0
back
 

diskuze k tématu: LAND ROVER DISCOVERY 3 (doplněno)

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 14:35, vsem
Všem chci poděkovat za Váš zájem o mou situaci a za Vaše názory k mé recenzi. Nechtěl bych tu však rozebírat cenu vozu. Myslím si, že se jedná až o druhořadý fakt a je zcela jedno, jesti tento vůz stál 2 000 000 Kč nebo 200 000Kč. Máme v naší firmě a rodině více aut v různých cenových relacích, tato auta jsou však vždy udržována v perfektním technickém stavu a kdykoliv by bez problému prošla přes STK, což by se mému LR Discovery 3, nepodařilo ani náhodou.
Zarážejícím faktem, který udivuje všechny právníky a znalce, kteří měli možnost se seznámit s mým vozem a s kompletni dokumentací, kterou disponuji, jak je vůbec možné, že prodejce Jaguar Moravia a dovozce AMT Praha pusti takový vůz do silničního provozu. Vzniká tak otázka TRESTNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA OHROŽENÍ BEZPEČNOSTI A ŽIVOTA UŽIVATELE A OSTATNÍCH ÚČASTNÍKŮ SILNIČNÍHO PROVOZU. Chci tu zdůraznit, ze mimo spousty jiných vad, je nejnebezpečnejší závada na systému pérování.
Z pohledu řidiče je tato závada srovnatelná jako kdyby Vám na voze brzdový systém občas fungoval a občas ne, a vy jste se nikdy nemohli spolehnout na to, jestli Vám auto bude brzdit zrovna tehdy, když to budete potřebovat. Systém vzduchového pérování u mého LR funguje asi takto - když se po nastartování autu podaří zvednout z parkovací polohy do pozice pro jízdu, nekdy až po 30-45 min., tak se potom mirně či vice nakloní až o 6 cm na jednu stranu, nebo je zadni část vozu výše položená. Technici servisu mne však na reklamačním dokumentu ujišťují " popsaný problém pravděpodobně souvisí s atmosférickými vlivy" - 20.01.06, vedouci servisu p.Hodboď. Takže za vše může počasí! Bohužel systém pérování nefunguje za jakéhokoliv počasi. Vrcholem všeho však zůstavaji zážitky moje a mých spolucestujících, kdy dojde k náhlému výpadku systému pérování při jízdě po dálnici rychlostí 130km/h. Průběh je asi takový. Přední pravé kolo na kontrolním displeji náhle změní svoji výšku, zazní zvukový signál, rozsvítí se varovné kontrolky a nápis max.rychlost 30km/h. Během asi 5 sekund auto přejde do nouzového režimu, vypustí vzduch z tlumičů pérování, spadne do parkovací polohy a v tu chvíli se auto stává zcela neodpružené, ztrácí směrovou stabilitu a je prakticky neovladatelné. Je nutné ještě navíc okamžitě brzdit na rychlost nepřekračující 30km/h a i tato rychlost je zcela nereálná na méně kvalitním povrchu vozovky.
Takže během 5-ti sekund tento vrchol techniky disponuje odpružením na úrovni dřevěného trakaře. Všichni moji spolucestující, dnes již jim můžeme řikat svědci, kteří tuto kolizní situaci zažili, se svorně shodují, že do tohoto vozu by je již nikdy nikdo nedostal. Chtěl bych se tímto velice omluvit všem řidičům, kteří zrovna při těchto havarijních situacích jeli za námi a asi opravdu nemohli pochopit moje krajně nebezbečné chování na vozovce, což nám vždy dali velmi zřetelně najevo.
13.04.2006 odstoupení od kupní smlouvy a vůz odstaven.
