0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 1,9 TDI a dojmy majitele po sedmi měsících provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 00:27, ;o)
Tak takhle jsem se dlouho nenasmál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 06:28,
Ohóóóóóó !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 06:53,
Sportovní jízda s 74kw TDi? Hm, život je vážně otázka preferencí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 06:55, RE:
wimmer_day posted by:
Sportovní jízda s 74kw TDi? Hm, život je vážně otázka preferencí.
Auto je vhodnější na dálkové jízdy jako. Pojíždění po městě jako to ne. Hlavně na ty dálkový jízdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 07:55, RE: pisatel
Michal posted by:
Auto je vhodnější na dálkové jízdy jako. Pojíždění po městě jako to ne. Hlavně na ty dálkový jízdy.
Někdo si udělal srandu a opět napsal žertovnou recenzi na koncernové auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 08:02, Přínos
Nejsem zrovna příznivcem koncernových aut (hlavně mě uráží, že se nám koncern snaží za astronomické částky prodat zastaralá auta), ale jinak proti nim nic nemám. Ovšem pokaždé když tady čtu recenzi na něco z produkce koncernu VW, že autor buď nikdy v ničem jiném neseděl, naprosto pokrytecky chválí kdejakou blbost a nebo si sepsal takovou malou "semestrálku" aby si obhájil zrovna nákup takového auta. V praxi jsem se za dlouhou dobu recenzí na koncernová auta dozvěděl pouze tohle, nejlepší motor je diesel, spotřeba je vždy pod 6l na 100, poruchy jsou sprosté slovo a na skoro 2 tuny těžké auto stačí 70kW motor a ještě se s tím dá závodit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 08:47, typický koncernista
Recenzička jak z mateřské školičky... Jinak všiml jsem si v tom autě (na fotkách) interiéru...no, tak ten vypadá jako pořádný low end. Seru nato, že prý v těhle autech nic nevrže... ale pomůže to, když je design a barvy jak z dvojkového Golfu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 09:12, :-)
Musím se přiznat, že mi tady taková recenze už dlouho chyběla. Rád jsem se pobavil. Tyhle oslavné recenze dělají koncernu medvědí službu, ale přesvědčené nepřesvědčíme a ostatní si svou cestu najdou sami.
Jinak, pokud to skutečně psal 30-ti letý muž, tak je ta úroveň tristní, recenze vlastně nic neobsahuje. Vyloženě vtipná je zmínka o zvýšení výkonu motoru na astronomických 74kW, který je skutečnou zárukou dynamické jízdy. TDi motory jsou svým rozsahem použitelných otáček pro sport přímo určeny. Správný sportovně laděný motor má také velmi úzké pásmo využitelných otáček.
Jinak pro redakci: všude se uvádí údaj na tachometru, ale ve Vašich formulářích pro recenze je "najeto při koupi", jak to ti nešťastníci s 8 let starým naftovým autem mají vědět, oni opisují jen údaj z tachometru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 09:34, RE: :-)
David V posted by:
Musím se přiznat, že mi tady taková recenze už dlouho chyběla. Rád jsem se pobavil. Tyhle oslavné recenze dělají koncernu medvědí službu, ale přesvědčené nepřesvědčíme a ostatní si svou cestu najdou sami.
Jinak, pokud to skutečně psal 30-ti letý muž, tak je ta úroveň tristní, recenze vlastně nic neobsahuje. Vyloženě vtipná je zmínka o zvýšení výkonu motoru na astronomických 74kW, který je skutečnou zárukou dynamické jízdy. TDi motory jsou svým rozsahem použitelných otáček pro sport přímo určen...
to je klasika, devítiletá A4 v naftě která v rajchu jezdila jako firemní má rozhodně najeto 15k za rok, to přeci ví i malé děcko
ó pardón, on to měl sedmdesátiletý důchodce, jen na víkendové nákupy nach Lidl a když pršelo tak ani to ne
a moc děkuji za info, to jsem netušil že když nasadím větší kola tak hned klesne spotřeba )) hned mám po ránu lepší náladu, díííky moc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 09:59, RE: :-)
tomaskrtek posted by:
to je klasika, devítiletá A4 v naftě která v rajchu jezdila jako firemní má rozhodně najeto 15k za rok, to přeci ví i malé děcko
ó pardón, on to měl sedmdesátiletý důchodce, jen na víkendové nákupy nach Lidl a když pršelo tak ani to ne
a moc děkuji za info, to jsem netušil že když nasadím větší kola tak hned klesne spotřeba )) hned mám po ránu lepší náladu, díííky moc
Jo, jo ty kola. To bylo fakt něco. Zkusím 18-ky, to by v tom byl čert, abych oproti 16-kám nedostal 2 litry dolů.
