0
back
 

diskuze k tématu: Audi A8 4.2i a zkušenosti majitele po dvou letech provozu

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 05.08.2014 07:32, Slávku,
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš
opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 05.08.2014 09:24, nenene
nepoužívej cizí termity když je suterénně neovládáš
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 05.08.2014 16:55, dva roky?
Název článku evokuje recenzi nového auta ale evidentně se jedná o zkušenost s letitou ojetinou kterou si navíc majitel i sám amatersky opravuje... co dodat. Je to nejvyšší třída a servisní náklady i složitost tomu odpovídají. To auto musí držet cca. 5 let, pak už je to jedno.
V r. 2003 si jeden můj zákazník koupil 745 což byla tenkrát novinka a v servisu byl velmi často, dokonce i několik odtahů proběhlo. U nového auta za cca, 2,6mil Kč. Asi dan za to že kupoval novinku. Každopádně s láskou na ty problemy vzpomíná protože jeho současné BMW V8 biturbo co má v X5 a 7er to je teprve ten správný průser. Jsem zvědav kolik jich bude jezdit za 10 let.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 05.08.2014 22:27, RE: Slávku,
Reno posted by:
když koupíš auto v hodnotě 3-4M po deseti letech za dvě kila, tak bys snad nečekal, že dostaneš opečovávanou ojetinu po prvním majiteli. Po takové době by se pokazila snad i Toyota.


10 let není na auto přeci moc. U mazdy 6 jsem řešil ze zde uvedených závad do 12 let stáří jen brzdiče. Navíc 2 zadní lemy, jeden výmenou druhý výbrus. Pak jsem auto prodal. Proč by auto do 10 let stáří nemělo být opečovávané? Ten kdo koupí auto za 3M si snad nemění olej sám doma v garáži
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Wednesday 06.08.2014 03:24, Zkušenosti
Je to tak a ono ani tak nejde o poruchy ale spíš o servisní náročnost. Další věc je, že i autorizované servisy velmi často nejsou schopny spoustu věcí opravit a vozí je ke "garážníkům" s určitým renomé (vím o několika), kteří ty auta dávají do kupy. Navíc majitel takového auta od nova moc neřeší že turbo stojí 50.000,- a spoustu věcí mění preventivně. Mám podobnou zkušenost s BMW e38 740i 2001. U těchto aut platí dvojnásob: KDO CHCE MÍT OPIČKU, MUSÍ MÍT NA BANÁNY Ale jako víkendovka a leštěnka jsou to nádherné auta s duší!! A určitě si další pořídím
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Wednesday 06.08.2014 03:27, S Class
Jinak tady je email na ty zkušenosti s eSkem: jurij.orlov@email.cz
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 09.06.2018 17:46, Repráky
Nejdú mi reproduktori na audi a8 r.vyr.2005. Iba jeden ľavý zadný. Poraďte mi prosim
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.