30.05.2006 společnost Jagur Moravia odstoupení od kupní smlouvy neakceptuje. Vrcholem arogance je písemné prohlášemí, cituji, "máme zato, že vozidlo je v pořádku, schopné řádného užívání, nejsme tedy připraveni Vaše odstoupení od kupní smlouvy akceptovat." Naštěstí jsem se po ujetí 31 974 km ve zdraví dožil dne 19.12.06 - jednání za účasti mne, mého právního zástupce, našich dvou svědků, právního zástupce spol.Jaguar Moravia a zástupců spol. AMT Moravia Brno v prostorách sídla AMT Brno. Prodejce spol. AMT Brno p. Brázda nám sdělil, že první serie vozu měli určité výrobní vady na systému pérování, ale že dnes se již naučili tyto vady odstranit. Tento prpblém prý mělo více zákazníků, ale ti si tyto vady nechali odstranit a dnes jsou velice vděčni, že mohou řádně užívat tyto skvělé a technicky dokonalé vozy, jen já pořád dělám firmě LR nějaké problémy, a nemůžu tak naplno využít skvělích vlastností vozu Discovery 3. Takové drobnosti, jako mlžící se přední světlomety, koroze podvozku, opravovaný lak nemohou přeci zkazit radost z jízdy vozem odpvídajícím standardům firmy LR. Dále nám p.Brázda potvrdil, že situaci, kdy vypadne pérování taky několikrát zažil, Prý od výstrahy auto přestne být odpružené až po 7-10 sekundách, a on sámj ako dobrý řidič vždy tuto situaci bezpečně zvládl. Dále nás ifnormoval, že pravidla silničního provozu ukládají každému řidiči přizpůsobit svoji jízdu tak, aby byl schopen reagovat na nenadálou překážku silničního provozu. Takže vlasntě nikdy nemohlo dojít k havarijní situaci přesto, že kamion jedoucí za mým skvělím LR má zcela jistě delší brzdnou dráhu, nemluvě o případech, kdy k náhlému výpadku pérování došlo při předjížděcím manévru, za snížených adhezních podmínek, nerovném nebo mírně zhoršeném povrchu vozovky. Potom tedy vůbec nechápu, proč je na našich silnicích každý den při dopravních nehodách zraněno a usmrceno tolik lidí, když všichni řidiči jsou povinni dodržovat pravidla silničního provozu. Na závěr schůzky nám Dr.Habánová udělala velkorysou nabídku na vrácení mnou již v plné výši zaplaceného vozu oproti započtení náhrady za užívání vozu, 60 000Kč/měsíc ode dne převzetí vozidla, což znemá, že když dnes vrátm společnosti po 30 měsících moje již jednou plně zaplacené auto, číní tato částka 1 800 000kč, jak velkorysé!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 16:19, vsem
Naše další jednání byla směřována na vedení spol. AMT Praha, kde jsme osobně jednali s p.Vojtou, p.Hálkem i Dr.Horst Udo Richtrem, bohužel ani nejvyšší vedemí spol. v ČR nám nevvyšlo vstříc v žádném směru s nabídkou konečného řešení situace, ačkoliv každá návštěva byla provázena údivem nad skutečností, že vůz je stále naším majetkem. Proto jsem kopie celé mé dokumentace včetně znaleckých posudků v češtině a v překladu AJ zaslal 19.04.07 přímo výrobci do Anglie. Podařilo se mi kontaktovat B. De Bonis, J.Finlay, J.Murray. V odpovědích jsem byl několikrat písemně ujištěn, že je celá záležitost velice mrzí, že si vše značí a že za plné podpory LR UK a AMT Praha v zastoupení p.Hálkem bude prioritně celá věc vyřízena k mojí plné satisfakci. AMT Praha mi velkoryse nabízí opětovný pokus o opravu mého vozu. Generální ředitel p. Horst Udo Richter vyzývá písemně p.Ing. Miroslava Jirků, statutárního zástupce spol. Jaguar Moravia, aby jmenovanou záležitost co nejdříve vyřešil a ani v budoucnu takovým jednánín neposkoškoval dobré jméno a zájmy společnosti LR a Jaguar v ČR. AMT necítí jakoukoliv odpovědnosti za moje problémy a nepřejí si být nadále s touto věcí spojováni.
