0
back
 

diskuze k tématu: Vratislav Kulhánek - Hrozbou mohou být auta i díly z Číny

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 11:48, činské auta nikdy!
Po tom co v crashtestu předvedl Mao Landwind bych si NIKDY čínské auto ani neoriginální náhr. díl nekoupil.Přece jenom zdraví je přednější než majetek a jestli ušetřím 100.000 na nákupu auta,nabourám a do konce života budu jezdit na vozíku....to radši rok budu jezdit busem a šetřit.Potom si pořídím dobré a kvalitní auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 11:50, RE: činské auta nikdy!
Passat posted by:
Po tom co v crashtestu předvedl Mao Landwind bych si NIKDY čínské auto ani neoriginální náhr. díl nekoupil.Přece jenom zdraví je přednější než majetek a jestli ušetřím 100.000 na nákupu auta,nabourám a do konce života budu jezdit na vozíku....to radši rok budu jezdit busem a šetřit.Potom si pořídím dobré a kvalitní auto.
Máš recht, ale to klasická česká rodinka nepochopí...raději si koupí novou kuchyň...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 13:50, Nikdy neříkej nikdy :-)
Testům evropských asociací nevěřím. Pokud bych měl hledat důvod, proč si nekoupit auto z Číny, tak hlavně kvůli tomu, že nedodržují autorská práva a patenty. Prostě nižších cen dosahují tak, že nemusí investovat do vývoje. Tak pouze proto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 15:25, RE: Nikdy neříkej nikdy :-)
Riccardo posted by:
Testům evropských asociací nevěřím. Pokud bych měl hledat důvod, proč si nekoupit auto z Číny, tak hlavně kvůli tomu, že nedodržují autorská práva a patenty. Prostě nižších cen dosahují tak, že nemusí investovat do vývoje. Tak pouze proto.
Nato aby člověk posoudil,jestli byl test toho auta úspěšný nepotřebuje žádnou instituci,stačilo se podívat na vrak toho auta po nárazu a bylo každému jasné,že kdyby v té rychlosti za volantem seděla osoba,neměla by šanci přežít a kdyby možná přežila,tak pouze s doživotníma následkama.Viz.časopis Autostyl ÚAMK říjen 2005,nebo recenze tady na Tipcars.com
Věř mě,to auto bylo naprosto zdemolované.......a to bylo pouze v 64 Km/h tedy rychlost,kterou běžne s autem dosahujeme........
A co se týče levných dílů,nikdo z nás by asi nebyl nadšen,kdyby se mu za jízdy nějaká část vozu utrhla.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 15:29, RE: Nikdy neříkej nikdy :-)
Passat posted by:
Nato aby člověk posoudil,jestli byl test toho auta úspěšný nepotřebuje žádnou instituci,stačilo se podívat na vrak toho auta po nárazu a bylo každému jasné,že kdyby v té rychlosti za volantem seděla osoba,neměla by šanci přežít a kdyby možná přežila,tak pouze s doživotníma následkama.Viz.časopis Autostyl ÚAMK říjen 2005,nebo recenze tady na Tipcars.com
Věř mě,to auto bylo naprosto zdemolované.......a to bylo pouze v 64 Km/h tedy rychlost,kterou běžne s autem dosahujeme........
A co se týče levný...
Otazkou je, jestli to auto opravdu 64km/h jelo. Nikdo z nas u toho asi nebyl. Takze muze zatim byt i snaha likvidovat konkurenci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 16:18, RE: Nikdy neříkej nikdy :-)
Passat posted by:
Nato aby člověk posoudil,jestli byl test toho auta úspěšný nepotřebuje žádnou instituci,stačilo se podívat na vrak toho auta po nárazu a bylo každému jasné,že kdyby v té rychlosti za volantem seděla osoba,neměla by šanci přežít a kdyby možná přežila,tak pouze s doživotníma následkama.Viz.časopis Autostyl ÚAMK říjen 2005,nebo recenze tady na Tipcars.com
Věř mě,to auto bylo naprosto zdemolované.......a to bylo pouze v 64 Km/h tedy rychlost,kterou běžne s autem dosahujeme........
