0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3 Sportback 1,9 TDI po 12000 km

category of topic classification: poradna, ostatní, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 00:18, význam?
Nechci být rejpal,ale vážně by mě zajímalo,k čemu nám je,že víme, že po
12 000 najetých km je Audi A3 z r. 2005 prakticky netknutá..Neni to snad samozřejmý?Dělat test v autoservisu u takovýho auta,s tak malym nájezdem kilometrů,mi přijde teda jako nošení dříví do lesa! Příště bych prosil něco co bude mít najeto aspon 100 000km ..díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 07:31, Nový rok
Redakce se asi zbláznila,máme se na co těšit. Nebo to je novoroční žertík? Vše nej v Novém roce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 09:40, RE: Nový rok
Petr posted by:
Redakce se asi zbláznila,máme se na co těšit. Nebo to je novoroční žertík? Vše nej v Novém roce.
Pokud nemá redakce o čem psát a má nedostatek zkušebních vozů, můžu jí půjčit felicii 1,3 LXi r.v 1995, deset let poctivé služby jako autoškola, najeto 330tisíc na jeden motor s jednou výměnou rozvodů + další spotřeb. věci, kotouče výfuk tlumiče čepy a pod... Myslím si, že by zhodnocení stavu takového auta přineslo čtenářům více zajímavého, než zhodnocení vlastně nové A3... ale je to jen můj názorrrr...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 11:21, hm
Souhlas,to uz jste si mohli primo pujcit uplne nove auto co sjelo z vyrobni linky a otestovat ho,taky by nejspis bylo zanovni?)))
Jinak bych testoval min. od 50t km!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 12:33, Hlavně že je co kritizovat
zigi posted by:
Souhlas,to uz jste si mohli primo pujcit uplne nove auto co sjelo z vyrobni linky a otestovat ho,taky by nejspis bylo zanovni?)))
Jinak bych testoval min. od 50t km!
No, zajímalo by mne, zda všichni z rýpajících věděli, že třeba ložisko se u nové A3 mění i s těhlicí či že nová zadní náprava skrývá riziko značných investic. Ukázalo vám někdy nějaké motoristické periodikum novou A3 zespodu? Hlavně že máte co kritizovat. Pokud nejde o předváděcí vůz, bylo by však jistě zajímavé zkusit zjistit, proč jej majitel takto rychle prodal. Vsadil bych se, že na vině bude spotřeba oleje nebo jiný problém, který jej vyděsil.... Samozřejmě může jít i o zabavený leasing...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 12:55, RE: Hlavně že je co kritizovat
Martin Vaculík posted by:
No, zajímalo by mne, zda všichni z rýpajících věděli, že třeba ložisko se u nové A3 mění i s těhlicí či že nová zadní náprava skrývá riziko značných investic. Ukázalo vám někdy nějaké motoristické periodikum novou A3 zespodu? Hlavně že máte co kritizovat. Pokud nejde o předváděcí vůz, bylo by však jistě zajímavé zkusit zjistit, proč jej majitel takto rychle prodal. Vsadil bych se, že na vině bude spotřeba oleje nebo jiný problém, který jej vyděsil.... Samozřejmě může jít i o zabavený leasing...
Proč si pane Vaculíku myslíte, že na vině může být spotřeba oleje???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 15:59, RE: Hlavně že je co kritizovat
a4 posted by:
Proč si pane Vaculíku myslíte, že na vině může být spotřeba oleje???
K tomu oleji. Mám 1,9 Tdi-PD v O 1, udávaný výkon 74 kW ( identický motor v O2 77 kW ). Spotřeba oleje na 30.000 km - servisní interval - přes 3 litry. Tak nevím, ale v servisu mi řekli, že je to v normě ( u toho se trošku pousmáli ). Jo, najeto mám za půl roku právě těch 30.000 km. Auto bylo nové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 16:26, RE: Hlavně že je co kritizovat
Martin Vaculík posted by:
No, zajímalo by mne, zda všichni z rýpajících věděli, že třeba ložisko se u nové A3 mění i s těhlicí či že nová zadní náprava skrývá riziko značných investic. Ukázalo vám někdy nějaké motoristické periodikum novou A3 zespodu? Hlavně že máte co kritizovat. Pokud nejde o předváděcí vůz, bylo by však jistě zajímavé zkusit zjistit, proč jej majitel takto rychle prodal. Vsadil bych se, že na vině bude spotřeba oleje nebo jiný problém, který jej vyděsil.... Samozřejmě může jít i o zabavený leasing...
