0
back
 

diskuze k tématu: Audi A8 2.0 TFSI - auto pro bohaté ekology

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 20:33, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
rojack posted by:
Stačí vyloučit z center měst více jak patnáct let staré HDička a TDíčka. Novou naftu prakticky neucítíte.
15 let staré HDI neni !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2012 22:15, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
David V posted by:
Takhle ano - souhlasím. Pokud si někdo lokálně koupí pár solárních panelů někam do hor, aby si posvítil, tak prosím, ale pokud vede solár pod VVN-kem, tak je to na vejva, kteří mu oststní tradiční výrobci dotují.
Vejvar jak pro koho. Nejsou vzácné případy, kdy vlastník nabízí fotovolt. farmu a nechce ani korunu. Stačí mu převzetí celého "krámu" i s úvěrem, za který byl vybudován. Něco na způsob prodeje auta pořízeného na leasing, u něhož zbývající část splátek představuje větší sumu ,než je aktuální hodnota vozu (leasing s nízkou akontací).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 08:55, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Koloss posted by:
No a ten první odstavec je ukončený větou, že to u nás posrali poslanci s nastavením. To je přesně ono, kde se může fotovoltaika stavět, že je to jen na vejvar, atd. Nicméně ten vejvar se z toho stal až tehdy, když proběhl vývoj a zlevnila se výroba a zvýšila účinnost. O ekologičnosti uhlí se můžeme bavit do doby, než dojde, uran taky nemáme nafurt. A hlavně jsou aplikace, kde prostě táhnout elektriku někam na samotu moc nejde, tam se efektivnější fotovoltaika hodí víc než ta zastaralá.
na fotovoltaických panelech je blbá ještě jedna věc a to je jejich snižující se účinnost. Dělá to několik procent ročně. Takový panel tedy není věčný. Další průšvih je, že pokud výroba takového panelu spotřebuje více energie, než nám takový panel vyrobí za celou svou životnost, tak potom by fotovoltaické panely měli využití pouze tam, kde by nám to bylo jedno - tedy např. jako energie pro kalkulačky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 08:58, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
hogofogo posted by:
15 let staré HDI neni !
První bylo, pokud se nepletu, v Alfě Romeo v roce 1998. Takže ano, jen 14 let.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 09:11, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
Michal posted by:
Mně tohle auto dává smysl. Poslední dobou jezdím strašně moc v městském provozu, kde je nějaký čtyřlitr úplně k ničemu. Zrychlení z nula za sto kolem osmi sekund je velice slušná hodnota. áosma není nijak těžká. Když auto v zácpách pojede každou chvilku na elektriku, je to jenom plus. Člověk, který tráví hodně času ve městě by měl na diesel zapomenout úplně. Benzín bude hodně chlemtat a tím hybridem se to eliminuje. Jediné dva faktory, které mi vadí je zvuk /no dobře, to je hodně pubertální důvo...
Oponuji tím, že v městském provozu je celá taková limuzína úplně k ničemu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 10:53, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
rojack posted by:
Oponuji tím, že v městském provozu je celá taková limuzína úplně k ničemu.
Myslím, že myslel spíše systém než tento konkrétní model.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 11:19, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
rojack posted by:
Oponuji tím, že v městském provozu je celá taková limuzína úplně k ničemu.
je a není. Pokud bydlíš v Praze a občas jedeš mimo ní, přesto najezdíš většinu jízd po Praze. Znamená to automaticky, že jsi odsouzený k tomu jezdit ve Škodě City Go? I když jezdím po městě, chci dostatek prostoru... Ono taky jezdit po Praze neznamená nutně jenom poskakovat v kolonách, ale taky jezdit po magistrále atd....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 11:21, RE: Do takového auta patří čtyřlitr benzín minimálně
Michal posted by:
je a není. Pokud bydlíš v Praze a občas jedeš mimo ní, přesto najezdíš většinu jízd po Praze. Znamená to automaticky, že jsi odsouzený k tomu jezdit ve Škodě City Go? I když jezdím po městě, chci dostatek prostoru... Ono taky jezdit po Praze neznamená nutně jenom poskakovat v kolonách, ale taky jezdit po magistrále atd....
