0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 2.5 TDI

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:14, RE: odbornici
anonym posted by:
No jak tak koukam, tak se tady sešla smetánka odborníků, co se tady překřikují, jak vjetnamci na tržišti, aniž by někdo řekl něco užitečného, natož poradil. HRŮŮŮŮZA!!!!!!! Jinak co se tyče autora, tak v podstatě by to mohl trochu rozvést, ale to je jenom na něm. Co se tyče ostatních odborníku, co kdybyste sem napsali pořádnou recenzi se spoustou rad a zkušenosti misto těch žvastu, co zde doposud předvadite.....
A k těm odborníkům: Já osobně jsem se vždycky snažil vyvarovat tipickému pindání o ničem.....moje reakce také nenaleznete u všech recencí, ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! Buď si chlapec vymýšlí a auto vyděl jen u souseda v garáži, nebo v něm opravdu jel a jelikož to bylo nejsilnější vozidlo ve kterém seděl tak měl pocit že jede. Kdysi když jsem přesedl ze Š105 do Favorita měl jsem také pocit že mam v ruce letadlo.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:20, RE: reakce na Celiaka
Tomáš posted by:
Ano, v 1.2 HTP 47kW jsem samozřejmě jel. 2,5 TDi 114kW měl můj bývalý šéf a měl jsem tedy možnost se s ní párkrát projet. To vozidlo opravdu do nějakých 2000 otáček vůbec nic nedělá. Martin Vaculík to tu kdysi popisoval. Verze 120 a 132 kW jsou prý bez turboefektu, ovšem nikdy jsem v nich neseděl, tudíš nekomentuji je !!! Osobně bych 2,5 TDi nechtěl žádnou a sice kvůli VP44 a hliníkové př. ose !!! Za ty peníze můžu mít Avensis, Mazdu 6, Accord, Mondeo (pouze 2004 a více) popř. jiné spolehlivé a ...
Verze 120 a 132 kW jsou prý bez turboefektu, ovšem nikdy jsem v nich neseděl, tudíš nekomentuji je !!!

Ta se toho držte, protože turbomotor bez turboefektu jaxi neexistuje.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.

Pane Dusile, takovéto bláboly svědčí spíš o úrovni pracovníků Tipcarsu a jejich rad či recenzí. BOHUŽEL.

U motorů TDi jsou servisní intervaly na výměnu ozubeného rozvodového řemene či napínacích kladek velmi různé a činí 60, 90 či 120 tisíc km, někdy je k tomu předepsána s každou druhou výměnou i výměna napínací kladky, jindy ne a záleží na uvážení servismana. Ono jenom u takového motoru 1,9TDi/66 ...
Tak v případě čtenáře se opravdu mění podle manuálu ve 120 000 km, ale já osobně bych to udělal v 90 000 km, co na to pan chytrý? Tomáš Dusil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.

Pane Dusile, takovéto bláboly svědčí spíš o úrovni pracovníků Tipcarsu a jejich rad či recenzí. BOHUŽEL.

U motorů TDi jsou servisní intervaly na výměnu ozubeného rozvodového řemene či napínacích kladek velmi různé a činí 60, 90 či 120 tisíc km, někdy je k tomu předepsána s každou druhou výměnou i výměna napínací kladky, jindy ne a záleží na uvážení servismana. Ono jenom u takového motoru 1,9TDi/66 ...
Možná spíše, než psaní těhle keců byste se měl naučit číst, v tabulce recenzent udává rok výroby 2002 a ne 2005
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Možná spíše, než psaní těhle keců byste se měl naučit číst, v tabulce recenzent udává rok výroby 2002 a ne 2005
No to je neštěstí, že jsme přehlédl v nějaké inetrnetové diskusi roky 2002 a 2005 pane Dusile. Přeškubl se kvůli tomu někomu řemen ?

Ale nechám psaní těch přiblblých keců, na rozdíl od motoristicklých novinářů mě to neživí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 14:58, RE: odbornici
Tomáš posted by:
A k těm odborníkům: Já osobně jsem se vždycky snažil vyvarovat tipickému pindání o ničem.....moje reakce také nenaleznete u všech recencí, ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! Buď si chlapec vymýšlí a auto vyděl jen u souseda v garáži, nebo v něm opravdu jel a jelikož to bylo nejsilnější vozidlo ve kterém seděl tak měl pocit že jede. Kdysi když jsem přesedl ze Š105 do Favorita měl js...
"ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! "

Samozřejmě že nemusí.