1. AMT dovezla vůz do ČR
2.AMT potvrdila technickou způsobilost k provozu na pozemních komunikacích v TP
3.AMTpřevzala nestandartním způsobem zastoupení Jaguar Moravia Brno a Ostrava
Při posledním jednání nám p. Dr.Habánová sdělila, že její klient Jaguar Moravia se také cítí být podveden, protože vozidlo zakoupil jako nové od AMT Praha a mě je prodal a od AMT má poslední přípis záležitost neřešit.
V současné době se nacházím v situaci, kdy jsem z vlastní iniciativy kontaktoval všechny možné odpovědné osoby v ČR i UK, které jsou zodpovědné za výrobu, dovoz, prodej a poprodejní servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 16:41, závěrem všem
Jsem přesvědčen o tom, že kdybych při svých cestách po ČR s tímto nebezpečným autem kohokoliv z vás nebo z vašich blízkých zranil či zabil, tak by vám asi bylo zcela jedno, zda jsem tak učinil s novým či ojetým vozem v ceně 2 mega či 50 000Kč !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 17:11, RE: závěrem všem
Pavel Kulda posted by:
Jsem přesvědčen o tom, že kdybych při svých cestách po ČR s tímto nebezpečným autem kohokoliv z vás nebo z vašich blízkých zranil či zabil, tak by vám asi bylo zcela jedno, zda jsem tak učinil s novým či ojetým vozem v ceně 2 mega či 50 000Kč !!!
Tak podle toho, co jste nyní popsal si troufám tvrdit, že jste auto nekoupil u autorizovaného obchodníka, ale u nějakého "stodoláře", který to auto získal kdovíkde a kdovíjak. Osobně si myslím, že někde tito "podnikatelé" sehnali nějaký poškozený kus za zlomek ceny, někde v garáži ho neodborně opravili a Vám prodali. Na Vašem místě bych oslovil televizní pořady typu Občanské judo apod., abych dotyčným udělal patřičnou reklamu a samozřejmě bych celou věc předal soudům. Ovšem s těmi soudy bych to viděl na několikaletou tahanici (jak je u nás obvyklé)......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 19:33, RE: vsem
Pavel Kulda posted by:
Naše další jednání byla směřována na vedení spol. AMT Praha, kde jsme osobně jednali s p.Vojtou, p.Hálkem i Dr.Horst Udo Richtrem, bohužel ani nejvyšší vedemí spol. v ČR nám nevvyšlo vstříc v žádném směru s nabídkou konečného řešení situace, ačkoliv každá návštěva byla provázena údivem nad skutečností, že vůz je stále naším majetkem. Proto jsem kopie celé mé dokumentace včetně znaleckých posudků v češtině a v překladu AJ zaslal 19.04.07 přímo výrobci do Anglie. Podařilo se mi kontaktovat B. De...
Mám stejné vozidlo i rok výroby,kdy záruka končí v březnu 2OO8.Vámi popsané problémy s vozem Discovery 3 .jsou naprosto stejné a můj dojem byl ,že ten Váš článek jsem psal až na malé vyjímky já.Celé dva a půl roku se s tímto autem trápím,kdy autorizovaný servis Auto Dorda se zachoval stejně t.j. nezájem problém řešit. Pánek Jos. Mimoň
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 20:07, RE: vsem
anonym posted by:
Mám stejné vozidlo i rok výroby,kdy záruka končí v březnu 2OO8.Vámi popsané problémy s vozem Discovery 3 .jsou naprosto stejné a můj dojem byl ,že ten Váš článek jsem psal až na malé vyjímky já.Celé dva a půl roku se s tímto autem trápím,kdy autorizovaný servis Auto Dorda se zachoval stejně t.j. nezájem problém řešit. Pánek Jos. Mimoň
Jak čtu, je nás opravdu více, pokud máte zájem o kontakt, není problém, snažíte se věc nějakým způsobem řešit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 22:14, Vaculíku, Vaculíku
Tak si říkám, ještě že jsem měl od pátku porouchané připojení na net.
