Saturday 04.06.2016 19:42,
Alfa je fpoho
Článek sem nečet,ale diskuze mi asi stačí.Jen pár postřehů.Prostornost Alfy plně koresponduje s německou konkurencí.156 má uvnitř stejně málo prostoru,jako např BMW řady 3,nebo A4 z té doby.Naopak tŕeba před spolujezdcem nabízí díky vykrojení více místa na nohy.Kufr je litráží opravdu asi o 20L menší,ale to je měřeno po spodní hranu okna,že.A co si naložíme do sedanu nad tuto linku...?Se 156 2.0JTS SW poslední edice jsem najel cca 200 000 km a jediný,co jí můžu vytknout byla menší výdrž ramen podvozku( naše silnice...) a spotřeba oleje.Ze závad pouze zapalovací cívky Bosch a ty myslim zrovna italský nejsou...
Ad podvozky/platformy: U 156 je to stejná platforma Tipo,jako u stejnojmenného Fiatu například ,u 159 je stejná jako u Vectry a Saab 9-3,u Giulietty to je ještě sdílený s Dodgem a díky větší variabilitě bude sdílená u mnohem více modelů.Je jiná,než u Bravo/Delta.Každopádně to neni zrovna část automobilu,která by měla mít vliv na spolehlivost.
Giuliettu 1.4TB Multiair mám už od začátku výroby a: sedačky opravdu nemaj moc boční vedení ( od faceliftu odstraněno) a vršek řadičky opravdu upadává.Na všechno jsou subdodávky,tak kdoví,kdo to vyrábí(třeba zrovna nějaký Turci v německu).Napodruhý sem pod to kydnul montážní lepidlo a mam klid.Ze závad za 100 kkm zatím "pouze" turbo.To by vydrželo určitě o dost víc,kdyby mi ovšem v autorizáku měnili olej stejně,jako fakturovali...a kabeláž do 5tých dveří jsem za těch 6 let musel opravit teď podruhé.
Alfy 156,159,Giulietta v německým testu jízdní stability vždy porazily veškerou konkurenci a jízdními vlastnostmi opravdu vynikají.Giu je z hlediska kufru uplně stejně velká,jako Golf.Můj motor při 150ti točí 3700,tak nevim,co je na tý převodovce špatně a nabízená dvouspojka taky překonala konkurenci.Navíc servis je mnohem levnější.První garančka mě stála míň,než za Fabii a nedávno rozvody vyšly taky za hubičku,takže opravdu těžko hledám nějaké výrazné mínusy
respond