Ještě by mě zajímalo, jak čarují lidi s těmi oleji. Pokud naliju olej dle předpisu výrobce, tak by mělo být vše v pořádku, ať jde o jakoukoliv běžně dostupnou značku. Kdo posoudí, zda je některý olej lepší než ten, co doporučí výrobce? Servisák v garáži, protože ho lije do Feldy a ta už má najeto 130 tisíc nebo prodejce v krámě, protože na tuhle pixlu má momentálně největší marži? Nebo v autorizovaném servise? V mém autorizovaném servise používají olej, který nemá ani výrobcem předepsanou specifikaci, ačkoliv ten výrobce oleje adekvátním produktem alespoň ještě nedávno disponoval. Přitom výrobce nabízí olej Motorcraft s předepsanou specifikací za poloviční cenu, než za kolik prodávájí ten nevhodný Castrol, jenž je nevhodný nejen specifikací, ale i viskozní třídou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 10:36, :-)
Lidi nebuďte hloupí a přestaňte lejt do motoru normální oleje, nebo ho zničíte!! Jedině to nejlepčí co je na trhu . Pro redakci, u všech těchto recenzí mi chybí kdy je autor psal, nebo kdy auto kupoval. Protože takto jsou údaje o stavu km při koupi nic neříkající a vlastně, neni jasné jestli autor porovnává své auto v dnešní době, nebo před 10 lety a to je už docela rozdíl. díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 10:44, RE: typický koncernista
gablenz posted by:
Recenzička jak z mateřské školičky... Jinak všiml jsem si v tom autě (na fotkách) interiéru...no, tak ten vypadá jako pořádný low end. Seru nato, že prý v těhle autech nic nevrže... ale pomůže to, když je design a barvy jak z dvojkového Golfu?
= typický rejpálista. Copak máš doma za auto? To bude mít určitě nějakej óbrinteriér...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 10:47, RE: :-)
David V posted by:
Musím se přiznat, že mi tady taková recenze už dlouho chyběla. Rád jsem se pobavil. Tyhle oslavné recenze dělají koncernu medvědí službu, ale přesvědčené nepřesvědčíme a ostatní si svou cestu najdou sami.
Jinak, pokud to skutečně psal 30-ti letý muž, tak je ta úroveň tristní, recenze vlastně nic neobsahuje. Vyloženě vtipná je zmínka o zvýšení výkonu motoru na astronomických 74kW, který je skutečnou zárukou dynamické jízdy. TDi motory jsou svým rozsahem použitelných otáček pro sport přímo určen...
David V: motor AVB má 74 kW v základu, takže poznámka o "zvýšení na astronomických 74 kW" je trochu mimo. Na druhou stranu nechápu, proč autor píše o zvýšeném výkonu a do tabulky uvede 74 kW? Asi aktuální údaj nezná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 11:02, RE: :-)
David V posted by:
Jo, jo ty kola. To bylo fakt něco. Zkusím 18-ky, to by v tom byl čert, abych oproti 16-kám nedostal 2 litry dolů.
Ještě by mě zajímalo, jak čarují lidi s těmi oleji. Pokud naliju olej dle předpisu výrobce, tak by mělo být vše v pořádku, ať jde o jakoukoliv běžně dostupnou značku. Kdo posoudí, zda je některý olej lepší než ten, co doporučí výrobce? Servisák v garáži, protože ho lije do Feldy a ta už má najeto 130 tisíc nebo prodejce v krámě, protože na tuhle pixlu má momentálně největší marži? ...
Kola, olej, nafta... Asi placebo efekt. Pokud předem věřím, že třeba palivo "Želví Pava" snižuje spotřebu o 1L nafty, tak tomu podvědomně přizpůsobím i styl jízdy. Přeci to teď tak úžasně táhne i když ten plyn jen lechtám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 11:08, RE: :-)
A4 posted by:
David V: motor AVB má 74 kW v základu, takže poznámka o "zvýšení na astronomických 74 kW" je trochu mimo. Na druhou stranu nechápu, proč autor píše o zvýšeném výkonu a do tabulky uvede 74 kW? Asi aktuální údaj nezná...
