0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 1,9 TDI a dojmy majitele po sedmi měsících provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 10:14, RE: Apríl
ValKilmer posted by:
Tak já přidám svou vlastní zkušenost.Vlastním audi A4 avant.Motor 1,9 TDi s výkonem 96 kw.Kupoval jsem jej jako ojeté.Rok výroby auta je 2003.Dnes je tedy staré 8 let.Má najeto poctivých 282.000 km.P
Pneu - zimní 15" 195/65 - spotřeba při klidné jízdě v zimním období od 4,5 do 5,2 l
letní 17" 234/45 - stejný styl jízdy 5,5 - 5,8 l
Opravdu je výhodou že naftové moroty ať už jedete 90 km/hod nebo 180 km/hod nemají přímo úměrný nárust spotřeby nafty což oproti dnešním 1,4 Tsi je z...
Napiš recenzi, bude přínosnější než tahle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 11:03, RE: typický koncernista
A4 posted by:
= typický rejpálista. Copak máš doma za auto? To bude mít určitě nějakej óbrinteriér...
Och já, du čechišes švajnchen. Ajn obainterjer fyr ybermenšen!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 11:07, RE: :-)
David V posted by:
Musím se přiznat, že mi tady taková recenze už dlouho chyběla. Rád jsem se pobavil. Tyhle oslavné recenze dělají koncernu medvědí službu, ale přesvědčené nepřesvědčíme a ostatní si svou cestu najdou sami.
Jinak, pokud to skutečně psal 30-ti letý muž, tak je ta úroveň tristní, recenze vlastně nic neobsahuje. Vyloženě vtipná je zmínka o zvýšení výkonu motoru na astronomických 74kW, který je skutečnou zárukou dynamické jízdy. TDi motory jsou svým rozsahem použitelných otáček pro sport přímo určen...
Nenávidím koncern. Jsou to auta pro hloupé, ale nesouhlsím s tím, že Tdička nejsou dynamická. Kdysi mi vyrazil dech 1.9 Tdi 66Kw. To jelo asi jako můj tehdejší benzínový dvoulitr 85 Kw!!! Nechápu to dodnes. Maximálku to mělo sice náž, ale ty reakce na plyn a možnost to výtáčet až do 3500... A prý to nebylo načipované. Měl ten Golf staší chlap, který ani nevěděl, co to čipování je... A Tdi 2.0 125 Kw mi napráskalo ještě ve dvoustovce...(mám benzín s 106 Kw) Takže tyhle motory jsou o.k. Ale zbytek aut sotjí za hovno a ti borci v šusťákách, co v tom jezdí...tak to už je sranda v nejčistší podobě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 11:32, RE: Apríl
Koloss posted by:
Napiš recenzi, bude přínosnější než tahle.
Mohl bych ale zase by to tady bylo že propaguji jen koncern.Já jiné jak koncernové
auto zatím neměl a nebyl ani důvod.Z výčtu aut které jsem vlastnil 2x felicia, 2 x octavia a v současnosti již zmiňované audi.Jsem si nadšenec do aut i když jen jako laik ale jel jsem již s hodně značkami aut.Takže trochu porovnávat bych mohl
ale jen co se mých osobních dojmů týká z jízd těmito vozy a to by asi nějakou velkou vypovídající schopnost nemělo.Žádné zkušenosti se servisem těchto vozů atd.... Jen jízdy s těmito vozy.A to si může vyzkoušet každý sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 11:47, RE: Komediant
Michal posted by:
Celé Německo můžeš jet klidně 300, když tě kára pustí A to je ten největší úsek
Možná bych Ti to zbaštil, kdybych tam nikdy nebyl. Ale jelikož jezdím přes německo několikrát ročně, vím, že úseků kde lze jet co to dá, zase tolik není. Buď kvůli silnému provozu, nebo kvůli opravám, kde je omezení 80km/h, hodně často je i omezení 120km/h z jiných důvodů. Takže jestli lze jet přes 200km/h tak na 2/3 trasy, spíš tipuju míň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 11:50, RE: :-)
gablenz posted by:
Nenávidím koncern. Jsou to auta pro hloupé, ale nesouhlsím s tím, že Tdička nejsou dynamická. Kdysi mi vyrazil dech 1.9 Tdi 66Kw. To jelo asi jako můj tehdejší benzínový dvoulitr 85 Kw!!! Nechápu to dodnes. Maximálku to mělo sice náž, ale ty reakce na plyn a možnost to výtáčet až do 3500... A prý to nebylo načipované. Měl ten Golf staší chlap, který ani nevěděl, co to čipování je... A Tdi 2.0 125 Kw mi napráskalo ještě ve dvoustovce...(mám benzín s 106 Kw) Takže tyhle motory jsou o.k. Ale zbytek...
