0
back
 

diskuze k tématu: Ach ty zadní nápravy...

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 12:47, RE: Recenze
anonym posted by:
No. Ono taky nejde jen o to, jak se auto zachova nikoliv pri beznem jezdeni (souhlas, ze 95 % ridicu se do meznich situaci snahou o rychlou jizdu nedostane), ale jde zejmena o to, jak se auto zachova prave v meznich situacich, do kterych se ridic muze snadno dostat bez vlastniho pricineni. Tady je prinos lepsiho reseni zejmena prave pro "kloboucniky" - zkuseny ridic si v techto meznich situacich spise dokaze poradit i s vozem s horsimi vlastnostmi, zejmena kdyz je ma prectene, vyzkousene.
No právě-řešení krizových situací zaleží mnohonásobně víc na schopnostech řidiče než na schopnostech podvozku.Samozřejmě stejně jako je lepší být bohatý a zdravý, než chudý a nemocný,je lepší umět jezdit a mít dobré auto,než to neumět a ještě k tomu horší vlastnosti podvozku...Ale znova opakuji-rozdíly ve schopnostech řidičů jsou mnohonásobně větší než rozdíly podvozků.A asi velice těžko budeme hledat situaci,kterou by jeden konkrétní řidič ve voze s multilinkem zvládl a s jednoduchou nápravou ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 13:03, RE: to jsem potreboval slyset
Tomáš - TipCars.com posted by:
Bravo pane Stýblo, opravdu skvělý článek a hlavně i skvěle čtivý. Mám na věc stejný názor a osobně si také mysl¨ím, že u zmíněného Civicu hatchback je jeho jednoduchá zadní náprava krokem zpět. Právě současný Civic nejlépe v praxi ukazuje, to co píšete. Zatímco sedan se zadní víceprvkovou nápravou je po stránce jízdy mnohem příjemnějším vozem, neboť ona složitá konstrukce dovoluje větší zdvihy kol a zároveň disponuje měkčím uložením některých ramen a v rovnakém duchu naladěnými tlumiči a pružina...
Bohužel u současné generace Civicu se Hondě nepodařilo naladit kombinaci pružin a tlumičů ideálně. Vždyť i současný CTR se stejnou koncepcí podvozku jako ostatní třídveřáky má konfortnější podvozek. Současný Civic bych ještě nezatracoval. po koupi kompletního podvozku (pružiny+tlumiče) s nastavitelnou tuhostí se z něho stává úplně jiná liga a není to na úkor konfortu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 13:20, RE: Recenze
TOM posted by:
No právě-řešení krizových situací zaleží mnohonásobně víc na schopnostech řidiče než na schopnostech podvozku.Samozřejmě stejně jako je lepší být bohatý a zdravý, než chudý a nemocný,je lepší umět jezdit a mít dobré auto,než to neumět a ještě k tomu horší vlastnosti podvozku...Ale znova opakuji-rozdíly ve schopnostech řidičů jsou mnohonásobně větší než rozdíly podvozků.A asi velice těžko budeme hledat situaci,kterou by jeden konkrétní řidič ve voze s multilinkem zvládl a s jednoduchou nápravou ne.
naprosty souhlas. Ted jde o to jestli chteji lidi auto k tomu, aby se o nem ohli avit v hospode a nebo v nem (normalne) jezdit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 13:55, RE: Recenze
anonym posted by:
naprosty souhlas. Ted jde o to jestli chteji lidi auto k tomu, aby se o nem ohli avit v hospode a nebo v nem (normalne) jezdit...
A taky zalezi na obuti, takovej FF s protektorama z hypky bude sedet huz nez traverza na poradnym obuti...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 14:17, RE: Krasny clanek,
anonym posted by:
gratuluji, 100 % souhlas. Mam Nissan Almera Sedan N15, r.v. 1998, samozrejme multilink. Co se s tim autem da delat je snad mimo fyzikalni zakony. Po 150.000 km zatim vse original. Zasadni nebezpeci vidim v tom, kdyz obcas presednu jinam a jedu jako s Almerou. To mi casto ma polovina silnice nestaci, obcas doslo i na levou krajnici. Podotykam, ze nejsem teenager s ksiltovkou dozadu, je mi 55 a obcas se tam, kde to jde, rad povozim. S Almerou je to skutecne radostny zazitek. Pripadne diskutujici p...
Doporučuji Mazdu 3, dlouhodobě je to nejspolehlivější auto společně s Mazdou 2, podovzek má stejně jako Focus velmi dobrý. Spotřeba se i u benzínobvých verzí pohybuje nad Almerou, to je ale daň u novějších aut za ekologii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 17:28, RE: Recenze
TOM posted by:
No právě-řešení krizových situací zaleží mnohonásobně víc na schopnostech řidiče než na schopnostech podvozku.Samozřejmě stejně jako je lepší být bohatý a zdravý, než chudý a nemocný,je lepší umět jezdit a mít dobré auto,než to neumět a ještě k tomu horší vlastnosti podvozku...Ale znova opakuji-rozdíly ve schopnostech řidičů jsou mnohonásobně větší než rozdíly podvozků.A asi velice těžko budeme hledat situaci,kterou by jeden konkrétní řidič ve voze s multilinkem zvládl a s jednoduchou nápravou ne.
jasně, tyhle vymoženosti jako ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR, víceprvkové zavěšení, natáčecí světlomety, zimní gumy atd jsou nanic. Základ je stromek na zrcátku a kšiltovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 18:21, klad nebo zápor?
