0
back
 

diskuze k tématu: Zvládnutí smyku trénujte na zkušebním okruhu

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 12:57, Bod 3
Není podle mě popsán úplně správně. Při přetáčivém smyku se kola natáčí ve směru pohybu vybočené zádě (čili v levé zatáčce, když dojde ke smyku, tak se kola natáčejí vpravo). Říkavá se tomu kontra, protože se kola de-facto natočí na opačnou stranu, než se chce zatáčet, ale pokud to autor chce vztáhnout na vybočenou zadní nápravu, takse natáčí kola v tom směru, ve kterém záď vybočí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 13:07, RE: Bod 3
David V posted by:
Není podle mě popsán úplně správně. Při přetáčivém smyku se kola natáčí ve směru pohybu vybočené zádě (čili v levé zatáčce, když dojde ke smyku, tak se kola natáčejí vpravo). Říkavá se tomu kontra, protože se kola de-facto natočí na opačnou stranu, než se chce zatáčet, ale pokud to autor chce vztáhnout na vybočenou zadní nápravu, takse natáčí kola v tom směru, ve kterém záď vybočí.
Řekl bych, že je víc bodů napsáno nešťastně. Smyk (a auto) je buď nedotáčivý nebo přetáčivý. Není přece problém dostat s předokolkou přetáčivý smyk. Není nad praxi na sněhu. Když projíždím "domácími" silnicemi tak si občas vzpomenu, co mi kde která zatáčka "dala". Pro klid dodám, že jsem nikomu nic nezničil (ani sobě) nikoho nezranil a traktor mě musel vytáhnout jen 1x. Teď, už s plným autem lidí, jezdím opatrněji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 13:14, RE: Bod 3
Alda posted by:
Řekl bych, že je víc bodů napsáno nešťastně. Smyk (a auto) je buď nedotáčivý nebo přetáčivý. Není přece problém dostat s předokolkou přetáčivý smyk. Není nad praxi na sněhu. Když projíždím "domácími" silnicemi tak si občas vzpomenu, co mi kde která zatáčka "dala". Pro klid dodám, že jsem nikomu nic nezničil (ani sobě) nikoho nezranil a traktor mě musel vytáhnout jen 1x. Teď, už s plným autem lidí, jezdím opatrněji.
Máš pravdu. Jde dostat jakýkoliv smyk s jakýmkoliv pohonem a pak se opradu ruzdělují jen na 2 základní druhy + smyk na obou nápravách zároveň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.10.2008 14:41, RE: Bod 3
David V posted by:
Máš pravdu. Jde dostat jakýkoliv smyk s jakýmkoliv pohonem a pak se opradu ruzdělují jen na 2 základní druhy + smyk na obou nápravách zároveň.
To mi líbí - teorie smyků.....nevim, nikdy jsem se nic neučil, ale ze všeho jsem se intuicí dostal. Stačí hrát nějaký podařený závod na PC, a pak zjistíte, že v reálu je to stejný. Akorát bacha, v tom reálu, ty lidi kolem cesty jsou skutečný :) a auto pak stiskem "R" neobnovíte.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 08:00, RE: Bod 3
dpwagen posted by:
To mi líbí - teorie smyků.....nevim, nikdy jsem se nic neučil, ale ze všeho jsem se intuicí dostal. Stačí hrát nějaký podařený závod na PC, a pak zjistíte, že v reálu je to stejný. Akorát bacha, v tom reálu, ty lidi kolem cesty jsou skutečný :) a auto pak stiskem "R" neobnovíte.......
Kdo napíše,že PC hra je stejná jako reálná jízda,tak ten nikdy za volantem skutečného vozu nemohl sedět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 08:02, RE: Bod 3
dpwagen posted by:
To mi líbí - teorie smyků.....nevim, nikdy jsem se nic neučil, ale ze všeho jsem se intuicí dostal. Stačí hrát nějaký podařený závod na PC, a pak zjistíte, že v reálu je to stejný. Akorát bacha, v tom reálu, ty lidi kolem cesty jsou skutečný :) a auto pak stiskem "R" neobnovíte.......
s těmi PC hrami to je pravda,ten kdo má vztah k autům tak už ve hrách pochopí chování aut,já si v mládí pořídil volant na PC a hodiny jezdil.V reálu byl smyk na 90% stejný.
Pak už jen stačí si uvědomit jestli řídím předokolku nebo opak a podle toho předpokládám reakci auta v krizovce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 08:13, PC hra vs realita
to TOM: slyšel si někdy o tom jak se závodní jezdci (rally,Formule 1,...) učí nové tratě,které ještě nejsou otevřeny?
Posadí tě do simulátoru což je počítačová hra,kde je kopie okruhu a kopie "nastaveného tvého vozu" a ty jezdíš.
Takže ty myslíš,že ty stáje to dělají špatně a nic jim to nepřínáší???