Víš co, zajímalo mě jak to přesně s těma TDičkama a jejich úžasným zrychlováním je. Takže jsem si sehnal pár dat a nakreslil si vnější charakteristiky - průběh výkonu a točivého momentu a vložil do grafu ke svým (77 kW vs 125 kW) a zjistil jsem následující: Do cca 3500 má TDi navrch díky konkávnímu průběhu výkonu, kdežto moje atmosféra má průběh výkonu konvexní. Jenže pak se karta dramaticky obrací a já točím s rostoucím tahem až do 4250 a s mírným poklesem až skoro k 6500. Tohle srovnání je ovšem vypovídající jen málo, takže jsem si sehnal data od převodovek a rozvodovky a přepočítal si převodový poměry a vztáhl si výkon přímo na kola, a tam je to mnohem zajímavější: Některé qvalty má TDi "lehčí" takže v rozmezí 1000-3000 rpm má lepší zrychlení, ano jsou to právě ty 2-4 sekundy toho tahu, který dovádí spoustu lidí k šílenství, ale dál se nic neděje, zatímco můj šestiválec táhne až k 6500, takže prakticky celé zrychlení 0-100 se dá jet s mírnou nadsázkou na 2-ku s prakticky konstantním tahem a bude to trvat 9 sekund. Ovšem pokud bych měl připraven vhodný kvalt, tak méně výkonné chrochty prostě nemají šanci. Tyhle souboje nesvádím, jen jednou mě kdosi prudil záměrně pomalou jízdou s TDi-čkem v dědině, tak jsem ho ve stoupacích pruzích osolil, respektive normálně předjel, ale podle černého dýmu, který se vyvalil s cedulí konec obce z jeho laufu, tak mě prostě provokoval a chtěl si zkusit poměřit síly. Při tom rozjezdu do kopce se mi vzdálil minimálně jen asi o to, co jsem zaváhal, když jsem si nebyl úplně jist, že mě tou pomalou jízdou škádlil záměrně.
Vím, není košer porovnávat, 77 kW turbo chrochtu se 125 kW atmo benzínem, ale samotného mě zajímalo, zda je TDi takového zrychlení schopné. Co se týká pocitu Opeláckého C20NE s 85 kW a TDi 66 kW, tak zase hrají roli využitelné otáčky a hlavně, Opel má dlouuuuhou almaru, která výkon dost degraduje. Zase šetří palivo.
A TDi 125 kW musí zákonitě kdykoliv napráskat 106 kW benzínu. U soubojů v rychlosti se hraje na koně. Konec konců i hodnoty zrychlení jsou nepřímo úměrné výkonu. Stačí jakákoliv tabulka s motorizacem a hned vidíš - víc koní, kratší zrychlení a je jedno, jestli nafta nebo benzín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 12:44, RE: Komediant
ivan2 posted by:
Možná bych Ti to zbaštil, kdybych tam nikdy nebyl. Ale jelikož jezdím přes německo několikrát ročně, vím, že úseků kde lze jet co to dá, zase tolik není. Buď kvůli silnému provozu, nebo kvůli opravám, kde je omezení 80km/h, hodně často je i omezení 120km/h z jiných důvodů. Takže jestli lze jet přes 200km/h tak na 2/3 trasy, spíš tipuju míň.
