0
back
 

diskuze k tématu: Vše o ventilových rozvodech

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 07:41, Pěkné
Pěkné a poučné. Ale chtělo vy to nějaký gráfek s vnějšími charakteristikami pro konvenční dvoventilový rozvod, víceventilový rozvod, víceventilový časovaný rozvod a víceventilový časovaný rozvod s regulací zdvihu.
Doufejme, že ta regulace zdvihu nebude zlobit. Nevím, jakým bude poháněna olejem - pokud přímo mazacím, tak to zas bude zničenejch motorů ignorantama, kteří mění longlife po 30-ti tisících, když ročně najedou 10.
Ještě by se mi líbilo spíše více rozvést funkci těch ventilů - rychlosti v potrubích, využití rezonance, zmíněné překrytí ventilů, předstih, jak dojde k podpálení ventilu atp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 13:48,
Úplně by stačilo, kdyby byly sjednoceny emisní hodnoty pro diesel a benzín. Potom by nešel diesel vůbec prodávat.
Stejně tak by diesely téměř vymizely při sjednocení spotřební daně na benzín a naftu. Kdyby bylo odstarněno daňové zvýhodnění nafty o 2 Kč/litr, tak by se nafta v osobních autech nevyplatila.

Takže dnes dýcháme rakovinotvorné saze z dieselů, a ještě si to podporujeme daňovým zvýhodněním.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 14:56, RE: bez předmětu
xf posted by:
Úplně by stačilo, kdyby byly sjednoceny emisní hodnoty pro diesel a benzín. Potom by nešel diesel vůbec prodávat.
Stejně tak by diesely téměř vymizely při sjednocení spotřební daně na benzín a naftu. Kdyby bylo odstarněno daňové zvýhodnění nafty o 2 Kč/litr, tak by se nafta v osobních autech nevyplatila.

Takže dnes dýcháme rakovinotvorné saze z dieselů, a ještě si to podporujeme daňovým zvýhodněním.
Jen abyste, pane, nebyl první, kdo bude křičet, že je všecko najednou dražší... Můj nápad nebyl, že se všecko musí x-krát převážet, už od takové dodávky v benzínu by to bylo docela znát, natož u kamionu . A vysvětlete (třeba) důchodcům, že budou mít dražší chleba a rohlíky - nejlépe někde na předvolebním srazu rudých nebo oranžových. Nechte si změřit rychlost při útěku, a Bolt ohlásí konec kariéry....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 17:09, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Jen abyste, pane, nebyl první, kdo bude křičet, že je všecko najednou dražší... Můj nápad nebyl, že se všecko musí x-krát převážet, už od takové dodávky v benzínu by to bylo docela znát, natož u kamionu . A vysvětlete (třeba) důchodcům, že budou mít dražší chleba a rohlíky - nejlépe někde na předvolebním srazu rudých nebo oranžových. Nechte si změřit rychlost při útěku, a Bolt ohlásí konec kariéry....
Co se ti stalo? Ono je dnes venku teplo, ale ne zas tak moc, aby jsi zde psal takhle zmatené příspěvky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.09.2009 23:50, RE: bez předmětu
xf posted by:
Úplně by stačilo, kdyby byly sjednoceny emisní hodnoty pro diesel a benzín. Potom by nešel diesel vůbec prodávat.
Stejně tak by diesely téměř vymizely při sjednocení spotřební daně na benzín a naftu. Kdyby bylo odstarněno daňové zvýhodnění nafty o 2 Kč/litr, tak by se nafta v osobních autech nevyplatila.