Zbytečně bych si kazil víkend přemýšlením jaký musím být idiot, když jsem majitelem Fabie HTP.
Dlužno dodat, že nestála "jen" 250000 Kč, nemám ji na sedmi - ani jiný letý leasing či úvěr a nedal jsem ani za ni všechno co mám.
Pravdou je, že "zelený barák" byl nejblíž, ale přesto jsem v dané cenové relaci vyzkoušel i vozy jiných značek. Asi jsem opravdu slabomyslný, stejně jako většina spoluobčanů, ale Fabie mi vyhovovala nejvíce. Neměla přeposilované řízení, šlo v ní lehce řadit, měla nejvyváženější podvozek a představte si - motor byl z nabízených obsahů 1.2 nejpružnější i když přiznávám ne nejdynamičtější. Pružnost motoru společně s nabízenou UŽITNOU hodnotou ale u mě zvítězily.
Taky musím dodat, že můj příjem je vyšší, než 12000Kč čistého a že bych si mohl dovolit i auto o třídu větší i když třeba mírně ojeté. Rád ale sázím na JISTOTU a proto auto nové.
To píšu jen proto, že k pořízení Fabie mohou třeba vést i jiné důvody, než řeči v hospodě, do které ani nechodím, protože mám spoustu důležitější práce.
Nadále mi ale zůstává záhadou, proč je z Vaší strany neustále napadaná Fabie HTP, Octavie TDI, potažmo koncern VW ve článcích, kterých se to absolutně netýká. Atˇ je to tento příspěvek a nebo jiné jak na internetu, tak v motoristických novinách.
Nevím, jestli si zvedáte sebevědomí tím, že to pětilitrovým Mercedesem natřete klukovi v Octávce, protože Vás nějaký Čech napálil nebo okrad..........
A jestli je opálenost štíhlost pro Vás symbolem inteligence, tak ani nevím, co na to říct.
S pozdravem Petr M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 16.09.2007 23:13, RE: Zamindrákovaní chudáci neraďte
Martin Vaculík posted by:
Krásně se nám tu kristalizuje povaha česká. Průměrný pilot Fabie HTP trpící mindrákem z drahých vozů, které ho denně stokrát předjíždějí zprava zleva, si ho má možnost vyléčit. Je to jako ta lidová píseň o pánech v krytém voze, na které taky někdy trhne, jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. Teď jste všichni náramně chytří. Zejména mne rozzuřily tyto narážky na autora:
1) Že to moh tušit, když si takovou sračku kupoval: Proboha, jak mohl vědět, že si kupuje sračku? Když to auto bylo nov...
Vážený pane Vaculíku, celou diskuzi až dolů číst nebudu. Unavuje mě pročítání stále stejných jen se navzájem vršících a opakujících se příspěvků. Jen Vám chci vyjádřit podporu a respekt Vašim znalostem. Nevybíravý slovník je pro mě pouze přirozenou reakcí na předchozí příspěvky. Jste pro mě jediný motoristický publicista, který ví co píše. A nestydí se pod své názory podepsat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 00:10, RE: Vaculíku, Vaculíku
Peet posted by:
Tak si říkám, ještě že jsem měl od pátku porouchané připojení na net.
Zbytečně bych si kazil víkend přemýšlením jaký musím být idiot, když jsem majitelem Fabie HTP.
Dlužno dodat, že nestála "jen" 250000 Kč, nemám ji na sedmi - ani jiný letý leasing či úvěr a nedal jsem ani za ni všechno co mám.
Pravdou je, že "zelený barák" byl nejblíž, ale přesto jsem v dané cenové relaci vyzkoušel i vozy jiných značek. Asi jsem opravdu slabomyslný, stejně jako většina spoluobčanů, ale Fabie mi vyhovovala nejv...