Mně se taky nelíbí X věcí, A4 2,5TDi bych si nekoupil prostože ho prostě ke svému spokojemému životu nepotřebuju stejně jako x jiných spotřebních věcí.

Ale taky neptřebuju psát zamindrákované příspěvky, jenom protože tohle auto zrovna není podle mého gusta a či mám nějaký ryze subjektivní pocit, že nějaký auto jede líp. Proč Vás proboha popouzí, že tomu klukovi to stačí ke štěstí ? To Vás nějak baví to kazit ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 16:01, Diesel
Načo mať pri spotrebe 8-12l diesel??? aby som musel platiť drahý servis??? Taký benzím 1.8T by bol asi lepší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 16:16, kilometry
Připadá mi dosti podivné, že má toto auto po 5 letech najeto 80 tkm - kdo jezdí průměrně 16 tkm/ročně si nekoupí nového 2,5l diesla. Spíš bych si tipnul, že má ve skutečnosti o nějakých 100 možná i 200 tkm víc a proto bych s rozvodama nečekal a vyměnil je hned.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 16:54, Rádcové
anonym posted by:
predepsana vymena rozvodu u Skody u TDI PD je po 8/2003 120tis.km Predpokladam ze u ostatnich koncernovych motoru to bude stejne.
Není TDI jako TDI, nevím jaké jsou intervaly u jednotlivých motorů, nejspíš nebude stejný u V6 jako R4 (možná jo, ale divil bych se).

Zaprvé - vzhledem ke stáří a charakteru vozu bych určitě nevěřil tachometru, tohle si nikdo nekoupí, aby s tím jezdil 20 tisíc ročně. Takže rozvody nejlépe ještě dnes a při té příležitosti se zeptat, kdy příště (raději v servisu, než rady neznalců). A pozor - není to jen o kilometrech, ale taky době, při 12 tisících ročně to bude nejpozději za 5 let znovu, i když to nebude mít ujeto dalších 90, natož 120 tisíc. Např. Mondeo 93 1,8 benzín to má 120 tisíc nebo 4 roky, podle toho, co přijde dřív.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 17:16, RE: reakce na Celiaka
anonym posted by:
Verze 120 a 132 kW jsou prý bez turboefektu, ovšem nikdy jsem v nich neseděl, tudíš nekomentuji je !!!

Ta se toho držte, protože turbomotor bez turboefektu jaxi neexistuje.

Buď se pojďte bavit na úrovni, nebo si sem pište ty svoje bláboly. Každý dieselový motor má nějaký "turboefekt", ale 114kW je opravdu pod 2000 otáček neskonale líný !!! Zjevně ste se nesvezl třeba Mazdou 6, která odspodu zabírá úplně ale úplně jinak !!! Ten kdo hledá turboefekt i u takto dobře táhnoucího vozu, ten už zachází do opravdových extrémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 17:20, RE: kilometry
anonym posted by:
Připadá mi dosti podivné, že má toto auto po 5 letech najeto 80 tkm - kdo jezdí průměrně 16 tkm/ročně si nekoupí nového 2,5l diesla. Spíš bych si tipnul, že má ve skutečnosti o nějakých 100 možná i 200 tkm víc a proto bych s rozvodama nečekal a vyměnil je hned.
Presne to same jsem chtel napsat. Ono verit 80 tkm po 5 letech provozu 2,5 TDI muze jen naivka. Mozne to je, ovsem velmi, velmi nepravdepodobne.
A co se mista v aute tyce - je to naprosta tragedie - na zadnich sedadlech se pohodlne svezou maximalne deti. Na ovladatelnost a jizdni vlastnosti tu uz reagovali jini.
Je s podivem uverejnovat recenzi 20 leteho mladika, notabe kdyz najede za rok to, co pravidelny ridic (jako napr. ja ;) za 2-3 mesice, tudiz realne se zkusenostmi max. pul roku rizeni (i kdyz "svizne" jizdy ;c)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 17:25, RE: odbornici
anonym posted by:
"ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! "

Samozřejmě že nemusí.