PS.na PC je jízda smykem snadná,v reálu často mnohem složitější,ale PRINCIP ŘÍZENÍ AUTA JE NAPROSTO STEJNÝ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:01, RE: PC hra vs realita
Tomi posted by:
to TOM: slyšel si někdy o tom jak se závodní jezdci (rally,Formule 1,...) učí nové tratě,které ještě nejsou otevřeny?
Posadí tě do simulátoru což je počítačová hra,kde je kopie okruhu a kopie "nastaveného tvého vozu" a ty jezdíš.
Takže ty myslíš,že ty stáje to dělají špatně a nic jim to nepřínáší???

PS.na PC je jízda smykem snadná,v reálu často mnohem složitější,ale PRINCIP ŘÍZENÍ AUTA JE NAPROSTO STEJNÝ.
Nepředpokládám,že máš doma stejný simulátor jako piloti F1!!
Kdyby to bylo tak snadné jak tvrdíš,proč by potom skutečný simulátor na kamion stál 20mil Kč???
Myslím,že tam bude "trochu" rozdíl od PlayStation.
To nemá cenu řešit - odhaduju,že kdo toto napíše má možná tak rok dva za volantem a teď si myslí,že už umí všechno. Někdo hodně chytrý řekl - "vím,že nic nevím." A teprve dobrý Šofér řekne - "pořád se mám co učit" a nikdy si nebude myslet, že ho počítačová hra naučila zvládat skutečné situace na skutečné silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:15, RE: Bod 3
Tomi posted by:
s těmi PC hrami to je pravda,ten kdo má vztah k autům tak už ve hrách pochopí chování aut,já si v mládí pořídil volant na PC a hodiny jezdil.V reálu byl smyk na 90% stejný.
Pak už jen stačí si uvědomit jestli řídím předokolku nebo opak a podle toho předpokládám reakci auta v krizovce.
Taky si myslím, že je to jen o fantazii. Jediný rozdíl je v tom, že u počítače člověk nemusí překonávat ty síly a smyk nepozná zadkem, ale tím, že se auto štorcuje. Jinak ty pohyby volantem k vyrovnání smyku jsou stejné, s tím souhhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:18, RE: PC hra vs realita
TOM posted by:
Nepředpokládám,že máš doma stejný simulátor jako piloti F1!!
Kdyby to bylo tak snadné jak tvrdíš,proč by potom skutečný simulátor na kamion stál 20mil Kč???
Myslím,že tam bude "trochu" rozdíl od PlayStation.
To nemá cenu řešit - odhaduju,že kdo toto napíše má možná tak rok dva za volantem a teď si myslí,že už umí všechno. Někdo hodně chytrý řekl - "vím,že nic nevím." A teprve dobrý Šofér řekne - "pořád se mám co učit" a nikdy si nebude myslet, že ho počítačová hra naučila zvládat skutečné situa...
Já myslím, že toto kluci nechtěli naznačit, reálný smyk ne citlivější na přesnost reakcí, ale samotné pohyby jsou s PC víceméně shodné. Na PC chybí zpětná vazba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:36,
to Tom:odhadl si mě přesně naopak.Nejsem žádnej velkohubej frajer co řídí 2roky a myslí,že je mistr světa na silnici.
Vůbec nechápu proč srovnáváš cenu nějakého trenážeru za 20 mega...když se zamyslíš: na PC uděláš při smyku stejný pohyb volantem jako v reálu! A je jedno jestli máš volant na PC z Tesca za 600kč nebo simulátor za milion.POHYB JE STEJNÝ,PRINCIP JE STENÝ.
stačí takhle?
Každopádně jsem chtěl naznačit to co správně pochopil David V.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 09:37, RE: PC hra vs realita
David V posted by:
Já myslím, že toto kluci nechtěli naznačit, reálný smyk ne citlivější na přesnost reakcí, ale samotné pohyby jsou s PC víceméně shodné. Na PC chybí zpětná vazba.
to Tom:odhadl si mě přesně naopak.Nejsem žádnej velkohubej frajer co řídí 2roky a myslí,že je mistr světa na silnici.
Vůbec nechápu proč srovnáváš cenu nějakého trenážeru za 20 mega...když se zamyslíš: na PC uděláš při smyku stejný pohyb volantem jako v reálu! A je jedno jestli máš volant na PC z Tesca za 600kč nebo simulátor za milion.POHYB JE STEJNÝ,PRINCIP JE STENÝ.
stačí takhle?
Každopádně jsem chtěl naznačit to co správně pochopil David V.
respond




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.