A co se týče levný...
Fór je taky v tom, že Mao Landwind je kopie Frontery, to tedy znamená, že byste si nikdy nekoupili ani Fronteru? To je přitom auto u nás docela oblíbený...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.11.2005 00:01, RE: Nikdy neříkej nikdy :-)
Kybergreg posted by:
Fór je taky v tom, že Mao Landwind je kopie Frontery, to tedy znamená, že byste si nikdy nekoupili ani Fronteru? To je přitom auto u nás docela oblíbený...
Frontera konstrukcne odpovida pocatku 90. let a neda se srovnavat s dnesnimi vozy. Take uz nejaky ten patek neni na trhu, Mao Landwind je kopie a jeste k tomu velmi spatna. Na dnesnim trhu novych aut nema co delat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.11.2005 23:12, RE: Nikdy neříkej nikdy :-)
AnderN posted by:
Frontera konstrukcne odpovida pocatku 90. let a neda se srovnavat s dnesnimi vozy. Take uz nejaky ten patek neni na trhu, Mao Landwind je kopie a jeste k tomu velmi spatna. Na dnesnim trhu novych aut nema co delat!
přesně tak,je to nezdařilá kopie.Ale i kdyby to nebylo 64 Km/h kabina byla zdemolovaná dostatečně.......nevím kolik ta rychlost byla,ale na usmrcení řidiče by bohatě stačila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.11.2005 01:40, ze pry japonske znacky v Evrope nerostou?
tvrzeni, že "podíl japonských vozů na evropských trzích je stabilní" neni v poslednich letech tak uplne pravdive, sef skodovky by mohl mit lepsi informace :) V roce 2001 japonske znacky v zapadni Evrope prodali 1 545 465 vozidel (podil na trhu 10,4%) a od te doby plynule rostou, v roce 2004 uz prodali 1 911 479 vozidel (podil 13,2%) a letos za mesice 1 az 9 zatim prodali 1 556 154 vozidel (podil 13,8%). To neni narust? Podil korejskych znacek za stejnou dobu narostl z 2,8% na 3,9%. Statistiky jsou napr. na http://www.acea.be/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.11.2005 10:46, RE: ze pry japonske znacky v Evrope nerostou?
Gringo posted by:
tvrzeni, že "podíl japonských vozů na evropských trzích je stabilní" neni v poslednich letech tak uplne pravdive, sef skodovky by mohl mit lepsi informace :) V roce 2001 japonske znacky v zapadni Evrope prodali 1 545 465 vozidel (podil na trhu 10,4%) a od te doby plynule rostou, v roce 2004 uz prodali 1 911 479 vozidel (podil 13,2%) a letos za mesice 1 az 9 zatim prodali 1 556 154 vozidel (podil 13,8%). To neni narust? Podil korejskych znacek za stejnou dobu narostl z 2,8% na 3,9%. Statistiky j...
zrovna teď jsem zde na tipcarsu našel audi allroad,2.5 tdi 132 kw,v plné palbě,xenony,najeto cca 110tis. za 20 000EUR.ten kdo si za ty peníze raději koupí Mao Landwind nebo podobnou čínskou sračku je pro mne s prominutím kokot...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.01.2008 13:46, Keckoš
Trepe piate cez deviate. Výroba náhradných dielov v číne pripraví o prácu množstvo ľudí v europe. A vzápätí na to medituje o výrobe octavii v číne. Takže by mal rovno povedať, že výroba neoriginálnych dielov pripraví automobilky hlavne o zisky. Aj keď ja by som si nič také samozrejme nekúpil, ale nech jasne povie, o čo mu ide. Hlavne by som si nekúpil ani Octaviu vyrobanú v číne, a celkovo ma irituje trend všetko vyrávať v číne, bohužiaľ na výber nemám. No a recyklácia je úžasný biznis, výnosnješí ako samotná výroba, ale nechcú to robiť, ale frančízovať.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.