Takže dnes dýcháme rakovinotvorné saze z dieselů, a ještě si to podporujeme daňovým zvýhodněním.
Pokud by kamna nebyla schopna plnit stejné emise jako benzin i po sjednocení, tak by to znamenalo enormní zvýšení poptávky po benzinu a benzin by byl následně řádově dražší... Takže to chce domýšlet až do důsledku. Já osobně jsem příznivcem benzinu. Ale na rozmach kamen (až na to, že musím čichat ten smrad) v osobácích mi nijak nevadí. Jednak se konstruktéři konečně zaměřili také na benziny a jinak je budooucnost ve full hybridech ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 08:55, RE: bez předmětu
rohYpnol posted by:
Pokud by kamna nebyla schopna plnit stejné emise jako benzin i po sjednocení, tak by to znamenalo enormní zvýšení poptávky po benzinu a benzin by byl následně řádově dražší... Takže to chce domýšlet až do důsledku. Já osobně jsem příznivcem benzinu. Ale na rozmach kamen (až na to, že musím čichat ten smrad) v osobácích mi nijak nevadí. Jednak se konstruktéři konečně zaměřili také na benziny a jinak je budooucnost ve full hybridech ;)
Řádově dražší? To znamená o jednu nulu. Tedy 10x. Malé auto za dva milióny Kč, velké za 6 miliónů.
To jsou věci.
A to prý v době, kdy měly automobilky přebytek výrobní kapacity i pro předkrizové množství výroby.

To jste tady všichni za drogách?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 10:30, RE: bez předmětu
xf posted by:
Řádově dražší? To znamená o jednu nulu. Tedy 10x. Malé auto za dva milióny Kč, velké za 6 miliónů.
To jsou věci.
A to prý v době, kdy měly automobilky přebytek výrobní kapacity i pro předkrizové množství výroby.