To byla nadsázka. Vracel jsem se z Frankfurtu před týdnem a fakt to byla samá uzávěra. Každopádně řeč byla o tom, jestli můžeš nebo nemůžeš jet přes Německo 300 a odpověď je, že můžeš. Určitě ne všude, ale čím západněji to je tím jsou dálnice v lepším stavu a omezení je míň...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 12:56, RE: :-)
David V posted by:
Víš co, zajímalo mě jak to přesně s těma TDičkama a jejich úžasným zrychlováním je. Takže jsem si sehnal pár dat a nakreslil si vnější charakteristiky - průběh výkonu a točivého momentu a vložil do grafu ke svým (77 kW vs 125 kW) a zjistil jsem následující: Do cca 3500 má TDi navrch díky konkávnímu průběhu výkonu, kdežto moje atmosféra má průběh výkonu konvexní. Jenže pak se karta dramaticky obrací a já točím s rostoucím tahem až do 4250 a s mírným poklesem až skoro k 6500. Tohle srovnání je ovš...
fakt je že jsem jednou se Zetorem (350Z) dostal na sprintu zle napráskáno od A4 quattro 3.0TDi, ale pán to měl poladěný od MIM, jiný turbo, prý 300 kobyl...věřil bych tomu...ale stejně bych nic jinýho než benzínovou atmosféru nechtěl

nemá čistě náhodou tady někdo zkušenosti s E85? prej do americkejch vozejků V6 a víc to jde lejt bez obav, ale nějak se mi tomu nechce věřit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 13:29, RE: Komediant
Michal posted by:
To byla nadsázka. Vracel jsem se z Frankfurtu před týdnem a fakt to byla samá uzávěra. Každopádně řeč byla o tom, jestli můžeš nebo nemůžeš jet přes Německo 300 a odpověď je, že můžeš. Určitě ne všude, ale čím západněji to je tím jsou dálnice v lepším stavu a omezení je míň...
ok, no sranda byla jednou v sobotu, nemám zas tak silný auto, jen 100k, jel jsem po 3 proudý krásný rovný dálnici tušim u Karsruhe, jedu si tak 130-140km/h, a stejně sem jel úplně vpravo. V německu se mi líbí ta plynulost, všichni jedou hodně podobnou rychlostí, ne jako u nás, kdy často jedou po dálnici 2 extrémy, jeden to mastí levim 160+ a druhej v pravim jede tak 110. A mezi tim se motaj ostatní
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 14:58, RE: Apríl
ValKilmer posted by:
Mohl bych ale zase by to tady bylo že propaguji jen koncern.Já jiné jak koncernové
auto zatím neměl a nebyl ani důvod.Z výčtu aut které jsem vlastnil 2x felicia, 2 x octavia a v současnosti již zmiňované audi.Jsem si nadšenec do aut i když jen jako laik ale jel jsem již s hodně značkami aut.Takže trochu porovnávat bych mohl
ale jen co se mých osobních dojmů týká z jízd těmito vozy a to by asi nějakou velkou vypovídající schopnost nemělo.Žádné zkušenosti se servisem těchto vozů atd.... Jen jíz...
Každej si něco vyhlídne a pokud je spokojenej, tak u toho většinou zůstává. Pokud není recenze ideologicky ovlivněná, tak bude přínosem i tak. Ty srovnání (i se zbytkem koncernu) by nebyly na škodu, výše zmíněné zkušenosti se servisem by se taky hodily. A byl by to asi kontrast k tomuhle výplodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 16:08, RE: jednoduchy ludia chcu za pat korun vsetko...
rojack posted by:
Ale takový CEEDko, to táhne jako prase, je levný, velký, naleštěný, má parádní elektrony a ještě 5 let záruku!
Ano i takoví jsou někteří naši spoluobčané. Přece nepochválí Škodu.
Ty fole, tady se ale dějí věci.
"neplivejte nám na tu naši Škodovku/VW/Seat/Audi, my Vám na ty zkurvený šmejdy z koreje taky neplivem"
Boží
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.05.2011 18:15, RE: jednoduchy ludia chcu za pat korun vsetko...
typek posted by:
Ty fole, tady se ale dějí věci.
"neplivejte nám na tu naši Škodovku/VW/Seat/Audi, my Vám na ty zkurvený šmejdy z koreje taky neplivem"
Boží
Na ty nelze plivat, jsou to poplivaný šikmooký šmejdy sami o sobě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.05.2011 22:08, pomocná škola?
Nic ve zlém, ale to je recenze jak z pomocné školy, ne od 30 letého chlapa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.08.2011 16:28,
naprostá bomba recenze:):)
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.