Wednesday 30.06.2010 16:55,
krásný článek, děkuji.
Promiňte, ale musím se smát, když si čtu tyto příspěvky o chování cen na trhu ojetin a zmínkách o autobazarech AAA a Esa. Abyste tomu rozuměli, od malička nežiju pro nic jiného než pro ty čtyřkolé plechovky, do kterých lidé mnohdy neuváženě vráží své dlouholeté úspory a pod vánočním stromečkem od šesté třídy nehledám nic jiného než aktuální autokalalog. Pak mám vždy rok na to, abych vstřebal část věnovanou technickým údajům a příští rok začal znovu. Miluji auta, hledám auta, rozebírám a skládám auta, snad i znám auta. Po několika letech jsem dospěl k názoru, že ani trh ojetin není tak velký, když každý den strávím hodinku (nebo pět) hledáním toho, co kolik stojí.
Po dostudování vysoké školy jsem chtěl svůj obor - statistiku, uplatnit v tom, co mám nejraději, tedy v autech a ukázat se světu v tom nejlepším světle jako ten, kdo "umí a zná". Po ne zcela vyhovující nabídce ze strany Esa jsem se vydal do AAA. Věřte nebo ne, ale prodejní metody jsou stejné jako jednání s Vámi jako s potenciálním zaměstnancem. Analytik trhu, z mého pohledu pozice, na které bych ostatní víceméně zadupal, protože na rozdíl od mnohých odborníků analytiků vím, co všechna ta čísla v reálu znamenají. "Bohužel si na této pozici představujeme nějako zkušenějšího." zněla odpověď, při mém pohovoru na pozici Junior. Můj pohled na věc? Vaše chyba, já mám na víc. Tedy jen do chvíle, než přijali moji spolužačku na seniorskou pozici. To už mě zasáhlo, i když tu holku miluju, nechápu to.
Ale teď, když si čtu tyhle články, vlastně mi to dochází. Není třeba umět, ale je důležité tak vypadat. A když to budou analyzovat ti, se kterými jsem měl tu čest, nedopadne to nikdy jinak než výhodně pro zákazníka:o)
respond