0
back
 

diskuze k tématu: Jaký diesel do Audi A8?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 07:40, rada
Pane! Sdělím Vám zajímavou skutečnost, a totiž, že Váš nový automobil bude v záruce a tudíž, všechny případné opravy bude hradit Audi GMBH nebo jak se to píše (ale to určitě víte) takže nevyhodíte ani korunu navíc. Ale nepokládám za pravděpodobné, že by se motor v příštích 3 až 4 letech motor nějak zásadně "srát". A8 se srala notoricky po stránce elektroniky, kterou je přecpaná k prasknutí (tuším 270 řídících jednotek). Pokud se Vám bude auto tedy kazit, nebude to určitě kvůli motoru... 4,2 TDI je podle mého lepší volba pro limuzínu těchto rozměrů, ale i 3.0 TDI bude dostačovat, zrovna včera jsem prodal A6 s tímhle motorem, měl najeto 155 tisíc a byl bez jediné závady za celou dobu provozování.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 10:33, rada
Pokud nerad vyhazujete peníze z okna, tak si kupte fabii 1,2 HTP , vy šetřílku s pozdravem Lukáš Řehák Frydek-Mistek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 11:43, rada
Tohle prostě nepochopím. Někdo si koupí auto za 2 miliony a ještě chce šetřit na naftě. To je fakt praštěná doba a díky tomu vznikají "terénní" Porsche v naftě a podobní exoti. Doufám, že tahle móda časem odezní, stejně stejně jako ploutvičky a rakety v 60. letech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 11:54, rada
Koupit auto je jedna věc a servis druhá. To neznamená, že si koupí auto za 2 mega a za servis je ochoten platit nehorázné částky. Prostě se jen informuje. Já ho naprosto chápu. Jen chce poradit, třeba by nebilo špatné se taky podívat jak je na tom BMW 7 a nebo mercedes S. Zaplatit třeba za rozvody 100tis a nebo jen 60t, to je dost velkej rozdíl. Myslím si, že 4.2TDI budu náročnejší na servis, jak po technické stránce tak i po finanční...... 3.0TDI jezdí velmi krásně, ale měl jsem jen zkušenost v A6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 12:02, rada
to už došli dotazy na fabie,,octavie nebo focusy?Tohle je fakt důlěžitá rada,určitě velký okruh lidí přemýšlí o A8 2009...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 12:11, rada
O těchto vozech se moc nemluví, tak alespoň budem chytřejší
Fabie atd my už lezou krkem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 12:57, rada
Sice cely koncern nestoji za nic,nicmene oba doporucovane diesely jsou slusne a jezdi moc pekne.Pokud se nekdo pozastavuje nad tim,proc si nekdo chce koupit tento vuz,tak je to proto,ze na nej ma a ma i na servis.Take ma urcity styl,sice BMW je lepsi,ale....tak at dobre koupite a zvykejte si na nasrane pohledy skodovkaru a podobnych hnojniku na nasich silnicich
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 13:36, rada
s oběma motorizacemi mám zkušenost jako řidič z karlovarského festivalu a dle mého názoru jsou obě dvě možnosti dostačující. Třílitr má asi o 2-3 litry menší spotřebu, ale je subjektivně v kabině hlučnější (podle mě ideální motorizace pro A6). 4.2 ma oproti 3.0 dost slušnou výkonovou rezervu a zátah osmiválce je v pravdě brutální..:)
btw po 4.000 km s novou A 8 začla povrzávat palubka (zlatý mercedesy:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 15:26, rada
Vzhledem k modelu a váze vozu bych se priklonil k 4.2 TDI, zaroven nebudete muset tolik tlacit na plynovy pedal, staci malo a spotreba je celkove slusna, zalezi ale i na noze. Osmivalec je sam o sobe motor ktery toho sakra dost vydrzi. Jinak vzhledem k nafte, davat si pozor na studene starty, nervat to. Po razantni jizde pred vypnutim motoru nechat minutku dve nastartovane auto, hrozba horkych kapalin ktere se nestihnou zchladit a zustanou v trubkach - tyce se turbodmychadla a to je celkem drahe. I v pripade zaruky na novy vuz Vam nemusi uznat zavadu turba, je to opotrebovatelny dil a duvod ? Moc jste to rval s neprilis zahratym motorem, tlaky v turbu jsou obrovske. Tot vse...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 16:14, rada
Spíš 4.2 tdi-spotřeba kolem 10ti litrů,3.0 asi nedokáže jezdit o moc levnějc,když je potřeba výkon,dá se chipnout na 360ps a 780nm (u abta cca 100000kč a nezaniká tovární záruka) potom to jede fakt neskutečně.S 3.0 jsem jezdil jen v A6 a výkon mě moc neoslnil.Oba tyhle motory maj řetězový rozvod a to u převodovky.Starší 3.0 a 4.0 tdi trpěly na olej.napínak na rozvodech,a potom se potkala jedna řada válců,ale takhle odpravenou 4.2 jsem ještě neviděl.Myslim že náklady na servis budou u v6 i v8 podobné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 17:01, rada
