0
back
 

diskuze k tématu: Jaký diesel do Audi A8?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.06.2009 22:34, rada
Jednoznačně bych zvolil 4,2 tdi je to auto ktere ma srdce a jizda s takovým autem je opravdu zážitek pokud na to pořádně šlápneš tak spoustu zavodníku na silnici přejde chut!!! znám to ,mám rád silná auta.Spotřeba je proti benzinu výborná a s krouticím momentem který audi 4,2tdi ma!!! Mají problémy 4 litrové benzínové motory nemluvě o spotřebě benzínu!!! hodnotím to tak !mně při stejné rychlosti s dieslem padají z výfuku 10tikoruny a u benzínu 50tikoruny. neváhej je to jasna volba! PŘEJI TI TY NEJ ZÁŽITKY S AUDI 4.2 tdi. Luboš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.06.2009 02:02, rada
Auta jsou jako ženy, takže autor říká, že chce tu se 4 kroužky v nose w221 a F01 jsou fakt úplně jinde. Jednou jsem říkal že A8 je pro takové jůzky, kterým dojezdila Oktávka - ale komu není rady, tomu není pomoci. ...Obecně platí, že u benzínu V8, u ropy stačí válců 6. Samozřejmě že 4.2tdi je na svezení jiný zážitek, ale to je jednorázové potěšení. Ten člověk najede 50tkm/rok (mazec) takže od nevidím do nevidím, takže na jednorázové projetí v kick-downu s rozšířenýma zorničkama ho tímpádem neužije. Rozdíl v pořizovací ceně je dost vysoký, ve spotřebě bude minimální (zejména na dálnici což při 50tkm na ni bude asi pořád). Na druhou stranu ten 3.0tdi je celkem povedený, výkonostně stačí zejména díky točivému momentu. Na vyblbnutí samozřejmě V8-W12 benzín, ovšem nekonečných 50tkm vyjde líp to 3.0tdi, volím tedy jeho. V A8 to náhodou ještě stačí, v Q7 by to byla otázka. PS: w221 320cdi nebo F01 730D, to je jiné kafčo, při těch vzdálenostech to vynikne ještě víc, ale vaše věc, ...baba se 4 kroužky v nose.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.06.2009 19:19, rada
Mel jsem audi A8 3.0 TDI r.v. 04, na beznou jizdu to opravdu stacilo i na delsi cesty v pohode a bez problemu. Otec si koupil novou A8 4.2 TDI a je to neskutecny rozdil, ty motory se nedaji srovnavat , 4.2 TDI ma neskutecny zatah v jakekoliv rychlost..........urcite bych volil 4.2 TDI.........a clovek, ktery si kupuje auto za 2,5mil. spotrebu neresi, to mi verte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 07:30, Zajímavá odpověď
Tak se musím přiznat, že to co jsem si přečetl mi vyrazilo dech. Kdyby to tady pan Voborník četl,a chtěl mi odpovědět, zajímalo by mně co si myslí o 420 CDI a 745 D.... první zmiňovaný mně zaujal především v E-klasse, s tak "malým" automobilem musí cvičit velice slušně. Jak je to s poruchovostí, jízdním projevem atd. Přiznám se, že s naftovým osmiválcem mi zkušenost zatím chybí, a ten v AUDI jste mi spolehlivě rozmluvil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 07:52, RE: Zajímavá odpověď
Reno posted by:
Tak se musím přiznat, že to co jsem si přečetl mi vyrazilo dech. Kdyby to tady pan Voborník četl,a chtěl mi odpovědět, zajímalo by mně co si myslí o 420 CDI a 745 D.... první zmiňovaný mně zaujal především v E-klasse, s tak "malým" automobilem musí cvičit velice slušně. Jak je to s poruchovostí, jízdním projevem atd. Přiznám se, že s naftovým osmiválcem mi zkušenost zatím chybí, a ten v AUDI jste mi spolehlivě rozmluvil
Jezdím 2 roky s A8 4.2 TDI - 2 dny jsem měl půjčenou A8 3.0 TDI ( servisní prohlídka v Německu ) - jsem docela zděšen co jsem si přečetl a co jízdního komfortu bych tvrdil, že je to právě naopak. Moc jsem se těšil na mojí berušku . Možná jsem zaujatý, ale maximálně spokojený. Nejsem žádný závodník a spotřeba byla téměř stejná - kolem 8.5 litru. Jízda ale úplně jiná. A kupovat auto za cca 3 M a řešit rozdíl 1litr nafty na 100km. Fakt je ten ,že nejsem odborník
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 11:24, Elektricky plynovy pedal
v kombinaci s automatikou .... je docela previt .