Jste přesně ten člověk, o kterém jsem mluvil jako o případu, který z vlastnictví fabie HTP nepociťuje mindrák a prostě mu to auto stačí, po lepším netouží. Psal jsem o takových lidech výše a pokud jsem se dotknul právě Vás, tak je mi to samozřejmě líto. Myslím si však, že jako takovému Vám může být úplně jedno, jaké má kdo proti tomuto vozu výhrady. Například větu, že motor byl nejpružnější, ale ne nejdyna mičtější, by ortodoxní hátépéčkář nikdy z úst nevypustil. V naší hospodě mají lidi hátépéčka, která jednou "stovosmdesáttykrávodokopce". Tito lidé si léčí mindrák s toho, že na lepší vůz nezbylo či jeho koupi neschválila manželka a dělají z nouze ctnost, připraveni fyzicky inzultovat každého, kdo by je začal obtěžovat pojmy jako třeba výkonová hmotnost. Nicméně frustrace z toho, že občas těch stovosmdesát dokopce nestačí na žigulíka (což je samozřejmé, vážil méně a mohla to být i úderná 56 kW šestnáctistovka) samozřejmě roste a výkřiky nahoře v diskusi mohou být její¨mi plody. S kritikou koncernu VW jsem začal v dobách, kdy všechny motoristické časopisy pěly ódy na všechny jejich výrobky bez rozdílu skutečné technické úrovně a já to považoval za krajně technicky nepodložené. Myslím, že všechny moje agrumenty byly vždy technicky nezpochybnitelné, diskutovat šlo o důležitosti toho či kterého parametru pro typického kupujícího. Bohužel na některé souhlasné reakce nemohu být vůbec hrdý a čiší z nich mindrák vůči úspěšnějším, podobný, jaký si myslím mají někteří diskutující zde vůči majiteli LR. Věty typu "majitelé vozů VW si myslí, bůch ví co nemaj a tomu já se můžu jen smát", nebo "koncern hákových křížů je dávno za zenitem", nejsou z mé hlavy. Stejnětak registruji podezřelé množství těch, kteří mají doma novou fabii a deset let starého nissana a ten nissan jezdí a jezdí, zatímco fabia je pořád v servisu. Víte, lidé všechno zjednodušují, člověk za něco pochválí jeden konkrétní model značky Nissan, hned je příznivcem nissanů. Zkritizuje některé modely koncernu a je jeho odpůrcem. A teď mne i mrzí, že jsme tu zamořili osobním napadáním diskusi pod věru asi nejzajímavější zkušeností uživatele, jaké zde kdy byla. Je zajímavé, že všehny Discovery III, co jsme kdy v redakci měli, se chovaly naprosto vzorně. Tady je vidět, že když na tom zastoupení a posléze servisu záleží, jde vrtošivost technicky zdárně potlačit. Proto je pro mne zkušenost autora velice poučná a hned zítra se začnu tomuto vozidlu hlouběji věnovat, stydím se za to, že k němu nemám co říci. Samozřejmě, že na základě jednoho nespokojeného model určitě neodsoudím, ale začnu podnikat obvyklou detektivní činnost a do tří měsíců by mohl být na světě publikovatelný výsledek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 01:05, RE: Vaculíku, Vaculíku
Martin Vaculík posted by:
Jste přesně ten člověk, o kterém jsem mluvil jako o případu, který z vlastnictví fabie HTP nepociťuje mindrák a prostě mu to auto stačí, po lepším netouží. Psal jsem o takových lidech výše a pokud jsem se dotknul právě Vás, tak je mi to samozřejmě líto. Myslím si však, že jako takovému Vám může být úplně jedno, jaké má kdo proti tomuto vozu výhrady. Například větu, že motor byl nejpružnější, ale ne nejdyna mičtější, by ortodoxní hátépéčkář nikdy z úst nevypustil. V naší hospodě mají lidi hátépéč...