To jste tady všichni za drogách?
Benzín by byl dražší. Čti pořádně.
Na všem něco je. Ale naftový motor do osobního automobilu je zbytečnost. Jeho charakteristiky se opravdu více hodí do těžkých strojů s požadavkem na vysoký točivý moment při nízkých otáčkách a rozumné spotřebě. Čili rohlíky držší nebudou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 14:06, RE: bez předmětu
xf posted by:
Co se ti stalo? Ono je dnes venku teplo, ale ne zas tak moc, aby jsi zde psal takhle zmatené příspěvky.
Proč, já se v tom dnešním nudném světě pobavil :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 14:12, RE: bez předmětu
David V posted by:
Benzín by byl dražší. Čti pořádně.
Na všem něco je. Ale naftový motor do osobního automobilu je zbytečnost. Jeho charakteristiky se opravdu více hodí do těžkých strojů s požadavkem na vysoký točivý moment při nízkých otáčkách a rozumné spotřebě. Čili rohlíky držší nebudou.
Neviděl bych to tak dramaticky. Osobní auta nejsou tim nejdůležitějšim odběratelem nafty. To co spotřebuje osobák za celý rok, si hltne lokomotiva na rozjezd. (nadsázka), stěžejní odběrateleé - autobusy, kamiony, dodávky, lokomotivy atd. tu budou pořád .o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 15:45, RE: bez předmětu
David V posted by:
Benzín by byl dražší. Čti pořádně.
Na všem něco je. Ale naftový motor do osobního automobilu je zbytečnost. Jeho charakteristiky se opravdu více hodí do těžkých strojů s požadavkem na vysoký točivý moment při nízkých otáčkách a rozumné spotřebě. Čili rohlíky držší nebudou.
Benzín by byl dražší, a nafta levnější. Z důvodu poptávky. A benzín by byl levnější a nafta dražší z důvodu daňového. Nula od nuly pojde. Tvé peskování o pořádném čtení opravdu není na místě.
Jen ten vzduch by byl čistší, rakoviny plic a leukémie by bylo méně. Zadarmo.
To co se děje teď je bezdůvodné šílenství.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 15:54, RE: bez předmětu
Thor posted by:
Neviděl bych to tak dramaticky. Osobní auta nejsou tim nejdůležitějšim odběratelem nafty. To co spotřebuje osobák za celý rok, si hltne lokomotiva na rozjezd. (nadsázka), stěžejní odběrateleé - autobusy, kamiony, dodávky, lokomotivy atd. tu budou pořád .o)
Lokomotiva si vezme, přepočtěno na dopravovaného člověka, jen zlomek toho, co osobní auto. To samé autobus. Navíc co se týče autobusů MHD, ty lze přestavět na zemní plyn.
A obecně vzato, velké zdroje typu kamión lze "vyčistit" co se týče exhalací lépe, nežli osobní auto.
K čemuž by vedlo sjednocení emisních limitů. Velká auta by limity splnila, protože by se opatření vyplatila. A malá by přešla na benzín (LPG, CNG.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.09.2009 23:44, RE: bez předmětu
xf posted by:
Lokomotiva si vezme, přepočtěno na dopravovaného člověka, jen zlomek toho, co osobní auto. To samé autobus. Navíc co se týče autobusů MHD, ty lze přestavět na zemní plyn.
A obecně vzato, velké zdroje typu kamión lze "vyčistit" co se týče exhalací lépe, nežli osobní auto.
K čemuž by vedlo sjednocení emisních limitů. Velká auta by limity splnila, protože by se opatření vyplatila. A malá by přešla na benzín (LPG, CNG.)
"Lokomotiva si vezme, přepočtěno na dopravovaného člověka, jen zlomek toho, co osobní auto. To samé autobus." - ono je celkem podstatne vedet pri jake obsazenosti se ta vyhodnost pocita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 07:01, RE: bez předmětu
xf posted by:
Benzín by byl dražší, a nafta levnější. Z důvodu poptávky. A benzín by byl levnější a nafta dražší z důvodu daňového. Nula od nuly pojde. Tvé peskování o pořádném čtení opravdu není na místě.
Jen ten vzduch by byl čistší, rakoviny plic a leukémie by bylo méně. Zadarmo.
To co se děje teď je bezdůvodné šílenství.
Až na to, že benzín je de facto odpad při výrobě ostatních derivátů ropy. Takže naftu vylejem do moře, nebo zakopem pod zem, a budeme využívat sekundární produkt. Jak chytré.
Je to asi o tom, při zpracování ropy vytěžit maximum. Což se při spalování produktů už neděje - a zase jsme u toho: zážehový motor má nižší účinnost než vznětový. Než začnete poučovat, dejte si dohromady základní věci. A všimnětesi, že já vám na rozdíl od vás netykám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 08:40, RE: bez předmětu
xf posted by:
Benzín by byl dražší, a nafta levnější. Z důvodu poptávky. A benzín by byl levnější a nafta dražší z důvodu daňového. Nula od nuly pojde. Tvé peskování o pořádném čtení opravdu není na místě.
Jen ten vzduch by byl čistší, rakoviny plic a leukémie by bylo méně. Zadarmo.
To co se děje teď je bezdůvodné šílenství.
No já spíš reagoval na to, že příspěvek od tebe je jednou o voze a jednou o koze. Prvně píšeš, že by se řádově zvedly ceny aut (2 miliony za malé a 6 milionů za velké), ale řeč byla o řádovém zdražení benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 08:42, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Až na to, že benzín je de facto odpad při výrobě ostatních derivátů ropy. Takže naftu vylejem do moře, nebo zakopem pod zem, a budeme využívat sekundární produkt. Jak chytré.
Je to asi o tom, při zpracování ropy vytěžit maximum. Což se při spalování produktů už neděje - a zase jsme u toho: zážehový motor má nižší účinnost než vznětový. Než začnete poučovat, dejte si dohromady základní věci. A všimnětesi, že já vám na rozdíl od vás netykám...
A právě proto není potřeba jej dávat do osobních automobilů, nejvejš tak do dodávek a offroudů, ale těch skutečných, které jsou konstruované do terénu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 14:11, RE: bez předmětu
David V posted by:
A právě proto není potřeba jej dávat do osobních automobilů, nejvejš tak do dodávek a offroudů, ale těch skutečných, které jsou konstruované do terénu.
Podle režimu určitě, proti osobákům nic nemám, ale ani ty dodávky mi u xf neprošly. A to mám ve firmě jen 5 kusů... Osobák pro radost v benálu určitě, ale jelikož najedu pracovně cca 40tkm/rok, tak tam ta nafta má opdstatnění. Pro xf - možná vás alespoň trochu uklidní, že to mám s FAPem. Jo, a inhalace zplodin žážehového motoru vám na plicním (a nejen tam) taky rozmluví...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 15:53, RE: bez předmětu
mikes posted by:
"Lokomotiva si vezme, přepočtěno na dopravovaného člověka, jen zlomek toho, co osobní auto. To samé autobus." - ono je celkem podstatne vedet pri jake obsazenosti se ta vyhodnost pocita.
Při průměrné obsazenosti a při plné obsazenosti, Mikeši.
Ostatně s jakou jinou? Domníval jsem se, že je to nad každému zřejmé, a netřeba o tom hovořit. Protože jinak bych musel srovnávat spotřebu celého autobusu s automobilem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 16:02, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Až na to, že benzín je de facto odpad při výrobě ostatních derivátů ropy. Takže naftu vylejem do moře, nebo zakopem pod zem, a budeme využívat sekundární produkt. Jak chytré.
Je to asi o tom, při zpracování ropy vytěžit maximum. Což se při spalování produktů už neděje - a zase jsme u toho: zážehový motor má nižší účinnost než vznětový. Než začnete poučovat, dejte si dohromady základní věci. A všimnětesi, že já vám na rozdíl od vás netykám...
Nesmysl. Také se kdysi říkalo, že benzín je odpadem při rafinaci petroleje na svícení.

