0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic - manažerův sen

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 11:43, RE: Superb???
AnderN posted by:
Vsak pokud se nepletu, tak Superb stoji na platforme predchozi A6 a v nekterych vnejsich rozmerech ji dokonce prekonava. Je fakt, ze na auto stredni tridy je dost velky. Jen doufam, ze soudruzi z SDA-CIA (nebo FBI?) stavi Octavii tam, kam patri - tedy po bok Golfa, Focusu, Astry a dalsich a nikoliv o tridu vys, jak se to s oblibou dela v mnoha pripadech u nas.
Škoda s velkou oblibou posouvá své modely (rozměry) na rozmezí dvou tříd (marketingová strategie). SuperB se rozměry doopravdy do vyšší střední hodí, ale osobně mi tam nesedí.
SDA-CIA řadí Octavii do střední třídy, což je nesmysl ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 11:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
chyba, Superb není vyšší střední třída, ale střední stejně jako passat!
Chyba to není.
http://portal.sda-cia.cz/statr/2007-10.segSEG_Vyssi_strednic.CZ.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 11:44, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Chyba to není.
http://portal.sda-cia.cz/statr/2007-10.segSEG_Vyssi_strednic.CZ.html
Holt marketingový stratégové v Mladé Boleslavi dokáží zázraky ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 12:56, RE: DaM
Petr - TipCars.com posted by:
Trochu nadsázky neuškodí, i když realita není nadpisu příliš vzdálená. Podle nedávno uveřejněného průzkumu u uchazečů o vyšší pracovní posty v ČR má celkem velkou váhu jaký dostanou služební vůz. Nejžádanějším je právě A6 spolu s BMW 5er.
Znackam i verim, ale snit o aute s motorem TDI, to by ti manazeri museli byt po lobotomii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:01, RE: Audi
Petr - TipCars.com posted by:
Pokud čtete testy pozorně, negativa Vám nemohla utéct. A6 s TipTronicem vytýkám prodlevy při řazení (téměř vteřinové), odtažité řízení, málý vstupní otvor do zavazadelníku, absenci kontrolky světel atd. Myslím, že u vozu v této cenové hladině je to chybiček dosti. Přesto musím uznat, že testovaná A6 je velmi dobrým vozem s kvalitním interiérem a dobrým common-railem pod kapotou.

p.s.: Osobně jsem před A6 na "prdel" nespadl ...
Navyše má jednu nevýhodu: málo miesta vzadu na hlavu. Sedel som v nej a pri prejazde nejakej väčšej nerovnosti som si hlavu buchol o strop :) A to mám len 173 cm - mám však netypickú postavu - krátke nohy a dlhý trup.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:07, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Holt marketingový stratégové v Mladé Boleslavi dokáží zázraky ..
Vaše starosti bych fakt chtěl mít - dokola řešit, jestli Superb patří tam nebo tam...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:12, RE: Audi
anonym posted by:
Navyše má jednu nevýhodu: málo miesta vzadu na hlavu. Sedel som v nej a pri prejazde nejakej väčšej nerovnosti som si hlavu buchol o strop :) A to mám len 173 cm - mám však netypickú postavu - krátke nohy a dlhý trup.
Já dorostl do výšky 178 cm a problém jsem neměl. Asi to bude postavou. Já mám delší nohy, kratší tělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:17, RE: DaM
anonym posted by:
Znackam i verim, ale snit o aute s motorem TDI, to by ti manazeri museli byt po lobotomii
Motor nese pouze obchodní název TDI. Pod pozlátkem TDI se neskrývá systém vstřikování PD, ale přímovstřik systému Common-Rail. Navíc se jedná o šestiválec, takže klidný chod je zaručen - tuplem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 13:18, RE: bez předmětu
A4 posted by:
Vaše starosti bych fakt chtěl mít - dokola řešit, jestli Superb patří tam nebo tam...
... když už to čtenář nakousl ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 15:14, RE: pěkný ale ...
Petr - TipCars.com posted by:
Tak na tom se shodneme. BMW mě oslovuje o něco více, přestože A6 má o něco více přítulnější interiér.
Evidentne nejste mainstreamovy zakaznik, protoze BMW 5 je jinak spise propadak, narozdil od A6, ktera bezkonkurencne vladne sve tride (minimalne do te doby nez Mercedes vyhodi novou E-classe).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 15:42, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
... když už to čtenář nakousl ...
MOžná rozměrově, jízdně je asi jak Audi 80 z roku 1992:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 16:21, RE: Superb???
Petr - TipCars.com posted by:
Škoda s velkou oblibou posouvá své modely (rozměry) na rozmezí dvou tříd (marketingová strategie). SuperB se rozměry doopravdy do vyšší střední hodí, ale osobně mi tam nesedí.
SDA-CIA řadí Octavii do střední třídy, což je nesmysl ...
s tím Superbem je to skutečně diskutabilní, velikostí je to už "skoro" vyšší střední, ale celkově když na to koukám, tak spíš o třídu níž.
Podle mně by Škoda místo téhle strategie posouvání svých vozů na pomezí, nebo spíš o třídu víš, kterou si dělá spoustu nepřátel, mohla spíš vyzvednout přednosti rozměrů jinak - Octavie II, jedna z největších v nižší střední. Můžou se tím chlubit, a dokonce je to i pravda. No ale někteří si raději koupí iluze v dárkovém balení za prémiovou cenu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 20:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
to je nádhera))
ted jsem ve stejne A6 absolvoval pres tisic kilometru jako spolujezdec na zadnim sedadle. moc pohodlne to nebylo, sedadla jsou tvrda a nejak spatne tvarovana. Nad 2500 otacek byl motor hodne hlucny, ze me to budilo ze spani, jindy, kdyz jsem sledoval otackomer, mel jsem pocit, ze blbne cidlo - rucicka se podivne potacela mezi 1100-1600 otacek, jak tiptronic furt nevedel, co tam zaradit. Podtoceneho motoru mi bylo lito. Na plny plyn auto zrychlovalo brutalne,ale za cenu vysoke spotreby. Zadarmo bych takovou A6 bral,ale za penize bych chtel neco lepsiho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.11.2007 17:31, RE: pěkný ale ...
anonym posted by:
Evidentne nejste mainstreamovy zakaznik, protoze BMW 5 je jinak spise propadak, narozdil od A6, ktera bezkonkurencne vladne sve tride (minimalne do te doby nez Mercedes vyhodi novou E-classe).
Možná je to propadák ale u mě vede o několik koňských délek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.12.2007 13:37, wumpy
No mě ted by zajímalo co s tímto motorem udělá servisní interval 30000 km ????? Jo je to super auto měl sem tu čest se s ním povozit a dobrýýý.
Bál sem se nejprve velikosti auta protože sem dosud takové auto neřídil a nechtěl sem aby díky mě utržilo nějaký ten šrám na svém laku či dokonce plechu. Naštěstí mělo senzory jak v předu tak vzadu- takže parkování OK.
Svezení dobrý alespon pro mě obvzlášt po stisknutí tlačítka sport.
Bohužel jen výměna oleje která stojí skoro 10 000 kč opravdu není pro mě. No holt nejsem manažer abych na to měl (moje chyba). Každý at si koupí na co má.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.