0
back
 

diskuze k tématu: Volvo XC70 vs. XC90 v benzinu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní, hybridy, cng, lpg
petrjamo
number of posts1
date of registration24.11.2016
Thursday 24.11.2016 17:45, Volvo XC70 vs. XC90 v benzinu
Zvažují koupi v benzinu xc70 (3.2l) nebo xc90 (4.4l) a 5 místy. Rok výroby cca 2007-2010.
Co byste doporučili?
Především by mě zajímaly rozdíly ve
- spolehlivosti
- bezpečnosti
- chování na silnici a v terénu
- nákladech na provoz. Spotřebu neřeším, spíše ceny náhradních dílů.

A máte zkušenosti s přestavbou na LPG?

Předem díky za reakce.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 24.11.2016 19:20, Volvo a benzín
Protože kdysi jsem s o Volvo s benzínovým motorem zajímal, prošel jsem cestu návštěv bazarů a zkušebních jízd a pak dlohosáhlé ověřování poznatků a zkušeností z volvoklubu a pak z jednoho severomoravského dealerstvbí Volvo.
Moje zkušeno je s:
V7 2,4i
XC70 crosscountry 2,5T
V70 3,2

Nejpohodovější motor je 2,5T. Dobře jede, slušná spotřeba kolem 9/100. Auto tiché, pohodlné, měli jsme služební S60 s D5 a to je jiná liga (myslím tím tu V70, co do ticha v jízdě). Ale je to totál auto mrtvé, bez jakékoliv radosti zjízdy, Jede, jede, zastaví. Nic mezi tím. Lítal jsem s S60do Itálie non-sto 1220km a paráde-sedačky naprsoto špičkový a to ve všech modelech. Bohužel V70 z let kolem 20112 už taková nemá.

V70 s 2,4i je na normál ježdění slušná, kdo nedivočí a nepočítá vteřiny při rozjezdu, bude spokojen. Spotřeba se dala držet na 8/100.

Paradoxně nejhorší se mi jevila 3,2. Na to, že má největší výkon, tak bych to do ní nehádal. proto 2,5T to jede o poznání těžkopádnějí a třeba takový Modeno ST220 s V6 a podobném či spíše menším výkonu byla raketa. Asi daň za váhu auta neskutečně líný automat. Ostatně, automat u Volva není slušný žádný, jsou líné. Ta 2,4i byla v manuálu a bylo cítit, že motor netrápí. Automatiu trvá dost dlouho, než přeřadí ny vyšší stupeň a hlavně snaží se držet otáčky co nejníže, není problém točit motior kolem 1200rpm. jenže podřazení trvá pak světelné roky a převodovka při prudkém sešlápnutí plynu zmatkuje řadí klidně o 3 stupně nahoru a pak zase hen dolů, než si to promyslí. Prostšě automat a Volvo = pohodová jídza bez potřeby prudčeji zrychlovat.

Kdybych chtěl benzínové Volvo, rozhodně bych si jávybral Crosscountry s 2,5T. Jednak má největší prostor, lepší sedadla, než nová V70 (tu co jsem zkoušel já) a budí dojem daleko větší solidnosti. Testované auto bylo tehdá v bazaru Truxa v Litovli a mělo na tachu přizaných 220.000km. Podle vnitřku bych mu hádal sice o dobrých 50 víc, ale solidnost a zejména poctvá stavba byla z auta znát i tak. ˇ6ádné vrzání, drnčení, jen zvlněné (něbo orezlé?) ktouče. Jiank vysouvací navigace je na dvě věci, jednak nebyly mapy a jednak, když svítí slunce, je naní vidět kulový.

Poznámka k XC90, ale D5. Asi ne´jhorší Volvo, ve kterém jsem kdy jel. pravda, nejel jsem s S80, takže nemohu trvdit, jestli není ještě horší, ale asi nebude. XC90 je nabubřelý tank s ultramizernými jízdními vlastnostmi, nekomunkatvním řízením, malým prsotore,m vzadu!!! (za to ale slušným vpředu navzodry posunutí sedačky ) hlučná, motor je slyšet jak v traktoru a na kolejích (Olomouc město) to skáče jak mladý kamzík. Kufr krátký, ale nad hlavou máš půl metru zbytečného místa. O ničem. navíc to žralo po městě asi 12 litrů nafty!!

Dle volvoklubu není problém LPG, ale obecně doporučují mpouze atmo motory 2,4i. I u Volv údajně (mám pouze načteno!) jsou známé případy, kdy se roztekla sedla azaklepaly ventily. (Nemá to náhodou hydroštely? Nevím...) ke korozi - naše S60 z roku kolem 2001 byla po 12 letech bez koroze-jak kastle, tak spodek. Jediné, co dělalo, byl výfuk a ten stál přes 30 litrů bez DPH (dělali to ve Volvo průhonice, dke jsme ho servisovali, takže možná by se dal sehnat levněji. Brzdy klasika cca 8 tisíc předek vč. práce,. zadek tuším kolem 5. Jiný servis se na naftě nedělal, kromě filtrů apak olejů. prodávli jsme ho s nájezdem přes 210.000km po 3,5 letech, vzala ho pak dcera od šéfa a najezdila ještě hodně hodně let, bez pruch. V roce 2013 šlo do baziše za 60 tisíc Ale jak říkám, byla to nafta.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 25.11.2016 08:32, Brtff gr zhv. Zrzgh
Spotřebu neřeším, jak je to s LPG? :)
4,4 je Yamaha, spolehlivy motor, pocitej 15, na LPG nevidim na mobile.de ani jeden, asi je to primovstrik?

Terénní to auto nikdy být nemělo a není. Koupil bych verzi sport, míň se kolíbá, jistější na cestě.

Jinak jako každé velké SUV žadnou řidičskou nirvánu nepřináší, jak spravne poznamenava Zdeny, to ale snad nikdo neceka...
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.