A i kdyby takový vysoce postavený manager jezdil jenom po Praze, přece nepojede na obchodní setkání ve Fiatu Panda... musí trochu reprezentovat... a taky chce, aby byl jeho úspěch vidět... takže i když to nedává úplně smysl, potřebuje velké a drahé auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 12:39, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
free78 posted by:
na fotovoltaických panelech je blbá ještě jedna věc a to je jejich snižující se účinnost. Dělá to několik procent ročně. Takový panel tedy není věčný. Další průšvih je, že pokud výroba takového panelu spotřebuje více energie, než nám takový panel vyrobí za celou svou životnost, tak potom by fotovoltaické panely měli využití pouze tam, kde by nám to bylo jedno - tedy např. jako energie pro kalkulačky.
Je jasné, že při výkupních cenách 13 Kč/kWh se na fotivoltaiku vrhlo mnoho "investorů" Ale jinak FVE tady v diskuzi křivdíte. Paneům se snižuje účinnost každý rok, ale výrobci garantují že za např. 20 let klesne účinnost na 80% což není špatné a z každou další generací panelů se toto číslo zmenšuje. Další pověra je ohledně výroby energie, která se na výrobu samotného panelu spotřebovala a kterou panel vyrobí. Tohle možná paltilo před 10lety, ale dneska díky velkosériové výrobě tohle určitě neplatí. Nezapomeňme, že každým rokem jde vývoj dopředu a každá další generace panelů je lepší než předešlá. Je pravděpodobné, že provozovatelé FVE elektráren během těch 20let dotací panely vymění za novější generaci.
Tím nechci říct, že ze situací jak dopadlo u nás ve všem souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.04.2012 13:17, RE: Spotřeba
David V posted by:
Kastle váží 1/4 tuny, motor taky aspoň merák. Za kolik se dneska vykupuje hliník?
Hliník je od šestasedmdesátého odstěhovaný v Humpolci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 10:58, RE: Kufr
Koloss posted by:
Docela mě překvapuje, že 38 kg baterií zabralo v kufru 155 litrů. To jsou plněné heliem nebo co?
No zřejmě to je myšleno tak, že zabraly 155 litrů v zavazadlovém prostoru (zbytek nacpali jinam...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 11:02, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Tfun posted by:
Vejvar jak pro koho. Nejsou vzácné případy, kdy vlastník nabízí fotovolt. farmu a nechce ani korunu. Stačí mu převzetí celého "krámu" i s úvěrem, za který byl vybudován. Něco na způsob prodeje auta pořízeného na leasing, u něhož zbývající část splátek představuje větší sumu ,než je aktuální hodnota vozu (leasing s nízkou akontací).
Já jim to přeji. Chtěli "okrádat", byli "okradeni". Škoda jen, že na tohle doplatily jen malé ryby. A na těchdle malých rybách ještě udělaly vejvar velké ryby. Fotovoltaika u nás byla nepoctivé podnikání.
Koneckonců cokoliv, kde se to hemží dotacema a ziskovost projektu je založena (ne podpořena) na dotacích, je zrůdnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 11:14, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
ctverak posted by:
Je jasné, že při výkupních cenách 13 Kč/kWh se na fotivoltaiku vrhlo mnoho "investorů" Ale jinak FVE tady v diskuzi křivdíte. Paneům se snižuje účinnost každý rok, ale výrobci garantují že za např. 20 let klesne účinnost na 80% což není špatné a z každou další generací panelů se toto číslo zmenšuje. Další pověra je ohledně výroby energie, která se na výrobu samotného panelu spotřebovala a kterou panel vyrobí. Tohle možná paltilo před 10lety, ale dneska díky velkosériové výrobě tohle určitě nepla...
