0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI: Pozdní sběr

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.07.2011 15:34, RE: Dynamika
Val.Kilmer posted by:
Tak nenvím ale tchán má jeden třílit a i guattro ale manuál a jel jsem s ním Znojmo - Břeclav za průměrnou spotřebu za tu cestu 6,6l.Dlouhodobá je u něj
8,5.Automat si vezme další 1 litr navíc ?
samozřejmě, automat si vezme klidně i o víc než litr na sto, u nižšího objemu i o dva ale obvykle se počítá kolem litru, max litr a půl. jediný ´´automat´´ který bere míň než manuál je DSG.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.07.2011 15:36, RE: Benzín
Michal posted by:
Je tady přímo osobní zkušenost pána, který A6 3,2 kupoval od novoty, vyhledejte si to.
A není jediný, kdo si stěžoval...
to byla ta motor totalschade po přetržení řetězu ve sto tkm, to si pamatuju, docela hustá věc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.07.2011 15:45, RE: Dynamika
Michal posted by:
Vy to asi vidíte z pohledu prvního majitele, ovšem teď se ty auta, s rokem výroby 2007-8 prodávají okolo 400-500 tisíc a pokud si to koupí normální člověk, potom mu oprava vzduchového podvozku za 150 tisíc zlomí vaz... nedejbože aby ho ještě potkal repas vstřiků, to je dalších 60...
Ovšem pokud se 3-4 roky staré auto prodává za třetinu ceny, tak to asi musí mít odůvodnění. Je to holt něco jiného, než když si člověk u běžné střední třídy (Mondeo, Passat, C5) odloží 20% ceny ojetiny na opravy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.07.2011 20:16, RE: Dynamika
Koloss posted by:
Ovšem pokud se 3-4 roky staré auto prodává za třetinu ceny, tak to asi musí mít odůvodnění. Je to holt něco jiného, než když si člověk u běžné střední třídy (Mondeo, Passat, C5) odloží 20% ceny ojetiny na opravy.
No spíš 4-5 staré auto. A není na tom zvláštního vůbec nic. Na tipcars se například nabízí 750i z roku 2009 za 1,1 - a přitom to před 2 rokama stálo nové určitě 2,5 i víc...
To jsou teprve propady ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.07.2011 20:18, RE: Dynamika
Val.Kilmer posted by:
Auto bylo nové nebo ojeté ? Kolik km jsi na něm najel ?
Auto jsem koupil ojeté z Itálie s najetýma 120 tkm - měl jsem z toho hrůzu, ale km byly reálné, auto bylo komplet celé lakované ale jezdilo dobře, jezdil jsem s ním do 160 a pak jsem ho prodal. Žralo 8,5... i když mělo tiptronic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 05:56, RE: Dynamika
Michal posted by:
Auto jsem koupil ojeté z Itálie s najetýma 120 tkm - měl jsem z toho hrůzu, ale km byly reálné, auto bylo komplet celé lakované ale jezdilo dobře, jezdil jsem s ním do 160 a pak jsem ho prodal. Žralo 8,5... i když mělo tiptronic.
To mi přijde poněkud zvláštní kupovat auto a najet na něm sotva 40000 km a zase ho prodat.Já mám A4 avant 3 rokem a najezdil jsem na ní už 80000 km a kdybych nechtěl něco lepšího nemám důvod ho prodat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 08:02, RE: Dynamika
Val.Kilmer posted by:
To mi přijde poněkud zvláštní kupovat auto a najet na něm sotva 40000 km a zase ho prodat.Já mám A4 avant 3 rokem a najezdil jsem na ní už 80000 km a kdybych nechtěl něco lepšího nemám důvod ho prodat.