Musím říct, že mě Vaše reakce dokonce potěšila, i když jsem ji ani nečekal. Snad i chápu Vaše důvody, proč jste v předchozích článcích takhle zareagoval.
Musím se přiznat, netušil jsem, že by člověk z auta, které si dobrovolně a svobodně vybral mohl mít mindrák. Neříkám, možné to ale je.
Ortodoxní hátépéčkář opravdu nejsem a Fábie určitě není moje vysněné auto. Rád bych si dopřál opravdovou dynamiku a pohodlí auta, ale stojím nohama na zemi. Možná jednou na nějaké nové bude.
Koupit za 350 tis. A6 a pak nemít na GO podvozku potřebných 40000Kč není nic pro mě.
Doufám, že jsem Vás předchozím příspěvkem neurazil!
PS: Max. rychlost mé Fábie je skutečně 180km/h. Bohužel ale jen podle tacho a z mírného kopce. Reálně a podle GPS kolem 165km/h.
Výkon mi známý na válcích ale naměřil překvapivých 57kW/5350ot. a 114N.m/ 3930ot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 08:48, RE: To Anonym
Martin Vaculík posted by:
Recenze sem píši za pár korun, protože mne to neživí. Baví mne publikovat občas na internetu a třeba sbírat zde podněty od čternářů, které pak s techniky automobilek ověřuji a zkoumám, co je skutečně vada typická, co nahodilá a jaké z toho vyvodit pro kupujícího ojetiny závěry.
Kritizujete pána za laxní přístup ke koupi vozu, ale je to jako byste okradeného a zmláceného obviňoval, že nechodí na hodiny boxu. Gro mého naštvání a reakcí, které věřím že se stanou hnojivem negativních ohlasů na mojí ...
Mezi nami, spocitat si penize ktere dam za auto proste neni otazka duvery v prodavajici ale otazka me vlastni inteligence. Pokud pana v tomto smeru chcete obhajovat tim, ze kazdy z nas ostatnich by udelal to same, tak je to donebe volajici blbost. Mozna jsou pro autora clanku 200 tis. male penize, ale ze by byly zas tak male aby si nevsiml, ze mu chybi???? Probaha, pane Vaculiku, to snad nemuzete myslet vazne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 09:18, Zavist
Zda se, ze lide si neuvedomuji jednu vec. P. Vaculik pouzil termin zamindrakovany zavistivec v souvislosti s lidmi, kteri dali najevo svou kritiku. Takze podle Vas je kazdy, kdo napise kriticke zhodnoceni zavistivec. Mne se LandRover take libi a take na nej nemam. Znamena to, ze ho tomu panovi zavidim? Ja si to teda nemyslim, predne neni to moje znacka a i kdybych na nej mel, dal bych prednost jinym vozum. Takze o zavisti se mluvit neda. Take ale nejezdim ve fabii a vesmes mam podobny nazor na Fabiatiky, co si mysli, ze koupili poklad. Take jsem si radej koupil starsi auto vyssi stredni tridy jen proto, ze takove auto proste potrebuji, ze takove auto vyuziji a ze koupit si byt nove levne auto typu Hyundai Getz by pro me bylo naprosto nepouzitelne ve smyslu ucelu vozu. S Vami p. Vaculiku souhlasim v jedne veci: Velka cast majitelu malych vozu si nekoupilo auto na takovy provoz na jaky je auto staveno. Pro spoustu lidi jsou tato mala mestka vozitka dalnicni korab, pro me ne. Vzhledem k tomu, ze 90% svych cest, kvuli kterym jsem si auto kupoval stravim na dalnici radej jsem zvolil ojetinu. A nikomu nezavidim to jeho.

Zpet k tematu: Kriticke zhodnoceni dane situace v ZADNEM PRIPADE NEZNAMENA ZAVIST!!!