Kde bereš informaci, že na výrobu se musí spotřebovat méně energie, než při provozu dokáže dodat FV panel? Když obecně to je nesmysl:
1) vždy záleží, kde a jak se FV umístí. Podle toho dodá reálně el. energii. Tedy když se umístí k rovníku, tak bude lépe využíván. když se osadí do polostínu za barák, tak zkrátka není vytížen...
2) je to jen tvoje víra, že to tak musí být. Naprosto nepodložený argument.
3) Nejde jen o porovnání, kolik energie se spotřebovalo na výrobu FV panelu a kolik za svoji životnost na daném konkrétním místě vyprodukuje. Ono totiž FV panel sám o sobě prostě nefunguje. podstatné je porovnat celou technologii. Potřebuješ vedle toho vyrobit měniče, vodiče, zázemí...
4) FV panely naprosto rozbily naši distribuční síť, která není schopna zvládat výkyvy. jen když zajde slunko pod mrak, klesne výroba el. energie na cca 1/6! To jsou obrovské výkyvy... Distribuční síť se musí změnit, a to bude vyžadovat další vynaloženou energii...
5) Porovnání musíš rozšířit minimálně i o energii na likvidaci panelu!

Celkově tedy business pro pár vyvolených, nic víc. Ekologie není. To, co nám servírují jako ekologie, je jen ekobusiness.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 12:48, Zrychlení
chápu, že standarty ve třídě jsou jedna věc, ale je to na hlavu. Z 0-100 za 7,7 brát jako podprůměrné je nesmysl. 95% auta na silnici cestou do práce se takovém zrychlení ani nepřiblíží. Kdyby to zákazníci chtěli a využívali takový výkon pravidelně, tak by všechny A8, S, 7er apod museli jezdit 200kmh po městě. Neznám řidiče takové limuzíny, který by využíval víc, než vyjímečně plný výkon takového auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 20:40, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
donald posted by:
Myslím, že za čistší vzduch nevděčíme pánům z Bruselu, ale jiným chytrým pánům z vývoje automobilek, kteří vymysleli katalyzátory a další zařízení na snižování emisí. Díky rozumné politice se dají zavádět i rozumné emisní normy. Ale boj s CO2, což je přírodní plyn, který vzniká samovolně a v přírodě je v rovnováze s ostatními plyny, to je ten ekoteroristický nesmysl a zločin, jenž ničí přírodu a lidi (díky tomuto boji je planeta o pár milionů životů lehčí a o pár miliardářů - Babišů těžší).
CO2 se na emisích vůbec neměří a Euro normy o nich snad nic neříkájí. V USA a Japonsku jsou emisní normy ještě přísnější než ty co vymysleli byrokrati z Bruselu. Pochybuju, že by chytří pánové z automobilek dávali do aut katalizátory nebo filtry pevných částic pokud je k tomu nic nenutí. Prachy jsou přeci až na posledním místě. Bez norem by vyhrála nízká cena a ne auto podukující málo sazí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.04.2012 20:46, RE: Kdy už začne EU řešit skutečné největší znečišťovatele?
Paul posted by:
Ono by stačilo udělat pořádný obchvat, kdo pak bude chtít jezdit přes centrum Prahy kromě těch co tam bydlí nebo podnikají? Navíc kdo může, tak jezdí po Praze sockou. Např. starosta Londýna, který tuhle kravinu zavedl, se snažil zavděčit různým Zeleným a jejich příznivcům a zajistit si tak znovuzvolení. A z nezávislých studií z německých měst, kde byly zavedeny umwelt zóny vyplývá, že po jejich zavedení se stav ovzduší nijak výrazně nezměnil (ani k lepšímu ani k horšímu) a ve městech kde je neza...
Když jdu Žitnou ulicí v Praze a projede kolem dodávka nebo dokonce Avie, tak je evidentní že ten smrad jde přímo z ní a ne z nějakých blízkých podniků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.04.2012 15:07, RE: Kufr
rohYpnol posted by:
No zřejmě to je myšleno tak, že zabraly 155 litrů v zavazadlovém prostoru (zbytek nacpali jinam...)
Tím hůř, ne?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.