mel sem tu cest si ho vyzkouset v A8 s motorizaci 4,2 benzin a moc dobre naladen mi neprisel. pri potrebe rychle akcelerace ridici jednotka asi vterinu propocitavala polohu a pohyb pedalu, nez se neco delo. v praxi to vypadalo tak, ze jsem zmackl razantneji plyn, paxe dlouho (vterina) nic nedelo a pak auto drtive vyrazilo vpred.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 11:56, RE: Elektricky plynovy pedal
key1 posted by:
v kombinaci s automatikou .... je docela previt .

mel sem tu cest si ho vyzkouset v A8 s motorizaci 4,2 benzin a moc dobre naladen mi neprisel. pri potrebe rychle akcelerace ridici jednotka asi vterinu propocitavala polohu a pohyb pedalu, nez se neco delo. v praxi to vypadalo tak, ze jsem zmackl razantneji plyn, paxe dlouho (vterina) nic nedelo a pak auto drtive vyrazilo vpred.
taky mi to tak pripada - ale kdyz dam rezim preovodovky na "S" je to v pohode
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 12:01, RE: Elektricky plynovy pedal
krakatit posted by:
taky mi to tak pripada - ale kdyz dam rezim preovodovky na "S" je to v pohode
to ale není problém plynového pedálu, ale pomalého tiptronicu... je to mizerná převodovka, steptronic od BMW je mnohem pohotovější...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 20:12, Jo 6.ti válce audi jsou opravdu dobrý
Tak rozhodně bych přemýšlel o MB S či Lexusu 600h,protože není snad nic lepšího,alespoň v evropě.Pokud toužíte o velice tuctovým autě-Audi tak se nedá než doporučit buď 2,8fsi v6 24v,nebo 3,0 tdi v6 24v.Je to opravdu divný,ale 6.ti válce u Audi jsou velice dobrý,což se nedá říci 8.mi a pak o obrovský krychli.Ovšem šílený provar za rok užívání 4,2 je realita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 20:35,
Do osmy jedine 1,9 tdi ty lopato vymastena, prestan uvazovat jak ceska lopata s oktavkou a proto jestli jsi chlap tak jedine 5,2 V10
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.06.2009 23:29, RE: bez předmětu
anonim posted by:
Do osmy jedine 1,9 tdi ty lopato vymastena, prestan uvazovat jak ceska lopata s oktavkou a proto jestli jsi chlap tak jedine 5,2 V10
anonime, nevstupuj do diskuze o autech, o kterých jsi četl v ABC...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.06.2009 01:06, 4.2TDi
To jsem tede nečakal, předpokládal jsem, že bude lepší motor 4.2TDI - měl jsem už tu čest ten motor vyzkoušet a ten zátah je brutální!!!!!!!!!!!!!
Jsem sklamanej že je lepší 3.0tdi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.06.2009 01:39, RE: bez předmětu
bunny.jr posted by:
anonime, nevstupuj do diskuze o autech, o kterých jsi četl v ABC...
DD hnupe jsem to auto ridil, jeste jak ty jsi srouboval pritlacne kridlo na svoji 120-ku po dedovi, a jestli je malo 5,2 tak potom uz jedine 6,0 v12 ale pan asi chce usetrit na phm DDDDDDDDDDD to musi byt mongol tak doporucuji 5,2 fsi, mne osobne ten motor sedi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.06.2009 22:58, Já skoro nikdy nelžu
a ta motorizace stále platí 2,8 benzín a 3 tdi a asi bych bral benzín,protože spotřeba je +- stejná a to je naprosto úžasný.Určitě bych neřešil rozdíl na 100km poněvadž,protože rozdíl se projeví jinde.
respond
NICK1
number of posts1
date of registration10.02.2017
Friday 10.02.2017 09:39, Otázka
ja premýšľať na Audi A8 2009 ale počujem zle i dobre strany a teraz veľmi uvažujem na Audi alebo BMW. Aké auto? bi bolo vhodne na vzdialenosť týždni 4-krát 300km
Prosím Vás o radu dopredu ďakujem
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.