když mně po roce začne vždycky auto srát ale teď budu mít poprvé auto dva roky, nikdo ho nechce koupit... ovšem ačkoliv vám to smysl nedává, já bych auto s 200 tkm prodávat nechtěl, to nikdo nekoupí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 08:38, RE: Dynamika
Michal posted by:
Vy to asi vidíte z pohledu prvního majitele, ovšem teď se ty auta, s rokem výroby 2007-8 prodávají okolo 400-500 tisíc a pokud si to koupí normální člověk, potom mu oprava vzduchového podvozku za 150 tisíc zlomí vaz... nedejbože aby ho ještě potkal repas vstřiků, to je dalších 60...
tenhle pohled se může brát i z pohledu ojetiny..když to auto jako nové stojí přes milion a jeté nyní stojí půl mega, neznamená to, že bude mít servis levnější než to nové auto..toto jsem chtěl naznačit. S tím lidé taky musí jít, když si chtějí koupit toto auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 08:40, RE: Dynamika
Michal posted by:
No spíš 4-5 staré auto. A není na tom zvláštního vůbec nic. Na tipcars se například nabízí 750i z roku 2009 za 1,1 - a přitom to před 2 rokama stálo nové určitě 2,5 i víc...
To jsou teprve propady ceny.
propad ceny ano, ale provoz auta je pořád stejně drahý...a cena samotného auta, není přece jediný faktor pro koupí té či oné ojetiny. Tyhle auta padají na ceně protože poptávka po nich je mizivá, protože na jeho provoz moc lidí nemá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 08:42, RE: Dynamika
Val.Kilmer posted by:
Auto které chci koupit má skutečný stav km 95.000.Je po ženské.Ale ta spotřeba 9,5 litru není to trochu moc i na automat.
spotřeba je v pohodě ;) měl jsem už čest se s tímto autem seznámit a tento allroad žere běžně jak již bylo psáno 8,5-11 litrů..záleží jak a kde s tím jezdíte...starý allroad na tom byl ještě hůř, jeho 2,5 tdi žral běžně 12 litrů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 11:24, RE: Dynamika
tomaskrtek posted by:
samozřejmě, automat si vezme klidně i o víc než litr na sto, u nižšího objemu i o dva ale obvykle se počítá kolem litru, max litr a půl. jediný ´´automat´´ který bere míň než manuál je DSG.
jezdim v kombíku automat 1.6 benzín 5 let za 7,8l/100km, město, okrsky, dálnice všechno, čili ty dva litry je už podle mě moc. Na trase Písek-ČB neni problém v létě pod 7l, v zimě pod 7,5l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 11:33, RE: Dynamika
Alcides posted by:
tenhle pohled se může brát i z pohledu ojetiny..když to auto jako nové stojí přes milion a jeté nyní stojí půl mega, neznamená to, že bude mít servis levnější než to nové auto..toto jsem chtěl naznačit. S tím lidé taky musí jít, když si chtějí koupit toto auto.
Já jsem reagoval na Kolosse, který tvrdil, že když auto po 4-5 letech stojí 30% z původní ceny tak je něco špatně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 12:49, RE: Dynamika
Michal posted by:
když mně po roce začne vždycky auto srát ale teď budu mít poprvé auto dva roky, nikdo ho nechce koupit... ovšem ačkoliv vám to smysl nedává, já bych auto s 200 tkm prodávat nechtěl, to nikdo nekoupí...
Protože si ještě český človíček nezvykl na běžný nájezd 200 - 300 km.Já třeba kupoval moji A4 která měla najeto 202 tis.km a dnes má 292 tis.km a ještě dalších 100 tis.km na ní v pohodě najedu.Ale jak píšeš je to neprodejné ale jen pro člověka který tomu nerozumí.Ale kupovat auto každý rok a ojeté ? Asi ti nevadí propad ceny.Netrvď mi že ho koupíš mirně jeté za 200tis s najetými 95.000 km a za rok ho opět prodáš za 200 tis ? V tom případě jaký vůz máš momentálně na prodej ? Abych nezapoměl.Všechny auta které jsem kupoval byli koupeny nové v ČR a kompletní servisní historií.Předpokládám že u tebe je tomu také tak ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.07.2011 13:38, RE: Dynamika
Val.Kilmer posted by:
Protože si ještě český človíček nezvykl na běžný nájezd 200 - 300 km.Já třeba kupoval moji A4 která měla najeto 202 tis.km a dnes má 292 tis.km a ještě dalších 100 tis.km na ní v pohodě najedu.Ale jak píšeš je to neprodejné ale jen pro člověka který tomu nerozumí.Ale kupovat auto každý rok a ojeté ? Asi ti nevadí propad ceny.Netrvď mi že ho koupíš mirně jeté za 200tis s najetými 95.000 km a za rok ho opět prodáš za 200 tis ? V tom případě jaký vůz máš momentálně na prodej ? Abych nezapoměl.Všec...