R.v. 2005, ať počítám jak počítám, záruka do 2007, takže čeho se děsit? Možná jedině toho, že najet za rok a půl 12 tkm s takovým autem, jěště k tomu TDI, to už snad vyjde levněji limoservis. Nebo proto, že soused povídal, že mu jeho O1 66 kW jezdí za 4,5l, tak do toho s brekem kopnul, protože se nedostane pod 5,2? Třeba to byl jenom nevhodný dárek k Vánocům, sešla se mu 2 stejná auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 16:28, RE: Hlavně že je co kritizovat
martin posted by:
K tomu oleji. Mám 1,9 Tdi-PD v O 1, udávaný výkon 74 kW ( identický motor v O2 77 kW ). Spotřeba oleje na 30.000 km - servisní interval - přes 3 litry. Tak nevím, ale v servisu mi řekli, že je to v normě ( u toho se trošku pousmáli ). Jo, najeto mám za půl roku právě těch 30.000 km. Auto bylo nové.
Spotřeba 1 l oleje na 10.000 km ještě není tak strašná. Rozhodně nedoporučuji dodržovat servisní interval 30.000 km! Osobně radši měním olej a filtry každých 15-20.000 km, a to mám servisní interval předepsán také na 30 tkm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 16:31, nové auto
Po 12 tkm? Herdek, tomu nerozumím, to musí být Logan / Kalina / Fabia a jiné vozejčky teprve v záběhu. Na toš takové Audi. To ještě není ojetina v pravém smyslu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 18:18, RE: nové auto
Ráďa posted by:
Po 12 tkm? Herdek, tomu nerozumím, to musí být Logan / Kalina / Fabia a jiné vozejčky teprve v záběhu. Na toš takové Audi. To ještě není ojetina v pravém smyslu
To Ráďa - myslíš ,že se dá srovnávat Kalina a Logan s Fabii ?!
Logan je o třídu výš a Kalina má např. motor 1.6 a Fabie 1.2 :D
Fabia má daleko lepší zpracování a je o hodně starší. To Ti asi nic neříká, že ?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 18:20, RE: nové auto
anonym posted by:
To Ráďa - myslíš ,že se dá srovnávat Kalina a Logan s Fabii ?!
Logan je o třídu výš a Kalina má např. motor 1.6 a Fabie 1.2 :D
Fabia má daleko lepší zpracování a je o hodně starší. To Ti asi nic neříká, že ?!
nejsem zrovna koncerňák ,ale Fabia je na své stáří výborné auto
( až na ty "výborné" tříválcové motory, které jsou "velice silné" )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 20:32, RE: Hlavně že je co kritizovat
Martin Vaculík posted by:
No, zajímalo by mne, zda všichni z rýpajících věděli, že třeba ložisko se u nové A3 mění i s těhlicí či že nová zadní náprava skrývá riziko značných investic. Ukázalo vám někdy nějaké motoristické periodikum novou A3 zespodu? Hlavně že máte co kritizovat. Pokud nejde o předváděcí vůz, bylo by však jistě zajímavé zkusit zjistit, proč jej majitel takto rychle prodal. Vsadil bych se, že na vině bude spotřeba oleje nebo jiný problém, který jej vyděsil.... Samozřejmě může jít i o zabavený leasing...
Pane Vaculík samozřejmě že to nevědí. Rýpající Cruise,Zigi a jim podobní nemají o autech ani šajnu, jim stačí že to jede a tím to končí. Já děkuji za zajímavý článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 21:48, RE: Hlavně že je co kritizovat
Přemek posted by:
Pane Vaculík samozřejmě že to nevědí. Rýpající Cruise,Zigi a jim podobní nemají o autech ani šajnu, jim stačí že to jede a tím to končí. Já děkuji za zajímavý článek.
To Přemek : podlezát fakt nemusíš, myslím ,že Tě do redakce nevemou :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.01.2007 22:10, RE: Hlavně že je co kritizovat
Přemek posted by:
Pane Vaculík samozřejmě že to nevědí. Rýpající Cruise,Zigi a jim podobní nemají o autech ani šajnu, jim stačí že to jede a tím to končí. Já děkuji za zajímavý článek.
too Přemek: no tak nevím pane, aby sis někdy se svým tvrzením nenaběhnul...neznám tě, stejně jako ty neznáš mě, tak nechápu, že můžeš plácat takový bláboly, že nemám o autech ani šajnu... nejsem typ, který by se chvástal znalostmi aut, nicméně jsem původně automechanik, ročně najezdím cca 80tis km a rukama mi prošly desítky aut, vlastních jsem měl okolo 20 a živím se jako řidič z povolání, před tím řidič u záchranky...tak si troufám říct, že o autech něco vím.. a i kdybych nevěděl o autech úplně nic, tak jako běžný motorista opravdu moc neocením informace o tom, že Audi A3 s 12ti.km na tachometru je bez chyby...proto říkám, že bych možná fakt víc a myslím, že i ostatní ocenil info o autě s víc kilometry....a pro tvojí informaci Přemku...to není rýpání...od toho je zde diskuze víš, aby čtenáři mohli psát své názory k článku...ty jsi možná ale zvyklý ještě z jiné doby, že ti museli všichni přikyvovat ne? Hochu ta doba je už naštěstí pryč...