A8 se celkově kazí víc než A6 a je jedno jestli bude s motorem 3,0 nebo 4,2. V prvé řadě si myslím, že ale půjde o pořizovací cenu auta, prostě osmiválec je o dost dražší. Jinak z luxusních aut určitě správná volba - ani BMW ani mercedes na audi nemá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 17:13, rada
Audi A8 s motorem 3.0 TDI má dostačující výkon, 4.2 TDI vynikající zrychlení a o trochu vyšší spotřebu, ale jen pokud tomu budete šlapat na péra. V normálním provozu je spotřeba téměř srovnatelná, slabší motor potřebuje trochu více plynu a tím se to vyrovnává. Pokud už bych investoval tak velkou finanční částku, šel bych do 4.2 TDI, protože tento motor si bude držet i vyšší v budoucnu prodejní cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 18:38, rada
Dobrý den. Jestly chcete jezdit levneji tak urcite 3.0 TDI ale na takove auto mi to prijde slabe docela ne ze by to nejelo ale nejakou sportovnejsi jizdu nemuzete ocekavat s motorem 4.2 TDI jsi uzijete vic ssrandy tak jizda stim je sranda doporucuju ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 19:19, rada
Tak rozhodně bych přemýšlel o MB S či Lexusu 600h,protože není snad nic lepšího,alespoň v evropě.Pokud toužíte o velice tuctovým autě-Audi tak se nedá než doporučit buď 2,8fsi v4 24v,nebo 3,0 tdi v6 24v.Ovšem šílený provar za rok užívání je realita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 19:20, rada
oprava 2,8 fsi v6 24v
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 19:28, rada
"Luxusní" limuzínu chlemtající ropu si může koupit jedině týpek v teplákové soupravě pod koženou bundou, ověšený několika kilogramy zlata, to jest majitel nevěstince či drogový dealer. Samozřejmě, dostane-li nějaký manager toto auto jako služební, potom nemusí řešit jaký bude mít motor. Člověk, který má vkus, vychování a umí si vychutnávat svůj poctivě nabytý majetek, si koupí, podle svého naturelu, je-li "jižan" potom jedině Maseratti Quatroporte, má-li povahu spíše "severskou pak Jaguar či Bentley, v lepší společnosti se neztratí ani BMW 7-r, či S-Klasse od M-B, vždy však s minimálně s osmiválcovým, lépe pak dvanáctiválcovým benzínovým motorem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 19:42, rada
Zdar kamo,mam 4,2 tdi a lepsi motor jsem jeste nemel,a uz jsem mel aut s ruznyma motorama fakt dost,dokonaly vykon,a luxusni spotreba!!! Uplne v klidu budes jezdit kolem 10 litru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 19:47, rada
Můj otec prodává Audiny už 11 roků a říká že osmihrnek je vevnitř o moc víc slyšet, bavíme se o naftě samo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 20:05, rada
Nechápu keci o majitelích bordelů a podobně. Nikdo nepotřebuje slyšet nadutce a keci o Fábkách. Většinou jde o troubu co se nadech přespříliš a za nějaký rok bude sedět ve Fábce taky a nebo možná na Pankráci. Prostě chce diesel a je to jen jeho věc. Já mám diesely také radši a to pro jejich větší točivý moment a vůbec ten tah od spodu prostě benzín neumí. Mám radší i u motorky dvouválec do V díky tahu od nízkých otáček. Je jasné, že 4,2 je rychleší a servis dražší. Jezdil jsem s A8 čtyřkolkou s 3,0TDI a výkonu má dost a dost i bez čipu. Jel jsem s tímto motorem ve Phaetonu a je o 300 kg těžší a peláší taky hezky. Vybodovat se s ním na rychlost dá za jedno odpoledne. Já osobně bych bral 3,0 TDI, ale MB klase S je přece jen vyšší liga a tam bych mířil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.06.2009 20:06, rada
Co se týče Vašeho požadavku, doporučil bych motorizaci 4.2 TDI, výkonu není nikdy dost:) Avšak teď před sebou nemám ceník A8, ale rozdíl mezi 3.0 TDI a 4.2.TDI je poměrně markantní, alespoň co se týče Q7. Mohu říci, že na naše silnice nám stačí 3.0 TDI v Q7, i když auto je poměrně těžké a nutno říci, že by nebylo od věci mít někdy koní více :)
U A8 je škoda, že není již dlouho facelift vniřku, vypadá nic moc...Já bych doporučil buď nové Bmw řady 7 či Lexus 600h, i když jsem samozřejmě zastáncem Audi, dělají skvělá auta. Dle mého názoru, je Bmw 7 v luxusních limuzínách nyní nejlepší.
Přeji pěkný zbytek dne
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.