Je v době seroucích se podvozků přechod od víceprvku k vlečce opravdu záporem? Neřekl bych. Možná mají Honda i Nissan víc rozumu, než si mnozí teoretici vůbec dovedou spočítat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 22:42, RE: klad nebo zápor?
anonym posted by:
Je v době seroucích se podvozků přechod od víceprvku k vlečce opravdu záporem? Neřekl bych. Možná mají Honda i Nissan víc rozumu, než si mnozí teoretici vůbec dovedou spočítat
To bylo fakt dobre. Nevim komu se posral podvozek. Ale k veci. Multi link jak je spravne v clanku popisovano mimo jine prenasi vsechna zatizeni do vice bodu / jednotliva ramena mene namahana a tak by mel mit jako celek vyssi zivotnost, asi to bude to nejlepsi co ted je. Tak sdilim nazor ze u cviku jde o usporu nakladu(ale ma zase necekane objemny kufr). Proc Toyota auris pouziva multilink jen u sve nejdrzsi verze s diesel-motorem...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.01.2008 09:29, RE: Recenze
anonym posted by:
Jak to myslíš že 95% nevyužije podvozek? Do zatáček jezdíme všichni.
S multilinkem je to zívačka , s měkkým odpružením eliminujícím nedostatky jednoduché nápravy horor.
Jak my jsme se to vůbec před 25 lety mohli vejít do zatáčky se škodovkami,vartburgi a ladami,většina lidí nejezdí na hranici limitu podvozku.A o bezpečném projetí zatáčky rozhoduje především zkušenost řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.01.2008 12:00, RE: Zamereni
anonym posted by:
Vyborny je taky Zetor 50 Super. Je to ale 4 napravovy komplet, nevadilo by? Zase se da sehnat relativne levne.
Sranda musí bejt, ale tři metráky jsou necelí čtyři chlapi. To by snad měl osobák uvézt bezproblémově, no ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.01.2008 14:20, RE: klad nebo zápor?
anonym posted by:
Je v době seroucích se podvozků přechod od víceprvku k vlečce opravdu záporem? Neřekl bych. Možná mají Honda i Nissan víc rozumu, než si mnozí teoretici vůbec dovedou spočítat
A u kterých aut se sere zadní víceprvek? Takové auto nějak neznám. Ano seere se, ale to už máte najeto hodně přes 200 000 km, a na to už má tak nějak nárok. Víceprvkové zavěšení (či spíše lichoběžníkové) podléhá rychlejšímu opotřebení spíše u předních náprav a to hlavně vlivem zatíření. U starších vozů Honda, či Nissan si lidé stěžují na různé věci, ale na zadní nápravu snad nikdo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.01.2008 19:26, RE: Krasny clanek,
anonym posted by:
Souhlas. Jeste mam v merku Cee´D, trebas i dvoudvirko, Corollu (Auris). Co vy na to?
Ceed neni apatne auto, reknu vam to tak, ze golf i focus je lepsi. Zase otazka penez...focus sezenete v akci za 375.000.-, golfa okolo 400t. a astru 359t...dnes bych ceeda nekupoval....kdyby byly ceny cenikove bez akci, uz by se dalo o ceedu uvazovat. Mazda 3 - zminena tez....no ja nevim...z venku hezka, interier hruza (bez urazky) a je hodne hlucna, hlavne od podvozku...jinak podvozek trojky je skoro tak dobry jako u focuse2, s golfem 5 si nemaji co vycitat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.01.2008 19:33, RE: Recenze
anonym posted by:
jasně, tyhle vymoženosti jako ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR, víceprvkové zavěšení, natáčecí světlomety, zimní gumy atd jsou nanic. Základ je stromek na zrcátku a kšiltovka.
Ja mam felicii, docela zachovalou, model 2000. Zatacku u me pred domem projedu klidne stovkou, stovkou ji projedu i ve focusu a projel sem ji i v BMW3.....Je to presne o tom, jak dlouho autem jezdiote. v Bawu samozrejmeposadka nic neuciti, ve felicii me holky pistej a kamosi nadavaj. Za mokra bych si to netroufl ani v jednom z aut.....zalezi na situaci, zkusenosti atd...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 01:28, RE: vlecna ramena
anonym posted by:
Osobne vlecna ramena bych nezatracoval, do tridy malych vozu a nizsi stredni tridy patri. Vetsina techto aut je pr spotrebitele, kteri preferuji naklady, prostor, spolehlivost. Vlecna naprava se ve sve jednoduchosti dokonala, jizdni vlastnosti jsou velmi slusne. Nutno podotknout, ze 97% ridicu neodhali limity tohoto typu napravy. proc tedy neco menit. Kdo chce sportovni auto, necht si koupi vuz s poradnou napravou. Mame zde jednickove BMW 135i a dalsi. Samozrejme Civic Type R by mel mit napravu ...