Mně se taky nelíbí X věcí, A4 2,5TDi bych si nekoupil prostože ho prostě ke svému spokojemému životu nepotřebuju stejně jako x jiných spotřebních věcí.

Ale taky neptřebuju psát zamindrákované příspěvky, jenom protože tohle auto zrovna není podle mého gusta a či mám nějaký ryze subjektivní pocit, že nějaký auto jede líp...
Opravdu netrávím celý den nad články na tomto serveru, aby hledal každé "špatné" slůvko, jen jsem cítil potřebu reagovat na tuto podivnou rezenci. Opravdu nepíši zamindrákované příspěvky. Jsou dvě věci které zde vždy vyjadřuji na plné plíce: 1) fanatické zastánce jedné značky 2) podivné články.........když by onen mladík psal třeba o mém oblíbeném autě, jistě bych reagoval také, jen proto jakým stylem píše - zde reaguji i proto, že si vybral hodně špatný a technicky rozličný vůz.....a od toho tu ty diskuzní fóra jsou, nebo ne? Všimněte si, že pokud někdo napíše pěkný článek např. o Passatovi a ze článku je vidět, že auto má čistě jako spotřební zboží, čili nesmyslně nevychvaluje hlouposti (TDI-PD, přední osa, vlečná ramena, tunning na tomto voze) pak se mé jméno v diskuzi neobjevuje.......reaguji opravdu jen na články podobné tomuto !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 21:06, RE: chlapečku.....
gld posted by:
A ty si akú recenziu nepísal keď kritizuješ ako najväčší odborník? A ak vieš čítať tak by si zistil že chalan jazdil na passate Tdi takže asi už predtým vedel čo je to ťah odspodu. Recenzia inak pomerne slabá ale lepšie ako nič.
takk ludiaa vy ste ubohy nieto sa snazi nieco napisas aa vy ho takto dodrbet e nic v zlom ale vy by ste v tom veku pisali akoo aa co us vas je do toho ci ma maturitu ha?? co too ma s tym spolocne aa co ked ma po maturite a ma audi ako pozeram vela prajnych ludi fakt tak ja len toto!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 22:07, RE: chlapečku.....
anonym posted by:
takk ludiaa vy ste ubohy nieto sa snazi nieco napisas aa vy ho takto dodrbet e nic v zlom ale vy by ste v tom veku pisali akoo aa co us vas je do toho ci ma maturitu ha?? co too ma s tym spolocne aa co ked ma po maturite a ma audi ako pozeram vela prajnych ludi fakt tak ja len toto!!!
No já si myslím, že rozumím když píše někdo slovensky a vůbec mi to nevadí, ale tento blázen nade mnou mi dělá vážně starost. Nemyslím si, že by všichni slováci byli kreténi, ale tento určitě ano! Jinak k Audi: Nedávno jsem řídil kamrádovu A4ku se stejným motorem a musím říct, že svezení v tom nebylo vůbec špatné. Všechno bylo dobré do té doby, než mi řekl kolik za to auto dal. Dát za rok 2003 a najetých 180 000km 400 000km, tak to jsem mu řekl ať jde do prdele. Navíc značce Audi moc nevěřím, kdo ji z okolí měl, tak většinou hodně investoval, takže nic.To bych si koupil Hondu Accord CDTI a měl bych pocit z dobré investice, ovšem je to můj názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 22:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rozvody se na všech TDI mění po 90 000 km, přičemž kdo to neudělá, docela riskuje. Tomáš Dusil.

Pane Dusile, takovéto bláboly svědčí spíš o úrovni pracovníků Tipcarsu a jejich rad či recenzí. BOHUŽEL.

