0
back
 

diskuze k tématu: Volvo XC70 D3 AWD – chytré řešení ze Švédska

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2012 10:39, drevo
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2012 18:09, Mhm...
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.08.2012 22:42, RE: Mhm...
Michal posted by:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
No tak, ono i Volvo nabízí dvoulitr s 180 konmi (ne do tohoto modelu).
Tahle popisovaná 2,4 je vlastně přiškrcená verze 215 konové varianty.
Však ona i většina konkurence má pro základní dvoulitry cca 140 koní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.08.2012 13:15, RE: Mhm...
Michal posted by:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 20:43, RE: Mhm...
Kuko28 posted by:
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
D3 respektive D4 (modelový rok 2013) má objem jak 2 litry, tak 2.4. Větší obsah je zachovaný u verze s pohonem všech kol. Tedy alespoň je to tak napsané v dostupném ceníku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 20:45, RE: Mhm...
Michal posted by:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.08.2012 20:46, RE: drevo
jmenonick posted by:
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
Možná to tak vypadá, ale s dřevem ani překližkou to nemá nic společného :) Je to jenom lakovaná plocha. V nabídce jsou tuším ještě dva druhy skutečného dřeva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2012 13:02, RE: Mhm...
Adam Špaček posted by:
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
podělte výkon otáčkami a máte točivý moment.... Ono to je celé nikoli o výkonu či točivém momentu, ale o průběhu výkonu a průběhu točivého momentu.
respond
MarekV.
number of posts1
date of registration02.09.2016
Friday 02.09.2016 22:25, Realna spotreba vozu volvo xc70
Dobry den. Premyslim o koupi takovehoto vozu, a jeden z parametru, ktery mne zajima, je i realna spotreba. Spotreby, ktere zde udavate..napr. u vyse uvedeneho clanku, jsou realne?? Nebo jen opisujete hodnoty od vyrobce? Alespon pro me je to dosti dulezity detail. Diky za info. Marek
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 03.09.2016 05:37, Hgtztrtf grttzz tttzz
Spritmonitor.de
Realne spotreby realnych uzivatelu...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.