahleděného zbohatlíka. Asi jste to nechtěl, ale nevědomky jste všem kritikům výše dal zapravdu.
Z neohleduplnosti k okolí bych Vám doporučil obviňovat provozovatele Avií, stoletých Liazek, V3eSek, Wartburgů, stodvacítek apod. Nechápu proč bych měl být ´´do sebe zahleděný zbohatlík´´ jen proto že pro mě není spotřeba důležitá? To ze stejného obviníte i majitele dogy která denně sežere pět kilo libového hovězího? Majitele velké zahrady kterou denně zalévá pěti kubíky vody? Vaše pseudoargumentace je scestná. Naopak, tím že si koupím nové auto projevuji ohleduplnost k okolí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 09:47, Tatra 111 - primy vstrik
anonym posted by:
Tvrdit,že přímý vstřik měla první Croma není uplně přesné. Přímý vstřik se v nákladních vozech používal už dávno předtím. V osobácích se v té době neprosadil pro svojí hlučnost. VW avšak vymyslel to označení TDI a má na něj ochrannou známku.
Primy vstrik mel uz i motor Tatry 111 a to je valecna vyroba.
LZ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 10:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Čerpadlo je za tryskou?? To je mi ale novinka. Čerpadlo je samozřejmě PŘED tryskou. Stejně jako je pramen řeky před jejím ústím. To,kolik má auto čerpadel nemá vůbec vliv na přímý nebo nepřímý vstřik. Záleží kam se ta nafta vstřikuje.Zda do předkomůrky a nebo přímo nad písty. Takže tvrdit,že označení TDI se používalo již pro nepřímý vstřik a nebo že CR je vlastně taky nepřímý vstřik, je fakt UPLNĚ mimo.
Ty jsi trochu víc mimo. Diskuze o tom zda je před nebo za záleží z který strany se koukáš. Předkomůrka byla u starejch dieselů ty jantare. Nepřímý vstřik se bere když se vstřikuje směs do potrubí a pak se rozvádí k tryskám, přímý když se vstřikuje přímo do válce. Podívej se alespoň na konstrukci motorů na netu než začneš mektat kraviny, už mě fakt sereš.
U PD je čerpadlo+tryska dokonce jeden celek, chytráku. A tohle se nazývá přímý vstřik. Než začneš prát kraviny alespoň se podívej že doba se změnila. Pokud to nechápeš zalez si zpět do tý svý předkomůrky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.03.2008 10:42, RE: K čemu je to dobrý?
anonym posted by:
K čemu je vlastně takováto kára? Né že by se mi nelíbila, ale tak nějak tady nahlas přemýšlím. Relativně silný motor 3.0 TDI, ale v tak obrovském a těžkém monstru dosahuje podobné dynamiky jako benzínové dvoulitry v běžných autech.. a to nepočítám zvýšenou spotřebu! Naklánění v zatáčkách, zbytečně namáhané brzdy, špatně se s tím může parkovat... Navíc na terén to pořádně dělané také není.. Neříkám, že velká auta nemají svoje kouzlo... ale až tak?
A pro ty, co maj neustále potřebu reagovat na př...
Všimněte si taky, že ti, kterým se Q7 nelíbí tady ani jedinkrát neoznačili přispěvatele z "druhého tábora" hanlivými přívlastky. Na druhé straně se to v pŕíspěvcích těch kteří se v Q7 shlédli jen hemží výrazy jako "debil, imbecil, pako... I to něco vypovídá o tom co jsou obdivovatelé Q7 za lidi. Z psychologického hlediska jde zjevně o jedince se zvýšenou agresivitou což plně koresponduje s tím, že se jim takovýhle agresivní auta líbí. V zájmu zvýšení atraktivity tohto vozu pro zmíněnou cílovou skupinu proto navrhuji aby plná výbava zahrnovala i dva kulomety namísto hmlovek (to by mnělo ostatní osobáky odradit od toho aby mu na silnici pŕekáželi) a po stranách dvě rakety na kamiony.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.