To je veta, kterou byste si p. Vaculiku mel zapomatovat a mit ji stale napameti. Pokud toto zvladnete budou Vase recenze - ktere se mi mimochodem libi a se kterymi souhlasim jeste lepsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 13:14, RE: Vaculíku, Vaculíku
Peet posted by:
Musím říct, že mě Vaše reakce dokonce potěšila, i když jsem ji ani nečekal. Snad i chápu Vaše důvody, proč jste v předchozích článcích takhle zareagoval.
Musím se přiznat, netušil jsem, že by člověk z auta, které si dobrovolně a svobodně vybral mohl mít mindrák. Neříkám, možné to ale je.
Ortodoxní hátépéčkář opravdu nejsem a Fábie určitě není moje vysněné auto. Rád bych si dopřál opravdovou dynamiku a pohodlí auta, ale stojím nohama na zemi. Možná jednou na nějaké nové bude.
Koupit za 350 tis. ...
Jsem na tom podobne ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 15:32, RE: Vaculíku, Vaculíku
Martin Vaculík posted by:
Jste přesně ten člověk, o kterém jsem mluvil jako o případu, který z vlastnictví fabie HTP nepociťuje mindrák a prostě mu to auto stačí, po lepším netouží. Psal jsem o takových lidech výše a pokud jsem se dotknul právě Vás, tak je mi to samozřejmě líto. Myslím si však, že jako takovému Vám může být úplně jedno, jaké má kdo proti tomuto vozu výhrady. Například větu, že motor byl nejpružnější, ale ne nejdyna mičtější, by ortodoxní hátépéčkář nikdy z úst nevypustil. V naší hospodě mají lidi hátépéč...
to je zajímavé pánové, jak se v hospodě furt bavíte o kárách. Já jsem měl teďka setkání z Gymplu po 10 letech, skoro každej kluk už tam máme nějaký vůz - někdo služební, někdo si koupil na lízing, někdo ojetinu, někdo zdědil. Bavili jsem se ale stejně víceméně o špičkových kárách typu Audi R8, Ferrari, případně topmodelech standardních vozů jako Leon Cupra, nové Mondeo.
Ale hlavně ta debata a autech byla hodně krátká, prostě jak sme si hrkli slivovice, už jsem se bavili jenom o ženských...
Co z toho vyplývá? Nepijte furt to pivo, skuste slivovici!

Volvo rules! (samozřejmě ho nemám....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 16:33, je to jasný
Jsem si jist že na duševní stav pana Vaculíka existuje lékařská diagnóza
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 20:24, RE: je to jasný
anonym posted by:
Jsem si jist že na duševní stav pana Vaculíka existuje lékařská diagnóza
Pro zajímavost: nedávno jsem kupoval referenční vůz BMW v jedné nejmenované pražské firmě (CCB car group, složil jsem zálohu ve výši 10 procent, která činila 94500 korun a za dva dny mi přišla faktura do mailu na 975000 korun. Poté jsem si všimnul, že na zálohovém příjmovém dokladu bylo malým písmem dopsáno - NEVRATNA KAUCE. Nemohl jsem tedy říct, že to auto už nechci. Nenapadlo mně to kontrolovat. Nepovažoval jsem to za nutné. Člověka by přece nenapadlo, že solidní firma bude mít zapotřebí takových fíglů. Takže jsem převedl druhou část prostředků na jejich účet a jel si pro auto. A udělal jsem další chybu. Předal jsem dvakrát přepočítané peníze jejich zaměstnanci, který s nimi odešel, aby se za chvíli vrátil ze své kanceláře s tím, že jsem se spletl a v doplatku chybí částka deset tisíc korun. Nikdy by mně nenapadlo, že se tam najde prachobyčejný svinský zloděj. Ani jsem se neobtěžoval se s ním hádat. Bylo by to zbytečné. Co k tomu dodat? Ano, děje se to, příště se budu nejspíš ztrapňovat, ale budu všechno kontrolovat, dvakrát, třikrát, pětkrát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 21:48, RE: je to jasný
anonym posted by:
Pro zajímavost: nedávno jsem kupoval referenční vůz BMW v jedné nejmenované pražské firmě (CCB car group, složil jsem zálohu ve výši 10 procent, která činila 94500 korun a za dva dny mi přišla faktura do mailu na 975000 korun. Poté jsem si všimnul, že na zálohovém příjmovém dokladu bylo malým písmem dopsáno - NEVRATNA KAUCE. Nemohl jsem tedy říct, že to auto už nechci. Nenapadlo mně to kontrolovat. Nepovažoval jsem to za nutné. Člověka by přece nenapadlo, že solidní firma bude mít zapotřebí t...