U motorů TDi jsou servisní intervaly na výměnu ozubeného rozvodového řemene či napínacích kladek velmi různé a činí 60, 90 či 120 tisíc km, někdy je k tomu předepsána s každou druhou výměnou i výměna napínací kladky, jindy ne a záleží na uvážení servismana. Ono jenom u takového motoru 1,9TDi/66 ...
jj, inteligentni, jednoduchy, slušny, jasny, přesně tak si to představuju
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 22:44, RE: odbornici
anonym posted by:
"ale na dvacetiletého hocha, který zde píše jak 2,5 114kW skvěle jede a perfektně sedí v zatáčkách prostě musí reagovat každý, kdo v tom voze seděl !!! "

Samozřejmě že nemusí.

Mně se taky nelíbí X věcí, A4 2,5TDi bych si nekoupil prostože ho prostě ke svému spokojemému životu nepotřebuju stejně jako x jiných spotřebních věcí.

Ale taky neptřebuju psát zamindrákované příspěvky, jenom protože tohle auto zrovna není podle mého gusta a či mám nějaký ryze subjektivní pocit, že nějaký auto jede líp...
vsichni me budou mit za socku, ale ja bych se zesral blahem na O1 66/81kW, uplne muj sen...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 22:55, RE: Rádcové
Koloděj posted by:
Není TDI jako TDI, nevím jaké jsou intervaly u jednotlivých motorů, nejspíš nebude stejný u V6 jako R4 (možná jo, ale divil bych se).

Zaprvé - vzhledem ke stáří a charakteru vozu bych určitě nevěřil tachometru, tohle si nikdo nekoupí, aby s tím jezdil 20 tisíc ročně. Takže rozvody nejlépe ještě dnes a při té příležitosti se zeptat, kdy příště (raději v servisu, než rady neznalců). A pozor - není to jen o kilometrech, ale taky době, při 12 tisících ročně to bude nejpozději za 5 let znovu, i když...
VW neudává roky na výměnu jako jisté automobilky ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2007 23:37, RE: Diesel
anonym posted by:
Načo mať pri spotrebe 8-12l diesel??? aby som musel platiť drahý servis??? Taký benzím 1.8T by bol asi lepší...
správne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.08.2007 07:55, RE: odbornici
anonym posted by:
vsichni me budou mit za socku, ale ja bych se zesral blahem na O1 66/81kW, uplne muj sen...
Proč za socku. Vždyť to auto je na normální ježdění v pohodě. TDi 66 a 81 je nenáročný motor a zbytek vozu je na vkusu každého. Já bych Octávku nechtěl kvůli tvrdým sedákům a vůbec podvozku, ale to je věc každého. Octávku TDi určitě nikomu nehaním. Vlastně ano, těm co se z ní pokoušení dělat "sportovní" auto a tuněj jí........tomu řikam zoufalství.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.08.2007 09:10, RE: odbornici
Tomáš posted by:
Proč za socku. Vždyť to auto je na normální ježdění v pohodě. TDi 66 a 81 je nenáročný motor a zbytek vozu je na vkusu každého. Já bych Octávku nechtěl kvůli tvrdým sedákům a vůbec podvozku, ale to je věc každého. Octávku TDi určitě nikomu nehaním. Vlastně ano, těm co se z ní pokoušení dělat "sportovní" auto a tuněj jí........tomu řikam zoufalství.
Pro Tomáše: na jednu stranu se nedivím, že jsi musel reagovat na tuto v podstatě velmi nepovedenou recenzi, na druhou stranu se bohužel prezentuješ způsobem, jako bys měl patent na rozum. Píšeš, že musíš reagovat na fanatické zastánce jedné značky. To já zas musím reagovat na fanatické odpůrce jedné značky jako jsi ty. Musím souhlasit, že motor 2,5 TDi V6 není zrovna povedený (VP 44), nechápu ale, proč A4ku ozančuješ za špatný vůz. A fráze typu "vůbec nejede" a "neskutečně líný" jsou hodně přitažený za vlasy. Já mám v A4 starší verzi tohohle motoru (110 kW), a že by do 2 tis. ot. byla neskutečně líná, bych neřekl. Možná jsi jel autem se špatnou váhou vzduchu. Oháníš se tady mazdou 6, která má podobně citlivou přední nápravu jako A4, navíc u A4 rozhodně nehrozí, že by začaly rezavět lemy blatníků, jako tomu bylo v mnoha případech u mazdy 6. Takže chtělo by to trochu víc objektivity, kolego.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.