Ve skutečnosti lze částečně volit, co chci z ropy získat. Ono to opravdu není tak, že z tuny ropy dostanu 15m2 PVC krytiny, 318 l benzínu, 3 litry gelu, ze kterého se dělají dnes uzeniny, 219 litrů nafty atd.
Co se týče účinnosti, tak to je částečně pravda. Jenže co z toho plyne? Že se budeme otravovat karcinogeny, abychom vypustili o 10% méně sodovkového plynu?
Navíc je to pravda jen částečně. Dnes už s tou účinností není moc rozdíl; a čím méně škodlivin má motor vypouštět, tím se ten rozdíl snižuje.

Nicméně já nepožaduji zákaz naftových motorů. Jediné co chci je, aby platili stejné podmínky pro všechny. A potom se ukáže, jestli je ta teoretická vyšší účinnost dosažitelná i prakticky.

A tykat mi klidně můžeš Pepíku. Snad tě nemám oslovovat "pane Pepíku". Když už si sám říkáš Pepík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 16:07, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
Podle režimu určitě, proti osobákům nic nemám, ale ani ty dodávky mi u xf neprošly. A to mám ve firmě jen 5 kusů... Osobák pro radost v benálu určitě, ale jelikož najedu pracovně cca 40tkm/rok, tak tam ta nafta má opdstatnění. Pro xf - možná vás alespoň trochu uklidní, že to mám s FAPem. Jo, a inhalace zplodin žážehového motoru vám na plicním (a nejen tam) taky rozmluví...
"ani ty dodávky mi u xf neprošly".

Není pravda. Stejně jako ta další pitomost, co mi podsouváš "inhalace zplodin žážehového motoru vám na plicním (a nejen tam) taky rozmluví..." To je opět jen z tvé hlavy.

Co se týče FAPu: Lepší než nic, ale kdyby to skutečně fungovala, jak si asi představuješ, tak nejsou zapotřebí rozdílné požadavky. A podle platné EURO IV, i budoucí EURO V, jsou požadavky na nafťáky stále výrazně nižší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 16:12, RE: bez předmětu
David V posted by:
No já spíš reagoval na to, že příspěvek od tebe je jednou o voze a jednou o koze. Prvně píšeš, že by se řádově zvedly ceny aut (2 miliony za malé a 6 milionů za velké), ale řeč byla o řádovém zdražení benzínu.
Takže jsi chtěl říci, že by benzín stál 280 Kč/litr? Resp. 140 Kč/litr, pokud uvažujeme samotný benzín bez spotřební daně.

Tam, kde mají stejné daně i emisní normy, se nic takového neděje. Byť je to samozřejmě deformované tím, že přebytek nafty vyvážejí do Evropy. Nač si kazit zdraví, když si je zdraví ochoten ničit někdo jiný?
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.