Too p. Vaculík: pane Vaculíku ne všichni lidé prodávají zánovní auto kvůli tomu, že mu něco je, nebo jim ho rovnou zabaví leasingovka...ač se vám to třeba nezdá, tak jsou lidé, kteří mají opravdu hodně peněz a kupují si často nová auta, nebo nejen sobě ale třeba i manželce a podobně...taky může být důvodem finanční tíseň majitele ,nemoc, odlet do ciziny a prostě spousta dalších a dalších důvodů, tak nevím proč tady narážíte na neserioznost majitele, že se auta zbavuje kvůli spotřebě oleje... nechtěl bych si o vás myslet, že podle sebe soudím tebe...
Jinak info o nové A3 jistě všichni vítáme, ale fakt si myslím, že trošku z jiného soudku a ne jako o ojetině s 12tis. km...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 12:15,
kdysi sem mel A8 benzin 4,2 a spotreba 1l oleje na 1000km dle prirucky k autu je v norme, takze 10000km a 1l oleje je uplne v pohode.... navic menit olej po 30 000km je blbost....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 15:28, RE: Hlavně že je co kritizovat
cruise posted by:
too Přemek: no tak nevím pane, aby sis někdy se svým tvrzením nenaběhnul...neznám tě, stejně jako ty neznáš mě, tak nechápu, že můžeš plácat takový bláboly, že nemám o autech ani šajnu... nejsem typ, který by se chvástal znalostmi aut, nicméně jsem původně automechanik, ročně najezdím cca 80tis km a rukama mi prošly desítky aut, vlastních jsem měl okolo 20 a živím se jako řidič z povolání, před tím řidič u záchranky...tak si troufám říct, že o autech něco vím.. a i kdybych nevěděl o autech úpln...
Dost naivní názor na bývalého automechanika, pan Vaculík má samozřejmě pravdu,většinou to s tak mladými ojetinami prostě je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 19:54, RE: Hlavně že je co kritizovat
cruise posted by:
too Přemek: no tak nevím pane, aby sis někdy se svým tvrzením nenaběhnul...neznám tě, stejně jako ty neznáš mě, tak nechápu, že můžeš plácat takový bláboly, že nemám o autech ani šajnu... nejsem typ, který by se chvástal znalostmi aut, nicméně jsem původně automechanik, ročně najezdím cca 80tis km a rukama mi prošly desítky aut, vlastních jsem měl okolo 20 a živím se jako řidič z povolání, před tím řidič u záchranky...tak si troufám říct, že o autech něco vím.. a i kdybych nevěděl o autech úpln...
to Cruise: ty seš prostě spisovatel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 20:44, RE: Hlavně že je co kritizovat
zigi posted by:
to Cruise: ty seš prostě spisovatel.
too Láďa: no názor právě naivní není, dneska je prostě dost lidí, který mají peníze na to, aby si klidně kupovali každý rok jiné auto...krom toho jak už tu někdo psal, pokud je s autem problém, je ještě v záruce hm? tak nechápu, proč by chtěl někdo prodat tak zánovní auto za balík a pak riskovat hádanice s novým kupcem apod...
too zigi: jojo jsem...už píšu knihu neboj :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.01.2007 22:21, RE: bez předmětu
krakatit posted by:
kdysi sem mel A8 benzin 4,2 a spotreba 1l oleje na 1000km dle prirucky k autu je v norme, takze 10000km a 1l oleje je uplne v pohode.... navic menit olej po 30 000km je blbost....
Takže je podle tebe normální, když motor žere 1l oleje na 1000 km. To ho pak vlastně nemusíš měnit)). Když bude nápln oleje na 5 L (většina běžných motorů kolem objemu dvou litrů), tak ho při intervalu výměny 15000 km třikrát vyměníš. Jen doplnim, že po několika 10 tisíc km ti auto vůbec nepojede, jelikož bude katalizátor neprůchodnej, navíc ti možná i chytne, takže ho nebudeš muset ani prodávat.A nebo se dříve zadře? když například odjedeš na delší dobu pryč a vůz půjčíš manželce, která neumí třeba ani otevřít kapotu aby se podívala a případně olej dolila? To je dost děsný scénář a kdo auta trochu zná, tak mi musí dát za pravdu.Spotřeba oleje je prostě docela velký problém.Když se neřeší (občas dost draze) tak může mít fatální následky
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.