Priteli, to, co tady pises, bylo v tom clanku receno, popsáno, vice komplexne, racionalneji a objektivneji.
Ten clánek byl docela dobrej, jen víc takovejch - doufám, ze v tom se mnou souhlasis.
hassel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 01:49, RE: Zamereni
anonym posted by:
Sranda musí bejt, ale tři metráky jsou necelí čtyři chlapi. To by snad měl osobák uvézt bezproblémově, no ne?
Ale kdepak! 30 pytlu cementu à 25 kg (mozna i 50 kg?) je 750 kg. To bych musel ja i moji kamaradi vazit v prumeru pres 180 kg!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 11:34, RE: Recenze
anonym posted by:
Ja mam felicii, docela zachovalou, model 2000. Zatacku u me pred domem projedu klidne stovkou, stovkou ji projedu i ve focusu a projel sem ji i v BMW3.....Je to presne o tom, jak dlouho autem jezdiote. v Bawu samozrejmeposadka nic neuciti, ve felicii me holky pistej a kamosi nadavaj. Za mokra bych si to netroufl ani v jednom z aut.....zalezi na situaci, zkusenosti atd...
doporučuji procvičovat mozek četbou a jednoduchými slovními příklady. Pokud to nepomůže, tak zvolte pojištění na smrt a pro spolucestující. V případě tragické nehody Vám přeji, aby jste nebyl mezi přeživšími - rodiče nemají moc rádi vrahy svých dětí, ale jinak Vám přeji, aby jste tu zatáčku vždycky šťastně projel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 13:28, RE: Recenze
anonym posted by:
doporučuji procvičovat mozek četbou a jednoduchými slovními příklady. Pokud to nepomůže, tak zvolte pojištění na smrt a pro spolucestující. V případě tragické nehody Vám přeji, aby jste nebyl mezi přeživšími - rodiče nemají moc rádi vrahy svých dětí, ale jinak Vám přeji, aby jste tu zatáčku vždycky šťastně projel.
děkuji:) ted vykaceli stromy (asi mozna kvuli me, ja nevim) takze je prehlednejsi nez kdy jindy...budu zkouset ve 110:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 18:32, RE: klad nebo zápor?
anonym posted by:
A u kterých aut se sere zadní víceprvek? Takové auto nějak neznám. Ano seere se, ale to už máte najeto hodně přes 200 000 km, a na to už má tak nějak nárok. Víceprvkové zavěšení (či spíše lichoběžníkové) podléhá rychlejšímu opotřebení spíše u předních náprav a to hlavně vlivem zatíření. U starších vozů Honda, či Nissan si lidé stěžují na různé věci, ale na zadní nápravu snad nikdo.
Naprosto souhlas více prvky Honda byli jsou velmi spolehlivé.jediné zranitelné místo je Silentblok zadního podélného ramena je to guma a ta samozřejmě stárne.Býva po letech pěkně otrhaný a běžný řidič to téměř nepozná.Odchází to pozvolna a člověk který jezdí s autem pravidelně si toho ani nevšimne.Nejde o nic dramatického na civicu jsem ty silentbloky měnil doma po 10letech a 340tis.km.Už jsem viděl více zničených těhle silentbloků i na starších autech a lidem to nevadilo...nevydává to zvuky a zbytek zavěšení to udrží v rozumných mezích,takže pokud nejedou sportovně ani jim pohupování zádě nepříjde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 18:55, RE: klad nebo zápor?
anonym posted by:
A u kterých aut se sere zadní víceprvek? Takové auto nějak neznám. Ano seere se, ale to už máte najeto hodně přes 200 000 km, a na to už má tak nějak nárok. Víceprvkové zavěšení (či spíše lichoběžníkové) podléhá rychlejšímu opotřebení spíše u předních náprav a to hlavně vlivem zatíření. U starších vozů Honda, či Nissan si lidé stěžují na různé věci, ale na zadní nápravu snad nikdo.
Třeba u Mitsubishi Galant jsem s tím měl celkem problém. Měnit se dají pouze celá ramena a jedno stojí kolem 4000,- Pak jsem ale našel kolíka, co to dovede repasovat a to už se pak dalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 21:14, RE: Recenze
anonym posted by:
děkuji:) ted vykaceli stromy (asi mozna kvuli me, ja nevim) takze je prehlednejsi nez kdy jindy...budu zkouset ve 110:)
Jen aby se někdo z mích blízkých nepotkal na silnici v zatáčce s někým takovým jako jsi Ty.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.