No taky pěkná soda!!!
Navrhuji zde seznam nesolidních firem. Oni si ti parchanti potom dají pozor na svoji srzost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 21:49, RE: je to jasný
Marcus posted by:
No taky pěkná soda!!!
Navrhuji zde seznam nesolidních firem. Oni si ti parchanti potom dají pozor na svoji srzost
OPRAVA - *drzost*
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.09.2007 18:46, RE: je to jasný
anonym posted by:
Pro zajímavost: nedávno jsem kupoval referenční vůz BMW v jedné nejmenované pražské firmě (CCB car group, složil jsem zálohu ve výši 10 procent, která činila 94500 korun a za dva dny mi přišla faktura do mailu na 975000 korun. Poté jsem si všimnul, že na zálohovém příjmovém dokladu bylo malým písmem dopsáno - NEVRATNA KAUCE. Nemohl jsem tedy říct, že to auto už nechci. Nenapadlo mně to kontrolovat. Nepovažoval jsem to za nutné. Člověka by přece nenapadlo, že solidní firma bude mít zapotřebí t...
Tak Váš příspěvek jsem četl několikrat, ale stejně se v něm neorientuji ani za mák . Složení zálohy jsem pochopil. Tudíž předpokládám, že mělo auto stát celkem 945 000,- Kč, ale faktura Vám přišla na 975 000,- Kč - jaká celková částka byla uvedena na "objednávce"??? A druhá věc, která mi není jasná - píšete že "Takže jsem PŘEVEDL druhou část prostředků na jejich účet a jel si pro auto..." a posléze píšete "Předal jsem dvakrát přepočítané peníze jejich zaměstnanci...". Co tedy proběhlo - převod z účtu na účet nebo platba v hotovosti? Jestli jste tedy platil v hotovosti, měl jste dát peníze z ruky proti příjmovým dokladům - prodejce si měl peníze přepočítat před Vámi (a to přehlížím fakt oněch v článku jmenovaných 15 000 eur).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.09.2007 19:35, RE: je to jasný
anonym posted by:
Tak Váš příspěvek jsem četl několikrat, ale stejně se v něm neorientuji ani za mák . Složení zálohy jsem pochopil. Tudíž předpokládám, že mělo auto stát celkem 945 000,- Kč, ale faktura Vám přišla na 975 000,- Kč - jaká celková částka byla uvedena na "objednávce"??? A druhá věc, která mi není jasná - píšete že "Takže jsem PŘEVEDL druhou část prostředků na jejich účet a jel si pro auto..." a posléze píšete "Předal jsem dvakrát přepočítané peníze jejich zaměstnanci...". Co tedy proběhlo - převo...
Auto mělo stát 945 tisíc.
Zálohový doklad byl napsaný na částku 94500.
Faktura přišla na 975000, takže zvýšení o třicet tisíc.
Druhou část jsem poslal převodem z účtu, posledních čtyřista tisíc jsem vezl s sebou hotově. Přece jen po zkušenosti s navýšením o třicet tisíc oproti původní dohodě jsem nechtěl riskovat, že bych žádné auto nedostal.
Ano, měl si je přepočítat přede mnou, ale docela se spěchalo a já si prohlížel doklady k vozu.
respond
  1 ... 5 6 7 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.