Je pravda, že se ve výkonech těchto motorů neorientuji. Z té doby znám TDi pouze z Octavií, kde mělo buď 66 nebo 81 kW, z čehož jsem usoudil, že jde o 66 kW verzi se zvýšeným plnicím tlakem, čímž se dosáhlo 74 kW. Takže omluva. Spíš mi šlo o to poukázat, že 74 kW není žádný brutální výkon, se kterým by se nedalo udržet auto na silnici.
Je mi také potom skutečně záhadou, proč píše o zvýšeném výkonu, když není jeho hodnota nikde uvedena. Možná až budu svoje auto podobnýmu hejlovi prodávat, tak mu nabulíkuju něco podobného. Doporučím nejdražší olej a Carreru 100, jako palivo. Vzhledem k čidlu detonačního spalování rozdíl oproti obyč N95 určitě pocítí a nebude důvod mi nevěřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 12:17, Olej a nafta
Ze zkušenosti vím, že olej, pokud splňuje normu dle požadavku výrobce auta API nebo ACEA, může být jakékoli značky a provozovatel nic nepozná. Pokud jde o naftu, prémiová paliva jsou znát, sám si je upravuji sám přidáním VIF aditivu. Zvýší se cetan. číslo a motor šlape líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 12:18, RE: :-)
Petr S posted by:
Kola, olej, nafta... Asi placebo efekt. Pokud předem věřím, že třeba palivo "Želví Pava" snižuje spotřebu o 1L nafty, tak tomu podvědomně přizpůsobím i styl jízdy. Přeci to teď tak úžasně táhne i když ten plyn jen lechtám
Náhodou - užitečná recenze Nasadím místo 15" alespoň 18", změřím spotřebu a budu hvězda. Potom tam hodím nějaké 12" a to bude ručička tachometru kmitat - budu mít letadlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 12:57, Komediant
Pro pána, klidně si ty kolotočářský herky kupujte, ale raději o nich nic nepište! To má pak kdejakej Láďa manuál na nejlepší koupi, kterou podstrkuje každýmu. Srovnání s Octou RS v TDíčku mělo poměřit vůz v kontextu se sportovním náčiním...a je ona Octa RS sportovní alespoň částečně? Hovno! TDi to je pro mě většinou zakomplexovaný zaměstnanec, který má stále potřebu si něco v naftovém zgarbu dokazovat, ale stejně nikdy nepředjede.:D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 13:28, RE: Komediant
106GTi posted by:
Pro pána, klidně si ty kolotočářský herky kupujte, ale raději o nich nic nepište! To má pak kdejakej Láďa manuál na nejlepší koupi, kterou podstrkuje každýmu. Srovnání s Octou RS v TDíčku mělo poměřit vůz v kontextu se sportovním náčiním...a je ona Octa RS sportovní alespoň částečně? Hovno! TDi to je pro mě většinou zakomplexovaný zaměstnanec, který má stále potřebu si něco v naftovém zgarbu dokazovat, ale stejně nikdy nepředjede.:D
Že ta recenze stojí za .... , to vědí všichni, ale co je tohle za slovní průjem? Zase tady někdo soudí lidi podle jejich aut, ach jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.05.2011 13:59, RE: :-)
David V posted by:
Je pravda, že se ve výkonech těchto motorů neorientuji. Z té doby znám TDi pouze z Octavií, kde mělo buď 66 nebo 81 kW, z čehož jsem usoudil, že jde o 66 kW verzi se zvýšeným plnicím tlakem, čímž se dosáhlo 74 kW. Takže omluva. Spíš mi šlo o to poukázat, že 74 kW není žádný brutální výkon, se kterým by se nedalo udržet auto na silnici.
Je mi také potom skutečně záhadou, proč píše o zvýšeném výkonu, když není jeho hodnota nikde uvedena. Možná až budu svoje auto podobnýmu hejlovi prodávat, tak mu...
Osobně se domnívám, že autor má motor 1,9 TDI PD 74 kw - ten se běžně chipoval na výkon 96 kw. Ale jinak recenze "jak má být" (ironicky samozřejmě).
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.