No a když auto prodáš po dvou letech místo po roce, tak se propad ceny nekoná? Nebo po třech? Je to pořád to samé, jen se to mění podle pořizovací ceny vozu. Na dražším se prostě tratí víc, z tohoto pohledu je nejrozumější kupovat laciné vozy, to je jediná ekonomika, která se počítá. Když koupíte auto za 200 tisíc nové, nikdy na něm nemůžete prodělat za víc než sto tisíc, i když ho budete mít 3 roky. Ale když koupíte auto za 1-2 M, potom těch sto tisíc ztratíte výjezdem z brány autosalónu. Já kupuju auta z Německa, jezdím si pro ně sám. Ta první A6 byla na přeskákání zimy, druhou už jsem kupoval s najetými 50 tkm a prodával ve stech...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.07.2011 07:55, RE: Dynamika - spotřeba
ivan2 posted by:
jezdim v kombíku automat 1.6 benzín 5 let za 7,8l/100km, město, okrsky, dálnice všechno, čili ty dva litry je už podle mě moc. Na trase Písek-ČB neni problém v létě pod 7l, v zimě pod 7,5l.
Vlastním stejný model A6 Allroad 3.0, najel jsem s ním zatím cca 100tis. km, jezdím typicky vzdálenosti 50km (dojíždění do práce), dále cesty po Praze a občas delší cesta nad 200km. Průměrná spotřeba je 8,2l, nejsem sportovní řidič, ani loudal. Nejnižší spotřebu mám při cestě do Chorvatska, tam jsme v pěti lidech v autě měli 7,1....Motor je super a když se mluví o dynamice...tak připomínám že ta je o pocitech. Tohle auto Vás vytáhne z jakékoliv šlamastyky..Vzduchový podvozek je zatím bez problémů. Auto bych určitě doporučil, servisovat není nutné přímo u Audi, mám v Praze špičkového servisáka, který má svůj autoservis, má kontakty na Audi a skvěle se mi o auto stará...Kdybyste potřebovali více info, napište mi na hmartan@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.07.2011 08:01, RE: Dynamika
Michal posted by:
když mně po roce začne vždycky auto srát ale teď budu mít poprvé auto dva roky, nikdo ho nechce koupit... ovšem ačkoliv vám to smysl nedává, já bych auto s 200 tkm prodávat nechtěl, to nikdo nekoupí...
Jak jsem psal výše, mám stejný model, jaký prošel testem. Jsem s ním absolutně spokojený, po dvou letech mám ale také cukání prodat a poznat něco nového. Problém tohoto auta je, že už není moc kam dál jít, pokud chcete velké, pohodlné, dynamické, 4x4 s automatem a spolehlivostí....v ceně do 1,5mil. vč. DPH.. Vážně, pokud o tomto autě někdo uvažujete, neváhejte, je to parádní kára.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.08.2011 12:25, RE: Dynamika
Michal posted by:
Já jsem reagoval na Kolosse, který tvrdil, že když auto po 4-5 letech stojí 30% z původní ceny tak je něco špatně...
Ale já vůbec nenapsal, že je něco špatně, jen že to má svůj důvod. A tím důvodem je, že ten servis se nedá udělat levněji než u nového auta.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.